-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
Tölts ki pontosan minden adatot, variálgass az önrészekkel és a fizetési módokkal, nézz meg több alkuszt is, illetve néhány biztosító saját oldalán is van kalkulátor. Rá kell szánni egy kis időt, de megéri szerintem, mert súlyos ezreket lehet nyerni egy kis utánajárással. Nekem speciel DeFranco adta a frankó tippet, hogy Union24 megér egy próbát, az pl. benne sem volt az alkuszok ajánlatában.
Még egy dolgot ne felejts: ha baj van, akkor a biztosító azt az önrészt fogja rád verni, ami számára kedvezőbb. Tehát pl. nálam ha van egy 100e forintos kár, akkor 50e forintot állok belőle, de ha ellopják a verdát, akkor már a piaci érték 10%-át, tehát 80e forintot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
szőröscica
addikt
válasz Napfénysüti #50159 üzenetére
Ésszel használva egy változó geometriásnak el kell mennie legalább 200 ezret, de akár jóval többet is. Ismerek 360 ezret futott gyári turbós autót is.
Rendszeres olajcsere, hidegen nem taposni, nagy hajtás után 1 percet járatni, ennyi a titka. Feltételezve, hogy nincsenek olyan gyári turpisságok, mint a túl kicsi karter az 1.6 hdi/tdci-nél.
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #50162 üzenetére
HI!
mijjen turbo, valtgeom. v. nem, benzin v. dizel, normal v. hideg uzem es akkor meg nembeseltunk a luzerrol
duv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Typhoon47
őstag
válasz Napfénysüti #50162 üzenetére
normális, felelős használat mellett kva sokáig elmehet a gyári. 300+ jócskány meglehet.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
veterán
válasz Napfénysüti #50162 üzenetére
és mennyibe szokott ez fájni a szervizkor?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
DeFranco
nagyúr
No, akkor tegyük ezt tisztába egy kicsit.
Az aktuális kitölthető űrlap itt található: Űrlap
Fontos, hogy jelenleg a docs hülyesége miatt van egy pár korlátozás, amivel együtt kell élni, oda kell figyelni:
- az első, hogy amennyiben kitöltötted az űrlapot, és beküldted, utólag már csak akkor módosítható, ha megvan az a link, amit a kitöltés végén a köszönőlapon feldob, hogy azon keresztül szerkesztheted. Ha ez nincs meg, utólag nem tudja senki legenerálni, sem én sem a kitöltő. El kell tenni.
- a második, hogy az űrlapból az adatok bekerülnek egy adatbázisba, amit én sem tudok módosítani, ami egyszer bekerült az ott marad. Módosítani lehet a fenti linkkel, de ha az nincs meg, vagy valaki kitölt még egy űrlapot pluszban mert ennyire gyíkagyú (volt már rá példa) akkor az benne is marad, halandó nem szedi ki. Ezt fontos megérteni a továbbiakhozA kitöltött űrlapokból ezek után két riport készül, egy használhatatlan, meg egy használható:
A használhatatlan riport a grafikus statisztika. Ebben minden benne van, ami az űrlapon beküldésre került, a valid és a fals adatok egyaránt. Ahogy bitpork mondja, nem is minden értelmezhető belőle, mert van amit össze kellene kötni a típussal vagy a tulajjal, igazából elég korlátozottan használható, éppen ezért nem is szeretjük. Én szerkeszteni ezt nem tudom, sem hozzátenni sem elvenni nem tudok, felejtsük is el, hogy van. Ha lesz egy kis időm molyolni, csinálok sajátot, jobbat.
A használható riport a táblázatos statisztika. Ezt én szerkeszthetem, hozzátehetek, elvehetek bármit, formázhatom ahogy akarom. Azonban ez csak egy irányban kötődik a központi adatbázishoz, érkeznek bele adatok, de amit én átírok, nem szinkronizál vissza. Ez egészen addig nem gond, amíg a tábla megvan, de ha valami gond történik, szétesik, elveszti a kapcsolatot az adatbázissal, berúgva kitörlöm, stb. akkor újra kell generálni a központi adatokból és a módosítások elvesznek. Ha van backup, az alapján én kézzel vissza tudom állítani a pofás, tiszta állapotot, de ez addig működik, amíg a hibás adatok száma kevés. 500 hibás adatot, sort, duplikációt nyilván nem lesz motivációm egyesével átbütykölni. Viszont ez működik, áttekinthető, pofás, használható.
Összefoglalva: kitöltés itt [link], majd a szerkesztő linket jól elrakni, hogy meglegyen (perverzek elküldik maguknak emailen, és akkor biztos van nyoma), majd táblicskut bogarászni itt [link]. Minden más hazugság.
-
whitezo88
nagyúr
válasz szőröscica #50163 üzenetére
nem is régen írtam én is: barátnőm nevelőapjánál 2006 Mazda6, 370k km, gyári turbó, felújítva se volt.
-
nagyúr
válasz bandus #50166 üzenetére
Nálunk a managereknek jár alapból céges autóként ilyen TDCi Focus szóval van egy gyanúm hogy a főnökömnek ez egy forintjába se fájt.
neduddki: persze igazad van hogy más embernél meg felhasználásnál különböző de ha valaki normálisan használja akkor mondjuk egy benzinesnél vagy dízelnél kb mit bírhat egy turbó?
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
veterán
válasz Napfénysüti #50172 üzenetére
az asszonynál is ilyen van, abban nem volt még gond vele, bár csak olyan 85k km-es a kocsi. de akkor inkább általánosságban kérdezem, hogy milyen nagyságrend egy turbocsere.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Napfénysüti #50172 üzenetére
Meg Mondeo.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #50172 üzenetére
Ha nem gyári hibás, meg rendesen van használva, stb akkor 200k+ km lazán megvan velük.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #50172 üzenetére
Egyebkent csak a szorakoztatas kedveert: azutan kaptam a hibauzenetet, amikor autopalyazas utan megalltam tankolni. (Nem hajtottam gyorsan.)
Ha ennyitol lehal a turbo, akkor az anyaghiba. Egyebkent ugyanez a motor van a 200 lovas Ford Mondeokban is, es nem tipikus a turbohiba, szoval remelhetoleg egyedi eset.
while (!sleep) sheep++;
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Visszahűtőtted a turbót? Ha nem akkor lehet szimplán csak emiatt állt be. Nem kell ahhoz gyorsan menni vagy magas fordulaton pörgetni a főtengelyt ahhoz hogy a turbó nagyon átmelegedjen...
Városban nem forgatom 3000 fölé és ha rövid útra megyek (kb 5-6km) akkor is mikor kiszállok hallom hogy pattog a hőtágulástól a cucc.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hdman
őstag
válasz Napfénysüti #50172 üzenetére
Nekem eddig 172k van a corsaban, hibatlan gyari turboval.
Sopron city :)
-
Dr.Zoo
senior tag
Erről az agresszív kismalacos vicc jut az eszembe:
Kerekezik az agresszív kismalac az erdőben.
Megy vele szembe a nyuszika, mikor látja hogy a malac perecel egy nagyot, majd gyorsan felpattan, és ráförmed a nyuszira:
Mit bámulsz kisköcsög?
Én így szoktam leszállni..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
probizz
tag
Lengéscsillapító vásárlásban kérek segítséget:
- Seat Cordoba 2002, 1.9 TDI (110LE)
Sachs-ot ajánlottak eddig. Nem tudom, hogy milyen a gyári és azt sem tudom, hogy melyik a legjobb. Valami sportosat szeretnék. A Sachs milyen? (Komfortos / sportos? Vagy van belőle sportos is? És akkor melyik az?)
Köszönöm előre is! -
DeFranco
nagyúr
azért a személyes, laikus és különbejáratú véleményem az, hogy nehogy már két percig kelljen dekkolnom, ha kiállok tankolni az autópályán, mire leállíthatom a motort... ez azért elég durván fail kategória. Szeretek vigyázni arra amim van, de ehhez durván turbószexuálisnak kell azért lenni... ott ücsürögni, dekkolgatni a kocsiban, hogy hűljön már ki. Mi ez, vasaló?
Nem értek hozzá, de ha így van, ahogy írod, az nevetséges.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #50189 üzenetére
A modernebbekben van külön hűtőkör ami akkuról megy így ha leállítod a motort sem sül szét de én nem annyira bízom ezekben a dolgokban. Pont azért mert döglött már meg turbó az előző Passatunkban. Megszoktam, hogy vissza kell hűteni az a tuti akkut is kímélem... és megmaradt a szokás.
Btw aki meg két percet nem képes/akar várni az meg vegyen bele 300k-ért újat 80k km-enként.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Mondjuk ezt meg lehet oldani ugy is, hogy palyan valtasz egy ureset, es mar a benzinkuthoz bevezeto sav elejetol csak gurulsz szepen. Mivel a sav hossza szokott lenni fel km, mire szepen becsorogsz uresben az oszlophoz, mar egy perce alapjaraton ketyeg a motorod.
Ezt meg szivobenzinnel is meg szoktam csinalni. Aki meg ennyire nem hajlando, az jarjon vonattal.
Same rules apply!
-
DeFranco
nagyúr
Ha van egy kiegészítő, ami megoldja helyettem, az rendben van. De amikor már dolgozol, családod van, amúgy is rád szakad az élet, akkor durvára nem lesz hangulatot két perceket ücsörögni l'art pour l'art... mindegy, ez persze magánvélemény, csak én failnek tartom. Még egyszer mondom, ha az automatika ücsörög helyettem két percet, akkor nem szóltam.
Más:
Ezt ismeri valaki? [link]
Vettem egy ilyen műszarfalápolót, kiváncsi vagyok hogy milyen. Vicces, mert azt írja az elején, hogy én döntöm el, hogy fényes vagy matt, azzal, hogy mikroszálas vagy pamut kendőt használok...
...szóval izé, ismeri valaki?
@EQMontoya: altatódalt is énekelsz neki?
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz DeFranco #50195 üzenetére
Hat ha annak szamit a Guns N Roses, amit hallgatok...
Felolem mindenki ugy b...a szet az autojat, ahogy akarja, nekem viszont engedtessek meg az a luxus, hogy ha valakit felholt dizellel latok folyamatosan kormot ontva kozlekedni, akkor kiszalhassak es ezert a kornyezetszennyezo es rakkelto magatartasaert ket istenes pofonnal megjutalmazhassam. Deal?Qru: Igazad van, motorfeket/urest annak fuggvenyeben celszeru eldonteni, hogy meddig akarsz gurulni. Ha rovidebb tavra, akkor nyilvan motorfek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- További aktív témák...