-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Biqci
aktív tag
válasz Stylewars_kp #190647 üzenetére
De ugye nem egyszerre? Mert ez két fordulóval is megsüvegelendő
Amúgy nem baj ha kicsi az Accord csomagtartója, nincs az a méret, amit a nejem ne tudna telepakolni, ha otthon vagyunk és jövünk vissza
De most nem vicc, amikor lecseréltük a Focus kombit az Accordra, a nejem majdnem tapsolt a boldogságtól, hogy mekkora nagy a csomi a Focushoz képest. Én csak hallgattam, nem akartam elvenni az örömét. Mert hosszabb és szélesebb mint a Fóka volt, de messze nem olyan mély. Hallelújatboy93: "fért volna több is..."
peterkeT: igaz, hogy keskenyek a kerekek és hogy literszámot nézve nagyobb az Accord, deakkor sem fértek bele azok a virsli kerekek. A Jazz-nek pedig be tudtam húzni a csomagtartó rollót...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
válasz [CS]Blade2 #190638 üzenetére
Az ibizába befér a 4db 16" 215/45 kerék és a hátsó üléshez nem kell nyúlni, pedig elvileg nincs 300 liter
Ja és van benne egy teljes értékű pótkerék is
tboldi: pályanapon jóljön[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
[CS]Blade2
addikt
válasz kisza25 #190654 üzenetére
Ez is csak azt erősíti meg, hogy a literben megadott érték nem igazán mérvadó, max, ha beteszel egy fóliát és folyadékot akarsz szállítani. Akkor tényleg kijön, hogy ez 300, a másik 490, a kombi meg 1000 liter.
Nekem a lépcsősbe így állítva már eleve nem megy be 1 gumi sem, csak 45°-ba, ráadásul csak 185/65R14-esek.
Ha sok kis 8-10"-os kereket kellene vinni, akkor kijönne, hogy nekem 190 literrel nagyobb.
Az is marha csalóka, ha m2-re kicsi és közben nagy a literszám, mert van amit nem pakol egymásra az ember.Ez nem tudom, hogy milyen gép, de kettővel behoztak 13 "jó" gyereket vele: [link]
[ Szerkesztve ]
-
válasz [CS]Blade2 #190657 üzenetére
Az i20 csomagtarója 326 liter volt, de az szélesebb volt voszont rövidebb, és a háttámláknak nagy volt a dölése, az ibiza 284 literes, keskenyebb, de befele hosszabb és nem dölnek annyira az ülések, ez sokkal jobban pakolható és nagyobbnak tűnik
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz tboldi #190659 üzenetére
Na ja de nekem guminként 3-4 cm szélesebbek
Amúgy i20- ba csak ülés döntéssel fért be a 4db gumi és a golf 4-be is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
akooos
veterán
Nekem a Golf 5-be csak kalaptartó emeléssel és picit előre döntött üléssel fért be 4 kerék egymás mellé. (225/45/R17)
-
Biqci
aktív tag
-
-
vzsryl
nagyúr
Kérdezzétek meg nesa-t, hogy neki hány raklap kerék fér be a kocsijába, és nem a Volvoba.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
őstag
válasz molnarpeter #190616 üzenetére
Köszi!
-
pit stop
addikt
válasz customer114 #190617 üzenetére
Kérdés milyen forma tetszik pl., ha nem tipikus céges akarnék akkor megnézném új Leont vagy 508-ast.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Zizi123
senior tag
válasz Zizi123 #190494 üzenetére
Sikerult 3 ejszaka alatt 2-re leszukiteni a szoba joheto autok szamat:
1. Ford Focus II Kombi 1.6TDCI (109LE) 2008-2009 1mFt
2. Citroen C4 Picasso 1.6 Hdi (109LE) 2010-es evjarat 1.3mFtNem tudok donteni, hogy melyiket vegyunk meg:
Ha tuti biztosra akarok menni, akkor a Focus, mert tucat auto, van hozza minden, ha elromlik, gondolom olcso az alkatresz. Kevesebbet fogyaszt, cserebe unalmas tomeg auto. Olcsobb megvenni.C4 Picasso: Szep, izgalmas, az asszonynak sokkal jobban tetszik. Mivel egyteru, igy magasabban ulsz benne, felsobbrendusegi erzest kelt a forgalomban. Mivel francia igy nagyon kenyelmes. Cserebe nyilvan dragabb.
Hat igy magamtol laikuskent csak ezeket tudtam osszeszedni, mivel egyik autot sem vezettem meg, latni is csak az utcan, es kepeken lattam.
Esetleg ennel szakmaibb szemmel valaki segitene donteni?
Aki nem akar visszaolvasni, annak:
Mindennapos munkaba jarasra kell (napi kb 70km 80-90% orszagut, es autopalya, a maradek varos). Ezen kivul mivel egyetlen auto a csaladban igy az 1 hetes nyaralasra, vagy kirandulasokra is ez lenne hasznalva. Viszonylag gyakran szallitok nagyobb meretu eszkozoket. (pl. A3-as Fenymasolo, huto, mosogep, szamitogepek, nagyobb Tv, stb...), ezert kellett kombi, vagy egyteru.Megbizhato, olcso fenntartasu, kisfogyasztasu kocsit szeretnek.
Orok hala
-
ngaba
aktív tag
válasz Zizi123 #190673 üzenetére
De egyébként a Fordot valószínűleg olcsóbb lenne fenntartani (ugyanannyira "beteges" példányokkal számolva); kevesebbet is fogyaszt (a Picasso magasabb, és kb. 170 kg-val nehezebb), jobb vezetni + fürgébb; nagyobb alapterületű és ezért általában praktikusabb a csomagtartója.
Cserébe a Picasso (szerintem) kevésbé rozsdásodik, tágasabb, világosabb és jobban variálható belül, és nektek láthatóan jobban tetszik.
(Feltettem, hogy nem Grand Picassot néztél. Annak a csomagtartója is hatalmas lenne.)
[ Szerkesztve ]
-
bernel
tag
1 éves tesztautót, amit márkakereskedés árul, ha átvizsgáltatom máshol, akkor van rá esély, hogy kiderüljön, hogy az ügyfelek mennyire nyúzták a kuplungot, motort, stb. milyen állapotban van belülről?
Mert rozsdás gondolom nem lesz, úgyhogy inkább az a kérdés, hogy mit kapott a hajtás kipróbálás közben.
-
bernel
tag
válasz bandus #190678 üzenetére
Ugye a kérdés az, hogy mekkora probléma az, ha a bejáratós időszakban kíméletlenül bántak vele. Padlógáz, satufék, stb. amit bizonyára 1 év alatt jócskán kapott, mert a tesztautóval senki nem kíméletes, az eladó sem félti műszakilag, úgyis jön majd az új tesztautó.
Egyébként inkább majdnem két év, pár hónap híján. Szóval majdnem 2 éves.
-
válasz bernel #190679 üzenetére
sok helyen úgy csinálják a tesztkört, hogy a dolgozó kolléga visz egy kört, amíg bemelegszik az autó, majd átadja, tehát mikor nekiállsz tesztelni, akkor már nagyjából meleg az autó, amúgy sem nagyon engedik, hogy elrúgd neki, meg a legtöbb szalon lakott területen van, max országútra tudtok kimenni, de nagy száguldozás nem lesz
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bernel #190677 üzenetére
Nem, annyira nem látnak bele. Kuplungra max a magas fogáspontból lehetne következtetni de hogy mennyire égették meg arra már pl nem. Hogy a motort hidegen hajtva a csapágyak mennyire gatyásodtak le... ahhoz szét kéne szerelni. De azért leélni ilyen gyorsan nehéz egy új autót, és többnyire a bemutató/tesztvezetéskor ülnek a próbáló mellett szóval nincs hidegen agyonpörgetés.
Nekem mondjuk csak egy ilyen tapasztalatom van, egy Mazda3 bemutató/tesztautót anno a RedSunFest-en naphosszat küldték a 1/4 mérföldes gyorsulásin. Meleg olaj miatt motorikusan nem para de azért a sok állórajban a kuplungnak azért volt szaga, kapott rendesen.
#nincsbennetarcsi
-
Zizi123
senior tag
válasz Stylewars_kp #190676 üzenetére
Nincs kiszemelt, de ha valakinek esetleg van a 2 tipusbol tuti vetele, az irja mar meg privatba.
Mivel eletemben nem vettem meg autot, igy elkepzelesem nincs mire kell odafigyelni, ha fel is hivom nem tudom, hogy mit kell kerdezni.En nem tudom, hogy hogy van ez, de itt Szeged kornyeken nincsebbek elado autok?
