-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
Egyébként a már Yaris: ugyan korábbi genes modell, de néha elviselhetetlenül zajosnak találom a belteret, főleg 120-130 körüli tempónál. Tudom, nem erre van kitalálva, de kifejezetten zavaró tud lenni. Utólag azt mondom, nem kellett volna fillér...ni, jó lehetett volna gy CT200H, még, ha fenntartani drágább is.
Mi az a HSD-s vas, amiben nem lehet már csalódni hangszigetelés terén? A CT200H-k nagyon baráti áron (3.6-3.7) körül már kifoghatóak, ugyan nincs szükségem ekkora autóra, se az imidzsre, de a hallásomra igen.
Ja, az az állatfaj vagyok, aki soha nem hoz olyan döntést, amit pár héten belül ne bánna meg Mindegy, a köv 2-3 évet kihúzom ezzel. Bármi aftermarket budget megoldás jó lehet szigetelni mondjuk.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
[CS]Blade2
addikt
válasz bandus #191957 üzenetére
Én meg 2x1,8km-t, csak ez céges, és a cég gondja lesz a gond. VW Caddy egyébként. 11.000km van benne durván 1,5 év alatt, szóval megy azért hosszabbat is, de biztos, hogy költséges lesz a mutatvány. 90km/h felett sosem járt 11.000km alatt, és egyhuzamban fél órát sem ment. Kíváncsi vagyok, hogy mennyi lesz majd a szervizszámla.
-
Somatom
veterán
Persze, szgk. -val más. Én sem alszom, csak nem foglalkozom a tempóval. Tudod, max. 90. Amikor ráfordulok német A7 -re és a GPS kiírja, hogy a következő manőver 280Km, ami 3,5 óra múlva esedékes, akkor az ember hajlamos belefeledkezni a gondolataiba, a zenébe, vagy a telefonálásba. Persze, hirtelen ingerre azonnal reagálok (pl. ha megkordul a gyomrom, akkor rögtön nyitom a hűtőt), de a fokozatos lassulást néha nem veszem észre.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #191947 üzenetére
Elhiszem, hogy jó, de nekem egyenlőre űrtechnika. Az Accord-ban nincs és mivel egyenlőre nem is tervezek kocsit cserélni, így egy darabig nem is fogom élvezni az előnyét
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
Érdekes kérdésem volna.
Van egy eladó autó.
Viszont mozgáskolátozott vezethetőségre átalakítva.
(még nem láttam mit jelent ez)
Ilyen autót érdemes lehet megvenni egyáltalán?
Még nincs semmi konkrét, csak hogy eladóvá válik.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
Somatom
veterán
válasz cappa72 #191970 üzenetére
Látni kell, mert a kézigáz csak egy lehetőség, többféle megoldás létezik. Pl. a Trabi Hykomatnál a kuplung volt kikötve úgy, hogy félautomata volt a rendszer. Egyrészt fordulatra zárta a kuplungot, másrészt a váltókarban volt egy kapcsoló, ami ezt felülbírálta. Tehát, a váltókar ütögetésével is bele lehetett kuplungolni. Persze, ha alapból automata, az egy másik szitu.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
aDtG
tag
Sziasztok!
2.5 millió forintig keresek 10 évnél fiatalabb autót magamnak.
Első sorban az érdekelne, hogy milyen gyártó autói között érdemes szétnézni a piacon? Azt hallottam pl.: hogy a japán autók szervízdíja magas, mazdák rozsdásodnak, olasz autót nem szabad vásárolni. stb...
Mire kell odafigyelni?
Dízel vs. benzin: Budapesten használnám az autót. 10-20 km az amit max egyhuzamban közlekednék vele. Illetve hétvégente szoktunk járni vidékre: kb. 100km
Az üzemanyagon megspórolt pénz fedezheti a szerviz többletköltséget?köszönöm
-
molnarpeter
nagyúr
Ezek alapján Prius, ha minden nap menne városban.
