-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz runner 125 #192450 üzenetére
Szerintem rendben van a gondolatmenet, topik zarhato
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vzsryl
nagyúr
válasz runner 125 #192450 üzenetére
Tökéletesen körbeírtad az Aurist, szóval irány a kereskedés/hahu stb...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz runner 125 #192450 üzenetére
Plusz a Pulsar már Renault-Nissan, és a franciát kizártad. :) De jó, hogy néha különc típus is felbukkan itt. A tágas beltér miatt egyébként érdekes lenne (nekem tetszik is), de nincs értékelhető motorral (max az 1.5 dci jöhet szóba, de állítólag hangos azzal).
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz runner 125 #192450 üzenetére
Én pont ilyet vettem csak kombit, szintén 2016-os.
Eszméletlen jó autó, imádom. -
dj79
senior tag
válasz runner 125 #192450 üzenetére
Kész, ennyi, megvan a megfejtés, hsd for president
-
Gergőke88
addikt
válasz runner 125 #192450 üzenetére
Kifutó hybrid Yaris Selection?
Kicsi, belül nagy, alig fogyaszt, és a Selection jól is néz ki. -
veterán
Németországi Priusvásárlás:
Nulladik kör: A facebookos Prius csoportban nagyon segítőkészek voltak, sokat ajánlgattak segítettek, de az igazán szép megkímélt valóban kevés kilométeres Priusok Hollandiában vannak 7-8 ezer euróért. És azt még honosítani kell Németországban, van egy ember aki onnan hoz (bár inkább Magyarországra).
Első kör: Megláttam neten egy Priust helyben. Nem a hibásat amit valameyik nap láttam a szomszéd városban. Menjünk el nézzük meg. Odaértünk, első rossz jel: Egy karosszérialakatos-festőüzem van mellette. Tipikus murvás kereskedés, mégha részben le is van aszfaltozva. Nagykapu nyitva, besétáltunk, könnyen meglett a Prius, körbenézegettem, ajtók szine elüt, lámpák láthatóan acetongőzzel polírozva, szélvédő cserélt (jó ez lehet bármi de az elütő ajtókkal együtt rossz jel) de még nem is az autó tántorított el önmagában, hanem az összes többivel együttvéve. Ránézésre flakonból fújt Pözsó, viszonylag szép Opel Antara eltérő színű elemekkel, lassacskán odarohadó ezer éves BMW-k és Mercedesek, ami tényleg jól néz ki azon nincs ár/papír, Illetve (bár más hirdető nevén van a hirdetés) mellette állt ez is, az asszonynak tetszett. Kicsinylette a Priust, ez nagyobb, benzines is, automata is. Szépen körbe van vasazva, tetszik az elején a vadrács (amit egy szerencsétlen bevásárlós parkolás óta mi a családban csak Penny-bontónak hívunk). Benézve a műszerfal tetején durva ragasztónyom, az ajtókon a fekete részről pereg a lakk. Alánzve:
Szóval Németországban sem rózsás a helyzet, csak itt más nevű eladókat kell kiszűrni. Nem az Armandókat hanem az Ahmedeket.
Úgy látom nem lesz 4000€ környékén ha nem is jó de elfoadható Prius.
Este még ráírtam egy 2600 eurósra. Bár trén nézett ki, legalább nem árul zsákbamacskát. Azt a tuskó barmot... Annyit kérdeztem hogy rozsda van-e, volt-e komolyabb balesete, eredeti-e még a katalizátor. Mit kérdezősködök, minek kell neki ezt ennyiszer leírni, a legolcsóbb Prius a környéken, minden ki van cserélve, tiszta rozsda és gtk-ra törte egy teherautó, van-e még esetleg kérdésem?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
footy
addikt
válasz rasotamas #192457 üzenetére
Kulfoldi autovasarlasnal a legfontosabb szabaly, hogy exportra(is) kinalt autot nem veszunk Amire nem akar jotallast/garit adni a kereskedo, azzal gond van.
Sot ha olyan neppernel talalok autot aminel vannak csak exportra kinalt autok, akkor el se megyek megnezni. A jobb/kevesbe atb@szosmegbizhatobb neppereknek van bejaratott magyar/roman kapcsolatuk aki elviszi toluk a hullakat.
