-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hdman
őstag
válasz bitpork #51601 üzenetére
Ha ez kutba esik, akkor legalabb felszabadulok szombatra
Meg az asszonyon mulik, ha nem lesz szabad, akkor egyeztetek a soproni kollegaval
Ha nem lesz kaja, akkor viszek szenyot
Amugy mindenki a fejere fog tenni egy tablat a nicknevevel, mint a szamhaboruban?
Vagy nyomtatni kell polokat
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
-
Revolit
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
HI!
egy ezust 4 ajtos accord parkolt am elottem, delben dobebntem vettem tudomasul hogy a tegnap osszsefrocskolt kocsim tiszta, du. mondja az egyik ember, hogy latta amint az otreg del elott kicsivel mossa a kocsijat, szeritnem az enyemet is sikerult:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
pomk
őstag
-
Dr.Zoo
senior tag
Leírtam anno, de megkerestem Neked: Passatom története
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Xero
nagyúr
válasz DeFranco #51592 üzenetére
Motorfék üzemben nyugodtan pöröghet 5000 fölött is a motor. Semmi baja nem lesz, csak hangos, de nagyobb fékhatást kapsz. 2500 alatt már szinte semmi sincsen.
Mondok egy példát:
Nekem vannak olyan lejtős utak, ahol tudom, hogy 3-asban pont 60-al fogok lecsorogni és a fék érintése nélkül be tudom venni a kanyart. Nyilván a motor ilyenkor 2000-ről szépen felkúszik 4-5000-ig, de gond egy szál se. A következő kanyar előtt, mivel tudom, hogy élesebb nyomok egy kis féket, majd gázfröccs és kettő. Itt továbbra is 3-4000 körül lesz a fordulat, de visszalassulok a 30-40-es tartományba, majd mivel nyomaték maximum környékén jár a motor, egyből ki tudok lőni. Az ereszkedés alatt a fék szinte semmit nem kopott, a motor pedig minimálisat fogyasztott a gázfröccs alatt.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
-
veterán
szintén csak azt tudom mondani, hogy egy közeli jóbarátomék 10 éve tapossák, semmi baja nincsen, belül mintha új lenne, egyáltalán nincsenek kopások, nem zörög, nagyon j minőségű az összeszerelése, és nem hallottam sose panaszkodni, vagy hogy a kötelezőn kívül másért is szervizbe vitték volna.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
salieri.
őstag
Egy véleményt kérhetnék?
Video
Köszönöm! -
Bull Boss
senior tag
Nem tudja valaki mennyit fogyaszt 100km egy átlag S51 es simson ?
-
neduddki
nagyúr
HI!
fl utanniot nezz, mert ott mar bioztosan enm bugos a motor, leginkabb az 1zz-fe-vel erdems szobalani, olajt tedd bee rendesn, futomuvet lelnroizted egy jo kis kombira nehneha en si elcsabulgatnek:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Fernet
senior tag
Új (2013-as) Ford Fiesta 1.25 (benzines) vásárlásán töröm a fejem, de lenne néhány kérdésem, remélem tud valaki válaszolni rá.
Legutóbbi Fiesta ajánlat a helyi márkakereskedőnél 3.090.000 Ft. volt Trend felszereltséggel, metál fényezéssel és stílus csomaggal...
Hahun látok viszont több Fiesta hirdetést (szintén újak), ahol a Ford Credit finanszírozás esetén lényeges kedvezményeket adnak. Teszem azt 3.2 millió helyett 2.8-ba kerül az autó, de láttam 2.580.000 Ft. ért is Trend Fiestát.
Nekem CIB-es ajánlatot adtak, de tényleg ennyivel jobb lenne a Ford Credit? Vagy van valami hátulütője a dolognak? Az itteni kereskedő azt mondta, hogy amit elengednek az árból azt vissza is veszi a bank a törlesztésben. Kérdés, hogy ez tényleg így van, vagy ez a kereskedő a CIB-től kap nagyobb jutalékot?
Sajna alkudozásban nem vagyok jó, pedig kíváncsi lennék, hogy hol van az alja egy ilyen autónak, amiért még odaadja a kereskedő...
És hogy miért akarok újat? Megjártam már a használt vásárlással rendesen, 3 éves autót vettem annó, de iszonyat mit költöttem rá, állandóan volt valami baja... Persze ez nem jelenti azt, hogy újra így járnék, de sosem lehet tudni. Újra van 5 év garancia, én járatom be, nem veszek zsákbamacskát (remélhetőleg)
-
Zewa
senior tag
válasz Fernet #51644 üzenetére
Akkor bizony jól bevásároltál a sz@rból ha 3éves vassal gondok voltak. Ilyesmivel meg se próbáljunk győzni?
Már hogyne kapnának jutalékot minden egyes rásózott hitelből? Természetesen csurran cseppen ott a lové.
Kérj mindenhonnan konkrét ajánlatot és megtudod mennyi az annyi.
Természetesen finanszírozással sokkal olcsóan megkapod, de mire kifizeted lesz egy 5 milliós Fiestád.Új autót vásárló magánember jó ritka itthon így pofátlanul alkudozz. Azt mondja 2,8millió mondd neki nyugodtan hogy 2,6 max, ha nem tettszik keresel mást aki szeretni fogja a pénzed (persze a 2,6-on is keresnek még)
Ha nagyon nem megy, vigyél magaddal olyas valakit aki jártas benne! Nagyon nem mind1 szerintem hogy 1-2-300ezer ide vagy inkább oda. Nem tudom mekkora önerővel gondolod de ezt az autóhitel dolgot jól átgondoltad? 5 év múlva könnyen járhatsz úgy hogy több hitel lesz a vason mint az autó értéke, pedig már fél évtizede fizeted.Ps. Én akkor vennék csak új autót ha vállalkozásban le tudnám írni..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz runner 125 #51559 üzenetére
Köszi szépen srácok! Meglestem itt a környéken pár vasat, elég siralmas a helyzet. Gondoltam hoogy nem lesz egyszerű menet de hogy ennyire..
Ha van még lelkierőtök hozzá, róla vélemény? Oder Ő? Előbbinél az első lökös kissé elüt, útobinál a jobb hátulja gyanús.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
DeFranco
nagyúr
válasz EQMontoya #51634 üzenetére
Na pont ezért nem csinálom magamtól, és pont ezért kérdezek, hogy nehogy bajt csináljak, hiszen nem értek a mechanikához
Lejtőn lefelé meddig vagy milyen módon lehet használni a motorfék üzemet? Utána csak annyi a dolgom, hogy kicsit lábfékezek egy ideig, és megint mehet a motorfék? stb... van itt homály.