Dízel/benzin: részecskeszűrő nélküliek elviselik ezt a használatot, csak az kb 2010-ig létezett pont... Bár ha van kapacitásod foglalkozni vele, hogy figyeld a tisztulását, akkor kibírja (hétvégi 100km jó ilyen szempontból).
Mennyi a havi/éves összes km? A 10-20 km az munkába járás, vagy csak alkalmanként lenne előszedve az autó?
Ha picit magasabb ár és fenntartási rizikó belefér a spórolás reményében, és udvaron/garázsban állna sokat, 3m körül egy Opel Ampera/Chevrolet Volt jobban illik a Bp-n belüli használatra.
[ Szerkesztve ]
-
aDtG
tag
válasz molnarpeter #191973 üzenetére
Nem megy minden nap városban. 2 naponta.
Hyundai i30 tetszik nagyon egyébként. A J astra, illetve a volkswagen scirocco.ezekkel milyen gondok lehetnek?
-
MM
őstag
válasz Chereiose #191952 üzenetére
Tavaly október végétől kezdve követtem az eseményeket, le akartuk cserélni a családi gépet.
Végül december elején vettünk tesztautót nagyon jó áron, akkor 1-2 hét alatt nagyon sok került fel több típusból is, amiket figyeltem.A magyarázat, amit több kereskedésben is megerősítettek:
A környezetvédelmi normák szigorítása mindig január 1-től lép életbe és éves kvótákban mérik. A márkák már látják év végén, mi fér még bele a kvótába az olyan autókból, ami a következő évben több büntetéssel járna, ezért a márkakereskedések elkezdik a szükséges típusok forgalomba helyezését saját maguk részére. Aki ezeket megveszi - akár következő évben - az új autót kap, de egyből második tulajdonos lesz. A márkának pedig bünti helyett még mindig jobban megéri a forgalomba helyezés költségét + egy kis engedményt benyelni.
Mivel hegyekben áll náluk a forgalomba helyezett autó, ilyenkor általában a már pár hónapos, de 10e km alatt futott tesztautóktól igyekeznek megszabadulni, hisz van helyette bőven új...
Ez tavaly fokozottan igaz volt, várhatóan idén sem lesz másképp, a kérdés csak az arány.
-
footy
addikt
válasz vzsryl #191911 üzenetére
Ha belepsz a K astra FB csoportba es visszaolvasod a tulajok tapasztalatait, lebeszeled mmagad rola hamar. Sogor opel szervizben dolgozik, volt olyan dizel amin 60ezrenkent vezerlest kellett cserelni. A lancos vezerles(tele van muanyag alkatreszekkel) viszont a tuzfal felol van, ugyhogy 450-600 korul mozog a csereje. Szoval ha nem garos(mar pedig a fenti futasnal valoszinuleg nem az) az auto, akkor draga buli lehet...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
footy
addikt
válasz vzsryl #191979 üzenetére
A sogor tapasztalatai alapjan a cseressel is van gond. Hogy az utobbi 1 evben valtoztattak-e rajta valamit azt nem tudom, de azert ezt erdemes bekalkulalni az arba, foleg ha nem frissen volt cserelve. (Ha eddig nem volt csere akkor en ennel a futasnal 100%ra szamolnek vele, hogy az elso szerviznel esedekes lesz)
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #191983 üzenetére
A vételáron felül +1M felett van a keret, ha dízelre esik a választás, szóval bele van kalkulálva sok minden, viszont olyat nem akarok, amiben ugyanazt az alkatrészt kell folyton mocskos drágán cserélgetni.
Lehet inkább rámegyek egy patika Laguna 3 2.0 DCi black edition-re, vagy Pug HDI, esetleg VW konszern CRTDI, de ez utóbbiak a magyar használtpiacon annyiba kerülnek, hogy sajnos számomra nem éri meg.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #191984 üzenetére
A Laguna jó, de szvsz inkább lefelé lóg ki a középkategóriából, érezni rajta a Renault-s olcsóságot. Másik topicban írták, hogy nagyon tud zörögni. A pug sokkal minőségibb hatást kelt.