Szerintem keress sok km-es autot inkabb. Nekem az a tapasztalatom hogy Nemetorszagban es Ausztriaban is nagyon felnek a sokat futott autotol igy azt joval olcsobban meg lehet venni. A 4e euros ar kornyeken mar egyebkent elgondolkodnek rajta hogy raszanjak meg par eurot(Ausztriaban az ÖAMTC-nel 70 euro korul van) a hivatalos atvizsgalasra, mert sokszor behozza az arat.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz footy #192458 üzenetére
Köszönöm a segítséget! És hogy találok ilyen tisztességesebb kereskedést? Eddig látom a Juszufokat meg a bmw/fiat/stb márkakereskedéseket a tizen-huszon ezres autókkal, közte kéne valami.
A 70 euró nem sok, csak kéne megintcsak műhelyet/embert találni rá.
Igazából életemben most voltam talán harmadszor kereskedésben, odáig még a kínált autó minősége miatt soha nem jutottam el, hogy próbakör, azt se tudom mennyi időre vagy hogy adják oda. Nesze de hozd vissza 10 perc-fél-1 órán belül, vagy mehetsz egyet az udvarban?
Munez ajánlott egy kereskedőt, még őt megkeresem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
runner 125
nagyúr
válasz bandus #192451 üzenetére
Ok, köszi!
vzsryl
Pedig eskü vártam, h valaki bedobja a 30kW-os Leaf-et és megpróbál meggyőzni.
Egy kis ideig tényleg számításba vettük. Viszont azért az akksik 3-4 éves modelleknél már vagy 20-25%-ot veszítenek a teljesítményükből. Ami azért a 30kWh-os verziónál km-re vetítve meghatározó érték..
Az volna király, ha a 60-62 kWh-s verzióból már lenne 3-4 éves, akkor komolyan mondom szerintem bevállalnánk. De a huszon-30 kWh-s szerintem még erősen városi / agglomerációs céllal vásárolható csak meg. Annál viszont azért összetettebb utakra is használnánk az autót.
ngaba
Mármint az az 1.2-es turbos motor ami a Pulsar-ban van már Renault motor?
Áh, diesel nem kell. Van h csak pár km-re megyünk vele. Be sem melegszik normálisan, folyamatosan a részecskeszűrővel szopni meg nem akarunk.
alázógyík
Jól hangzik, köszi!
Egyébként a teljesítménye, menetdinamikája milyen? Tudom, hülye kérdés és azt is tudom, h egy villanyos / hybrid autóban még a boyracer-ek is megtérnek és átszellemülnek a takarékos autózásra. Ergo valszeg nem akarom majd nyomni neki, mert jobban fog izgatni a takarékossága.
De azért mégis kíváncsi vagyok h mennyire "lendületes", főleg úgy, h az XC ugye T6, 320 ló.
dj79
Ok, köszi neked is!
Gergőke88
Köszi, ez tényleg jó alternatíva lehet. Sokkal innovatívabb már a formája, pontosabban az eleje. A hátsó traktus oldalról és hátulról nézve is elég béna szerintem. Az új 2020-as mérföldekkel szebb, arányosabb (és így képről ítélve szerintem nagyobb is). De az már 7M..
2018:
2020:
_
Egyébként KIA, Hyundai vonal? Nem ismerem annyira őket, de nekik nincs valami ebben a kategóriában? Gyanítom azért az ár/érték arányuk jóval kedvezőbb, mint a japánoknak (Auris-nak).
Köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
footy
addikt
válasz rasotamas #192459 üzenetére
Nem feltetlenul kell kereskedesbe menni, lehet nezni maganszemelynel is.
Csak csekkoltasd le, pl ADAC Prüfdienst vagy Dekra.
Egy autoklub tagsagot is erdemes lenne kotni, mert ha egyszer lerobban az auto a palyan, akkor a mentes nagyon draga lesz.
Egyebkent en elengednem a prius vonalat. 4e euroig minel egyszerubb autot erdemes venni, mert az aksifelujitok nemetorszagban nem teremnek minden bokorban. Ha hivatalos szervizbe(nem jogosultak aksi felujitasra) kerul az auto akkor pedig konnyen nagyon draga lehet a vege.
Egyebkent nalam ezert esett ki nemreg az auris, pedig en a 12-14e euros kategoriaban nezelodok ami azert nem annyira kockazatos.
Valami egyszerubb benzinest lenne erdemes keresni ami nem rohados. (Punto,Corsa, Polo?)
Az automata feltetel?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz runner 125 #192460 üzenetére
Na, ledobjátok a jó kis HR-V-t? Mi lesz a sorsa? Rozsda eszegeti már?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Zsombe
senior tag
válasz runner 125 #192450 üzenetére
Szia!
Szerintem a hybrid Jazz sem elvetendő, főleg ha tetszik. Tény, hogy másabb a működési elve, mint egy Toyota-nak, de azért ez is elég gazdaságos tud lenni. Páromnak Honda Insight van, a technika megegyezik a Jazzben lévővel, csak a padlólemez van meggnyújtva + más a karosszéria. Eljár az Insighttal 5-5,5 literrel, de ha valaki nagyon fogyasztás fetisiszta, akkor ezt még lejjebb lehet szorítani szerintem.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
j.bravo
addikt
Bő 5 évvel ezelőtt láttam rájuk vonatkozó kérdést; azóta van esetleg tapasztalat a Palota Autóudvarral? (XV. ker, Szerencs utca)
A hahun hirdetett autóval kapcsolatban fel se hívtak, csak egy SMS-t küldtek,mint az AAA Autó szokta volt; ez bennem elsőre ellenérzést kelt.
Van ok hanyagolni őket, vagy nyugodtan el lehet adni nekik?
Szerk.: most pár percre rá szintén SMS a GL Autótól, ugyanúgy XV. ker, csak ez Szentmihályi út. Ez a módi újabban?[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
alázógyík
őstag
válasz runner 125 #192460 üzenetére
Bravo T-Jet után ültem bele. Lassabb, jóval.
De annyira nem érdekel, hogy csak na. Az az érdekes, hogy a sebességet se érzed benne egyátalán, mivel sokkal csendesebb.
A váltó is hibátlan, és az egyenletes gyorsulás miatt is lassabnak érzed.
Olyan 4-5 literrel kevesebbet eszik, az se hátrány. -
dj79
senior tag
válasz runner 125 #192460 üzenetére
-
-
oliwire
őstag
válasz j.bravo #192470 üzenetére
De gondolom neked kéne hozzájuk vinni. Ez esetben szerintem ne is foglalkozz vele, mert jobb megnéznék, "megköpködik", alkudnak egy nagyot, és áron alul megvennék. Rossz esetben meg vannak rémhírek a neten, totalcaros cikkekben, mi is történhet.
de ahogy Llew írja, sms vissza, hogy ezért az összegért átvehető, nem kevesebbért.
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz runner 125 #192460 üzenetére
Igen, az a motor a Renault 1.2 tce motorja, amiről finoman fogalmazva megoszlanak a vélemények a Renault topicban. Egész pontosan Renault-Nissan közös fejlesztésű motor. De a Renault és a Nissan elég régóta "szövetségben" van, és ugyan a pontos szervezeti formát nem tudom, de eléggé a Renault a főnök, szóval a Nissan már nem igazán tekinthető úgy japánnak, mint mondjuk a Toyota. (Mostanában volt az a kis színes hír, hogy a japánok a Renault-vezérigazgató letartóztatásával próbálják "visszafoglalni" a Nissant.)
[ Szerkesztve ]
-
-
Gabesz87
addikt
Sziasztok. Család bővülés miatt le kell majd cserélnünk az 5 ajtós Megane 4-ünket, amit amúgy szeretünk, csak hát csomagokkal, 2 gyerekkel kicsi lesz (hátul így is szűkös a lábtér mögöttem a feleségemnek). Praktikusságot, helykínálatot figyelembe véve kombi helyett most valahogy látótérbe került az egyterű, konkrétan a C4 (Grand) Picasso. Dízel és automata érdekel, viszonylag fiatal, kevés km-el, és mivel vidékre, autópályán szülőkhöz hétvégente késő délután, este megyünk, nekem fontos a jó kilátás, azaz a jó lámpák. Megane-omban LED van. C4-ben ahogy tudom, nincs LED (csak nappali fény), csak bi-xenon. Kettőt láttam Hahun, EZT és EZT. 2.0 HDI nyilván szimpibb, magasabb felszereltség, és a motor miatt, bár picivel több benne a km. Viszont sajna ezekben nem xenon van, nem tudom, vajon utólag cserélhető-e a lámpa. Van még egy Joker, amit találtam, márkán belül, ez a Grand Scenic. Fura mondjuk, hogy 38e km-el, jó felszereltséggel "csak" ennyi (olcsóbb mint a két C4). Ha a helykínálatot nézzük, a C4 biztosan jobb, úgy tudom az új Scenic-ekben kevesebb a hely, mint az elődjeiben, de mondjuk egy 5 ajtós Megane-hoz képest 2 gyerekkel szerintem ez is kellő helyet nyújt. A véleményetek érdekelne ezekről.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gabesz87 #192481 üzenetére
Utólagos xenonosítással nem számolnék. Lámpatesteket kellene cserélni, lököst (hogy lámpamosó legyen), kellene ballaszt (automatikus szintezéshez), kábelezés és esetleg szoftveres mókolás. Szerintem nem éri meg.
