-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #111418 üzenetére
Ez így van, ahogy írod, de szerintem nem kell elfutni egy ilyen kocsitól, ha jó áron kapod meg.
-
Rick4
félisten
válasz parandroid #111415 üzenetére
Nem cégautó volt, igazolható km-es, szervizelt, magyar első tulajjal, szervizkönyvvel, sérülésmentesen, nem úgy, mint a többi. Napi 115 km sok? A tata verdája, amibe 10 év alatt 6 ezer km kerül, jobb? Ez nem Lada, meg 120-as Skoda, hogy 80 ezernél már a motorfelújítás jön, a 80 ezerrel még belül totál új, színre- szagra hibátlan, és nem lett tekergetve 200-ról ,ez ennyi volt. Ha 40 ezer lett volna benne, mennyit ért volna? A szalonnak 200-zal többet, a vevőnek 300-zal? a tényen, hogy rengeteg pénzt lehet bukni az új autón ez érdemben amúgysem változtat.
Abba bele se gondolj, hogy az a 20K hogy kerülhet bele, 1.5 év alatt, ha viszont picit gondolkodunk, mindjárt kijön, hogy kevésbé helyesen látod. Mivel alig havi 1000 km-ről beszélünk, aminek a napi 33 km egy oda- egy visszautat tartalmazhat, vagy inkább munkanapon 20-20km, hétvégente meg egy nagyobb, az ugye a reggeli- eti indításkor az első 4-5km-en bemelegedés, és az ezzel járó nagymértékű kopás, szóval ha szerinted az a jó, hogy 20K km, és a negyede tuti hidegüzem, olyat vegyél, és örülj neki. Én másképp gondolkodnék.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #111415 üzenetére
"Másfél év alatt beletett 80k+ km-t. Azért ha egy másfél (két) éves autóban ekkora futás van, az nem teszi elsőrangú ajánlattá. Mondjuk úgy, hogy teljesen egyértelműen cégautóra utal, az meg nem túl jó ajánlólevél. Basszus, ez minimum napi 150-160 km."
Ültem egy Jetta 6 TSI-ben (nem most volt, tehát max pár éves volt), céges autó, nő vezeti, száztizenvalamennyi ezer kilométer.
Kitakarítás után nyugodtan vissza lehetne gurítani a szalonba úgy nézett ki kívül-belül. Az én 98e km-es négyesgolfom egy leamortizált szar hozzá képest.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Rick4
félisten
válasz parandroid #111423 üzenetére
Az élményfaktor annyiban merült ki, hogy kellett egy másik gép, 1 napja volt valamit venni. Üzet fogott az előző megane-jával, amibe 6 év alatt 280 ezret rakott, és másnap kellett valami, pont ez jött szembe. Ha nem történik meg az eset, nem cserélte volna le, ugyanis a Megane 6 év alatt 1 db generátorcserét produkált, (nomeg persze olajcsere, gumi, fék, de azt mindenben kell) ráadásul az a hírhedt 1.5 dci, aminél 150 ezrenként csapágycser javasolt, nos, ő erről nem hallott, nem cserélt, és baja se volt vele. Szóval az, hogy mit szívhatott volna, és mit nem, mindig rejtély marad
De mikor megnézte, hogy mennyit ér a kocsi, akkor gondolkodott el, hogy lószart se ér a semmiféle élményfaktor, mivel 100K-ért a hullámvasútra is annyiszor ül fel egy hónapban, amennyiszer akar, és ott lefelé még sikítozni is lehet. . Senki se mondja, hogy egy új autó annyival jobb egy 2 éves, 80 ezret futott hibátlan darabnál, hogy reális alternatíva 4M helyett 6.7M-ért, és a 4M-s 2012-es helyett nem reális alternatíva a 2009-es 2M-ért. Ugyanazt tudja, ugyanazt nyújtja. Ha hozzá kell nyúlni, egyik se garis már, nem tökmindegy? Itthon, itthoni átlagos, vagy annál jobb lehetőséggel megvenni, és használni úgy, hogy a különbségért nem egy hónapot, hanem 2 évet dolgozol, irreális. Ami reális az az, hogy veszel egy normálisan használt autót annyiból, amennyit egy év alatt meg tudsz spórolni, és a javítások, szervizelések se késztetnek zsíroskenyér- evésre. Csak itthon pont az van amit már megírtak évekkel ezelőtt, az autó státusszimbólum, mindenki legalább eggyel nagyobbat akar, mint amekkorára valójában szüksége lenne.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #111581 üzenetére
Mi az, hogy újra? Soha nem játszottak egy ligában... Lol. Bár szűkös összehasonlíthatóságom volt G Astra vs Bora meg Insignia vs Passat (B6) de egyik sem volt egymás ellenfele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Gergőke88
addikt
válasz parandroid #111581 üzenetére
Nem ertem mi a bajod...
