-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
Mekkora reklám
Sopron city :)
-
runner 125
nagyúr
Volvo ezt már kitalálta 3-4 éve.
mod. De, a reklám jó.
(Be ne linkelje valaki amikor még teszt fázison bebukik a sajtó előtt. )
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kiszu
senior tag
Sziasztok.
Tervezek kocsi váltást és jelenleg a pénz gyujtesi fazisban vagyok. 2.5 millio ft amit cserére szánok.
Amit szeretnék:
5 nagyon max 6 éves
Max 60-65.000km
Megbízható , 1600-1800ccmJelenleg egy Mitsubishi Carisma 2 kocsim van ami full hibamentes volt az elmúlt 100.000km alatt. Én 60e km el vettem.
Nézegettem 2008-as Lancereket,de vagy nagyon sokat futottak vagy nem fér bele a keretbe.
Mit tudtok ajanlani? Francia/olasz nem annyira favorit.
-
Kornel
veterán
4 milláért nem rossz egy ilyen 1.2 TSI toledo
ha új autót akarnék, elgondolkoznék rajta. -
zoo8800
veterán
Ez mondjuk Merci, de ennél úgysincs jobb reklám, hiába linkelgettek
rip and tear, until it is done
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco
nagyúr
Most nagyon ki fogtok röhögni, de nekem ez a motorfékes téma nem tiszta. Hiába váltok vissza, nem érzek semmiféle lassulást. Nézzünk egy példát: kb. 50 km/h-ról 3-ból hova kellene visszakapcsolnom, hogy motorfékem legyen? Ha kettesbe teszem vissza, akkor semmi fékhatás, ha egyesbe (ha beküzdöm) akkor meg felpörög barom módon és a vártnál kevesebbet fékez. Pl. egy lejtőre egy bőven kevés lenne.
Magyarázzátok már el, hogy hova-mivan...
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #51315 üzenetére
Ezt én sem értem, pedig sokan mondják, hogy motorfékkel fékeznek... Ha megyek 50-nél 4. vagy 5.-ben, akkor ha visszateszem 2-be, akkor van egy kis fékhatás, és szépen lassan lelassul az alapjáratig, de vagy nincs ennyi idő a lassulásra, vagy ha még messze van a lámpa, akkor jobb betenni üresbe, és elgurulni...
-
veterán
ez csak egy kép, de nekem ez a kedvenc reklámom: [link]
emellett van a honda accord talán, amit elemeire bontottak, illetve a schumacheres hakkinenes merci reklám is nagyon jó
motorfék
hát nem tudom, én városban nem közlekedek ötödikben, és csak 3-ig pakolom vissza, kerresbe már nem, de nekem nagyon szépen lefékez a motorfék
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #51315 üzenetére
HI!
Te JoGatjaEg
szoval ven egy gomb a sebvalto oldalan amit meg kell nyomni es ojjankor egy csappantju elzarja a kipufogot es a befcskendezest vlamaint aszelepkkel mahinal ,asd na az a motorfekudv
neduddki
p.d. bammeg:- )))
mod: jo ok ertem Nked meg csak mencseged...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Mész 60-nal, lámpa pirosan még viszonylag messze. Fogod, még ott 60-nál visszateszed egyel kisebb fokozatba, mondjuk hogy kb 3500-4000-ig ugorjon vissza a fordulat (ilyenkor nem fogyaszt az autó egy decit sem), leesik 2500-3000 alá megint vissza egy. Mikor kb a lámpa előtt vagy, 30-35 körül fogsz menni, ott már nyomhatod a féket. Így benzint is spóroltál és a fékek se koptak annyira. Persze előrelátónak kell lenni, mert ha közbe vált a lámpa, akkor elvesztetted a sebességed, és megint vissza kell nyerni. Ez nem arra van, hogy állóra fékezze. Egyest meg max 5-10km/h-nál kapcsolunk.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz DeFranco #51315 üzenetére
Visszaváltasz, nagyobb áttétel miatt a motor nagyobb fordulatszámon fog pörögni, és mivel gázt nem adsz, az ellenállás miatt le fog lassulni a forgása (nyilván), ami így lassítja a kerekeket is. Kétezres fordulat alatt tényleg nem sokat ér (tehát pl. 50-60 körül, 5-ből 4-be), de ha pl. 40-nél szúrsz egy kettest, akkor érezhetően megfogja a kocsit, ahogy felengedem a kuplungot (nyilván nem leugrok róla). 3-ba legalább, néha 2-ba vissza szoktam tenni, és persze mellette fékezek is, de ha van hely bőven, akkor néha elég az, amit a motorfék lassít a kocsin, és csak a legvégén elég fékeznem. 1-be nagyon nem kéne beerőszakolni ilyen céllal...
Illetve erről kérdeztem korábban, hogy bár rendben, hogy a fék nem kopik, de helyette a kuplungot és váltót használom, ami így nem tudom, mennyire jó csere, bár nekem is szimpatikusabb a motorfék használata. Meg én nem 1-esben állok percekig a pirosnál, szóval addig is kímélem a kinyomócsapágyat.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
alienpapa
senior tag
válasz DeFranco #51315 üzenetére
A motorfék nem arra való, h gyorsan megállj, de a kocsi jobban lassul mintha kiraknád üresbe, vagy lenyomnád a kuplungot. Én egyáltalán nem értek az autókhoz, de olyasmire gondolok, h a guruló kerekek tekerik a motort, így lelassul az autó, mert ez lefékezi a kerekeket.
De még egyszer mondom, nulla érzékem van a kocsikhoz. Szóval lehet, hogy full hülyeséget írtam.''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
-
Ivan15
senior tag
válasz DeFranco #51315 üzenetére
A motorfeket hosszu es/vagy erös lejtön igen, de lampak elött, varosi fekezesekkor nem hasznalom, mert csak minden visszavaltaskor feleslegesen kopna a kupplung.
Motorfek: jelentkezik nalam kb 3000 fordulat felett. Megallni nem fog töle, csak kevesebb fekezessel tartja a sebesseget hosszabb es/illeve/vagy erösebb lejtökön/ hegyi utakon. Igy a fekbetetek kevesbe kopnak/melegszenek -mintha motorfek nelkül csak fekekkel tartanam vissza ilyen helyeken az autot.
Lampa elött/varosban fekezes: nem motorfekkel, hanem aktualis sebessegben hagyva lassitok, es ameddig lehetseges az aktualis sebessegben tartom.
Ha meg kell allni: elöször sebessegben hagyva fekezes, ameddig lehetseges, de mielött berangatna, üresbe teszem es ugy allitom meg. Igy kimelve marad a kupplung, mert nem egyesevel lesz visszakapcsolgatva, es üzemanyag megtakaritas is jelentkezik, mert a valtas elött, ameddig sebessegben volt fekezve, a fogyasztas 0. De itt nem jelentkezik a motorfek-hatas, mert ilyen esetekben ugysem kerül 3000 fordulat fölee/varosban.Remelem igy ertehtöbb
[ Szerkesztve ]
-
-
Zewa
senior tag
Persze 13 000-es fordulatnál elveszed a gázt és sebességben hagyod elég rendesen megfogja a gépet.
Motorfék nélkül pl egy rendes hegyi szerpentinen lefelé lazán túlmelegíted a féket ami elég kellemetlen tud lenni...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
cellpeti
veterán
üdv
nyár végén/tél elején szeretnénk autót vásárolni
Eddig amit kinéztem az egy 2004/2005 Opel Vectra C kombi 1.9CDTI(150LE)
De most nézegettem Mazda 6-ot is, és nem rossz gépnek tűnik. Az zavar kicsit, hogy a vectrába van hátra felé levegőbefújás a Mazda 6ban meg nincs.
Ti melyiket ajánlanátok inkább? Illetve ötleteket várok 1.5Mig bezárólag.
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Ivan15
senior tag
szerintem orszaguton lekanyarodas elött sem erdemes motorfekre jatszani, mert sokkal egyszerübb -neked is, mert kevesebbet kell nyulkalnod, sebessegben hagyva egyszerüen pl. 60km-ra lefekzni. Es akkor nincs fogyasztas amig lassulsz es a kuplung sem kopik, es amikor lelassult 60-ra közlekedesi helyzettöl függöen elörelatoan 5-ben hagyni vagy 4-re visszatenni..
(a hirtelen fekezes mas tema ezert nem kavarom ide jobban de, akkor a gyors lassulas kuplungkopast okozna -akkor nincs mese, üresbe kell rantani es padlofek, -ez egyertelmü )
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Urak!
Ha a belső levegő keringetőm nem jó, akkor a klímatisztító spray-t a hajamra kenhetem? -
TaaT
veterán
bubu BRZ upgrade
Give them hell Ukraine!
-
Zewa
senior tag
válasz cellpeti #51338 üzenetére
61liter a VectraC tankja. Kamion mögött elmegy 1300km-t (4,7l/100km) de inkább az 1000 a reális.
Egy benzines Mazda 6, ca 2literrel fogyasz többet így ~750km/tank (64l)Nagyjából csak tudod mennyit fogsz menni. Évi 20e km futás mellett feladja a harcot a nagynyomású pumpa és/vagy a turnyó, kettős tömegű...? Mikorra fogja visszahozni az árát? Nem vagyok dízel ellenes de gondold át jól!
TaaT: Aranyos kis BRZ de vajon van értelme ekkora erőnek? Orrnehéz lett, a boxermotor miatti alacsony súlypont felborult, stb. Szerintem too much egy kicsit. Csigát rá és 400nyiha már elég finom lehet a GT86-ban.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Ez természetesen nem volt meg. Ellenben V12 E30 igen, ott is ez volt a helyzet. Driftelni és bohóckodni jó de kanyarból már nem tudsz rendesen kigyorsítani. Hozzá képest a fele olyan erős 25i-t sokkal jobb volt vezetni.
vakherda: Valóban, gyakran el van mondva de inkább félni mint megijedni. Veszi a magyar évi 15e-re a dízelt mert a há' az fogyaszt keveset. Aztán meg jön a rinya hogy mekkora sz@r, át akartak b@szni stb...
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! 50es robogót átfesthetek tetszőleges szinre? vagy csak a gyári szine lehet? valaki tud ebben segiteni?