-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bdanyy
addikt
válasz vzsryl #190198 üzenetére
Nekem is jobban tetszik főleg a belső miatt.
Valahogy a Mazda 6-ban nekem nem ott vannak a dolgok ahol kézre esnének, legjobban az ajtóbehúzó zavaró szerintem. Mondjuk kívülről jók az arányai meg belül az anyaghasználat.
Egyébként skodabol ha nem is V8 de V6 van.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
vzsryl
nagyúr
Én szívesen elfelejtem, sok járgányt felsoroltam, meg akár javasolhattok mást is. fogalmam sincs, hogy a Superb most miért jött ennyire előtérbe.
(#190194) focvis: Köszi!
Most vettem csak észre, hogy írtál. A Golffal (meg a Passattal is) az a helyzet, hogy nem tetszik egyáltalán.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #190203 üzenetére
Amúgy a twindoor nagyon jó megoldás, kár hogy az mk3 nem kapta meg. Nekünk 1.8 tsi volt az már 50k km után hengerfejes kezdett lenni, végül gariban generálozták. Kollégám 2.0 tsi-vel nyomta neki az autópályán menet közben szakadt el a vezérlés.
Ha takarékos kell akkor Mondeo HSD ha nem vagy G. Plattner akkor meg Mazda 6 de csakis a 2.5i motorral. A 2.0i van kollégámnak, az 1.4 tsi Passat után is vérszegénynek érződik.
#nincsbennetarcsi
-
zolee3000
tag
Erre esetleg valaki?
Más: Azt, hogy érvényben van-e még gyártói jótállás az autóra, honnan lehet biztosan tudni, ellenőrizni? Konkrétan Fordok esetében az Etis rendszerből ez is lekérdezhető, mint a felszereltség? Természetesen az árusító kereskedésben rákérdeztem, és mondták is, hogy "persze, van rá garancia", de jó lenne valami biztosabb forrás, mert mondani ugye mindent lehet...
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Nincs feltétlen szükségem dinamikus autóra, de ha dinamikus, akkor nem zavar a többlet fogyasztás, mert akkor ad valamit cserébe.Továbbra sem kell takarékos, de az biztos, hogy városban sokat lesz használva rövidtávokra, aztán hétvégente meg lesz kergetve.
Az i40-ről senkinek semmi véleménye? 4M alatt már lehet kapni full extrásat, kis futásteljesítménnyel.
(#190206) nandow: Nagyon tetszik az Accord, de sajnos túl elavult technikát ad túl drágán. Az árából majdnem egy generációval újabb közép-kategóriás autót lehet venni, ami már a "jó ha van" részből is tud valamennyit, vagy mindet. Így a 2020-as évek elején már valami modernebbre vágyom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zolee3000 #190178 üzenetére
Kb mind finanszírozott autóra utal, szerintem user oldalról kb mindegy, csak az átírásig legyen elintézve a dolog legkésőbb (emiatt ne zárj ki semmit, max ellenőrizd a papírokat, ha indokolt). Különböző bejegyzések ahhoz köthetők valószínű, hogy milyen formában gombolták le a bankot - Ilyen-olyan hitel, lízing, stb. Régebben pl egyből a földműves neve volt bejegyezve, de lízinggel már a bank a tulajdonos, míg a szorgos kisember ki nem csengette az utolsó fillért is, emiatt másmilyen jogokat tart fenn a pénzintézet is, mintha valaki más tulajdonára kellene igényt tartania
-
zolee3000
tag
válasz molnarpeter #190210 üzenetére
Köszi. Nem értek ehhez, és picit megilletődtem ezektől a kifejezésektől. Utána kérdezek még akkor az adott kereskedésben, hogy pontosan milyen konstrukcióról is van szó, kinél van a törzskönyv (esélyes akkor, hogy a pénzintézetnél). Remélem minden igazolást kiadnak majd, ami szükséges az átíratáshoz, az ilyen bejegyzések töröltetéséhez.
[ Szerkesztve ]
-
válasz vzsryl #190207 üzenetére
I40-es szuperül megy az 1.7-es dízelmotorral , de állítólag nagyon csúnyán öregszik a belseje. Párat megnézve nekem ez nem tűnt fel. Pedig direkt végignéztem amit itt javasoltak. Lehet pont szerencsém volt .
Összhatásban "nekem" legalábbis nem volt vele bajom abban a pár napban míg velem volt.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ngaba
aktív tag
válasz Luck Dragon #190212 üzenetére
Tesóm van benn valami csoportban (ő is gondolkodott az i40-en), és azt mondta, hogy "de jó, hogy nem i40-et vettem". Nem annyira problémamentesek, mint amennyire várná az ember, de a részleteket elfelejtettem. Meg én csak európai dízelmotort mernék venni.
Az Avensis sokkal jobb választás, csak hát eszméletlenül ronda.
-
Qru
MODERÁTOR
-
vzsryl
nagyúr
Az új Insignia nem fér bele a keretbe, a régivel kapcsolatban meg elég sok problémát olvasok, és most nem a tömegére gondolok.
A Mondeonak a hajtáslánca oké, de egy modern autóban az már szinte másodlagos. A többi része az autónak mennyire megbízható? Ha néhány havonta megkotlik benne valami kis dolog, akkor attól kétoldalú agyf@faszt kapok. Nem érek rá arra, hogy folyton kisebb hülyeségek miatt szervizeljem az autót.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #190215 üzenetére
Régi Insigna volt havernak de dízel. Szóval benzinesről nincs sok infóm.
Mondeo HSD az Toyota technika a többi meg tipik Ford. Semmi vészes nem szokott lenni velük. De ha jobban megnyugtat az eredeti Toyota logo akkor Auris kombi hsd is jöhet.
Menj el megnézni élőben őket.#nincsbennetarcsi
-
adise
őstag
válasz vzsryl #190215 üzenetére
Van a csaladba ketto insignia. Semmi baja a benzineseknek. Facelift elotti dizelt nem szabad venni csak(mas ?opelt?sem azzal a motorral). 2016 koruli benzinesbol viszont a kinalat is kicsi, mert a hazai piacot nezve az fiatal autonak szamit es sokan olcsobb aron keresnek autot. Az olcsobba meg pont csak a 10 eves szar dizelek fernek bele, amit nem szabad megvenni kb. A nem fapadokat hamar el is viszik. Es egy jol felszerelt peldany belul is sokkal szebb mint egy ford vagy toyota. Igaz nem is hibrid, ha arra vagynal.
-
z-csongor
csendes tag
válasz vzsryl #190215 üzenetére
Szia!
A hybrid mondeo megbizhatosaganak itt tudsz a legjobban utananezni: https://fordfusionhybridforum.com/
A lenyeg: elpusztithatatlan, gyakorlatilag soha nem megy tonkre. Volt egy modellev (azt hiszem a 2014-es), amikor elpukkanhatott valami az eCVT-ben, de ez hamar javitva lett.Nekem volt hibrid Mondeom, en csak a belter osszerakasanak minosegere tudtam panaszkodni. 45k volt benne, es minden zorgott, cicergett, random hangok jottek mindenhonnan, de szerintem ez csak szerencse kerdese. Engem nagyon zavart ez (erzekeny vagyok a hangokra), igy lecsereltem, viszont a legtobb tulajdonos hatalmas megelegedessel hasznalja. Bar Vignale felszereltseg volt, azert nem szabad elvarni tole BMW-szeru kifinomultsagot sehol.
Mas: Amikor lecsereltem a Mondeot, nezegettem Insignia Grand Sportokat. A Mondeonal szebb volt a beltere es tagasabb az utastere, de a vezetesi elmeny (hajtaslanc kifinomultsaga, zajkomfort, stb.) a Mondeoban sokkal jobb volt.
Ami a Mondeo ellen szolhat, az a szervizeles koltsege: Nekem egy sima olajcsere a markaszervizben (fix aras elvileg) 130k volt. Ketevente gyertyacsere is van, tehat az meg ezek szerint 130k-nal is tobb lett volna.
======
edit: Ronda de jo kategoriaban nem nezted a C-Max Plugin Hybrideket? 4,5-4,6 millioert nagyon szepeket lehet kapni, es 30km-et elmegy toltessel ha tudod tolteni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
van még a carnexthez, das welt autohoz hasonló kereskedés, ahol fiatal, jellemzően flottás használtautókat árulnak?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vzsryl
nagyúr
válasz adise #190217 üzenetére
4M környékén néztem az 1. gen. Insignia-kat, szóval csak faceliftes, magas felszereltségű, viszonylag kis futásteljesítményű példányok jöhetnek szóba.
Hibridből leginkább a Lexus-ok érdekelnek, de azoknak nagyon magas a használtpiacos áruk is, nem véletlenül. Sokkal jobban vágyom egy IS-re vagy GS-re, mint magára a hibridségre, de ugye a legjobb, legbízhatóbb Lexus-ok, azok hibridek, ezért is jött képbe ez a dolog.(#190218) z-csongor: Ahogy írtam is, a megbízható hajtáslánc egy dolog, engem inkább az zavarna, ha sok kisebb nyűg lenne a kocsival, mint pl. amit említettél is, a zörgés. Az MK4-es Mondeo-nál ez sűrűn előforduló hiba, pl. anno a Garázs TV-ben tesztelt példány is zörgött, pedig csak pár ezer km volt benne.
(#190219) focvis: Olyanból nem hozott fel benzines találatot a hahu, 10+ éves autó pedig nem kell.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
Sziasztok. Véres torkú 16 éves rozsdás Mazda6 dízel leváltására ti milyen autót javasolnátok?
Felhasználói profil: Agglomerációból BP-re 45km-re bejárni, ez havi 1800, meg egy kicsi, bő évi 25 ezer.
Keret: Rugalmas, ha lenne másfélért az lenne a legjobb, 3 fölött csak indokolt esetben, 4 körül a teteje. A feleségem 2-t mondott (bár szerintem az ő 20 éves CVT Honda HRV-je lecserélésére havi 3-500 kilométerre nem sajnálna egy ugyan ekkora keretet).
Elvárás:
- Legyen még új-ság benne, nem kell teljesen újszerű de még legyen benne belőle. Az 1.9TDI-k és talán a 2-es Priusok is itt esnek ki szerintem, pedig még 5 éve nagyon jók voltak (ahogyan a Mazda is, mikor 6 éve megvettem)
- Legyen megbízható, ne évi 10db 10 ezer forintos hibája legyen, hanem akkor inkább 1 darab százezres. Ezt a Mazda nagyjából teljesítette, bár inkább eleinte.
- Soha semmilyen körülmények között ha kalapáccsal verem és sósavval meg sós vízzel locsolom se induljon meg a rozsda . Ez Mazda után szerintem jogos elvárás
- Minél alacsonyabb kilométerköltség MINDENT számolva. Fogyasztás, akkupakk, értékcsökkenés, tervezett szervíz és tervezetlen is. Nem általkodok olyan számot mondani hogy 40Ft/km (Egy új autónál az értékcsökkenés miatt ez könnyedén 100Ft fölé kúszik, havi 200 ezret nem fogok autóra költeni, inkább járok buszval.)
- Egyéb: Németországban venném, kint lenne egy évig használva ennél rövidebb ingázásra, majd ki kéne bírnia hazáig és itthon még egy pár év attól függően milyen távon érdemes megtartani a kilométerköltség minimalizálása érdekében.
