-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz whitezo88 #49801 üzenetére
be van az edzve, csak el van dugulva olajsartol a olajzojarat, akkor akarmennyi ujat teszel bel,e mindet meg fogja zabalani par nap alatt
ez reszben attol van, hogy eleve kicsi az olajzojarat keresztmetszete, a masik meg hogy nem volt idoben cserelve az olaj es/vagy nem a kello minosegu volt benne, az emiatt lerakodasok azt az eleve kisebb keresztmetszetet is meg tovabb szukitettek, eldugitottak
amugy ezt a motort kb 4 ev utana gyar ki is baszta a kukaba, es lett helyette a 1.2 16v
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz MunezXBK #49710 üzenetére
a kanyarban a hatso tengely tapadasa tart ellen a centrifugalis eroknek
RWD-nel ezert szoktak hatra szelesebb gumit tenni, hogy hajtas plusz tapadas igenyet is biztositsak azzalvisszafele gondolkodva ezen, a driftelni is konnyebb, ha elol szeles gumi van, hatul meg keskenyebb
több drón kell ;P
-
őstag
Ez a Prius Toyota fórumos kollégától származik, elég őszintének tűnik az autó, a km óra állás miatt talán nehezebb lesz majd eladni jó magyar viszonyok között, ez egy kicsit visszatart, de lehet nem ezt kell nézni bár az écs is szempont lehet amit kompenzál az alacsony üzemanyag fogyasztással, kevesebb karbantartási igénnyel és fiatalabb mivoltával.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Erről mit mondtok?
Km nyilván kamu... -
mephi666
nagyúr
válasz máyköl #49854 üzenetére
5számjegyű kijelző ...kívülről kapott már mindkét oldala elég szépen
ui: biciklimbe tettem ennyi idő alatt vagy 3szor ennyi km-t...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Qru
MODERÁTOR
válasz máyköl #49854 üzenetére
Leömlője nem teljesen gyári (enyémen is azt kellett javítani), a fék újra lett csövezve (a gyári cső fekete ezen meg kék enyémen is cserélve lett ugyanilyenre), oladalról 1-2 horpadás (a másik oldalát már le se merte fotózni?!), a lökös színben kicsit eltérőnek látom így képről, a valós km óra állás látszik a képen 148.747km, az utolsó 7-es haloványan de látszik, az kb reális az enyémben is 148k km van ('98 márciusi).
Összeségében ránéznék közelebbről...
mod:
Nem csak a kerék, az ajtó közepe felé is van horpadás az első abalk alatt és a hátsó oldalablak alatt is, egyik se tűnik vészesnek.
Alul 98-as a szövegben felül 99 6. havi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
mephi666
nagyúr
de akkor is fura, hogy nyitásnak az alig 15ezer km-t írták az adatlapra... le van fotózva mindkét oldalról: első kép a bal oldala, utolsó pedig a jobb... mindkettőn van egy tucat horpadás (honnan szedtek össze vele ennyit? racsingoltak?)
ui: jobban megnézve egyre több az anomália
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
jerry311
nagyúr
1999 Suzuki Swift 1.3 GLX Automata, 90k km.
Velemenyek (kismotoros) automata Suzuki Swiftrol?
-
Kickass
őstag
válasz mephi666 #49858 üzenetére
rányitásoktól/tolatástól stb simán lehet ilyen összevissza horpadt, sajna enyém is hasonlóan néz ki, legváltozatosabb helyeken szerzett horpadásokat, ebből már jópár akkor keletkezett amikor nálam volt az autó, egy ilyen értékű/korú autónál már nem ezt kell nézni
Qru: 98as gyártás, 99es forgalomba helyezés
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
[link]
ezekben a fordokban érdemesebb gondolkodni mint a golf3 , vento variációkban?
vagy 600 ezer körül csak az ilyen leharcolt példányok vannak?
mert ugye max 600 körül szeretnénk hamarosan.[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Munezzal már beszéltem, de itt is feltenném a kérdést.
Ki használta itt a Xado adalékot?
Csak jót tudtok mondani róla?
Mikor vettétek észre a jótékony hatását? -
giigz
veterán
válasz batai15 #49870 üzenetére
Különösebben nem drága, árban van.
Arra nagyon figyelj, hogy mivel ez a kínálat alja, ezért csak sok keresgélés után tudsz olyat találni, ami jó is lesz, de a feladat nem lehetetlen. Nagyon jó autók, én is ilyet akartam annak idején, azóta is sokszor gondolok rá, hogy milyen jó lenne, ha most olyanom lenne. Persze nem panaszkodok, a Megane-t is szeretem
Szóval a vételár + 100k (átírás, biztosítás), + 50-100 az azonnali cserés dolgokra, + 50-100k tartalékba, mert ugye az ördög nem alszik, és ilyen 10+ éves autóknál bármikor elkophat bármi.
Ha ezt a pénzt rá tudod áldozni, akkor a Focus egy iszonyatosan király autó.
-
ABE
őstag
válasz batai15 #49873 üzenetére
Szerintem minimum plusz 200e, ahol lehet jót kapni, de még 1 milla környékén is sok csótány darab van. Ha karban van tartva, egy bitang jó, strapabíró autó. Ezt tudja a piac, tudják a tulajdonosok is, épp ezért is könnyű belefutni összelapátolt/elhanyagolt példányokba, amikbe még sok-sok pénzt kell beleölni, hogy tényleg adja a Focus élményt (ha egyáltalán...). Amennyiben jó kompromisszumot akarsz fogyasztás és teljesítmény terén, akkor benzinesekben elfelejtesz mindent az 1.6-oson kívül, dízelek pedig ugye más liga. Nem mondom, hogy teljesen lehetetlen küldetés 600-ért kifogni egy jót, de ahhoz szerintem vagy óriási szerencse kell, vagy egy olyan ember, aki ismeri a típust, és bármikor tudod hurcibálni magaddal. Ja, és még akkor is tegyél félre minimum 150e forintot.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
igen 1.6 -ost szeretnék majd , mert az az arany közép út gondolom én . 1.4 motort én kicsinek tálálom kasznihoz, az is igaz, főleg ha szeretnék ellőzni is vagy haladni.
Akkor min. 800 ezer legyen félre rakva ha focust akarok venni.
Mondjuk még egy felni szett is kell, az már meg dobja a kocsi karakterisztikáját nem is kell több.
Ha ne adj isten ez a pénz nem jönne össze 600-ig mit lenne érdemes nézegetni akkor?
Mondom golf v ventot szeretnék, de nem biztos hogy meg éri még venni ilyeneket, mert sógor variantja 1.9 tdi 97-es évjáratú.
Szeretnék mindenképpen valami fiatalabbat akkor mert pár évig mindenképpen maradnia kellesz. -
ABE
őstag
válasz batai15 #49879 üzenetére
A hozzászólásaidat végigolvasva, vicc nélkül: vegyél 400-500e körül egy középszar állapotú VW akármit, amibe rövid időn belül beletolsz X*százezer forintot, de legalább egyedi lesz. Neked nem egy józan választás kell, hanem valami, amit lehet berhelni. Arra tökéletesen megteszi egy 20 éves Polo/Golf/Vento, van hozzájuk sok flinc-flanc módosítás, közösség, miazmás. S hogy melyiket? Ami közel van és megtetszik.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
-
ABE
őstag
válasz batai15 #49884 üzenetére
Nekem nem baj a felni, az életminőségem nem fog se javulni, se romlani, bármire is költöd a pénzed. Csak szólok, hogy a rongyrázás, az alacsony költségvetés és a megbízható autó opciók közül kettőt tudsz választani egyszerre. Egy Focus (vagy a vele hasonló életkorú kategóriatársak) nem az a kategória, ahol veszel rá olcsón 5th hand felniket, és jól fog kinézni 600e-ből, plusz évekig faszányos lesz.
Hint:
60-70e egy vezérlés csere a szíjas motorokon, 15-20e egy teljes olaj és szűrő szett, és akkor még csak arra mentél, hogy nyugodtan aludj, de semmi konkrét hibát nem orvosoltál. Amíg a nevedre kerül a tragacs (átírás, eredetvizsga, illeték, telefonköltség, biztosítás, kiskutyafüle) még egy százas kb., tehát tartunk a vételáron felül 200-nál gyakorlatilag, és még egyetlen feltárt hibát sem javítottunk meg. Felni szett mennyi használtan? 40-60e minimum? Hát ennek tudatában mondtam, amit mondtam.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
megveszi a kínálat legalját és az első hogy tápsiszettet kapar rá, ez minimum hogy nem kiforrott gondolkodás
lehet ilyet csinálni, tök legális, csak a fóka ehhez a lábhoz nagy cipő, erre tényleg kell venni valami kis 15+ éves mokányt félmillióért és pimpelni orrvérzésig
én most csak oldalról sörözök, csak azért sem fogok belepofázni de ABE-el értek egyet
-
ABE
őstag
Ha alacsony a költségvetés (plusz alsó árkategóriábül kerül kinézésre egy típus), és a pénzt nem a műszaki tartalomra, hanem az esztétikumra költöm, az rongyrázás. Persze nem szóltam, ha mondjuk van 600e autóra, 200e félre van téve, akkor azon felül jöhet a felni, mert engedi a büdzsé.
-
-
batai15
félisten
Álljon már meg a menet. Kicsit elvagy tévedve nem? mondtam hogy hogy elsőnek rögtön felnit akarok rá? nem.
Annyit írtam hogy majd szeretnék rá felnit is.
Azért is kérdeztem hogy tudjam belőni az árakat a kocsival kapcsolatban. Egyszóval sem mondtam hogy na énaztán most már agyon fogom tuningolni akkor is ha a padlólemez helyén egy lyuk lesz.
Ott a sógorom na az azt csinálja. Nincs leharcolva a kocsi, de hamarabb költ egy újj lökösre mint meg csináltatni valami kisebb hibát.
Én ennyit mondtam egy felni rá idővel és pont. Lehet hogy csak 23 vagyok, de nem egy szart akarok venni amit a hátam mögött kinevetnek hogy nézd már tuningolja de majd szét hullik.
Azért is tetszik a focus mert annak van karatere és jó gép.
Nem mondom pimpelnék ha lenne miből, de nincs.
Szóval kevertek engem valakivel innen.
Én a párommal közösen akarom össze kaparni a kocsi árát. Ott a házam azzal is kell foglalkozni szóval nem úgy van az csak. Kicsit vissza kellene venni és nem az önelégült pesti okos dumát nyomatni. Rajtatok kívül is léteznek normális emberek. Attól hogy szabolcsi vagyok nem jelenti azt hogy egy paraszt vagyok és azt hiszem én vagyok a jani.
Derfanco ez neked is szólt.
És igen: TaaT jól mondja : télire ott a lemez felni, nyárára akkor meg egy felni miért ne mehetne?
értelmes embernek 2 szett felni van, nem húzogatja mindíg átfele.
Ja igen a pénz: azt mondtam 600 körül lesz keret nem azt hogy ennyit akarok rá szánni. Ha sikerült több akkor értelem szerűen jobb/szebb állapotú verda lesz.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Egy autóhoz normális esetben 2garnitura kerék tartozik, ti most kb azt mondjátok hogy ha vki a kínálat aljáról vásárol autót akkor a második garnitúrát rongyrázás megvenni
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
válasz batai15 #49891 üzenetére
vedd meg, aztán beszélgessünk én három hónapja vettem 1.6-os focust, és igen, ABE segített (meg mások is)
éppen ezért ismerni véljük, hogy mi a helyzet egyhatfóka fronton jelenleg, de lehet, hogy valamit nagyon elcsesztünk. kiváncsi leszek a tapasztalataidra, és arra hogy hogy csinálod, a jobbtól nem szégyen tanulni
amúgy meg Kecskeméten nőttem fel, köszönöm kérdésed
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz batai15 #49891 üzenetére
Álljon meg a menet. Nem én írtam egyből (még a konkrét típus kiválasztása és vásárlás előtt), hogy kell egy felni szett is, mert az dobja a kocsi karakterisztikáját. Másrészt neked kéne visszavenni a sértett "vidéki" dumából (pláne, hogy én aztán meg sem tippeltem, honnan származol, s mellesleg én is vidéki vagyok eredendően), mert ez nem pesti-nem pesti kérdés, hanem józan észé. Ezért is mondtam - miután végignéztem egyenként a hozzászólásaidat - hogy neked ennyiért, ilyen igényekkel nem Focus kell. A 600e körül van a keret sok módon értelmezhető, ezért is írtam, mivel kell számolni. Kockás lap, tételes elszámolás, satöbbi. Mondjuk, inkább sértődj meg tájékozódás közben, mintsem beleugorj valamibe, ami anyagi bukta lesz.
TaaT
Gondolom a szövegkörnyezetből neked is lejött, hogy nem csupasz acélfelniről volt szó, erre írtam, hogy rongyrázás egyből azzal számolni (az alufelnivel).
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
-
batai15
félisten
Neked is ugyan ez a válaszom mint defranconak.
Továbbra se értem hogy miért kell a felnin lovagolni?
Mondom akkor 600 ezerből mit lehet kihozni? ami jó kocsi? (elő a minőség )(ezt úgy értelmezd hogy csupasz kocsi + egy átnézetés) tehát 500 körül akkor. átírás stb nincs kalkulálva.
Jöhetnek a tippek
Ha össze jön a 800 mindenképpen focus lesz! felni nélkül![ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
"Amennyiben jó kompromisszumot akarsz fogyasztás és teljesítmény terén, akkor benzinesekben elfelejtesz mindent az 1.6-oson kívül"
Na mert így aztán marhára lehet használt autót venni, amúgy is kevés a jó darab, de azért még zárjuk ki a kínálat felét mi? Minél több a feltétel, annál nehezebb jó autót találni. Kiváló az 1.8-as és a 2.0 is...
Na bumm többet fogyaszt fél literrel az 1.8-as, cserébe jobban is megy, szóval ha azt veszem ugyanolyan jó kompromisszum fogyasztás és teljesítmény terén Meg akit az a plusz 0.5 liter földhöz vág, annak gondolom amúgy se nagyon lesz pénze fenntartani az autót a későbbiekben...