Scenicre eddig elég sok panaszt hallottam olvastam összeszerelési minőség, illetve zörgések miatt. És egy EDC-s (Renault duplakuplungos robotizált váltója), amire megint nem izuglnék rá annyira (ha jól rémlik, elég lassú és sok beszámoló alapján butácska is tud lenni). Ha Scenic az is képben van, akkor Renault topikba is érdemes bekérdezni, szerintem ott is tudnának hasznos tanácsokat írni.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
válasz BigBlackDog #192483 üzenetére
Hát az általad felsoroltak alapján így tényleg nem éri meg. Elég kevés a xenonos felhozatal a C4-nel, fura mód. Mobile.de-n van választék, dehát mai euró árfolyamon behozni semmivel nem kevesebb mint itthon venni szerintem. Mindegy max várok, míg akad egy jó itthon is, szerencsére annyira nem sürgető.
Érdekes, én az EDC-rol pont azt hallottam (és mégane-os FB csoportban is írják) hogy nagyon jó, megbízható, jól működik, több tesztben is olvastam...szinte jobb mint a kézi. Ha kombi mégane-ra cserélném a mostani 5 ajtost, biztos ilyet vennék. A lassúság (D és R közt) meg szerintem általános duplakuplungos váltó "feature", ezt bármely márkánál hallani.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz rasotamas #192464 üzenetére
Úgy néz ki igen. Pedig már lassan 8 éve nálunk van, szerethető amúgy. Felrakom hahura, nincs szükség rá tovább.
Roszda a bal oldali hátsó küszöb aljánál volt, a hátsó ajtó mögött, meg a jobb hátsó ajtó aljánál, de ezeket még tavaly megcsináltattam, kijavították. Alvázvédőzve is volt pár éve, szóval rozsdamentes. Illetve ez utolsó szériás, 2005 év végi.Zsombe
Oksa, köszi, szűrök arra is újra, bár most épkézláb darabot nem láttam. Jó volna abból is egy frankón felszerelt üvegtetős Executive
dj79
Köszi! Roppant korrekt.ngaba
Remek, kösz a háttérinfot. Akkor azt véglegesen elengedem. Pedig sajnálom tényleg, mert lehetne az egy remek autó normális motorral.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz footy #192487 üzenetére
Ezt nem értem. Nyilván azért írja, hogy exportra, mert nem akar rá tuti bukta garanciát vállalni. De, akkor mi a 4000? 1000 Euróból milyen javítás jönne ki a kinti szervízdíjakkal? Ha csak ezer Eurós javítás hibádzik az autón, akkor érdemes elhozni háromért.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
válasz footy #192487 üzenetére
De ha magánszemélytől veszed akkor sincs gari. Akkor nem mindegy? Elmész egy ilyen "bevorzugen export" hírdetésre, megnézed és ha olyan, akkor ott hagyod. Ok, persze ha a közelben van, nem kell a fél országot beutazni. Akkor semmit nem buksz vele, max. a ráfordított időt. De mondom, szerintem magánszemélyé is lehet olyan, hogy inkább rögtön sarkon fordulsz...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
footy
addikt
válasz Somatom #192488 üzenetére
Ez csak egy pelda volt, de a lenyeg hogy az ilyenek haritanak az utolso percig, amikor meg mar nincs kibuvo, akkor 1000 eurobol megtakoljak neked ideiglenesen. (ABS lampat kikotni, legzsak szimulator alirol meg hasonlok)
#192491Biqci
ha magánszemélytől veszed akkor sincs gari.
Senki sem mondta ennek az ellenkezojet. Az arsav miatt irtam neki, mert a maganszemely lehet egy opcio az autohazak es Ahmed kozott feluton...bevorzugen export
Pont ezeket mondom. Nem erdemes ra idot pazarolni. Amikre nem mernek garit vallalni az mind szar. Sot en olyan helyre el sem megyek ahol exportos kocsit vannak. (meg ha kinezett auto nem is az) Nekem az a tapasztalatom, hogy a normalisabb/minosegibb autot arulo neppereknek van kelet-europai kontaktjuk(roman-magyar-bolgar) aki elviszi toluk a fosokat. (amik csak az image-t rombolnak)[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz footy #192492 üzenetére
Én csak azt mondom, hogy nem biztos, hogy nagyon rossz egy olyan autó. Persze, nem mernek rá garanciát adni, de csak mert lehet olyan hiba, amit egy német szerviz drágán javít meg, de egy kis ügyességgel és leleménnyel meg tudsz te is. Ezért lehet egy esélyt adni. Na igen, van amit egyből a roncstelepre kellene vinni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz runner 125 #192486 üzenetére
Nagyon szép, pár képet azért még dobnék föl, belső, motortér, meg hogy szép az alja.
A miénk nem így néz ki Mondjuk 450 ezerért vettem
De az is ki van lakatolva, én csináltam
https://tinyurl.com/rasoapro
-
laserjet1018
csendes tag
Sziasztok!
Toyota E12 1.4 benzin 2002 jszp lekérdezésnél minden régebbi műszakira azt írja hogy szekvenciális váltó, de az autóban rendes manuális van. Ez elírás lehet vagy átépítették?
A másik hogy ilyen autót még meg szabad venni 500 ezer km-el? Olajfogyasztás vagy ilyesmi jellemző ezekre? -
footy
addikt
válasz Biqci #192493 üzenetére
Ha kis hibarol van szo megjavitja a nepper maganak(minden neppernek van szerelo kontaktja vagy sajat muhelye), nem hulye hogy lenyomja az arat valami aprosag miatt.
Ha laksz egy tarsashazban hol allsz le autot javitani? A parkoloban? En mar csinaltam, de volt egy-ket lako aki furcsan nezett... Szoval en passzolnam azt is. -
Biqci
aktív tag
válasz footy #192496 üzenetére
Igen, igazad van. Bár az egyik srác most vett magának egy 318-ast, (mimást, egy fiatal srác ), azt is így adták. A jobb hátsó íven van egy kis rozsda, de amúgy jó. De valószínűleg nem ez az általános.
Bár társasházban lakom, de van garázs, így amit lehet ott megoldom. De lehet itt másabb a csapatszellem, mert ha valaki a parkolóban szerel, nincs gond, inkább érdeklődnek mi a helyzet, kell-e segítség."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz Biqci #192497 üzenetére
Nálunk van egy mélygarázs a szomszéd lépcsőházzal ahova lehetetlen bekerülni, mert kihalásos alapon megy, az utcán 3 hely valami magánpraxisnak, 3 hely bizonyos lakóknak fenntartva, és az utca túloldalán marad 6 hely nekünk földi halandóknak.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
nagyúr
válasz laserjet1018 #192495 üzenetére
Az 1.4-re azt hiszem nem jellemző, bár ez már tényleg nem kevés km. Ha gondos gazdától való az autó, aki lelkiismeretesen cserélte az olajat, akkor szerintem a motornak nem kéne baja legyen. Persze ennyi km alatt minden más is kopik. Összességében nem vetném el elsőre, de átnézném rendesen. Illetve az eladás nem lesz egyszerű.
A váltó szerintem elírás.
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192498 üzenetére
Nekem szerencsém van, mert van vagy 30 garázs és kb. 30 parkolóhely, ami a házhoz tartozik, persze az egész magánterület, így idegenek nem is parkolhatnak, csak esetleg látogatók. Bár 80 lakásos a ház, olyan még nem volt, hogy ne legyen hely, pedig már 8 éve, hogy itt lakunk. Mi pedig jól ki is maxoljuk, mert van 3 kocsi, abból egy a garázsban és a motorom pedig a zárható bringatárolóban
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- DIGI kábel TV
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Foxpost
- bambano: Bambanő háza tája
- Autós topik
- További aktív témák...