-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz didros #50049 üzenetére
nézd, ez autó és olaj és tulajdonos függő. ha rendesen karban van tartva és szívó benzinesről beszélünk, akkor alapvetően nem befolyásol semmit. ha a fogyasztása rendben van, olajfogyasztás nulla, akkor nem kell alapvetően félni tőle.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
atti1848
senior tag
válasz atti1848 #49988 üzenetére
Sziasztok.
Valaki tudna ebben segíteni?
Mert 3 autó közt vacilálok: Ford Focus III. 1.6 TDI, VS. Volkswagen Passat VI 2.0 TDI VS Peugeot 407 2.0 HDI ? Milyen véleményekkel vagytok ezekről? A ford-t már tudom, de a másik kettőt nem.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atti1848 #50052 üzenetére
A 2.0 PDTDI motort gyorsan felejtsd el. (ha CR akkor nem szóltam!!)
Melótársamnak 3x szedték le a hengerfejet, hosszában repedt el...
(azóta is eszi a vizet...)
Mondom mindezt úgy, hogy nekem 1.9 PDTDI-m van!
Az örök, mint a nyomor.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
EQMontoya
veterán
Most az a kisebb dolog, hogy a katalogusadat tajekoztato jellegu.
En inkabb azon akadtam fenn, hogy jelenleg epp a 39-es labu lanyt reszesitjuk elonyben a 37-es labuval szemben, mert konnyebb ra cipot kapni. Szerintem a parvalasztasnal azert vannak hangsulyosabb szempontok, de kizarolag szvsz.
Szoval: ha mar valaki uj autot vesz 4-5 gurigaert, akkor evi 15k km eseten keletkezo 1 literes fogyasztaskulonbseg egyszeruen nem szempont. Evi 50.000Ft-rol beszelunk nagyjabol.
Sokkal tobbet szamit pl. az ertekesztes(!), de nyugodtan szamolhatunk egyeb koltseggel is, pl. kotelezo szervizek dijai, szijas vagy lancos-e a motor, stb. Sot, meg olyan aprosagok is nagyobb hatasuak, mint hogy milyen meretu az adott auton a gumi. Mert egy ritka meretu 16-17-es szett gumin lehet bukni 50k-t egy gyakori merethez kepest, ha markas gumit veszel, marpedig 5 evente 2 szettre szukseged lesz.Tul van misztifikalva a fogyasztas, foleg uj autoknal, ekkora kulonbseg lenyegtelen. Vihar a biliben, nem tobb.
Same rules apply!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #50058 üzenetére
Évi 50k nem sok? Ne viccelj már annyiból kb újragumizod a kocsit vagy kijön belőle kb 2 olajcsere. Örülök, hogy olyan jó az anygai körülményed, hogy nem számít 50k ide vagy oda.
Csóró gyerek 5 éve rakja félre minden fillérét (mert elég okos ahhoz hogy ne hitelt vegyen fel), neki igenis számít az a +/-50k.Integra: Igaz. Neki az már feleslegesen nagy lenne igazából. Akkor maradt a kalapban a Jazz vagy a szívó Polo. Innetől a kereskedőn múlik (melyik addja olcsóbban).
Kösz mindenkinek a helpet.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
ez tényleg off, de addig nyújtózkodj ameddig a takaród ér. de ha ennyire nincs neki $, akkor miért nem vesz mondjuk 1,5-2M-ért egy jó 3-4 éves gépet, a 3-4 M-es új kocsi helyett? persze nekem aztán mindegy, de akinek évi 50k ennyit számít, az ne vegyen új autót.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
Az 1,4-es felára minimális, egyelőre az van célkeresztben meg a Polo. Aztán kiderült melyikből engednek többet.
mod:
bandus: Én a helyében egyáltalán nem vennék kocsit de ő akar és újat. Ki mire költ. Van aki eldrogozza van aki meg új kocsit vesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
alienpapa
senior tag
Megfogadtam, h nem szólok bele az ilyen vitába, de nem bírom ki......
Nem értem azt a fajta hozzáállást, amikor azt mondjátok, hogy "aki új kocsit vesz és 50k számít az inkább ne vegyen új autót"
Azt kell itt megérteni, h nem hal bele a leendő tulaj ha 50k-val többe kerül az üzemanyag évente, de ha egyszer ezt a pénzt meg lehet spórolni akkor miért ne tenné?
Valszeg ez a fajta gondolkodásmód tette neki lehetővé, hogy összegyűjtötte apránként a pénzt egy új autóra. És ez becsülendő.''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
máyköl
veterán
Melyikkel járnék jobban?
Egy ilyen 95 ös Mitsubishi Colt -al, vagy egy 99 -es 1.1 -es Punto -val?
Átírás mennyi kb. ezekre? -
sgx
tag
Udv!
400ezres keretnel melyik auto johet leginkabb szamitasba, ha szempont az alacsony fogyasztas es az "igenytelenseg"...semmifele tuning vagy egyediseg nem kell, a lenyeg h napi 10-12km-t uzembiztosan menjen (videki megyeszekhelyen) es evente max 10 alkalommal lehessen vele menni 2-300km-t is egyben...
-
giigz
veterán
válasz máyköl #50066 üzenetére
A Mitsu motorja jóval erősebb Az a lényeg, hogy a lehető legjobb állapotút vedd meg. Ha pályára is felmész vele, akkor egyértelműen a Mitsu, tehát ha hosszútávra mész, ha meg csak város és néha egy kis országút, akkor a Punto is tökéletes.
Coltra ~75k, Puntora ~45k az átírás.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz máyköl #50071 üzenetére
Puntóhoz nem drága az alkatrész és igazából nincs is ami elromlana rajta mert a szó pozitiív értelmében szög egyszerű konstrukció.
Ősöknek 98'-as Puntója van a kötelezőkön kívül egyedül a féket kellett felújítani most tavasszal de az sem volt vészes összeg.
Coltról nem tudok nyiltakozni, haver vett egyet neki nem volt gondja, a másik is vett neki meg hengerfejes lett kb egy hónap után és még egyszer rákölttt annyit mint amennyiért vette.
Szóval állapotot vegyél, mind a kettőt nézegesd és amelyikből találsz jót azt kell megvenni.#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Erto olvasasbol megbuktal, de buszken bizonyitottad, hogy jol itelkeztem.
Nem azt mondtam, hogy evi 50k nem szamit, hanem azt, hogy ennel lenyegesen nagyobb kulonbseget okozhatnak eves szinten egy uj autonal mas faktorok, amelyekbe epp bele sem gondoltal, mer' ugye Uristen a fogyasztas.Erre mondtam, hogy vihar a biliben az egesz, mert ennel az osszegnel boven elvihet tobbet mas faktor, pl. az ertekvesztes uj autonal.
Az meg a masik, hogy akinek havi 4k nem mindegy, az ne vegyen uj autot. En sem veszek, pedig az elobb epp leburzsujoztal burkoltan.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #50074 üzenetére
Milyen költségek?! 0 km-esen vettem a Jazz-em eddig a közetelezőkön kívül 0 azaz nulla forintot kellett ráköltenem (ez cirka évi 20k). 2006-os a járgány.
Érték vesztés nem lényeg esetében, mert nem nyerészkedni akar, hanem egy olyan kocsit amibe beleül és tudja, hogy elviszi a-ból b-be nem rohad le és nem kell ráköltsön legalább 5-6 évig. Úgy is addig használja amíg gazdaságosan üzemeltethető (min. 15 év) aztán betolja a bontóba. Most egy 1997-es Puntó akar lecserélni.
Nem az, hogy havi 4k nem mindegy (egyébként nekem sem az, pedig nem minmálbéres vok) de minek dobja ki az ablakon azt 4k-t ha nem muszáj?! Nevezheted smucignak is akár, én azt mondanám ecotec.
És szívleled meg azt amit alienpapa írt. Fogadd el, hogy vannak másként gondolkodók (tudom ez néha nehezen megy, nekem is hidd el). A srác hozott egy döntést én ehhez képest kerestem a legoptimálisabb választ.
#nincsbennetarcsi
-
ALI_G
veterán
Hi,
nem régiben vásároltam első autómat, opel astra, 2004-es (talán ), szóval nem képvisel komolyabb értéket, de pesten bárminek könnyedén lába kél, ha nincs bebetonozva. Mivel a szabad ég alatt tárolom jobb hijjan, érdekelne milyen aktiv/passziv biztonsági eszközöket tudnék bevetni, hogy ne az enyémet vigyék el. Természetesen árban az autó árához igazodva és tudván, hogy semmi nem védi meg, ha el akarják vinni. -
Qru
MODERÁTOR
-
!Overdose!
őstag
Totalcar-on hamarosan BMW E90 320i vs 320d használt összehasonlító teszt.
El fog szabadulni a pokol a topikban.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #50082 üzenetére
HI!
oszt akkor meg en vagyok a tegla mi????:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #50082 üzenetére
Látod már az új aut vs használt miatt is megy a boszorkányüldözés, mi lesz a benyó kontra gázolaj témánál?!
Le is porolom a ban hammer-t a'szem.
#nincsbennetarcsi
-
-
ALI_G
veterán
Irtam, hogy az auto árához mérten, ami burkoltan azt jelenti, hogy valami minimálisra összegre gondoltam
Egy viszonylag világos parkolóban áll pár 10 autó között, igy arra játszok, hogy ne a legkönyebben meglovasitható autó legyen és akkor talán nem ezt viszik el
Casco-t nem néztem konkrétan erre az autóra, vidéki cimre vagyok bejelentve, de még igy is évi 100 körül lehet egy olyan ami lopásra is jó? Nyilván önrész függő, de 6-7 év alatt nem szeretném odaadni a biztositónak a kocsi árát. -
ABE
őstag
Union24, és negyedéves időszakokat fizetek átutalással (ezek is jelentősen tudják módosítani lefelé a végösszeget, ha nem csekkel fizetsz havonta)
TaaT
[ Szerkesztve ]
-
https://docs.google.com/forms/d/1zs2aQ9Sg0RxQv6K7W5TWaXeEoBrpcfVM86WgjMthYHI/viewanalytics
Bár ezzel a statisztikával nem érzek egyet: mivel nem mindenki töltött minden mezőt és a válaszok nincsenek névhez kötve, nem lehet megtalálni hogy kinek mi volt a válasza.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco a Te embered vagy ebbe beleírsz
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html