De összeségében arra mozdulnék rá, ami neked valamilyen szubjektív okból jobban bejön.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz vzsryl #191984 üzenetére
FL utani 508-at vennek ha belefer a keretbe(mar ha dizel kell). Automataval es led fenyszoroval. Ott csak az ablakemelovel szokott gond lenni, azzal is csak addig amig ki nem cserelik az erositettre.
Astra 1.4 benzinnel esetleg?
A lageszban a hajtaslanc golyoallo, csak a kaszni(belul nem tul nagy es a csomagtarto is kicsi) es a belter(kicsit regimodi) nem telitalalat. (En zajosnak is talaltam azt a 2-t amit kiprobaltam)
A Passat B8 forumban is benne vagyok. Az se hibatlan. A korai (>2016?) evjaratoknal elofordul zorgo belter es ablakemelo(kapcsolo?) hiba. Nehanyan irtak vizpumpa/vezerles problemakrol(2.0TDI) 150e kornyeken. (Szoval a 210ezres intervallumot ott sem erdemes kivarni) -
vzsryl
nagyúr
válasz footy #191987 üzenetére
Köszönöm, ezek nagyon hasznos infók.
A Pug 508 nagyon tetszik, régóta figyelem őket, és valami hasonló lökésre vártam, mint most a te hsz-od.
A Laguna zörgéses mizériáról én is olvastam, de lehet, hogy egybe beülök, aztán kiderül mennyire zavar. Méretre bőven elég lenne, mivel én is és feleségem is kicsik vagyunk, a csomagtartóba pedig az összecsukott ikerbabakocsi mellé szerintem még sok minden beférne. Nagyobb dolgokra meg nincs szükség, mivel több fuvarozóval is olyan viszonyban vagyok, hogy bármikor bármit ingyen.
Az Astra benzinnel 3 probléma van: 1. Bő 1-1,5M-val drágább a dízelnél. 2. Váltó problémák vannak a 16-18 közöttiekkel. 3. Az újabb 125-150LE-s 1.4T sokkal megbízhatatlanabb konstrukció, mint az előd 140 LE-s, amit a J-be szereltek.
A B8-as Passatoknak csak az aljáról tudok válogatni, ezért az nagyon necces.308, Megane IV-ről tudsz valamit? A 308 beltere számomra mindent ver.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #191989 üzenetére
Na akkor én is megadom a lökést. Az 508-nál rámentek az igényességre és a minőségre, és úgy tűnik, hogy sikerült is. Ha tetszik is, akkor főleg nem értem, hogy mi a kérdés. Elég jó áron vannak használtan, és jóval többet ad, mint egy szűkös alsóközép kombi.
A csomagtartóméretről: Ikerbabakocsival nincs az a csomagtartó, ami elég nagy lenne. :) Egyszer mentek hosszabb időre valahová, majd meglátod. Nálunk csak 1 baba van (+ kutya), de így is volt már olyan, hogy a babakocsit inkább otthon hagytuk, mert az Altea 500 literje se volt elég...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #191984 üzenetére
Ford nem opció? Mondeo is olcsó típus, PSA dízel, csak több van belőle és az alkatrész filléres (bontottan meg szinte ingyen van) Bár ha eddig Astra volt kinézve, akkor meg Focus...
Peugeot és Citroen legnagyobb baja ekkoriban a plusz adalék volt, Fordba nem kellett semmit tölteni, ők viszont kértek FAP löttyöt.
Megane is volt 2.0 dCi, nameg a 86 lovas 1.5 dCi is egy kiváló motor, de azok korábbi évjáratokban voltak inkább (2010-11 amiket most néztem).
Opel: ha para, kell rá 2 évet kötni, utána autócsere
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #191991 üzenetére
1.5 TDCi-ről mit lehet tudni? Típushiba stb...
Ez amúgy az 1.5 HDI Ford nyelven?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #191992 üzenetére
Focus mk3.5 esetén igen, még HDI. (Mk4-nél már saját, új Ford motor az 1.5 dízel.)
Egyébként meg az 1.5 a régi 1.6-ból lett kialakítva, gondolom egyszerűbb egyfélét gyártani (1.4 és 1.6 helyett). Így szerintem a nyűgök is hasonlóak lesznek, de azért ott is voltak korrigálva a dolgok az évek során, én bizalmat szavaznék az új motornak az 1.6 rokonság alapján... Focus csoportban injektor és féltengely hibát láttam, váltó-turbó-lendkerék-HPFP gond szvsz ritka.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz ngaba #191990 üzenetére
"A csomagtartóméretről: Ikerbabakocsival nincs az a csomagtartó, ami elég nagy lenne."
Dehogynincs. Csak ikrekhez nem matchboxot kell venni. Minap kikaptam három hátsó ülést, kettőt meghagytam egymás mögött. Mellé bedobtam a tábori ágyat, hogy tudok-e majd benne így aludni. Símán befért, el sem érte a vezető ülés támláját.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ngaba
aktív tag
válasz Somatom #191997 üzenetére
Dehogynincs. Csak ikrekhez nem matchboxot kell venni.
Ezt próbáltam én is mondani neki.Amikor majd pelenkástáskával, meg mindenféle szórakoztató játékokkal, első ülésre akasztott cókmóktartóval lesz tele az utastér (+ szempont lesz, hogy a gyerek mennyire könnyen tudja rugdosni hátulról a vezetőülést), akkor majd a beltér mérete is számítani fog. Nem mellesleg ha nagy a beltér, akkor a csomagtartóba nem beférő cuccokat is könnyebb oda besuvasztani.
Az alsóközép kombi egy kompromisszum: Ha olcsóbb fenntartási költséget (fogyasztást) akarsz, és/vagy sokat mozogsz városban (szűk helyeken, amikor zavaró lehet a nagy kocsi) vagy sokat megy a kocsi kihasználatlanul, akkor van értelme leginkább. De ha az ember megteheti, vegyen olyan autót, amiben kényelmesen el lehet férni. Persze csak szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #191998 üzenetére
Még sosem volt nagy autóm, és főleg nem két verdám egyszerre, tehát a fenntartása se tudom pontosan, hogy mivel jár, ezért gondolkodom kisebben is. Az Almera az évi 25k vegyes km-re mondhatni, hogy észrevehetetlen költség volt. Most ez annyiban fog változni, hogy két biztosítás, két “súlyadó”, két szerviz. Az üzemanyag viszont nemhogy több lesz, hanem inkább kevesebb, mert majdnem fele-fele arányban megoszlana a 25k km, viszont a nagyobb autó csak hétvégi csapatszállításra lenne használva, és az úgy biztosan kevesebbet zabálna, mint az Almera. Feltéve, hogy dízelre voksolunk.
Parkolás meg ilyesmi nem gond, max a feleségemnek, de majd úgyis segítek neki, ráadásul ezekben már minimum van tolatóradar, de sokban kamera is, vagy akár 360-as radar/kamera. Próbálok ezekre is odafigyelni a válogatás során.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz vzsryl #191999 üzenetére
Nem olyan nehéz megszokni a nagyobb autót.
Főleg, ha 1x 2x már megpakoltad, és látád, hogy ez jó... megáldád vala.
Valóban a parkolás az több rutint kiván, illetve hát néha azért keresni kell a helyet, de megéri.
Astra -> Galaxy váltás azért nem volt kicsi nálunk sem, időbe telt, mire hozzászoktam (ráadásul benzin -> dízel váltás is volt; az első dízeles volt a tágabb családban is).
Aztán már nem vágytam kisebb autóra, ha családi kiruccanás nézett ki.
Fenntartása viszont jóval magasabb...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest