-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ABE
őstag
válasz kalapacsolok #50851 üzenetére
Nos, ez ugyan csak hallomás, de állítólag az újabb dCi-k már megbízhatóbbak, a régebbieknél tudtommal gyakori volt a befecskendezők meghibásodása, mert nagyon érzékenyek a gázolaj minőségére.
Olvasnivaló hirtelen: [link] és [link]
Ennek ellenére tutira fogsz olyan tulajt találni, aki saját bevallása szerint gond nélkül használja a 8-10 éves dCi-jét 300e km után is.Amikor választottam, nehéz szívvel, de Clio helyett 206 lett végül - majd az idő megmutatja, hogy jó döntés volt-e... -, HDi-ről ismerős tulajok és szerelők is pozitívabban nyilatkoztak, ami egybevágott az általam olvasottakkal. Persze egy common rail dízelnél kis túlzással bármikor és bármelyik típusnál beüthet a krach, szóval ne vedd készpénznek, amit írtam. Olvass, keresgélj, aztán vond le magadnak a konzekvenciát, hogy minek akarsz hinni.
-
FerNandor
őstag
a Delphi rendszerre mondják, hogy "kényes" nem bírja a kelet-európai gázolajat, bár nem tudom, hogy ez valójában mennyire igaz. Viszont, amit ö néz, az a 106 lovas, ami Siemens rendszerü.
az elsö link, az valami nagyszerü. tulajdonképpen 4 cég foglalkozik a common raillel és mind a 4 szar. bravó.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
trassher
addikt
-
ABE
őstag
Úgy 2.5-3e km-t mentem az elmúlt nem egészen 1.5 hónapban, az első mért tankolás átlaga 5.3 lett, a másodiké kerek 5 liter, mindkettő pontosan lett számolva. Ha spritmonitor nagy átlagával hasonlítom össze, nagyjából rendben vagyok, bár még dolgozom az 5 liter alatti átlagon.
-
-
EQMontoya
veterán
Nézzetek TCTV-t! LFA, eszméletlenül kurvajó!
Same rules apply!
-
harry
veterán
válasz EQMontoya #50861 üzenetére
Nyomoroncok, miért 11kor kell felrakni a műsort? Ami alapvetően nem lenne baj, ha mindig így lenne, de most vártam a szokásos időben, és már azt hittem, nem is lesz több (mert pl. a /tv oldalon most sincs ott a listában a 9. rész, mint link). No mindegy, majd holnap megnézem, csak ma szerettem volna :-\
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
FerNandor
őstag
válasz kalapacsolok #50869 üzenetére
itt, amit pirossal jelöltem, az a magasnyomású pumpa. azon van a cimke, hogy "Siemens VDO".
de úgy tudom csak a 106 lovasok siemensek, a többi, ha minden igaz, Delphi. de autós programban is meg tudod nézni, pl. "autodata".[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
hobizoli
nagyúr
"...A 324td-ben két komputer van, egyikük az adagolót vezérli, a másik a gyújtást..."
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz hobizoli #50873 üzenetére
Csak a szokásos Winkler színvonal...
Egyébként engem mindig elkap a birtoklási vágy ha egy ilyen buzerálásmentes szép állapotú veteránkorú autót látok. Ha lenne felesleges 1millióm amit kedvemre elverhetek valami hülyeségre már ülnék is be a kocsiba és azonnal indulnék ezért. Nagyon pöpec vas, szerintem egy fűtött garázsban leponyvázva felbakolva rejtegették eddig van nem is tudom.
-
FerNandor
őstag
válasz kalapacsolok #50875 üzenetére
nem. eddig azt mondtam, hogy a Delphire mondják, hogy kényes. Amiböl nem tudom, mi igaz. A Siemens rendszerre nem mondanak ilyet. Magyarul a Siemens "elvileg jobb".
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
didros
senior tag
Sziasztok, ismét én... :-)
ezt az autót megszakértenétek?
[link]
Gyanúsan jónak tűnik már megint. :-) -
Kornel
veterán
válasz didros #50885 üzenetére
nézd meg, mérjétek körbe, próbáld meg szervizben leinformálni az előéletét, ha eddig semmi sumákság nem derül ki, akkor vidd el egy alapos átvizsgálásra, alkudj belőle egy kicsit, aztán vidd
de egyébként tényleg gyanúsan jónak tűnik, egy ilyenre lecserélném a splasht(#50887) giigz: ebben lehet valami, de ilyet is ki lehet fogni... 100-ból 1
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #50888 üzenetére
1.6-ról se... annál is rosszabb?
más: Fontos döntés született a területi rendszámok bevezetésről
nem merték megcsinálni a választások közeledtével[ Szerkesztve ]
-
didros
senior tag
Van olyan benzinmotoros kombi, ami óvatos vezetés mellett beéri átlag 7L/100km üzemanyaggal?
1.4-es megane-ok esetleg?
(Vegyes használat esetén, 50%város-50%autóút) -
DeFranco
nagyúr
válasz didros #50890 üzenetére
Milyen város? Pest vagy vidék? Hány fővel?
Én az 1.6-os fókából most nagyon óvatos lábbal 6,5-ös fogyasztásokat hozok ki, de ebben minimális Budapest van, és sok az országutazás, autópályázás, szóval szerintem nem lehetetlen, de rendesen használva, klímázva, dugózva nem lesz meg szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
FerNandor
őstag
nem tudom megérteni, hogy miért kell ennyire leragadni a dízel-éves km futáson. nem mindenki azért vesz dízelt, hogy belerakjon egy évben 100ezer km-t, van aki csak azért veszi, mert a dízelt szereti és kész meg azt, hogy 4-5 literböl megy a 7-8 helyett. miért muszáj a dízel autóval egy bizonyos éves km fölött menni?
meg miért elképzelhetetlen elsö tulajdonostól 6,5 év alatt 130ezer km?jön valaki, hogy venne autót, dízelt néz. egyböl jön a kérdés, hogy "hány km-t mész évente". ki nem sz@rja le... miért ne mehetne valaki tdci-vel vagy akármivel egy évben 13 ezer km-t vagy akármennyit, föleg, ha inkább városon kívül használja.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz kalapacsolok #50894 üzenetére
az a cikk egy sz@r. mind a négy céget szarként állítja be. akkor mi a jó? amit ök csinálnak? nagyon megmondják a "tutit"
a delphire már elvileg kiforrottabb a javítási technika, de fogalmam sincs amúgy. azt tudom, hogy 65 lóerös thaliába 170 ezer körül volt a 4 új porlasztó egyedül. lehet bele külön venni kapcsolószelepeket meg mittudomén miket, azok is kb 20ezer/db és akkor lehet vinni az egészet megtisztítani, padon letesztelni meg beprogramozni. szóval egyik sem olcsó.
nem kell ezen annyit gondolkodni. azt vedd, amelyik tetszik, amelyik kulturáltan jár, kényelmes vele menni, jó állapotban van stb.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz ReSeTer #50897 üzenetére
és hogy jön össze a kettö?!
ha karban tartja rendesen és mondjuk "200ezerkm alatt megy tönkre a rendszer", akkor 13ezerkm-es éves futással az 15 év!
ez szerintem csak a benzinesek által beképzelt dolog, hogy ha valaki dízelt vesz, akkor annak "legalább 30 ezret kell menni egy évben, mert különben nem éri meg, meg nem keresed meg az alkatrész árát" LOL
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
DeFranco
nagyúr
Front van gyerekek? Nem lehetne egy kicsit lehiggadni? Mingyá' ebéd... bírjátok ki.
-
Kornel
veterán
csak a nyugalom kedvéért más téma:
van valakinek hybridje?
erősen gondolkozok rajta, hogy a következő autóm az lesz