Golf 5 es 6 kozott nagyobb kulonbseg volt?
Uj motorcsalad van benne, szivo motorok szamuzve.
Konnyebb lett, a design pedig egyeni izles.
Mi hianyzik belole? -
Declare
őstag
válasz parandroid #111657 üzenetére
De miert sznobizmus egy SUV? Ha valakinek olyan a hobbija, hogy gyakran kimegy könnyü terepre, olyan helyen lakik, ahol telen bajosabb a közlekedes....stb. akkor azon, hogy vesz pl egy Q3/Q5 öt, ahelyett, hogy venne egy A4/A6 limuzint az miert sznobizmus?
Jah es irom ezt ugy, hogy egyaltalan nem vagyok SUV parti, de megertem azokat, akik szeretnek akar varosban is egy olyan autoban ülni, ami picit magasabb, több biztonsagerzetet nyujt nekik, egyszerübb a parkolas, telen nem gond a csuszos ut es akkor ezekhez jön hozza a hobbi vagy ha olyan helyen lakik az ember.
[ Szerkesztve ]
-
válasz parandroid #111693 üzenetére
Azt régen az Okádmányirodában kellett kérni 1500 Ft illetékért cserében
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
maggi1886076
addikt
válasz parandroid #111686 üzenetére
Egyik sem
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
kenguru99
aktív tag
válasz parandroid #111693 üzenetére
Szerintem ilyen már nincs de javítsatok ki ha tévedek.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #112019 üzenetére
2000€ korul (plusz beiratas, elso szerviz, stb)
Ahogy neztem, ennyibol kapni epkezlab BarchettatWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
mycso
veterán
válasz parandroid #112019 üzenetére
Én most a megane2 kabriókra vagyok ráfagyva...mondjuk egy 2.0T adná nagyon. Egyik kollégámnak van egy 1.6-os nagyon tetszetős.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz parandroid #112033 üzenetére
9,5 liter?! Akkor már Domi inkább Az 8ből is elvan.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
deicide
veterán
válasz parandroid #112036 üzenetére
Na igen, az élmény és a fogyasztás teljesen ellentétes relációban állnak egymással. Tőlem is mindenki kérdezi, hogy nem fogyaszt sokat? De igen, viszont nem érdekel, mert cserébe ad annyit, hogy ne érdekeljen. Pont tegnap léptem át a 10.000km-t, 11.8 a teljes távra vetített átlag a computer szerint.
140-nél 3200, elég hosszú váltója van akkor neki is, hol lehet a vége?
Meg a letolásról jutott eszembe, hogy sokan szidják a "presztizs" autósokat, nekem viszont pályán pont fordított a tapasztalatom. Ha nagy sebességgel érkezem meg a 130-140-el poroszkáló mögé a belsőben, a nagy batárok, X5-ök, Audik simán behúzódnak még kisebb helyekre is, míg sok olyan van, aki miatt bele kell állni a fékbe, mert akkor is alig akar lehúzódni, amikor senki sincs a külsőben. Pedig tükör mindegyik autóban van. Nyilván nem szabályos gyorsan menni, de ha látom a tükörből, hogy valami nagyon közeledik, próbálom elengedni. Na, ez nem mindenkinek megy, de jellemzően a presztizstermékben ülőknek igen.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz parandroid #112041 üzenetére
Nagyon rossz ha nagy sebességkülönbség van pályán amikor nagy a forgalom ... a nyomulók is meg a tötymörgők is rosszak, ha mindenki 130 körülre beállna sokkal egyenletesebb meg biztonságosabb lenne a forgalom ... agyam eldobom ettől is, kurva tömött 2 sor, erre megjössz valaki mögé aki 90-100 -al megy .. megjegyzem nem trabant, hanem opel astra mittudomén, értelmes autó. Fékeznem is kell jócskán, persze jönnek már akkor rögtön a seggembe, ki kell kerülni a szerencsétlent, persze akkor vagy visszaváltogatok padlózgatom mert a gyökér nyomulógépek meg mennének, hiába nem lehet ... szerintem kurva veszélyes mindkettő, értem én hogy spórol de nem fölvenni a forgalom ritmusát tök veszélyes, megy a legtöbb ember 130 körül és akkor a 90-100-al tötymörgőknél meg így mindig ilyen para helyzetek alakulnak ki, 30-40 km/h sebességkülönbség elég sok, na meg persze van aki meg nyomja neki ezerrel, nem mintha lehetne menni ... ha mindenki ahelyett hogy okoskodna hogy ő most spórol, meg okoskodna hogy ő most aztán halad azt nézni hogy mi a forgalom ritmusa, mindenki megy szépen 120szal beállok arra mert nagy a forgalom aztán haladhatna mindenki.. akkor eskü tök jól lehetne közlekedni, de akkora gyökerek az emberek... nyomul a 3 sávoson is a középsőben 110-el...
-
deicide
veterán
válasz parandroid #112041 üzenetére
Ebben mondjuk igazad lehet, az F Astra-val szorultam be én is így, hogy félreálltam, aztán várhattam a soromra a kamion mögött.
Viszont a nagyobb vadban ülve sem villogok senkire, nem megyek a seggébe, várok türelmesen, míg lemegy. Na jó, kétszer már előfordult, hogy elfogyott a cérna és elmentem jobbról, mert akkor sem húzódott le, amikor nagyon hosszan sem volt senki a külsőben. De azok külföldiek voltak.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #112033 üzenetére
Ez tényleg részletes. Kösz
(#112032) rbalint88: megfontolandó. Kérdés lesz az is, München környékén milyen és mennyiért lesz majd kapható
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Typhoon47
őstag
válasz parandroid #112041 üzenetére
Utolsó bekezdésbeli jelenség rohadt mód idegesítő valóban. Annyi nem jut el az agyukig, hogy ezzel csak jobban bedugul a pálya, feltorlódik mindenki és ilyen helyzetben egy koccanás tömegbalesetet eredményez. Ebből a szempontból US-ben a legjobb a helyzet, érdekes ott ezt a "sok buta amcsi" feltudja fogni, tempomat 110 mindenkinek azt szevasz, lehet haladni.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #112111 üzenetére
Mert mi a baj? Az, hogy jobban tetszik a Barchetta? Szubjektív
Vagy az olaszautó huhogások, hogy barátkozz a szerelővel, többet lesz ott mint a garázsban, nem indul, megáll, otthagy, szar az egész. Mese."Persze nem tudjuk, hogy a kolléga mennyi pénzből milyen állapotú / korú autót keres, de nekem speciel a fentiek közül bármelyik előbb, mint egy Barchetta. És kivételesen nem azért mert olasz, bár az, hogy szerintem mennyire csúnya szegény, nyilván abból adódik." Ezek után, asszem 1:1
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #112114 üzenetére
Nem mondom, hogy ettől visszajön az anyatej, de teljesen érdektelen forma. Elismerem, hogy zseniális autó, de a japánok tudnak ennél szebbet és érdekesebbet is, lásd Xedos.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
m3tr0
senior tag
válasz parandroid #112114 üzenetére
Az,hogy kinek mi tetszik az egy dolog.
De a Barchetta azért sem leeht versenytársa az Mx-5-nek mert a japán bizony hátul hajt ami egy élmény/hobbi autó választásnál szerintem nagyon nagy előny.A másik,hogy nekem például sokkal jobban tetszik mind az NA,NB Mx5 mint a Barchetta,vagy Fiat Coupe..vagy akármi amit ennyiért roadsternek,cabrionak, sport coupenak adnak.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #112120 üzenetére
MX5 kulsore nekem nem jon be annyira mint a Barchetta. NA meg NB-bol amiket neztem Munchne kornyeken, 2000€ az szinte mind rom, de 100% az egesz rozsdazik. Barchettabol mar egesz vallahatok vannak fent abban az arban
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
-
deicide
veterán
válasz parandroid #112166 üzenetére
Használd fel értéknövelőnek majd eladáskor.
Qru: nekem is 1000-t mondtak vételkor, azt be is tartottam, csak néha 1-1mp-re ugrott fel 4-5000 környékére. Mondjuk azt nem mondták, hogy 6-ban nem foroghat 4000-et, csak azt, hogy alacsony fokozaton ne.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
footy
addikt
válasz parandroid #112166 üzenetére
En meg a dieselt is el szoktam forgatni neha 4000-ig ha meleg a motor.
A nagy ovatoskodasba lekokszolodik a motor, nem szabad tulzasba vinni.
A benzines mazdak amugyis szeretnek forogni -
nagyúr
válasz parandroid #112293 üzenetére
1.4 90le 7g4d civic
Hétfő-Csütörtök: délután Dunaharaszti-Soroksári út-Közvágóhíd, közepes forgalom, este ugyanez vissza közepes forgalom, tehát 2x15 km
Péntek: reggel 6, Dunaharaszti-Soroksári út-Közvágóhíd-Boráros tér-Blaha-Keleti-Zugló gyér forgalom, délután/este vissza Zugló-Hungária-Közvágóhíd-Soroksári út-Dunaharaszti brutál nagy dugóban, 2x15-20km
Továbbá a héten többször, Dunaharaszti-51-es-Szigetszentmiklós és másnap vissza kb nulla forgalom, 2x12km
Nagyjából ezekből áll össze a havi megtett km-em 90-95%-a. Télen 7L, nyáron 6 az átlag. Ha finoman járok vele -0.5L
JoolsNOS a vízhőfokmutató lehet már annyi után is megmoccan, de az olaj még közel sem üzemmeleg
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #112293 üzenetére
nekem a Punto amire kierek 18ker-bol az M5-g mar uzemmeleg, az kb 3km
latom a pontos motorhofok kijelzest a VEMS pontmatrixos kijelzojen, nem a muszerfalrol nezem lede az olajhofok is jo lehet addigra, mert hidegen max-n all az olajnyomas alapjaraton, ahogy belemelgszik a motor es lecsokken 1.5-2-re alapjaraton, es az M5-re fordulva mar nem szokott a max-n allni
több drón kell ;P
-
tomcsi23
veterán
válasz parandroid #112418 üzenetére
Úgy írtad alá.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
őstag
válasz parandroid #112721 üzenetére
légyszives üsd be a hasznaltautoba hogy octavia és hogy 2015 től
4 milliótól kezdődik az alap modell és 0 km-es
20 ezer euroért jól felszerelt dsg,s navis 150le-s tdi van
szintén 0 km-es6.800.000 ért ott van a 240le-s titanium mondeo 0km-es
finanszírozással 6.2honnan tájékozódsz te?
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
gaborbol
őstag
válasz parandroid #112727 üzenetére
Kar a szoert, par hete meg a Volvo topicban hirdette az iget a BMW-rol. Mennyire szep meg jo kocsik es a legtobb ember csak irigy a BMW tulajokra.
-
őstag
válasz parandroid #112727 üzenetére
10.7 millás passatot (konfigurátor) most vettem meg 8.5 ért (bruttó összegek)
egy darab autót vettem csak, én konfiguráltam össze, rendelésre
számold ki a százalékotennyi
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz parandroid #113398 üzenetére
Termézetesen igaz az állapotot veszünk megállapítás legalább annyira mint hogy olyat veszünk amit szeretni is tudunk. Különben hiába a megbízhatóság ha doszt keressük az utódját és minden fillért amit rá költünk elvesztegetett erőforrásnak tartunk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dorien
veterán
válasz parandroid #113398 üzenetére
Nem színt veszünk vagy km állást, ezzel egyetértek. De szerintem sokkal érdemesebb 1-2 tetszetős típusra leszűkíteni a keresést és abból többet megnézni. Még ebben az ársávban is. Mert ha csak az állapotot nézed, akkor lehet, hogy lesz végül egy fasza állapotú kocsid, amire nem jó ránézned vagy amiben nem érzed jól magad.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #113473 üzenetére
+1
volt ladától kezdve ezres swiften át, több újabb suzukin keresztül, toldedo1, mondeo 3-ig pár autóm, mindegyikkel lehet optimálisan használni a motorféket, persze kezdetben megszokást igényel, ha átülsz egy másikba, de meg lehet találni mindegyikkel az optimumot.
én mindegyik autómmal tudtam hozni eddig a gyár által megadott vegyes fogyasztást nagy átlagban, sőt, sokszor alul is múltam, pedig nem vagyok mozgó útakadály a forgalomban, sőt...mod: most nyáron beállt 5,5-re a 1550 kg-os mondeom fogyasztása, vegyesben, kb. fele bp-el.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz parandroid #113473 üzenetére
Persze, tudom. Mondjuk ez egy lassan 20 éves Focus tddi amit szoktam vezetni. Itt nincs az mint öcsém régi Swiftjében volt, hogy a világból kigurul Na mindegy Fedcom/elektromos visszatöltés? Ez egy őskövület, nem ismer ilyeneket Fogyasztást nem tudom, nem én tankolom. 1x néztem fogyit, egy 2,0-ás Rs Cliot vezettem, ott 6,4 volt az átlag De sosem néztem egyiknél sem.
Na de előző kérdésemhez vissza térve, milyen kocsi a Lacetti?
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #113517 üzenetére
Mert ahogy Decide autozik, nem azon mulik, hogy elol vagy hatul huz
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
válasz parandroid #113509 üzenetére
van valami abban amit írsz, de ha őszinte akarok lenni, a sebesség sosem vonzott annyira. jussak el a kocsival ahova akarok, kényelmesen. talán ez az egyik fő szempont. jók a kis méregzsákok, de ha tehetném, akkor minimum valami középkategóriát választanék: accord, avensis, mazda6, vagy akár egy is lexus, bár ezekkel meg az a gondom, hogy egymagamnak túl nagyok, bőven megteszi valamelyik kompakt is (asszem ez a golf kategória). de ahogy szintén írod: nem hajt a tatár, bőven van időm nézelődni, próbálgatni, ha meg esetleg idő közben beesik valami tuti vétel, akkor le lehet rá csapni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz parandroid #113531 üzenetére
kabriót kihagynám, nekem annyira nem jött át ez az életérzés, amikor próbáltam volvók is remekek lennének, de nekem még drága. új v40? imádnám, de ~4 millától indulnak. aminek nagyon maximum a felét szánnám kocsira jelen körülmények között. de szerencsére van választék az én pénztárcámhoz mérten is, el fogok még szüttyögni ezen egy darabig, aztán az is benne van, hogy még vagy 3 évig nem is veszek semmit
ha holnap kéne döntenem, akkor valami ilyesmit keresnék [link], a második generáció még szintén drága, de ha sikerül tartani ezt a növekedési ütemet fizetés terén is, akkor bármi előfordulhat"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #113671 üzenetére
Köszi... Bőven elég lenne...
#113675 Kickass: Persze Isuzu féle diesel örök élet, de azért jóval több km van benne, és összességében kopottabb autó. Konkrétan nem vagyok Opel párt, sőt... csak hirdetések között turkálva nem tűnt rossznak. De hasonló árban érdekel hasonló kategóriás autó.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #113749 üzenetére
Nem a kereknel fagy be, hanem az Y-ban, ezert vetettem el a melegvizes locsolas otletet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
caprine
aktív tag
válasz parandroid #113753 üzenetére
Ha régi mazda 3-as 1,6-os dizelére gondolsz az tudtommal PSA dizel motor (citroen, peu, fiat).
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #113785 üzenetére
Ah, pedig ezt jól megrajzolták, tetszik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz parandroid #113873 üzenetére
Nyugi nem vagyok annyira könnyen sértődő
A gyári navi azért alap, mert nekem nem fogja semmi cuppanós meg utólagos bizbasz elrondítani az autót! Akármennyire is jobbak, egyszerűen annyira bántja a szemem és idegesít hogy képtelen vagyok beengedni az autóba. Domi navija elég jól teszi a dolgát.
A leon céges autó volt, nem saját így nem volt kár érte. Más kérdés hogy majdnem meghalt, mert fejjel lefelé egy út menti bő két méter mély vízgyűjtő és levezető csatornába borult. Hála az égnek megúszta. De szereti a jó autókat. És ebben egyezünk. A japán nem azért van kizárva mert műszakilag rossz, hanem mert rideg, szerethetetlen, és bizony sok esetben a funkcionalitás felülírja az élvezhetőséget a gyártási szempont listán. Egyszerűen nem logikus pl. a felépítése.