Barmilyen autot nezek legkozelebb 160-200km, de jellemzoen tipikusan 3-400km???
Ha szegedi vagyok miert mindig Gyorben vannak a kiszemelt autok??? -
Mondjuk egy kereskedésnél azért nem túl gyakori, hogy gyorsulni viszik a tesztautókat, pláne nem mondjok egy 1,4 szívót
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
ngaba
aktív tag
válasz Zizi123 #190683 üzenetére
Egy jó autóért érdemes lehet elmenni az ország másik végébe is akár. Hosszú távon megéri.
- Tisztázzátok, hogy ugyanarról beszéltek, pl. 2009-es Ford Focus kombi 1.6 tdci, 180 ezer km-rel. Megkérdezed azokat még, amik érdekelnek a kocsiról. Két kulcs van-e, van-e tolatóradar, mittudomén.
- Mindenképpen érdemes elkérni a rendszámot, aztán lekeresőzni. Ott látod, hogy hány (magyar) tulaja volt, mikor hozták be, a km-óraállás valósnak tűnik-e, illetve gyakran már az eredetiségvizsgálat fényképeken látszik, hogy tiszta rozsda az autó stb. Ha komolyra fordul az érdeklődés, az alvázszámot is le lehet keresőzni (pénzért).
- Van-e valami ismert hibája, közelgő várható nagyobb költség vagy negatívum (meghúzták itt-ott stb.), amiről tudnod kellene. Minden autóról lehet rosszat mondani, ha korrekt, akkor fog. Nem túl tolakodóan, de én meg szoktam kérdezni (jobb, ha magától mondja), hogy miért adja el. Esetleg azt is hasznos kipuhatolni, hogy hogyan használták (ovijárat, vagy szomszéd városba munkába jártak vele stb.) Ja, magánszemélyről beszélünk, nepperek minden szavát erős bizalmatlansággal hallgasd.
- Dokumentálva vannak-e a szervizelések (nem kell feltétlenül szervizkönyv). Megnézetheted-e szerelővel vétel előtt. (Ha nem, akkor "viszonthallásra".)
- Az nem baj, ha egy kicsit beszél az autóról, ha jó emberismerő vagy, akkor valamennyire látod, hogy megbízható-e, illetve hogy megbecsülte-e az autót. Persze a telefon személytelen, ott lényegre törően felteszel pár kérdést, ilyeneket inkább élőben lehet, pár szót "beszélgetni". Bár én Paksra majdnem elmentem egy autóért telefon alapján (én is szegedi vagyok. :), amikor éppen fel akartam gyújtani a mostanit. Pár napon belül el is vitték.Ja igen, ha találsz egy jót, akkor ne üljetek rajta. A korrekt ajánlatokat gyorsan elviszik. És ahogy írtam feljebb, mindenképpen meg kell nézetni a szerelővel: a márkaszervizek is csinálnak ilyet, olyan 20 ezer ft körül van (és ők látják is az autó márkaszervizes előéletét, de nem biztos, hogy megmondják).
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Hátőőő... Anno volt helyben egy leon cupra, az ismerősöm pedig értékesítési vezetőként néhány embernek adott tesztelési lehetőséget. Ez a szegény gép körbejárt néhány kereskedést pár hónap alatt demoautóként, sokan pedig "nemazenyémnenérdekel" módon még is kergették a technikát.
-
Biqci
aktív tag
Ajánljatok már lécci egy pár típust, ami lefedi a következőket:
- 5-7000Euro, nagyon max. 8000
- sportos hatchback, 200Le körül (de lehet kupé is, majd eldől)
- megbízható (bombabiztos ) mechanika
- nem rozsdásodik
- fogyasztás nem igazán szempont
Ami eddig szóbajött: Honda ctr, Focus st, Clio rs (de ez erősen kérdőjeles). Sajnos kedvencem a Volvo c30 T5 nem játszik."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz MunezXBK #190699 üzenetére
Elhiszem. Te vagy a kivételt erősítő szabály
Lehet itt van a levegőben valami, de akit ismerek és ilyen motorral van a kocsija, mind panaszkodott."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Filmvilág
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xbox Series X|S
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Gurulunk, WAZE?!
- További aktív témák...