-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Istenem, hogy ez a fogyasztás téma minden második nap előjön ...
Annyira marha okos ebben a témában mindenki Cimborának ugyanilyen 1.4 16V 2004-es G astra van, tudod ám mikor megy el az 6 literből vegyesben ... akkor már kicseszettül nagypapázol, és állandó 60-al mész.
Kevés km-es és full rendben van, nincs semmi baja. Sokat ülök mellette, tudom hogy vezet (nincs tiltásig forgatva stb.) meg merre jár bp-en kb., télen úgy lemegy a 8 mint a huzat.
"vegyesben 6 liter körül kellene járnod vele"
Ha nem ilyen autód van akkor ne mondjál már ilyeneket, amikor fingod sincsen
Amint a fogyasztás téma kipattan, mindenki felbőszül, aztán tossza be az okosakat ezerrel ... és ilyenkor át kell görgetni 1 oldalt mert marha unalmas. Minden másnap meg kell beszélni mennyit fogyaszt az 1.4, és hogy a város az nem mindegy ám, hogy bp vagy nem .. -
Laraxior
titán
Az a kérdés kinek nagyobb az e-penise, akinek sokat eszik, vagy akinek nem
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Kornel
veterán
válasz Laraxior #64852 üzenetére
megközelítés kérdése.
ha nem ezzel járnék dolgozni napi 80 km-t, akkor nem ilyen kocsim lenne, vennék valami 2000+ ccm-s benzinest, nem érdekelne a fogyasztás, de így muszáj gazdaságosnak lennie(#64851) [rvilike] : a 8 mégsem 10! 8 reális, én is ezt mondtam, de sokan állítják, hogy 10+ az normális. szerintem nem.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Kornel #64853 üzenetére
Elhiszem, hogy valakinek számít, ezért nem is nagyon szólok ehhez a témához, hiszen én pont leszarom, hogy nyáron 11-12liter, télen meg 16-17 az enyém De én az eddigi 2 év alatt mentem vele összesen kb 6-7000km-t. Hobbyautó.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Kornel
veterán
válasz Laraxior #64854 üzenetére
ja, erről van szó.
én egy év alatt mentem vele 30k-t.
tavaly meg 35k volt.
13 literes átlaggal és 400 ft-os benzinnel ez 1,8 milla lett volna, 5,5 literrel pedig 770.000. nem mind1(#64856) [rvilike]: tudom, viszont itt egyesek szerint minden 1.4-es motor 10 litert eszik
(#64855) neduddki : pedig ilyenre akartam cserélni a buzukit
amúgy az a durva, hogy az 1.4 8v fastra jó 1 literrel kevesebbet eszik, mint az 1.4 16v. mondjuk könnyebb is[ Szerkesztve ]
-
Varlaisaran
senior tag
Azt nem tudom hogy a mai korszerű autóknál van e különbség, de valami tényleg lehet benne ha már az ősi karburátoros 120asom is észreveszi hogy sima 95 vagy MM van benne, napersze nem úgy, hogy összegyűri tőle az aszfaltot Terhelés alatt kevésbé "buhog" és picit hosszabban képes tartani a nyomatékot. A 100as meg mégjobb, igaz az ára is.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
giigz
veterán
Azért, mert nekem nem Astra van, még lehet tapasztalatom vele. A családban van két 1.4 16V-s kocsi, az egyik egy Astra, a másik 207, mindkettő 6,5-7 literrel jár vegyesben, pedig nő vezeti mindkettőt Én tuti eljárnék velük 6 literrel vegyesben spórolósan. Városban persze 8 liter az egyértelmű. Ha a cimborádnak 8 liter a vegyes fogyasztása (mármint a kocsijának), akkor vagy nem vezet megfelelően, az, hogy nem forgatja tiltásig, még nem jelenti azt, hogy a fogyasztáshoz mérten optimálisan vezet, különbség van a 4k és 3k-nál váltások között fogyasztásban, meg persze a motorféket ügyesen használva szintén fél liter mínusz.
Az én 1.4 8V-mre is röpködtek a 10 liter városban, 7 liter országúton, vegyesben 7,5-8 liter számok, az elején igaz is volt tiszta városra hidegen szar alapjárattal, ezeréves olajjal, szűrőkkel, fals levegővel 9 liter, vegyesben 7,5, de mióta rendben van az autó, hopp 6,12 L lett az átlagom.
Ha nagynéném a 207-tel eljár 6,5-7 literrel úgy, hogy szerintem azt sem tudja mi az a motorfék, és magasról le is teszi a fogyasztást, én tuti eljárnék azzal 6 literrel vegyesben.
És akkor most le is lehet írni, hogy BP, dugók, stb., de ez ugye egy szép kis téma, lényeg az, hogy attól még mert valaki nagyot akar mondani, nem biztos hogy úgy is van, vagyis lehet neki úgy van, de aki ügyesebb, az meg sokkal kevesebbre hozza ki.
-
-v-
addikt
"vegyesben 6 liter körül kellene járnod vele"
vs
"A családban van két 1.4 16V-s kocsi, az egyik egy Astra, a másik 207, mindkettő 6,5-7 literrel jár vegyesben, pedig nő vezeti mindkettőt"Most melyik, 6 vagy 6.5 - 7? Te mondtad mindkettőt. Látom árnyalódott kicsit a kép, rögtön 7 lett a 6-ból, meg most már hozzátetted azt, hogy te el tudnál vele nagypapázni 6-ból is. De azért jól hangzott a "vegyesben 6 liter körül kellene járnod vele" Mondjunk inkább 5-öt, az még jobban hangzik!
"Ha a cimborádnak 8 liter a vegyes fogyasztása"
Nem mondtam ilyet. De mindegy, mondom leszarom a témát, csak ennek nem tudom, mi értelme, hogy bedobsz egy ilyen irreális 6-os értéket, hogy márpedig vegyesben annyival kéne járnod Mindegy is... dobálózzatok felőlem számokkal -
giigz
veterán
"Most melyik, 6 vagy 6.5 - 7?"
6,5-7-tel mint mondtam, olyan jár, aki leszarja a fogyasztást, ráadásul nő is, köszönő viszonyban sincs a megfelelő váltóhasználattal, esetleg motorfékkel, stb., tehát ha ő még vezetni is tud, és a fogyasztás is érdekli, miért ne járhatna vele 6, max. 6,5 literrel?
Tehát ha valakit nem érdekel a fogyasztás, és vezetéstechnikailag nem fogyasztáskímélően vezet, akkor az Astra szerintem is vegyesben 7 liter körülre jön ki, de ha már a fogyasztásról van szó, és ez neki "számít", akkor gondolom tesz is érte valamit, és szerintem meglehet a 6, max. 6,5 liter vegyesben.
De egyébként most már én is befejezem, inkább örülök annak, hogy én katalógus adat és minden más adat alatt járok el vele nem nagypapásan (ha csak pályán nem 140-nel, úton 100-zal, városban 60-nal mennek).
-
válasz Bati0501 #64831 üzenetére
Mindenki aszongya kicsi. De nekem nem bojrészerkedni kellene. Csak szeretem a teret magam körül, és ennek a méretei már biztosítják h a többség elkerüljön Na meg ha eszik 12 litert átlagban akkor mi van? Gazsi is megeszi télen az átlag 10,5-t. Naccuc az a többlet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
Figyelj, felőlem.... igazad van akkor Nem G astrám van. Ha az lenne se érdekelne végülis, mert a kúton azt kell kifizetni, amennyi elfogyott, nem annyit, amennyit te mondasz
Ezeket a nagy fogyasztás huszárokat most ne is emlegesd nekem .... amikor tele van ilyen emberekkel a város meg minden, mint a mai is... nem mondom meg melyik településen konstans 30-cal!!! igen 30-cal bírt menni bazdmeg ... csoda az ilyen mögött elborul az ember agya, leszarom a saját idejével mit csinál, de az enyémet ne pazarolja, ha ennyire ráér menjen busszal meg sétáljon. Ne más kárára spóroljon már a fogyasztással, amikor áll mögötte a sor!! Leforgott a harmadik, amikor végre ki tudtam kerülni, annyira felment a pumpa ..
-
neduddki
nagyúr
válasz Kornel #64857 üzenetére
HI!
nezdmeg Manitou fogaysztasait rovidtavol es emg rugdopssais a 1.4es almerat pedig az asztanboseggel a kopel ala tugyaennimagat
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Jaded
senior tag
Én is szoktam 30-al tötymörögni,meg szlalomozni és nem izgat ki mit gondol. Ezeken a fos,kátyús,heppehuppás utakon nem fogok száguldozni. Nekem pl nem mindegy mennyire rázza ki a belem az út.
Renault Megane IV Limited
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #64868 üzenetére
azért ezt szofisztikálhatnád, mert azért nehezen hihető, hogy a nagyobb ütés a futóművön kisebb kárt tesz, mint ha kikerülnéd és minden ötödiken szépen átcuccolnád valahogy magad... és most nem a pesti csatornafedélről beszélek, hanem a 32-es meg az abonyújszász jellegű vesekezelésektől
(nyugi, nem a pofozkodásba akarok beszállni, de ezt ettől függetlenül nehezen fogod velem elfogadtatni... abroncs, stabpálca, szilentek meg a főbb részek... azért másféltonnás ütéseket hatvannal nem köszönnek meg)
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Jó. Akkor akinek kurva jól fogyaszt az 1.4-e kérem írja le, h vezet.
Hogy indít, jár-e vmennyit a motor, hogy állítja le, hogy vált, meddig pörgeti ki az adott fordulatokban stb-stb.
Egyébiránt az én kocsim jó állapotban van, ezt azért is merem mondani, mert mindenre kényesen figyelek és cseréltetem, javítom, ha kell, az olaj van, h 10e-t sem megy... -
giigz
veterán
válasz zolikaDB #64870 üzenetére
Én általában mindig az adott forgalmi viszonyoknak megfelelően vezetek, tehát ha látom hogy mögöttem gyorsabban akarnának menni, akkor tovább pörgetem, de ha előttem valaki 60 helyett 50-nel megy a városban, akkor csak azért nem előzöm meg, hogy utána 60-nal mehessek tovább. Tehát én elég változatosan vezetek, néha pályán is 120-150, néha meg 90-100-zal csorgás. Országúton szintén néha 100-120, de néha 70-90, tényleg sok mindentől függ.
Elindulás úgy néz ki, hogy ha teljesen meg kell állni, akkor 1-esből viszonylag finoman, kb. 2000-2500-ig pörgetve, 2-est 2500-3000-ig, hármast 2000-2500-ig, négyest 2000-2300-ig, utána pedig a városban 60-nal 5.-ben 1750-es fordulattal megyek. De ha esetleg úgy adódik, akkor 1500-nál is simán lehet menni. Ha nem kell állóra fékezni, csak lelassítani, akkor már kettesből gyorsítok ki, kanyarokba általában 3-ban megyek be, és kb. alapjáraton jövök ki, vagy max. 1500-as fordulaton, és onnan finoman gyorsítok.
Amint meglátom, hogy fékezni kell majd, azonnal vissza 3-ba, és motorfékkel lassítok le ~ 20-ig, majd itt be üresbe, és szintén gurulás addig, amíg meg nem kell állni. Sokkal többet gurulok, mint az átlagos emberek, ha pl. piros lámpát látok, akkor nem a gázt nyomom tovább, hanem elkezdek gurulni, ilyenkor szoktak általában előzni 1-2-en, biztos nem jut el az agyukig, hogy 50 méter múlva ott van a piros lámpa, aztán majd előtte fékeznek inkább erősen, vagy lehet csak pozíciót akarnak nyerni egy ilyen könnyű előzéssel, nem tudom, nem értem.
Nyilván ha sietős a dolgom, akkor ezek közül borul minden
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Bati0501
őstag
+1
Miénk is ennyit eszik.Meg tényleg előjön egy héten egyszer ez a téma...meg a kettős tömegű 2.5 diesel 500e km-el a háta mögött.bitpork: Megértem,h elég ereje van,gondolom a gyár nem tenne bele olyan motort,ami nem elég hozzá-még ha ez az alap motor is,ha tényleg az.Az már megint más kérdés,h az ember mennyire várja el,h egy ilyen szintű és árú autóban mekkora lobbanékonyság legyen.Én ha ennyit költenék egy autóra,biztos,h olyat választanék,amibe van annyi erő,h mindig érezzem azt a magabiztosságot,tudjam,h bármi van,odalépek neki és megindul rendesen.Persze nem kellene egy ekkora autóba akkora motor,h úgy menjen,mint mondjuk egy AMG,csak érezzem,h na...remélem érted,h mire gondolok.
Persze ez egyénfüggő+sose ültem ilyen autóba vagy szintűbe+az is lehet,h ekkora motorral is megvan ez az érzés. -
Dare2Live
nagyúr
Nézzétek meg arra az Astrara a spritmonitort az kalapkabát.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Anyuék 1gen Fabiajaba ha párás esős idő van, rohadtul büdös van. A szag valószínűleg a szellőzőrendszerből jön. Nem tudjátok melyik rész lehet az a rendszerbe ahol esteleg dugulás lehet? A pollenszűrőt néztem, az ki van takaritva. A motortér felől nincs valami szűrő vagy valami ahol mondjuk levél rohadhat ?
-
DeFranco
nagyúr
na ez a te autóddal (mármint hogy szívóbenzin) pont az a sofőrnyúzó mindenkitleszarok kalaposskodás közlekedés, amire [rvilike] is utalt, mögötted valószínűleg megőrülnek
amúgy nem gond ez, sokszor nekem is hasonló a ritmus, csak én ilyenkor nem gondolom magamról, hogy hatékony része vagyok a közlekedésnek, hanem tudom, hogy leszarom, hogy ki hogy bolondul meg mögöttem, kerüljön ki ha nem tetszik valami... és igencsak törekszem, hogy többsávos úton játsszam el, a külső sávban, és ha nincs rá mód, hagyjam élni a többieket is
meg nem is büszkélkedek ide vele, hogy mostantól ez a standard és mindenki más borécser tüzelőanyagpazarló
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz zolikaDB #64870 üzenetére
6.4l-es átlagfogyasztásom van 28k km alatt. Érdekel a fogyasztás téma, de lassabban menni nem vagyok hajlandó miatta. Spritmonitoron fasorban sem vagyok ezzel az átlaggal, ahhoz hanyagolni kéne az autópályás 150-es utazót. Lényeg a lényeg: indítás után azonnal indulok és nem eröltetem a motort alacsony fordulaton, ha gyorsítani akarok, akkor visszaváltok és nagy gázt adok, valamint sok motorféket használok. Annyiból könnyebb a dolgom, hogy ez sokkal hamarabb eléri az üzemi höfokot, mint más kis ccm- es autók, illetve szegényebb is a keverék alacsony fordulaton. Egyébként a lambda-szondádat kimérném a helyedben, szerintem nem a vezetési stílusodban lesz a hiba.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #64878 üzenetére
"tehát ha látom hogy mögöttem gyorsabban akarnának menni, akkor tovább pörgetem"
Tehát félreértés ne essék, összegezve.
- Ha jönnek mögöttem, forgalom van, akkor forgalomnak megfelelően, azt nem feltartva.
- Ha nem jönnek mögöttem, akkor két lehetőség van, kedv függő a dolog: 1. spórolás 2. hajtás.[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
Sokkal többet gurulok, mint az átlagos emberek, ha pl. piros lámpát látok, akkor nem a gázt nyomom tovább, hanem elkezdek gurulni, ilyenkor szoktak általában előzni 1-2-en, biztos nem jut el az agyukig, hogy 50 méter múlva ott van a piros lámpa..
Vagy csak kanyarodnának jobbra-balra még a lámpa előtt...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
hobizoli
nagyúr
kinek mi a katyu
ex-munkatarsam kepes volt a 18.ker Méta utcán is szlalomozni
mert fuuu, es o vigyaz az autorana most aki szokott arra jarni, az tudja hogy pont nincs azzal az uttal semmi baj, csak felesleges esz jatszas volt a reszerol, annal sokkal-sokkal szarabb utak is vannak
akinek meg 5-6 vagy tobb evente nem fer bele egy lengokar csak stabszilent kormanyosszekoto csere az jarjon BKV-val
en ugyanis nem kerulgetek ki minden uthibat, de 9 eve amiota nalam van a Putto iden tavasszal lett kicserelve csak a lengokar meg a kormanyosszekoto elol
es akkoris meg csak a bal oldali volt szar, de kicsereltettem a jobbat is, lengescsillapitok meg kb 6 eve, es semmi bajuktöbb drón kell ;P
-
zsid
senior tag
Én átsuhantam, bár tavaly nem zúztam le egy felnimet sem. Tavaly előtt télen Gesztely után nulláztam le a két első lemezfelnit, igaz kicsit gyorsabban mentem , mint a megengedett.
bitpork: Vannak ám igényeid.. Nekem a 380Nm-rel érzésre elég jól szedi a lábát ( igaz ez bönzines )
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
válasz Bati0501 #64875 üzenetére
Az az 510NM elégséges. Nem teszi villámmá, ahogy az allroad 370NM-e is jól néz ki papíron de a valóságban pont a kényelmes autózáshoz elég csak. De nekem nincsenek nagy igényeim. A 320 az alap motor, és mindenki panaszkodik rá, mer' hogy állítólag megreped meg miegymás. De élek a gyanúperrel h a mindenki pörgette meg maximálisan kihasználta mer' mén az , közben meg nem arra van. Ki tudja? A passatnál is meg Gazsinál is mindenki szidta, de nekem nincs olyan rossz tapasztalatom velük, és a megélhetésemet sem lehetetlenítették el. Vagy szerencsés vagyok, vagy elég körültekintő h szarba ne lépjek
Fő jellegzetességek, biztonság és ekonómia
Motor mérete 2987 ccm
Üzemanyag típus Diesel
Vegyes fogyasztás 9.8 liter/100 km
Ülőhelyek 6
Hajtómű Összkerék-meghajtás
Sebességváltó Automata, 7 sebességes
Légzsákok 6. Elülső légzsákok. Oldalsó légzsákok.
Motor és sebességváltó
Motor elhelyezése Elöl, hosszirányú
Lökettérfogat 2987 ccm
Motor típusa V6
Max teljesítmény 224.00 LE (165 kW) 3800 fordulat/perc
Max forgatónyomaték 510.00 Nm 1600 fordulat/perc
Kompresszió 18.0:1
Szelepek belső átmérője x mélysége 83.0 x 92.0 mm
Üzemanyag rendszer Turbó
Szelepek / henger 4
Üzemanyag kontroll Dupla felső helyzetű vezérlő bütyök (DOHC)
Motor kenés Nedves olajteknő
Hűtőrendszer Folyadékhűtés
Váltó Automata, 7 sebességes(#64885) zsid: milyen nehéz? 4x4? Mert ugye Gazsi 16-os, és 1985 kg üresen.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Bati0501 #64875 üzenetére
http://www.youtube.com/watch?v=jvqiEDSs-Bg
Munez: igaz ezt mindig elfelejtem.
(#64888) zsid : mondtam volna h gyere Siófokira és kipróbálhatod a különbséget, de Sárospatak pöppet messzi van.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bati0501
őstag
válasz bitpork #64886 üzenetére
Na igen,erre gondoltam korábban,h akkora nyomatéka lehet,mint egy kisebb teherautónak.
Biztosan meg tud lépni ha kell,csak lehet,h nem annyira,mint amennyire az ember álmaiban elgondolta,vagyis ahogy én elgondolom,h h is léphetne egy ilyen.Neked biztosan más,mivel most se egy gyenge autód van,szóval tudod,h mire számíts.
Az már egy újabb kérdés,h ha vki meglát egy ilyet a háta mögött,akkor biztosan nem arra fog gondolni,h ááá ebben biztosan az alap motor van,odalépek neki,úgyse ér utol...mert persze ez nagyon nem igaz.
De egy biztos: bármekkora motor is legyen benn,tuti,h egy élmény vele az utazás. -
-
Jaded
senior tag
válasz Kornel #64868 üzenetére
Ilyet én is hallottam már. Most nem teljesen ide illő,de a delikvens azt mondta ha 80-100-zal végigszaggat a földúton,akkor az jobb mintha 20-szal áttolná. Ki is hullott a Passat alóla.
Nem csak a kátyúkról beszélek,hanem az útfoltozásokról. Mert az aztán európai szintű nálunk.Renault Megane IV Limited
-
hobizoli
nagyúr
ja amugy idokozben megcsinaltattam a futomuvet kompletten a mariskan
anno ezert is vettem sokkal olcsobban, a faszi eleve leengedett erre 190k-t az arbol, ennyivel kevesebbert hirdette mar ezert, mint elotte (es meg abbol alkudtam le tovabbi 130k-t amibol a vezerles+segeduzemi hajtas csereje is majdnem teljesen megvolt (az 138k volt olajjal+szurokkel) )nos a ket hatso lengokar csapagy mindket oldalon tre volt, azert terpesztett a hatulja -ezt tudtam is hogy az azert ilyen-, ez tipikus digo betegseg, mk1 Punto Bravo/Brava/Marea ugyanez a sztori kb 10 ev utan foleg magyarisztani utakon, de oldalankent igen kemeny 9k hozza cucc csak, es ezert erdemes eccere megcsinalni a kettot, akkoris ha csak az egyik oldali roggyant meg lathatoan, gyakorlatilag a munakdij tobbe kerul, mint a cucc, mert le kell bontani hozza a hatso hidat meg a tankot eleg jol, ezert celszeru nem kulon-kulon 2x szetszedetni
elso ket lengescsillapito kiszerelve benyomtad es ugy maradtak, hintazott is az auto
jobb elso lengokar CS, bal kormanyosszekoto CS, bal hatso ABS jelado CSaz elso ket lengescsillapitot elvittem a Lindor-hoz es 1 nap alatt felujitottak, gyarinal kemenyebbre keszitve 1 ev garral 15k-ert a kettot, 18-20k/db az uj ara % csokkal, es az meg akkor gyari kemenysegu "csak"
plusz hatul vmi fekcso csere, elso fekbetetek CS, fektarcsak felszabalyozva, mert meg siman meret felett van igy is, meg fekfolyadek csere is volt
cakk-pakk 108.6k (a 190k helyett)
a het elejen elviszem meg egy futomuallitasra (kerekosszetartas), ha lesz idom, oszt csá
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban