-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
neduddki
nagyúr
válasz zolikaDB #50396 üzenetére
HI!
muszerfalra lidl-aldi ha enm akare soakt aldozni, ha ogen akkor AG
kasznira otoapolos ottyiklbannezd meg ahogy a collonite 915 mit muvelt a joszaggal es ami hihetlen jo irtozatosan konnyu vel dogozniudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #50386 üzenetére
"The racing-inspired Corvette Z06 is equipped with the 505-horsepower (377 kW) LS7 7.0L (427 cubic inches) engine and built on a lightweight chassis.
The 2012 Corvette Z06 is offered only with a six-speed manual transmission - automatic not available - that is strengthened for the LS7's torque and incorporates a pump that sends transmission fluid to the front radiator for cooling. Upon its return, the fluid removes additional heat from the differential lube before returning to the transmission. A single-mass flywheel and lightweight, high-capacity clutch channel torque to the rear transaxle, with a limited-slip differential using enlarged ring and pinion gears.
The 2012 Z06 offers 0-60 performance of 3.7 seconds in first gear, quarter-mile times of 11.7 seconds at 125 mph and a top speed of 198 mph."
több drón kell ;P
-
runner 125
nagyúr
Az off topik teljesen halott, így inkább itt kérdezem.
Egy ideje már több új ( 6-7-8 éves kortól) autónál látom, h a hátsó ajtó küszöb részénél, a hátsó kerékhez közel valamiféle áttetsző műanyag fólia van ragasztva. Ez mi célt szolgál?
Küszöbvédelem szempontjából valami hasonlót akarok beszerezni.
Köszi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
veterán
válasz runner 125 #50406 üzenetére
Első kerék által felvert kavicsok ellen véd.
Utólag előre is szoktak rakni. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
TaaT
veterán
válasz DeFranco #50411 üzenetére
Hát igen, régi telóval nehéz rendes képet csinálni, amúgy a motorháztető elején és a lámpákon van fólia, de nehéz észrevenni, szép fényes.
Ha jól emlékszem a mocitetőre, 2 lámpára, meg a lökhárítóra vmi 45.000ft volt pár éve...
Ezen pl sokkal könnyebb kiszúrni, majdnem matt... [link]
Give them hell Ukraine!
-
-
Zewa
senior tag
Tütü vásárlás van a láthatáron, ~fél millió KJMF fordítandó a megvételre. Szóba jöhető típusok (1-1 a példa kedvéért):
-Punto II 1.2 16V
-Clio 1.2/1.4
-Corolla 1.4 (békalámpás)
-Mazda 323F 1.3/1.5Úgy tudom elég megbízható típusok, komoly gondok nem igen szoktak velük lenni, esetleg tévedek?
Típusspecifikusan mire érdemes velük kapcsolatban figyelni?
Két japcsi, némileg nagyobb, ritkább illetve drágább is ezért szerintem nehezebb jót találni belőle mint monnyuk a Puntoból.Esetleg vmi titkos tippként más típus? (non Stift)
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Integra #50417 üzenetére
Rá gondolsz?
Igen, valóban remek kis autó de 2005-től jöttek, tehát még "fiatalok" és ~800k az ára, pöppet meghaladja a költségvetésem."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
whitezo88
nagyúr
van aki elhiszi még a gyárilag megadott fogyasztási adatokat? ide a bökőt ha a 4.4-es X5 12,5-vel megy el átlagban. vagy az X5 M50d 7,5l...[link]
-
kalmanchris
tag
válasz bitpork #50300 üzenetére
Én megjártam vele Londont. 24 óra volt az út, csak tankoláskor álltam meg + 1
egyszer a franciáknál egy fél óra alvásra. Semmi baj nem volt a foteleimmel. Oda-vissza 1 izzócserével megjártam. Az autómmal a mai napig semmi gond, nagyon megbízhatónak tartom ezt a franciát így 120.000km után. -
Typhoon47
őstag
eladó az örökség. az ultimate nagypapi tulaj duma de a beléről egy kva kép nincs, ha már a piaci ár tetejét karcolja.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
FerNandor
őstag
válasz Typhoon47 #50424 üzenetére
most vagy a papája transzvesztita vagy igazából a nagymami vezette. mert a hölgy tulaj meg a nagypapi kicsit üti egymást
meg hogy lenne már lophatatan?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Szplöttyy
senior tag
Ha kereskedesbol veszek egy autot, es kapok.egy adasvetelit az uj tulaj ->kereskedo meg egy kereskedo->en, es az autot nem iratom at, viszont megvennek, akkor ha ezt a kettot odaadom, es irunk egy en->uj tulaj adasvetelit, az ugy rendben van? Torzskonyv forgalmi van. Gondolom vmi buntrtesre szamithatok azert.
Smoke & Torque
-
Melack
veterán
Nah, holnap megyünk megnézni őt. Fingerscrossed, reméljük ő lesz Az Autó.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
zsid
senior tag
Az előbb láttam amint egy vevőjelölt próbaúton volt ezzel.
Elindulásnál kormolt akkorát, mint nekem a Magnum, pedig ebben úgy 10 literrel nagyobb motor van[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
FerNandor
őstag
válasz Melack #50430 üzenetére
érdekes, hogy 2006-os, elsö mo-i forgalomba helyzés és egész friss rendszám van rajta.
De amúgy nem a daewoo-k szoktak nagyon sokat fogyasztani és sok probléma is van velük?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz runner 125 #50434 üzenetére
most mit kell bántani, kicsit el van lustulva a dízel és köhögött egy nagyot
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Melack
veterán
Rákérdeztem, ezt megelőzőleg taxis rendszáma volt, azt meg vitte tovább az előző tulaj. De van is róla papírja, azt is meg tudom majd nézni.
(#50433) FerNandor: A sokat eszik nézőpont. Após ilyennel jár, Hangács - Jászberény 6,5l, ha nem tapossa ki a belét. Ha igen, akkor van az 10 is Viszont akkor megy is rendesen.... Városban nem használja annyit, de elmondása szerint 8 liter körül szokott megállni.
(#50432) DeFranco: egyik se kell, előző életemben sem hittem belőle
(#50438) TaaT: le is szeretném. De arra mit tudok mondani, hogy telefonban mit mondd? Elhiszem egyelőre, hogy 3 hétig tolták vele az ipart.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
-
maglew
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 27 éves autóm, ami lassan már cserére érett, megbízható de javíttatnom kellene több mint 100-150 ezerért, így merengek hogy érdemes-e javítatni, vagy inkább csere.
Tudtok-e jelenleg valami akciót, ahol beszámítják használt autóba ezt (a még javítással használható) gépkocsit?
Ha
esetleg forgalomból kivonnám, a bontó olyan 10 ezret adna érte, van valami MÉH telep ahol esetleg vas anyagban el tudnám passzolni?És végül, milyen márkájú használt, autómata váltós autót ajánlotok (nem szeretem a manuálisat) ami megbízható, keveset kell a karbantartására költeni, nem döglik be folyton valami rajta
(haverom a 4 éves autójával a lamdaszondájával szenved már vagy fél éve, meg szétesett a kipofogó, nyekereg az ajtó, - citroen - a másik haverom a 6 éves Peugeottal, harmadik a Fiath-al szenved) tehát ilyen megbízhatatlan típust nem szeretnék venni.Túl nagy elvárásom nincs,
- max 8 éves legyen,
- 140 ezer km alatt legyen benne (azt nem tudom hogy tekerik-e még az órákat vagy hogy lehet megállapítani hogy valóban annyi amennyit mutat)
- max 1,3 millám lenne rá valami hitelből
- legyen autómata váltós
- klíma
- fedélzeti computer meg minden frinc-franc parasztvakítós csicsa nem kell beleAzt mondták a japánok meg a német gépek a legmegbízhatóbbak ilyen téren
Ti milyen márkákat tudnátok javasolni?Pl ilyen, hogy Kia, Dacia, meg kisebb olcsóbbak mennyire gázak?
Érdemes külföldről behozni, mert kevésbé leharcoltak / olcsóbbak?Köszi.
-
Melack
veterán
válasz Typhoon47 #50444 üzenetére
Nézd, amíg nem látom, hogy tényleg 3 hétig volt taxi, vagy fel nem hívom az előző tulajt, nem tudok róla többet mondani. Leírás alapján szimpatikus kocsi, a típust ismerem is, volt szerencsém vezetni. Az aktuális keresési feltételeinknek megfelel (az ár mondjuk még magas, de csal találok valamit, hogy lejjebb vigyük), a kockázatokkal meg tisztában vagyok. A jelzéseket köszönöm mindenkinek.
DeFranco: biztos lesznek ilyenek
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
DeFranco
nagyúr
nézettél már át autót? attól én kicsit sem lennék nyugodt, hogy "ránéznek", rengeteg mindenhez bontani kell, hogy kiderüljön, vagy menni vele nem keveset egy értő sofőrrel. egyiket sem teszik meg.
van amit kiszúrnak, tényleg, meg ott a computeres diagnosztika, ha van, de ez édeskevés az üdvösséghez
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz maglew #50446 üzenetére
Astra h, easytronic? Az belefer a keretbe? Inkabb a robotizalt valtosokat ajanlanam, mert bat butabbak de valtani nem kell es megbizhatobb/olcsobb javitani mint egy hidros automatat, bar az azert sokkal elegansabban dobalja a fokozatokat.
Most milyen autod van?Smoke & Torque