-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
-
-
-
hdman
őstag
válasz DeFranco #50844 üzenetére
Gyáááá, köszi a linket. Már kinéztem 1 bosch mosogatót és egy mosógépet. De nem is offolok tovább, átköltözöm a másik totyikba.
Én azt olvastam, hogy ár érték arányban az AEG és a Bosch viszi a pálmát.
A MIele-nél vannak árak rendesen, vegyen olyat akinek hat anyja van
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
-
vakherda
csendes tag
válasz bitpork #50961 üzenetére
1700-nál indul meg és olyan 4200-ig tol. Ez sajna nem V6-V8.
De 1700-2500 között elég dinamikusan megy. Itt is használom.Csak aztán néha betalál 1-1 civices meg boyrészer 1.3-as swiftes akit nem lehet szó nélkül hagyni. Ma is *30 volt 3.-ba majd fékteszt Gondolom valami 1.0 ibizának hitteHa jól tudom az alacsony fordulaton való erőltetés gyilkolja.
Kaptam a kocsihoz 2002-es Michelin Pilot Alpin téligumit. Lehet nem kéne feltennem már?
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp
-
-
giigz
veterán
válasz Dluinet #50969 üzenetére
Pont azt néztük a szerelőmmel, hogy az ő Golf 3-asában és az én Megane-omban mennyi alkatrész egyezik. Pl. neki ugyanolyan ablakemelője van, mint nekem, szintén Bosch, és neki is elromlott. Akkor az injektor, alapjárati motor, meg még jópár dolog, szintén egyezik, és már neki is elromlott egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
-
Melack
veterán
És megvan az új autó a családban: Daewoo Nubira 1.6 SX 2004/7.hó, benzines.
Jövő héten intézzük az adásvételit.
Az eredetiségvizsgálatot az eladónak kell állnia? Mert erre nem leltem leírást
DeFranco: amint meglesz, kitöltöm a táblicskudat.Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Melack
veterán
válasz DeFranco #50979 üzenetére
Igen, lementettem őket.
De ha meglesz, csinálok sajátokat is.
Vannak rajta karcok, népbetegségek (kilincs alatt pattogzik a festék - nem vészes).
Motor jó,nem zörög, egyenletesen jár. Kormány nem remeg, zörög, jól és közvetlenül reagál. Fékek jól adagolhatóak.
Gumi kell rá, az fix. Olaj cserélve volt 5.000km-rel ezelőtt, vezérlés 60.000 km-rel ezelőtt (számla van róla). Pótkerék van, gyári szerszámkészlet szintén.Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
FerNandor
őstag
válasz bitpork #50961 üzenetére
a telitalpat mire érted? mert ha mondjuk már 3-ban van és nyom egy kövér gázt, az szerintem nem hat a kettöstömegüre. nem? inkább, ha visszarakná mondjuk 80-nál háromba vagy hasonló, amikor nagy rántás érné, azzal ki lehet készíteni.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
EQMontoya
veterán
Nem sokkal könnyebb (vagy 200kg-val), viszont az IS bőven erősebb. Persze az fwd nyilván könnyebben elforgatja az elsőt, de ha már 2-esben is elforog egy nem túl izmos motorral (gondolom, bő 200nm nyomaték van), akkor az a gumi szar.
A T1R nem fog elforogni 2.-ban, erre tennék pár üveg Edelweisst.
A kérdésre válaszolva: jó, tapad, mint állat. Nekem CF1 van, ami picit lightosabb, komfortosabb, de ezzel is csúnya alázásokat lehet véghezvinni egy kanyargós szakaszon. Amivel gyakran szórakozok, az a Lágymányosi híd alatti kanyar (rakpartról elfordulsz a híd után jobbra derékszögben). Lazán vehető 70 körül. Láttam már pár dülledt szemet utána.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
FerNandor
őstag
válasz bitpork #50986 üzenetére
de olyan mikor van? pl lámpánál a "versenyzés"? ja, de nem, mert ott elötte nem volt töredék, mert állt. akkor nem tudom
(#50989) bitpork na jó, de mikor van olyan helyzet, ahol akkora nyomatéktöbbletet kap, aminek elötte csak töredéke volt és akkor ránt is vagy mi? mert, ha egyenletesen adódik át az energia, akkor szerintem nem lehet gond. csak nem tudok most olyan helyzetre gondolni, ahol hirtelen akkora eröt kap. mondjuk, ha 50-55-tel gurul 4-ben és lepadlózza? de akkor meg a turbolag miatt elöször nem is nagyon történik semmi, utána meg azért fokozatosan gyorsul/tol. nem? ha meg már magasabb fordulaton van, akkor egy esetleges lepadlózás nem fog akkorát rántani rajta szerintem.
????[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
vakherda
csendes tag
válasz EQMontoya #50990 üzenetére
Ha hiszed ha nem, gyárilag 116ló és 310nm. Max nyomaték azthiszem 1900nál van meg a max le meg 4000-nél.
Gyorsan ilyet találtam.
Ez a sor a lényeg: Sharan 1.9 TDI PD (Sharan motorja van benne, AUY)Gyári 115 Chippelve 155 Változás 40
Gyári 310 Chippleve 380 Változás 70Ha rendben lesz a váltó+kuplung részem akkor olyan 180-200le lesz és 400nm+
Turbó csere, coolerezés, chip, kipuff.[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp
-
Tankblock
aktív tag
Release the Beast....
-
-
-
FerNandor
őstag
válasz EQMontoya #50990 üzenetére
MII 1.5dCi 106 ló és az 240Nm.
Az a pdtdi teljesen más lehet, simán lehet 310Nm.akkor lehet, hogy mégsem?bitpork bövítettem az 50988-at.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...