-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
HI!
ez bimmer motor azert is feltetlem hogy lil kodo sin mirul van szo de latom nem tevedek...
udv
neduddki
mod: cska hogy ne mond: boff
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Revolit
senior tag
Inkább azt mondjátok meg, hogy Csesznekre M7->Székesfehérvár->8->Várpalota->no-name utak -> Csesznek vagy M1->13->Kisbér->no-name utak->Csesznek útvonalon éri-e meg lemenni? Hol használhatóbbak a jó kis összekötő útjaink?
[link] -
qdak
addikt
válasz neduddki #64051 üzenetére
"lil kodo sin mirul" bocs torokul nem tudok
Hmm hogy itt a Bmw adja a motrot a peugeot nak?
Nekem opelbe van bmw, bar az csak 1 szar td.(#64053) Revolit: Kisber fele nagyon rossz volt mikor utoljan jartam, kerulnem.
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
neduddki
nagyúr
HI!
pl: "Amikor már tényleg nem tudtam, mit gondoljak az ügyről, böngészni kezdtem a BMW-alkatrészek adatbázisát. Itt nem csak a VIN, vagyis az alvázszám alapján lehet keresni, hamar kiderül az is, mit változtattak csendben a németek egy-egy konstrukción az elmúlt években. Az M5-ösbe és M6-osba szerelt S85-ös motort 2005 szeptemberétől áttervezett olajszivattyúval készítették, melyhez új csőrendszer is tartozik."
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Valaki össze tudná nekem, mint egy teljesen hülyének, foglalni, hogy mi a gond az 1,4-es TSI motorokkal? Nézegettem ezt a láncszakadásos történetet, de valahol azt is olvastam, hogy az újak már nem is láncosak, de akkor ez most jó-e vagy sem? Octaviákat nézegettem 140LE-s 1,4 TSI motorral, nincsenek extrém elvárásaim, csak egy belülről is szép nagy, normálisan felszerelt (tempomat, ülésfűtés, normális gyári zene bt kihangosítóval, esetleg ha nem túl drága, akkor navival) családi autót szeretnénk, viszont a dízel nekem szerintem sose hozná vissza az árát. A 7,5 éves Astrámban most van 97k km, karácsonyig valószínűleg meglesz a 100k, 8 éves korára ezek alapján kb 102-104, ami évi durván 12k km körül van. Fogyasztásban 7 liter körülit teljesen jól el tudok fogadni vegyes üzemben, a mostani 105LE-s 1,6-os is kb ennyit eszik. Nem sürgős a dolog, valamikor a jövő év folyamán (inkább a második felében, vagy akár a vége felé) lesz majd reálisan esedékes a csere, csak jó lenne tájékozódni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zoo8800
veterán
válasz parandroid #64061 üzenetére
A régebbieknek sem a vezérműlánca, sem az okoskereke nem sikerült valami megbízhatóra. Emiatt eleinte indításkor becsörög a motor, később annyira megnyúlhat a lánc, hogy a dugattyú és a szelep összeér, láncszakadás nélkül is.
Az újakról (a Golf7-ben levő 140 lovasról) én is azt olvastam valahol, hogy az már szíjas.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
válasz zoo8800 #64063 üzenetére
Ez egy marha jó link, pont ilyesmit kerestem, köszönöm. Ha nem utálnám zsigerből az index fórumait már csak a dizájn és a fórummotor alapján, akkor ott is rákerestem volna, de az infó mindenképpen hasznos. Ezek szerint arra érdemes figyelni, hogy szíjas, de legalábbis új gyártású legyen a motor. Gondolom a 140LE-s változat már az új szériás, mert a régire mindenhol 122-t írnak még.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zoo8800
veterán
válasz parandroid #64064 üzenetére
Hogy az újak mennyire lesznek tartósak, az egy jó kérdés Elvileg a láncosnak annak kellene lennie. A mostani szériában sok a selejt, de én a láncos megoldás tartom a jobbnak. Csak a VW-nek ez nem jött össze ebben a motorban.
A láncos vagy szíjas, illetve régi-új szériás kérdésnek utána lehet nézni a gyári programmal, kérdezd meg a Vöwö topikban. Hátha van valakinek friss verzió, az enyém sajnos nem mai verzió.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #64061 üzenetére
HI!
na de kerlek mire valoa nmettanuals???:- )
udv
neduddki
p.s. leglaso link: VW TSI: Weitere Steuerkettenschäden (2013)....
mod: qdak: ezt ma sesmerjuk, szertietek eljaccani...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz neduddki #64067 üzenetére
Hm, ezt már néztem korábban, láttam, hogy linkelted, de csak most jöttem rá, hogy a fejezetcímek is linkek. Tehát ha jól értem (éljen a némettanulás), 3 évig garanciában javítják, ha előjön a probléma, 6 éves korig és/vagy 200k km-ig meg a javítás felét állják... A kérdés inkább az, hogy elkerülhető-e a probléma, tehát hogy a mostani szériáknál már javították a konstrukciót, vagy még indig megeshet ilyesmi?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sgx
tag
Udv!
Tudtok abban segiteni, h ha kereskedesben veszek autot es ok intezik a nevreiratast akkor hogyan mukodik a kotelezo kotese?
Mar akkor a kotelezo szerzodesenek kell lennie a kezemben mikor elhozom az autot vagy raer megkotnom masnap online? Egyaltalan eleg-e online megkotnom vagy ki is kell nyomtatnom esetleg be kell mennem szemelyesen a biztositotarsasaghoz?
Melyik online alkusz a legjobb? netrisk? pba? esetleg mas? vagy nem lehet ezt igy kimondani h legjobb?Koszi,
sgx -
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #64068 üzenetére
HI!
itthon egy focvagen szalon hasznatotoskereskedoje aszonta amikor a 5 eves / 90Mm-es passat utan erdeklodtem cimboramnak, hogy a szervioz aszonta garba cserelik ido es km korlato ki sem ejtett a szajan /focvagenr esmerve persze majd keresunki kifogast lasd 120Mm-es szerviz utan 1 hettel szakado szij: 2.8MHUF, de atutaj se vot normlasi, de 4.5kjurosfizetesbol.../
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
Zewa
senior tag
válasz neduddki #64046 üzenetére
Való igaz, elég érzékeny a BMW - PSA fejlesztés, sajnos ezek az emisszióra és fogyasztásra kihegyezett feltöltött motrok nem a legstabilabb szerkezetek. pl a VW féle 1.4TSI sem jobb.
Csak a BMW a díjak 20%-t elhozták. Karakterisztika - fogyasztás/motorerő szempontokat tekintve mindig előkelő helyen voltak szerintem. Illetve ha a teljes motorpalettát nézzük akkor a megbízhatósággal sincs baj.."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
#27813376
törölt tag
válasz zoo8800 #64062 üzenetére
Nem. Ha becsörög, az már megnyúlt, legjobb azonnal kicseréltetni.
Aki nem így tesz, magára vessen.
Az összefoglalót meg annyival egészíteném ki, hogy az 1.8tsi is ide sorolandó, viszont itt nem túl hamar, 160-170e km-nél jön elő a gond. Ami akkor is szégyen, tekintve hogy itt is ki kell cserélni a láncot ami mondjuk egy Hondánál sokszorennyit elmegy. Cserébe a tsi-k jól fogyasztanak. Az 1.8 nálam egy nagy kasztnis kocsit nézve elmegy 7 és fél literrel (vidék).Namég. Pontatlan a leírás. Nekem hidrotőkét és szelepeket is cseréltek, így volt 140. Nem 200. Jó lenne ha ezek a linkelt okosítások valósabb és pontosabb adatokat tartalmaznának.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Elhoztam a kocsit a márkaszervizből:
- termosztát cserés (Látod Mágus, mégis rossz volt )
- szoftvert frissitettek (elment a csipszem )
- a generátor 17,5 voltot tölt
- akku cserés
- jobb stabi összekötő cserés
- jobb és bal első lengőkar hátsó szilentjei cserések.Két kérdés: milyen márkájú akkut és termosztátot vegyek? ( H Astra 1,9 110kw cdti)
Sopron city :)
-
audi100td
nagyúr
Üdv,
az első generációs Seat Toledo-ról mit érdemes tudni? 1.9-es TD motorral gondoltam, tudom a TDI jobb, de arra nem futja.
Golf Mk3 jöhetne még esetleg szóba, szintén 1.9 TD.
[ Szerkesztve ]
-
-
audi100td
nagyúr
Golf 2? Az a gond, hogy siralmas a felhozatal, egy normálisabb darab áráért meg (törődést igénylő) G3-at is kapni, vagy Toledo-t, aminek ráadásul nagyon bejön a megjelenése.
Opel Kadett/Astra-t meg nem tudnám megszeretni, annyira puritán mind a kettő, hogy idővel úgy is megválnék tőle.
bitpork: értem, köszi
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Nekem is vennem kell majd aksit, már 2napot sem bír ki állva
Give them hell Ukraine!
-
válasz audi100td #64089 üzenetére
Nem sokat írtam Soha semmi baja nem volt a kopó-kötelező szervizen kívül. a 7 teljes hónap állás után is pöcc-röff volt és a vevő úgy vitte el 90k km-rel h még a 7 havi por rajta volt, aszonta nehogy hozzá nyúljunk, már telefonált asszonynak h hozza a zsét. Addig ki sem volt hajlandó menni garázsból amíg a nőci át nem vette az őrposztot
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
qdak
addikt
válasz audi100td #64089 üzenetére
Szomoruan hallom, szivesen mentenek meg 1 darabot a jovo nemzedekenek...
G3 nal az elso ivek rohadnak, de annak idejen 5 eve kb is bagoer csinaltak meg havernak.
Meg 1x volt ingazo alapjarata 5perc szamitogepre dugassal orvosolva.
Amugy a tanulo autom is G3 voltMod: miert mond 1 auto szerelo nekem olyant h az izzitas nak 0 fok felett semmi ertelme?
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Bati0501
őstag
Am ki ad ennyi sok százezret ilyen felnikért?
De most komolyan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Autós topik
- OLED TV topic
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Dragon Age: Origins
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...