-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz ngaba #191699 üzenetére
Ja igen, ott van még a Hyundai / Kia vonal is: az már a japánokkal egy kalap alá veendő. Bár itt a fórumban sokan óva intenek az 1 generációs i30-tól / Ceedtől, hogy tud GTK-s lenni az is, valamiért azok is a megbízhatóság szinonimái lettek.
Az 1. gen i30cw egy érdekes jószág: Középkategóriás belső méretek, kombihoz képest kicsi csomagtartó. 1.4-et felejtsd el, még az 1.6 is a pályán forgósabb motorok közé tartozik. A Kia sportosabb (rugózása is), kisebb beltér, nagyobb csomagtartó.
-
ryger
aktív tag
válasz creedszl #191697 üzenetére
Szia,
Nekem van Gen 7 Civicem es habar varosba jo mert sportos, lehet vele haladni (1.6L) de varoson kivul eleg fajdalmas a nagy menetzaj miatt. A motor 3000-et forog 100 km/h-nal, 4000-et 130-nal, sok a gumi es egyeb menetzaj is, ami faraszto tud lenni mar 1 oras ut alkalmaval is, alig varom, hogy megerkezzek az uticelhoz Alkatresz nem veszesen draga de szerintem a VAG vonal biztosan olcsobb ilyen teren. Rozsdara hajlamos viszont, ha nem volt alvazvedozve fiatalon.
-
molnarpeter
nagyúr
-
creedszl
aktív tag
válasz molnarpeter #191698 üzenetére
Prius-ban egyáltalán nem gondolkoztam, nekem még nagyon idegen ez a hibrid dolog és automata és a műszerfal és 1.5 millióért nem érzem azt hogy a kínálat felsőbb részéről tudnék válogatni...
A Corolla-ból is max kombit vennék mert a ferdehátúnak botrányosan kicsi a csomagtere(285L azt hiszem). Eleinte csak 5 ajtóson gondolkodtam de már a kombikkal is megbarátkoztam.
Igazság szerint van egy extra ami nekem feltétlenül kell az autóba és az a 4 elektromos ablak(asszony áll az ok hátterében). Sajnos még a kétezres évek végén se alapfelszereltség sok autónál, H Astra-nál és Focus-nál sovány a felhozatal ilyen téren míg pl a japánoknál mint a Honda alapfelszereltség (Toyota-nál már annyira nem).Számomra ez fura
Rozsda szempontjából az olvasom,hallom hogy pl a H Astra-ra nem jellemző a Focus-ra inkább.Japánoknál a Toyotára nem annyira jellemző mint a Hondára.Persze a lényeg a hajlam, azaz ha nem sérült a festés a lemez stb. akkor nem kezd el rozsdálni magától.[ Szerkesztve ]
Hulligaaan
-
ngaba
aktív tag
válasz creedszl #191705 üzenetére
A Toyota egy racionális választás, a tesóm nagyon sokat oszt-szoroz autóvásárlás előtt, fenntartási költséget is figyelembe véve (ért is hozzá), és mindig a Toyotánál lyukad ki. (Igaz, ő eggyel nagyobb kategóriában gondolkodik.)
De sokkal unalmasabb, mint egy... Mitsubishi Lancer.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz creedszl #191697 üzenetére
Én úgy oldom meg a rozsda kérdést, hogy nem a márkák között nézelődők, hanem évjáratban megyek rá a minél fiatalabbra. 1,5 milliónál is megfizeted, ha valami még nem rozsdás, de előbb-utóbb úgyis az lesz.
1,8-ig ha felmennél, akkor a Jazz-ből van egy generációval fiatalabb 90 és 100 lóerő-vel. -
dj79
senior tag
-
creedszl
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #191707 üzenetére
1,8 ért valóban kapható a második generációs Jazz de csak az alja a kínálatnak...
Hulligaaan
-
-
válasz creedszl #191697 üzenetére
seat ibiza st, rozsda az nem jellemző, kombiszerű a csomagtér (Csomagtartó: 430/1164), 1,4 86 ló és 1,6 105 ló van belőle, ugyanaz a két motor, csak 1,4-ben rövidebb hajtókarok vannak, így alul nyomatékosabb, 1030kg
ngaba: van a lancerből 5 ajtós is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz molnarpeter #191639 üzenetére
Köszi.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
válasz creedszl #191714 üzenetére
2009-től van a 6j, az 1,4 is elég jól mozgatja, nekem az van, 2500-tól már szépen húz, ugyanaz a blokk, csak rövidebb hajtókarokkal, nem kell annyira pörgetni (nem is lehet), de alacsonyabb fordulaton meg van a nyomaték
Igen nem divat odaírni, hogy st
1[link]
2[link]
3[link]
4[link]
Egy szép felni sokat tud rajta dobni
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz creedszl #191716 üzenetére
Én is nézegettem a hahut egy darabig, aztán ezt vettem 135ekm-el 1,4M Ft-ért, jó ez nem st, de a legmagasabb felszereltség (sport)
Lepapírozva 1,45M volt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
Erről mi a vélemény?
Eddig nem is nézegettem egy Seatot sem, de ez nagyon babának tűnik. Kívül-belül nagyon tetszik, így képeken jó állapotúnak látszik, arrébb is lehet vele állni a 184LE-vel és 380NM-rel, ráadásul magánszemély árulja.Illetve ez is érdekesnek tűnik, főleg, hogy helyben van. A LED lámpák nagyon nagy plusz pontot jelentenek az előzőhöz képest.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
footy
addikt
Mar nem annyira para. En is nezegetem a Leonokat es azt hittem nagyon draga a csere, de, ebay-n 3-400 eurotol mar van LED fenyszoro.
[ Szerkesztve ]
-
creedszl
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #191727 üzenetére
Körmére kell nézni de nem vetném el ezt a TDI vonalat sem. A CR rendszer/injektorok bemérethetőek, a DPF telítettsége is mérhető, a hexagon tengely ezekben már javítva van. Azon kívül kérhet egy kuplung+DMF kombót és kb ennyi. Nagyon sok ilyen TDI fut a flottában nálunk sok-sok km-rel a hátuk mögött és hibátlanok. Előbb vennék ilyet mint TSI-ből bármelyiket, pedig tudod hogy rühellem a dízeleket.
Azt kéne tisztáznod mire kell az autó elsődlegesen, mert másra jó egy HSD meg másra egy ilyen TDI.#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
Hétvégi/kirándulós/nyaralós, éves ~15k km. Mindenképp nagy csomagtartóval az ikerbabakocsi meg a csomagok miatt.
A hibrideket két okból kifolyólag nézegetem (Auris kombi):
1. Egyelőre elég lenne egy autó is, tehát ezzel városoznék is, és megválnék az Almerától.
2. Nagyon erős az értéktartásuk.
Vagy veszek olcsóbban egy nagyobb, dízelest, és rendeltetésszerűen használnám.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #191729 üzenetére
Két ellentétes falhasználás... HSD pályán is használható és gyerekkel úgy sem száguldozik az ember. Viszont ha egyedül vagy azért csak elrúgnád nyilván, arra viszont a HSD totál alkalmatlan. Szóval racionálisan HSD-t kéne venned ha meg még néha lenné kicsit "csibész" akkor a TDI-t.
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
Lakott területen max. akkor vagyok “csibész”, ha minden irányból folyamatosan jönnek, és muszáj kiugranom. Lakott területen kívül viszont sportosan haladok, de ez lehet meg fog szűnni, ha mögöttem lesznek a porontyaim. Szélsőségesen féltős típus vagyok. Valószínűleg írok egy táblázatot, hogy mivel milyen költségek várhatók, és úgy döntök.
Btw. ha az Auris is olyan gyönyörű lenne, mint az új Corolla, akkor más autó szóba sem jöhetne.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #191731 üzenetére
Arra pont jó a HSD mert a villany miatt nincs turbólyuk egyből ott a csúcsnyomaték. A TDI-nél (bár ott is egész ügyesen el van maszkolva) azért van egy kis késlekedés.
Fenntartásban a HSD nyer, nincs sok típusbetegsége és nem is különösebben gondozásigényes.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Nekem nem szűnt meg igazán a gyerekek miatt a (talán nem is annyira) sporotos (inkább dinamikus) haladás . Talán visszafogottabb lettem, de még mindig imádok gyorsan menni (ésszel gyorsan).
Ha feszélyezne, hogy ki ül mellettem/mögöttem, kiesnék a ritmusomból/stílusomból, és annál nem sok rosszabb van.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
ngaba
aktív tag
Én is így gondoltam, de van ellentétes hatás is:
Az én szüleim elég messze laknak (Somogy nyugati csücske), Szegedről 4 óra az út, és hát ezt egy 1 éves gyerek nehezen tolerálja úgy is, hogy nyilván hátul foglalkozik vele a menyasszonyom, meg tartunk hosszabb pihenőt közben. És mivel gyereksírásban sem túl biztonságos vezetni (feszült leszek tőle), ez azért eléggé ösztönöz arra is, hogy ne szüttyögjek. Ebben nincs pálya, csak egy kis M9. Pályán viszont GPS 130-at nem nagyon lépem át, csak előzésnél max, ebben én is óvatos lettem. (És amúgy nekem különösebb vezetési élményt nem is okoz a pálya, semekkora tempónál.)Menyasszonyom szülei révén a Mátrába is járunk néha, illetve vannak még rokonok Győr-Sopronban és Budapesten. Csak a közelben nem. :) Bár a covid miatt most nem utazunk....
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #191736 üzenetére
Így-így, 2-3 évről beszélünk.
Ez nem feszélyezés, hanem egyszerűen visszaálltam a forgalom normál ritmusára, előtte azért jóval nagyobb átlaggal tudtam sietni, több előzés is belefért (bár az is lehet, hogy mostanában jóval több autó van az utakon).
Mondjuk nyáron én voltam az egyik leggyorsabb az M7-n egy szombati napon (egy priussal ), pedig gps szerint 137-140kmh volt a sebesség. -
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #191731 üzenetére
Ha ilyen szélsőségesen féltős ikerbabakocsis apuka vagy, akkor lehet, hogy a common rail dízelektől visszaterelnélek a korábban szóba jött benzin Avensisre...
Amikor a fél éves gyerekkel álltunk Mélykúton a sötétben check engine lámpával, majd azért 3 hengerrel eldöcögtünk Szegedre, az annyira nem volt vicces. (A másik füstölős lerobbanásnál a lajosmizsei pihenőben szerencsére egyedül voltam, az neccesebb volt.) Pedig papíron jó vásárnak tűnt az autó, családon belül használták stb. Akkor visszasírtam a 20 éves szögegyszerű Pözsit, és ha nem lenne sokkal kevésbé biztonságos, vettem volna minden rokonhoz egy babakocsit (nem fértünk el benne), aztán visszálltunk volna rá. Gyerekkel a megbízhatóság fontosabb, mint a költségek (ha megteheted).
Amúgy a szívem most is eladná a francba ezt az autót, csak már sokat beleöltem (Concorde-effektus), és az árából se biztos, hogy jobbat kapnék.
-
Doki16
addikt
válasz Bdanyy #191744 üzenetére
Hmm. Sok mindent írtam már, azokból sokat lehet szemezgetni is. Az Outlander említésre sem méltó nálam, nem szerettem, mások imádják arról inkább nem írok többet. Az Aurist nagyon szerettem, ezt sokan tudják itt Ha valami konkrétan érdekel akkor kérdezz és válaszolok szívesen
FB-re is írtam a GTE csoportba azt bemásolom ide egy az egybe. Bár ez csak inkább Golf GTE.
Nálam már megjelenés óta képben volt a GTE, akkor még leginkább a Passat volt ami nagyon tetszett. De sajnos megjelenéskor baromi drága volt, így kb lehetetlen volt, hogy legyen egy ilyenem. Aztán nálam szépen el is felejtődött ez a dolog. 2018-ban vettem egy Auris Hybridet. Itt tudtam meg, hogy mennyire jó dolog is ez a hibrid autózás. Egy évig használtam a Toyotát és utána váltottam egy Outlander PHEV-re. Na ez két hónapig volt, mert annyira nem jött be. De itt már tudtam, hogy nekem kell egy rendes PHEV ami jó minőségű és van valami ereje is. Két kocsi jöhetett csak szóba a Golf GTE és a V60 D6. Mivel ide írok ezért egyértelmű, hogy az előbbire esett a választás. Korábban már volt egy 7-es Passatom és vágytam vissza a VW minőségre. Azért is ezt a kocsit a vettem, mert hozza azt amit elvárok egy autótól. A kategória etalonja 2012-ben a Golf 7 volt amikor, megjelent. Ezt tovább gondolták és 2015-ben megjelent a már alapból jól felszerelt GTE. És ez a kombináció amit összeraktak számomra egy nagyon vonzó autóvá tette a GTE-t. Végül sikerült egy maximálisan jól felszerelt példányt találnom használtan. Immáron 9 hónapja használom és egyáltalán nem csalódtam benne, nagyon szeretem tök jó kocsi. Minden elvárásomat teljesítette, számomra ezek voltak fontosak: Mindenképpen akartam egy távtartós tempomatot. Tökéletesen működik, szépen finoman tudja kezelni a sebességet és állóra is fékezi a kocsit, majd még marad 2-3 másodperc míg magától is eltud indulni. Számomra a VW Climatronic panelje az egyik legjobb megoldás ami jelenleg a piacon van, ezért mindenképpen a két zónás digitális verziót akartam belőle. (Persze GTE nem is volt más verzióval ezért ez már eleve pipa volt). Az ülés is fontos szempont volt, hogy legyen kényelmes és normális oldaltartása is. Nem akartam bőrt és ezért is volt kitétel a kockás szövetülés. Nekem nagyon bejön, tök feldobja a kocsit. Ami a legfontosabb tényező volt nálam és ezért is akartam plugint, hogy találjak egy olyan autót ami végre tud rendesen villannyal is közeledni és nem indítja be hidegben a benzinmotort. Ez egy jó funkció benne, mert ha csak pár km-t kell arrébb menni akkor tudjon már tisztán villannyal a -20 fokban is. Ha fel van töltve jól az akkumulátor akkor a padlógázra (nem kickdown) sem indul be a belső égésű. Hiába kicsi az akkumulátor akkor is viszonylag jó távot tud menni, mert jól fogyaszt. Minden porcikáját szeretem, a sok extrával együtt, egy jó minőségien összerakott jármű. Az kényelem, a hangszigetelés, a dinamika mind számomra bőven elegendő. Jól mutatja az elégedettséget, hogy a családban van még egy Passat GTE is. Én maximálisan megvagyok elégedve vele, de már most tudom, hogy a következő tisztán elektromos lesz nálam.Ha negatívot kellene írnom róla nem nagyon tudnék. Magával a hibrid résszel nincs gond, jól teszi a dolgát és úgy tűnik elég megbízhatóra sikerült. Egyedül a Passattal volt kisebb gond az ablakemelő kapcsolóval, de az sima B8 hiba, bármelyik dízeles benzines ugyan ezt produkálja. Az alap karbantartásokat szervizelni otthon is egyszerű.Biztos sok mindent nem írtam még bele, tudok rengeteget beszélni erről a hibrid/elektromos vonalról. Ha van konkrét kérdés akkor arra is nagyon szívesen válaszolok.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bdanyy
addikt
válasz Doki16 #191745 üzenetére
Köszönöm
Tetszik egyébként a golf és legtöbb esetben elég lehet a csomagtartó, de nagyon megszoktam a kombit, illetve tágasabbra vágyom. Emiatt szimpatikusabb kicsit az outlander meg a v60, legjobb persze a passat variant gte lenne csak azok még jóval magasabb árkategóriában vannak. Valszeg nem mostanság fogok cserélni, nekem nagyon nagy tortúrának tűnt megtalálni a mostani (első saját) kocsit is, azt nem akarom végigcsinálni többször is, ha nem válna be a következő
De az utódnál inkább szánnék rá többet majd mint egy benzinesre/dízelre, hogy legalább plugin legyen, ha nem is teljesen elektromos (200km télen is minimum kell nekem, úgyhogy egy darabig használtan sem lesz ilyen ennyiért). Árban meg egy sima hibridhez képest (vagy akár csak automata jól felszerelt benzineshez) már nem olyan nagy ugrás, a greengozás meg pár alkalommal e-golf vezetés bogarat ültetett a fülembe[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #191747 üzenetére
Én nem bízok a külföldről hozott autókban, az enyém is külföldi céges volt eredetileg 5 évig, az a fő baj, és a sógorom [= megbízható nepper] hozta be magának. (Ennek ellenére 90%, hogy spanyol taxi, de ezt már biztosra nem fogom megtudni.)
Csak ha megbízhatóan le lehet informálni (ennyire nem vagyok benne, hogy hol van JSZP-hez hasonló hozzáférhető platform), esetleg van beépített embered helyben.
Az a baj, hogy az Avensis ráadásul nagyon tekerhető, mert kimondottan strapabíró az utastere is az európai autókhoz képest, a motorja is jól bírja.Anno amikor én néztem az autót, többféle típust is figyeltem, csak magyarokat, és ami tetszik, jó vételnek tűnik, arra azonnal le kell csapni, mert pár nap alatt elviszik. (Aztán mégis a szürke zárójeles rész lett, de az egy másik történet. Egyébként a hahu-figyelésben sem láttam sok kecsegtető ajánlatot. De a te ársávodban azért talán jobb a helyzet.)
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #191748 üzenetére
Nehezen tudom elképzelni egy 5-6 éves, szopó benzines Avensisről, hogy spanyol taxi, de tulajdonképpen bármi megtörténhet.
Van ismerős, aki eddig nagyon penge verdákat hozott be, a családban van visszatérő vásárlója is. De gondoltam már becsnepperre is...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest