-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz Somatom #191446 üzenetére
1250kg os utánfutó ill az már nehézpótkocsinak számít, így ha 2250 nél több a kocsi nem bírom vele húzni.
#191450) gaborbol
Previa örök kedvenc pláne a tojás, 2db ot néztem meg az újabbakból (mind kettő 2005 os volt) bőven millió felett mind kettő szét volt rohadva nem kicsit, az első ajtók alja egyiken sem létezett és ugye ez csak nyitott ajtónál látszott, ami nagyobb baj amiért végleg elvérzett a típus középen csak 2 pontos öv van, ill megnéztem egy harmadikat is a nyáron de az jujjj azért 799 et kértek , még mindig hirdetik, egy hulladék volt.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Raneztem mobile.de-n a benzines normalis kinezetu 7-8.000 eurotol indul?
Dizel az szinte mind 1000-3000 korul megy, gondolom igy 20 ev korul mar senkinek sem kellenek kint, valoszinu a rozsda azokat is mar megette. Valamiert ugy gondoltam, hogy ezek azert jobban birjak ilyen szempontbol. Munkatars vette itt egy toyota kisbuszt a tesoja cegetol azt hiszem 2006-os full bor, haromzonas klima, dvd valami 2000 dollar volt. Vegig markaszervizben szervizelt, serulesmentes, hibatlan. Szerszamos lo lett belole... -
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok! Barátnőm kocsijában megadta magát a magas nyomású szervócső és elkezdte engedni az olajat. Próbáltunk találni csere alkatrészt de sehol sem lehet sajnos és a ford is mondott egy 240ezer t-os árat. Nem tud valaki véletlenül valahonnan egy ilyen alkatrészt? Vagy ha van valakinek bontóban az is tökéletes lenne.
Ez az alkatrész lenne az:
[link]Találtam egy olyat amivel a teljes modult lekellene cserélni:
[link]Bár egy apró csőhiba miatt kiadni 60ezer ft-ot, kicsit soknak tartom. Ráadásul hiányzik róla ennek az alkatrésznek a kialakítása is:
[link]
Egész pontosan erről a kocsiról lenne szó:
[link]
Kép:
[link]
Ford KA 1.3 2008 MK1 -
válasz diegho #191474 üzenetére
4.1 volt a rekordom az 1.6tdi, manuálváltóssal, de azt még reprodukálnom kell. 4.5-öt már többször csináltam 2-3000km-es túrákon, 4.9hez meg egyáltalán nem kell megerőltetnem magam, pályán 130ig eleresztve is belefér.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
nesa
veterán
válasz Stylewars_kp #191453 üzenetére
Jelenleg EV1 em van, az ev 1 fórumon és az EV2 fórumon is azt mondják csalódás lenne ev1 után egy EV2 Be van állítva az összes EV1-tipusra a hirdetés figyelő de vagy rosszabbak vannak mint az enyém vagy 500km re, megnézni valamit és csalódni benne... ezért nem utazgatok napi 1000km-et.
(#191454) Somatom
Nyilván csak idő és pénz lehúzás, meg ez a 3,5t korlát is manapság egy baromság már 20-30 éve nem állja meg a helyét, fel kéne emelni 5-6 tonnára, jelenleg nincs időm ilyesmire.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Van vkinek tapasztalata a körmendi Józsa autóházzal? Kollégám ajánlotta őket, mert ő már több autót is vett tőlük. Állítása szerint sógoréktól szerzik az autókat és sokkal több van nekik, mint amennyit hírdetnek.
nesa:
Nálam ott kezdődött, hogy haverommal vettünk egy trélert, mert olcsón adták. Arról nem volt szó, hogy kéne hozzá E kategória. Pedig, de és akkor rábeszéltek egy C -re is, mert az épp akciós volt. Évekkel később derült ki, hogy ez életem egyik legjobb döntése volt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz molnarpeter #191482 üzenetére
Nem. A kollegám azt mondta, hogy több telephelyen, nagy készletük van, csak a hahun van vmi kvóta, hogy max. mennyit hírdethetnek. De, ha rendelésre hoznak, nekem úgy is jó, ha nem kell befizetnem a "vakot".
Ez az osztrák rohadós story nincs meg.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Somatom #191483 üzenetére
Ott többet sóznak, mint a határ szegényebb oldalán, ezért a népi bölcsesség szerint minden osztrák autó pár év alatt lábon rohad el. Meg a németek is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
vzsryl
nagyúr
Mennyire ördögtől való ötlet, ha egy nagy dízel kombit vennék hétvégi használatra, ami minimum 30-40km-t jelentene egyhuzamban, de az éves futásteljesítmény nagyon max 15k km lenne?
Hétköznapi munkába járás, bevásárlás stb. meglenne oldva a motorgenerálos Almerával, vagy lecserélném egy kisebb benzinesenre, ami kevesebbet fogyasztana.
Azért gondoltam erre a dízeles dologra, mert kb. 1M-val olcsóbbak a benzines társukhoz képest, és mivel keveset lenne használva, de hosszútávra, így a fél milkacsokis alkatrészeket is nekem max egyszer kellene cserélnem, amíg nálam van az autó. Ehhez még hozzájön az, hogy évente min. 100k-t megspórolnék az üzemanyagon, amit csak a húzósabb alkatrészeire különítenék el.Ha ezt így bevállalom, akkor milyen verdákat tudnátok javasolni? Legfontosabb szempont az, hogy megbízható típus legyen, és csak a kopó-fogyókat kérje (persze ha egy értelmes darabot tudok kifogni, és nem tenyerelek bele valami pénz/ideg temetőbe).
Dízelekhez abszolút nem értek, de néhány típus eszembe jutott, mert ismerek pár ajánlott motort (tetszési sorrend):
(Valódi 1. helyezett: Opel Insignia MK1 utolsó évjáratok, de teljes vakvilág a dízel motorok terén)
1. Skoda Superb MK2 2.0 CRTDI (itt a kamuszedán/ötajtós is játszik)
2. Pug 508 2.0 HDI (de melyik verziója? )
3. Citroen C5 utolsó évjáratok, 2.0 HDI (kérdés ugyanaz, mint eggyel feljebb)
4. Ford Mondeo harcsaszájú 2.0 TDCI (az ötajtós is játszik)
5. VW Passat VII-VIII 2.0 CRTDI (a VIII kicsit húzósabb árban)Ezekből a típusokból hahu-n már bőven találtam 3-4M környékén, így maradna keret a városi cirkálóra is. Van más alternatíva? Ezek közül melyik a legjobban ajánlott? Gondolom dinamikában és fogyasztásban kb. mindegyik ugyanaz. Kompakt kombikat azért nem soroltam fel, mert ugyanannyiba kerülnek, mint a nagytesó, de ugye az ikerbabakocsi mellé még sok minden el kell férjen a csomagtartóba, így inkább a közép-kategória érdekel. Távol-keleti dízelek fenntartása mennyire lehet gazdaságos?
Kényelemben, minőségben és felszereltségben mindegyikből van megfelelő verzió, tehát egy fiktív példával élve az nekem nem számít semmit, hogy a Passat egy hangyafasznyival jobb minőségű anyagokból építkezik, mint a többi, ha sok kis elektronikai nyűg van vele.ui.: Számomra a dízel, az traktor üzemanyag, de a logikus gondolkodás kezdi elcsavarni a fejem. Utazóautónak még mindig az a legjobb.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #191484 üzenetére
De, ugye ez tényleg csak vmi urban legend?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Somatom #191486 üzenetére
Fene tudja. Én itt a németeknél nemigen látok szétrohadt autót. Persze lehet, hogy csak azért, mert a magyar (lengyel, román, bolgár, ukrán, délszláv, stb) nepperek már mind elhordták. Amúgy nekem Mazdám volt (van), amíg használtam, nem rohadt szét. Persze nem a hegyekben lakunk, errefelé igen enyhék a telek, hó meg csak mutatóba van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #191487 üzenetére
Én rendszeresen járok hegyekben is a németeknél, meg Svájcban is, de én sem látok tömegesen szétrohadt autókat. Sztem a tenger/óceán közeli sós pára jobban rohaszt. Valamint, úgy tudom, hogy a németeknél/osztrákoknál nem is sót használnak, hanem vmi más vegyi anyagot.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
válasz vzsryl #191485 üzenetére
Ezekből a Passat, esetleg a Mondeo. Az Insignia bár szép, belül kicsi, ill. több sztorit hallottam beszippantott örvénycsappantyúkról (lehet csak azért, mert több opel-szervizes ismerősöm van.)
Csak kombit!A dízel kombik királya a Volvo V70 D5 (meg a V6 TDI Audi, Mercedes) nézz meg egyet abból is.
(#191488) Somatom: Kalcium-kloridot (CaCl2), guglizz rá, a fémek igazi barátja.
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #191485 üzenetére
Ezek közül szerintem bármelyik jó, az Insigniát kivéve (az Opel 2 literes dízele problémás, bár nem tudom, mikor javították ki). Én is pont ezekben gondolkodnék, ha most cserélnék autót. Szerintem a franciák nagyon alul vannak árazva használtan, azok a legjobbak ár/érték arányban.
Szvsz egyáltalán nem hülyeség a terv, az általad vázolt használattal egy dízelnél sem szabadna komoly tételnek bejönnie 200-250 ezer km-ig. (Tehát vásárlásnál nagyon érdemes körbejárni, hogy mi volt már rajta megcsinálva a drága dízeles dolgok közül.) Én is eléggé dízelellenes voltam, meg is szívtam az autóval (családon belüli vétel adódott), de azért a dízel kellemes tulajdonságait igencsak meg lehet szokni (a hangját nem )... Annyi általános tippet tudok adni, hogy Bosch befecskendezőset vegyél. (Azt hiszem, ezek mind azok.)
Illetve annyit azért megjegyzek, hogy közhelyszerűen mindig elmondják, hogy nem kilométert veszünk, DE én hozzáteszem, hogy azért van abban is valami:
Az én visszatekert autómban a valós km 230 ezer körül volt, amikor vettem (egy hibakódnál kijött a valós km): Szinte hetente tönkrement rajta valami vétel után: az egyik injektor, generátor, résolajcső elfáradt (majdnem kigyulladtam), és most csúszik a kuplung, csak halogatom a cseréjét. (De még ez is bőven 1 millió alatt van összesen, vastagon fogó ceruzájú szerelőnél.) Szóval azért megvan, hogy durván hány km-re méretezik az alkatrészeket, és nem véletlenül 200 ezer km körül adják el a flottás dízeleket...Szerk.: Ja, és a szerelőmmel átnézettem vétel után (családon belül bizalmi alapon ment az üzlet), és azt mondta, hogy nagyon jó üzletet csináltam. Senki nem lát bele, és senki nem fogja megmondani, hogy az injektor elektronikája holnapután meghal-e stb. Azt látta, hogy nem rozsdás az alja, a hátsó lengéscsillapító cserés (szivárgott) stb. Fél év után már azt mondta, hogy vissza kellene csinálni az üzletet.
Szerk.: Nekem 1.6 CRTDI-m van, de a fentiek azért strapabíróbbak.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
-
WasabiTrsr
csendes tag
Sziasztok,
Voltam egy kereskedesben, es siman megengedik, hogy valaki jojjon es megnezze, felemelje a kocsit (mivel en nem ertek hozza), viszont markaszervizbe nem engedik el, mivel, hogy rossz veluk a tapasztalat. Mennyire elterjedt ez a fajta procedura?Amugy maga a kocsi szep (nek tunik nekem), es nyilvan ki is fizetnem a vizsgalatot... Egy mk2.5es focus az.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz WasabiTrsr #191494 üzenetére
Én még ugyanúgy kezdő vagyok, mint te, de elvileg az egyik szabály az, hogy, ha nem enged egy ilyet a kereskedő, akkor ált. ott valami gáz van. Így, ahogy leírtad, szerintem valami olyanról lehet szó, amit felemelve és a könnyen odavihető mérőeszközökkel nem derülne ki, míg a márkaszervízben valszeg igen.
Ha mégis igazat mondott, akkor ált. a kereskedők azzal szokták az ilyet magyarázni, hogy néhány márkaszervíz nagyon alapos, és a kis hibákat is elmondják, mindent cserélnének, így pedig elriasztják a vevőt, hogy a kinézett kocsi egy vödör csavar.Egyébként melyik motorral van szerelve a gép?
A dízelnek a dízel nyűgjei vannak, az ecoboost pedig a benzinesek közül talán a 2-3. legkényesebb. Kicsi, kis cm3-s, közvetlen befecskendezéses.
A Ti-VCT-nél csak az okoskerék ami egy komolyabb plusz tétel a faék egyszerű szívó motorokhoz képest, valamint úgy tudom, hogy az mk2-es 101 lovas verzióhoz képest ezekben dupla katalizátor van ami 1 alkatrész és 4db lamdaszonda.Ami még fontos lehet Focus esetén, mert én is azokat néztem először, hogy k.va sok futott cégesautóként, ami valamivel bizonytalanabb előéletet jelenthet. Aki javíttatta, karbantartotta, annak is lehetett egy darab vas, és aki hajtotta, az is lehet, hogy úgy ment vele, hogy nem az enyém, ami persze lehet jó is, meg rossz is. Még jobban vigyázhatott rá, mint a sajátjára, vagy épp hidegen rúgta neki, majd a cég javíttatja vagy cseréli.
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #191489 üzenetére
Köszi!
Mi szól a Passat és Mondeo javára?
Népítéletek és megbízhatósági statisztikákban pl. az 508 nagyon veri a mezőnyt.ngaba:
Köszi neked is! 2.0 HDI-d van?
Az Insigniánál úgy tudom, hogy 2014-ben jött a kétezres Fiat motor, ami nem problémás.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
-
,
addikt
válasz WasabiTrsr #191494 üzenetére
Csak márkaszervizbe nem engedik vagy semelyik másik általad választott szervizbe se?
-
szabonagyur
félisten
válasz [CS]Blade2 #191495 üzenetére
elvileg az egyik szabály az, hogy, ha nem enged egy ilyet a kereskedő, akkor ált. ott valami gáz van
Szerinted melyik kereskedőnek van erre kapacitása? Úgy kb. egyiknek sem, mellé ugye kéne P rendszám stb. A kicsiknél még talán megoldható, napi pár autóról van szó max, de ahol mondjuk van több száz ott nem mindig kivitelezhető.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #191497 üzenetére
Értem.
Igeb a 2.0 CDTi-ről tudtam, hogy problémás, de 2014-től elvileg okés.
V70 D5-ből kevés kézi váltós van és kicsit elavultnak hat az egész autó. Hasonló áron olyan tip-top, full extrás 508-asok vannak, hogy ihaj.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest