-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
bexinho23
őstag
Sziasztok!
Melyik autót érdemes figyelnem, ha 2-2.5M -ért akarok vásárolni? 1.4 vagy 1.6 benzines legyen, ferdehátú, klíma mindegy, és lehetőleg 2011-2014 gyártású.
Toyota Auris 1.6
Az általam belőtt paraméterekkel alig találni.Kia Ceed 1.4
Jelentősen olcsóbb, mint a Toyota, fiatalabbat is lehet kapni ugyanabban az árban, mint Toyotát. Igaz mivel ferdehátut szeretnék, abból csak 1.4 van.Hyundai i30 1.4
Nagyon szép, sokkal nagyobb a kínálat, mint a fenti kettőből. -
Paxker315
addikt
válasz bexinho23 #192052 üzenetére
Mégane? Giulietta? Bár a 2012 utáni i30 és a Ceed-ek is gyönyörűek.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
akooos
veterán
válasz Luck Dragon #192055 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #192055 üzenetére
Ismerősnek 2.0T van 170 lóval, az egész jól megy és nem is egy pénztemető.
#nincsbennetarcsi
-
-
akooos
veterán
válasz Luck Dragon #192059 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #192059 üzenetére
Az övé nem coupé de az 5 ajtós is jó meg a kombi is műszakilag. Nyilván a coupé az uniqum számba megy.
#nincsbennetarcsi
-
Köszönöm az infót nektek.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
fpatrik17
senior tag
válasz Integrale #192036 üzenetére
Tudnál mutatni olyan típust, amiben már nem az említett váltó van? Néztem 2010 utániakat, de mindenhol bal fent van a hátramenet.. Biztos én nézek el valamit, de nem áll össze a kép Csak 1.4 T-jet érdekel
Pl ez 2012-es, de itt is bal elöl van.[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
alázógyík
őstag
válasz Integrale #192064 üzenetére
Senki nem adja ela gépét Multiair modul csere után.
Most már olyan drága lett a csere, hogy hihetetlen.
Ez a legjobb ár.
Ehhez jön még a multiair szűrő, plusz olaj+olajszűrő csere, kalibrálás, plusz a munkadíj...
Szerintem 400K legalább.. -
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Max. 4000 euróig (kb. 1,5 milla), milyen kombi dízelt ajánlotok?
Inkább rövidebb utakra (város és vidék), hosszúba keveset....Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #192075 üzenetére
Azt várom én is 🤔
-
válasz molnarpeter #192076 üzenetére
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Gombinyó
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csaby25 #192081 üzenetére
Nekünk volt B6 2.0 CR TDI (CBBB motorkód), 160k km-el jött (előtte kollégám hajtotta tehát végig ismert életű) és 282k km-el ment el tőlünk. Sok rövid táv is volt vele (ilyen 4-5 km-es utak), bírta pedig 20k km-es olajcsere periódust kapott. Igaz a manuáljában benne van, hogy 8 km-nél rövidebb utakra ne használd a kocsit, szóval a gyártó levédte magát.
A DMF még gyári volt benne de azon már érződött hogy lassan cserés lesz. Turbó gyári volt de már az is a kezdett kókadni illetve az EGR és DPF volt cserélve 200k km körül, egy szélvédő (követ kapott), meg a fék/gumik de azok is kopó alkatrészek ugye. A fogyi az nagy átlagban vegyes használattal 8,11.
Arra figyelj, hogy ezeknél a olajpumpát hajtó hexagon tengely hajlamos elnyalódni és ha elnyalja akkor megszűnik a kenés ami instant motorhalált okoz. Ezen kívül az CR rendszer kényes a gázolj minőségére (a GO hűti és keni a magasnyomású injektorokat) is.Szóval vétel előtt: injektorokat beméretni, DPF szűrő telítetségét megnézni (ezeket lehet szoftveresen akár otthoni körülmények között is). Illetve a hexagon tengelyt ellenőrizni. Ezen kívül csak a szokásos (rozsda, futómű, stb).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
vzsryl
nagyúr
Erről kérhetek egy véleményezést, hogy ár/értékben megéri-e.
Élőben megnéztem, vezettem, minden rendben volt. 4-re viszem a szerelőmhöz átnézetni, az eladónak nem probléma.
Lényeges infók: műszaki tegnap készült rá, számlákkal, szervizkönyvvel, régi tulaj felhívással is bizonyítható, hogy 20k km-enként kapott friss olajat, szűrőket, a vezérlés 209k km-nél cserélve, törve nem volt, drágább dízeles alkatrészek cseréje még várat magára (van rá bőven keret), a bőr hibátlan benne.
Az ár visszafogottan alkuképes.
A menettulajdonsága megvett kilóra. Ha a szerelő áment mond, akkor 2,5M körül ez jó vétel?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #192091 üzenetére
Fűtés, ami 5-ösre volt állítva, tehát azonnal ki is kapcsoltam, mert én nagyon nem szeretem, de az asszonynak tetszett.
Amúgy a szerelőm áment mondott. Bal első stabpálca cserés, és majd a következő nagyobb szerviznél esélyes a hátsó fékbetét, első tárcsa+betét csere. Ezeken kívül porszáraz a motortere, hibátlan a fényezése, beltere.
Ha minden jól megy, akkor jövő héten küldöm a fotókat róla. A beltér karcmentes, de még a bőrüléseken sincs repedés.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #192092 üzenetére
Akkor használd egészséggel a topickedvenc autót. :)
(Én is nézegettem, csak régebbieket. Mert hát mint majdnem mindenkinek, nekem is jobban bejön a sedanra hasonlító autóforma, mint a kombi / egyterű. A családban értetlenkedtünk, amikor a tesóm anno kombit vett. A szívem mélyén most is utálom a kombiformát, de valamennyire azért hat rám a divat is. Régen: autó = 4 ajtós, ma már: 4 ajtós = olcsósedan. Ez a sedanra hajazó nagy 5 ajtós nekem is szimpi volt. Meg nekem mindig is tetszett ez a Mondeo, bármennyire tucat.)
-
ngaba
aktív tag
válasz ngaba #192082 üzenetére
Egyébként a topicleírásban lehetne egy összefoglaló az ajánlott autókról, motorokról. Szépen osztályozva és elemezve, hogy melyik milyen felhasználásra jó, előnyök / hátrányok. Vagy egy link egy excel fájlra.
DPF nélküli dízelmozorok, nem közvetlen befecskendezésű turbós benzinesek listája, stb. Külön fejezet az SDI-nek (külső szakértő: molnarpeter) stb.
Az autókat nyilván hasonlóan, méret szerint osztályozva mondjuk. Eléggé ismétlődnek a kérdések és a válaszok.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #192093 üzenetére
Köszi! Majd csak hétfőn papírozunk, de reméljük minden rendben lesz addig.
Ennek a hatchbacknek van akkora csomagtartója, mint sok kombinak, szóval ezzel nincs gond.
Nekem a kombi forma tetszik, de természetesen ez a kamuszedán jobban, mert ez az igazi autóforma. Egyedül a vakondtúrásokkal van gondom, alias SUV, meg a legtöbb egyterű.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
zsolt19900
őstag
Sziasztok
új/szalonban álló autó nézegetésében vagyunk
VW Sportsvan (ebből 150Le 1.5tsi)
VW Tiguan (ebből találtam 130 és 150Le 1.5tsi-t)
VW Touran (ebből is 150Le 1.5tsi-t találtam)
mi az a nem (vagy félig, vagy teljesen) pofátlan alku ahova be lehet pozizni magunkat?
majdnem fele be lesz fizetve kp, a többi az lízing lesz 9M ért van kint a legdrágább közülükFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz zsolt19900 #192098 üzenetére
Kérj be emailbe ajánlatokat 3-4 szalontól, első körben már kedvezményt adnak, aztán írd meg mindnek, hogy a másik jobb ajánlatot adott, ekkor adnak még kedvezményt, ez után már nagyon nem szoktak, csak egy picit lejjebb menni
Volt amikor az egyik felhívott, hogy melyik ment le árban ez alá, mert akkor már az egyezményes minimum ár alatt adja a másik?
Erre én: nem mondhatom meg, nem akarok bajt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #192097 üzenetére
Köszi, erre is odafigyelek!
Gumikra nagyon háklis vagyok, max 3 évig érzem megfelelőnek a tapadásukat, de ez főleg a nyárira érvényes, mert télen sokkal óvatosabban közlekedem, és nem találkoztam még olyan téligumival, amire azt mondtam volna, hogy “ez igen”. Mondjuk nem is arra valók, hogy kanyart vadászon velük az ember.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