Üzemanyag: Mindegy, de a nyomatékot szeretem. Nagyon szép dolog a környezetvédelem, de nem gondolom, hogy egy ember napi munkábajárása miatt fog az emberiség elpusztulni, ami versenyauó üzemben 7 alatt eszik azt szeretem akkor is ha nem látok a tükörben. Az automatát is szeretem, de 500-ért felújítani nem annyira. Próbáltam elektromosokat, újabb leaf-et, i3-mat, nekem nagyon bejöttek (a feleségem cvt-je is). Hogy 130-ról hogy ugrik 160-ra az persze jó kérdés, a Mazda ebben nem rossz (de lehetne jobb is).Minden IS átszaladt az agyamon:
2014 körüli Mazda6 (dízel, benzin), Mazda3, CorollAuris(benzin/hübrid), Mondeo, i30/céda
2007-2010 Prius, RX400H
2002-2008 5 hengeres Volvo dízel, 1.9TDI
Valami VAG 2.0 CommonRail, Octavia, Golf, Passat6
Nissan Leaf vagy más elektromos itthon/cégnél töltve és "ingyen" járva (itt a zárójel a szervízköltségek nullához tendálásának elméleti síkúságára akar utalni, tehát hogy hiszem ha látom hogy semmi nem b*szódik el rajta sose)
PHEV (V60 6 másodperces 0-100 ) a keret legtetején.
Valami vattaúj legolcsóbb kis gyösz szalonból. A Daciát és az Aygo-t ha nem aszámoljuk ott kezdődik hogy Clio 0.9TCe. Na ez turbóbenzin.Mint látható méretben rugalmas vagyok, valami vagány legyen benne. A vajbőr+tetőablak nálam már a non plusz ultra. Kisturbóst nem igazán szeretnék. Lehet turbós, de minimum 1.7liter és nyomni fogom, úgy meg nem lesz jó a fogasztása csak ha dízel.
Valamiért van egy olyan berögződésem, hogy 2014-es autót kell vennem. A 3-4 milliós sávban elvárom a teljes sérülésmentességet és az utolsó centiméterig leigazolható valós szervízelőéletet.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
ngaba
aktív tag
válasz rasotamas #190222 üzenetére
Itt a topicban mindenki szereti a Mondeo mk4 2.0 tdci - t megbízhatóság és fenntartási költség szempontjából.
De munkába járós autónak kicsit nagy szerintem.
Dízelből a közvélekedésnek megfelelően a franciák a legjobbak szerintem (a fenti Fordban is PSA dízel van). És már megbízhatóság szempontjából is jók az újabb francia kocsik. De Németországban inkább Fordot keresnék. :)
Turbós benzinesből esetleg valami Opelt. (A VW jobb, de drága a fenntartása.)
Hibridből meg nyilván valami Toyota technikát.
[ Szerkesztve ]
-
Nagyfejű
aktív tag
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Lassan autót szeretnék vásárólni a polom helyett. Esetleg a G Astra cabro mennyire vásárolható meg vagy inkább felejtsem el? Ha jó milyen motoros a legmegbizhatobb? Vagy esetleg ki mit ajánlana 1-1.2m közt? Havi kb 800-850km-t használom.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #190224 üzenetére
[link]
Keretből mk5 is kijön, bár akkor az értékvesztés nagyobb.Adott km költség limit erős kritérium, nálunk a szívó Dénes Golfra számoltam hasonlót (mindent is hozzáadva). V60 D6 esetén ha tudsz találni már régebben honosított, V60service által kipofozott példányt, az jó vétel lehet - első szerviz kör elég húzós összességében, fenntartani az állapotot olcsóbb, nameg akkor adó és üzemanyag oldalon tudsz visszahozni valamennyit.
-
phaet0n
tag
válasz molnarpeter #190226 üzenetére
MK4-em van, Mondeo forumról az rémlik, hogy akik dízelben váltottak MK5-re, visszasírják a régit. Lehet ennek alapja? (Mondjuk MK5-ből már inkább hibridet vennék, ha vennék.)
-
veterán
válasz molnarpeter #190226 üzenetére
Kell még kintre is kocsi, nem kell honosított, majd jövőre.
Kíváncsi vagyok valós költségekre de persze ez sosem derül ki.
A v60-nal az a bajom hogy 2 bonyolult technika van benne, a menetdinamika viszont gondolom eszméletlen (ahogy a tömege is ami irányváltoztatásnál jelentős hátrány)https://tinyurl.com/rasoapro
-
Paxker315
addikt
Ezekkel (Punto Evo 2009 végi gyártás, 1.4 szívó 77le) szokott nagyobb gond lenni? Árban kicsit vastag más hasonló puntokhoz képest. A motor határeset, még elmegy városi-kevés autóutas használatra. Felszereltsége egész élhető, fenntartani nem tűnik soknak. Meg nem sokat számít, de ki is néz.. Ellentmondasos, amit eddig találtam.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
sasa134
addikt
sziasztok, nyugdíjas szüleimnek keresek autót - most egy öregecske 2-es Clio és egy 4-5 éves KIA Carens 1.6 a flotta. Ezek mennének a háztól, 1 autó kell, a nyugdíjas életmód miatt és valami kisebb, hogy a városban egyszerű legyen az élet. 90% város, havonta 1x Győr-Bp távra. legyen megbízható, nem túl nagy, de beférjen 2 unoka hátulra gyerekülésbe. Mex 5-6 éves, benzines, "olcsón" fenntartható kocsi kéne, ami sok évre megmaradna a családban. keret: max 2,5M, mondjuk.
Első körben Jazz, Auris, Civic ugrottak be... Valami egyéb tipp?
Avanti Roma
-
Paxker315
addikt
válasz alázógyík #190241 üzenetére
igen, így gondoltam én is. Nem tudom, a pályázást mennyire szeretné, bár a 130-körüli tempó azért nem egy hajmeresztő mutatvány.
Nagyon rosszakat nem hallani róluk, s mivel viszonylag drágán van fent, az is előfordulhat, hogy szép állapotú. Azért a 16szelepes változat, v a turbos lényegesen "élhetőbb" lehet.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
nandow
aktív tag
válasz vzsryl #190207 üzenetére
Igen, sajnos az Accord technikai kütyük terén nem a legfrissebb, illetve - sok más Hondához hasonlóan - nem olcsóak.
Én azt mondanám, hogy ha nem sürgős a vásárlás, és az álmod egy IS300h, próbálj meg spórolni még egy kicsit, 5M-hez nincs már olyan messze, amennyiért kaphatóak ezek. A későbbiekben szerintem örömmel fog eltölteni, hogy olyan autód van, ami igazán tetszik. Toyota topik alapján - velem ellentétben - Te ráadásul kényelmesen el is férnél benne.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Paxker315 #190240 üzenetére
Cégnél van ilyen, elektronikus problémák vannak csak vele. Kormányszervo hülyül meg, ez a legfájóbb (random elmegy a rásegítés). Ezen kívül a fedkomp mutat össze vissza dolgokat, random villogtatja a refit és néha magától dudál (kajak ). Dugóban ülve kicsit vörösödtem csak el, amikor refizett és dudált az előttem lévőre. Néha kicsit Herby-s beütése volt Ezen kívül az ajtó érzékelő rossz (azt jelzi, hogy nyitva pedig nem), illetve az index "túl kattan" és a másik irányba is indexel egyet. Mindezt olyan 150e km-el (új korától a cégnél van).
-
vzsryl
nagyúr
válasz nandow #190247 üzenetére
Most vettünk lakást, de még jönnek a babacuccok is horror áron, szóval megpróbálok addig nyújtózkodni, amíg a takaró ér.
Most nézegettem a CT200h-t is. Annál a csomagtartó lehet problémás, de azt írják, hogy hosszúnak hosszú, tehát szvsz. egy iker babakocsi elfér benne összecsukva. Ezenkívül csak jókat írnak róla. Olyanokat, hogy közel 200k km-nél semmi hibája sem volt, még izzót sem kellett cserélni stb... Ilyen autóra van szükségem. Nem érdekel, ha drága a szerviz, csak ne kelljen havonta cseszekedni vele...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