Az ML 270-t már kiszúrta magának, uh a SUV vonal még nem kizárt.
Nálunk nincs gyerek. Illetve 1 van aki rendszeresen ül az autóban de csak bérgyerek: nővérem lánya. Viszont van egy apósom aki 85 évesen már nem tud hajolni illetve van egy édesapám aki csigolyatöréssel lett leszázalékolva és hát néha igen csak nem lehet ültetni sem csak fektetni a fájdalom miatt. Ezért kell a minél nagyobb lehetőleg kombi jelleg.
Az emelt hasmagasság meg nem csak azért kell mert a rokonság fele -velem az élen- rokkant, hanem mert nővérem külterületen lakik. Ezt az utat hetente 3-5 alkalommal megteszem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #113897 üzenetére
MP3 cd váltó És még így is jobb a helyzet mint az mmi 3g nél
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #113899 üzenetére
A normális nekem a használhatót jelenti. Domiéval minden rendben van so
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #113907 üzenetére
Genya!
fi:zi'k
A kép is szar, kevés fényben lőttem gyorsan, telefonnal és a kijelző is csak egy 6,5"-os, 800 x 480-as occsó TN panel. Nem egy retina iPad IPS kijelző, na. Illetve a kamera csak VGA (640x480) képet küld, de ennél számomra sokkal többet ért a funkcionalitása. Parkoláskor nagyon jól ki lehet centizni, ugyanis a radarok már 30cm-től folyamatosan sípolnak.
bitpork
A kesztyűtartót csak opcióként vetettem fel, egy telefon méretű kütyüt csomó másik helyre el lehet rejteni. Ülés alá, vagy szimplán a kesztyűtartó alá valahova, ahol nem látszik de elérhető marad kártyacsere esetén és így tovább. De hidd el, tök mindegy mit vesztek, a gyári navi szar lesz, ebben biztos lehetsz.
bandus
2008-as S60, D5-tel, 78.800km-rel, kézi váltóval, fekete félbőrrel, motoros ülésen kívül most már van benne minden.
Jel nélküli hűtőrács soha nem jelent túl jót.
A motor okés, de a Geartronic problémás lehet. Ebben az ársávban inkább kézit keresnék, illetve a 2.4-es szívóbenyás sem elvetendő, meglepően jól fogyasztanak.
Vagy egy jó kis gyári CNG-s bi-fuel. Optimalizálás után 190 lovat tud a sor 5 szívó benzinmotor, ezt is csak az adóterhek miatt vették vissza, úgy ahogy a 2.4D-t.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #114069 üzenetére
2007-es az már D Corsa (2006-tól), műszakilag azonos a Grande Puntoval és az Alfa MiTo-val.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz parandroid #114071 üzenetére
Kis érdekesség, de azt hiszem már hdman is említette anno, hogy míg az az 1.3-as dizli teljesen jól autózható az Opelben, a Puntoban rémesen rossz a karaktere.
Comboban vezettem, akár 1000-től is összeszedi magát. Ez a Puntoban úgy néz ki, hogy 1000 és 2000 között egy fekete lyuk tátong és már a ventilátor reszeli a lábujjadon a körmöt, de semmi nem történik. Majd 2000-től mint akit seggberúgnak, nagyon zavaró. 1.-ből 2.-ba pont oda esik vissza a fordulat.
Ha az égvilágon senki nem jön szembe és előznél (6.-ban 2k rpm 100 körül) is vissza kell rakni legalább 4.-be hogy végrehajtsd.
Viszont kétségtelenül éhezőművész mindkét autóban. 5 litert úgy sikerült kiíratni a computerrel, hogy minden gyorsításkor padló, néha előzéskor 140.
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz parandroid #114077 üzenetére
Az a baj, hogy igazából Alfát szeretnék
Meg még félmilliót, hogy 156 helyett 159 lehessen.De meggondolom ezt is. Szóval közös az alap a Grande Puntoval, kb ugyanannyira jó vétel ha ugyanannyiba kerül?
Láttam szép Grande Punyeszt, egy rendes felni (gyári) meg egy jó szín és teljesen jól néz ki, nekem jobban bejön mint a Corsa (persze Corsába is bele kéne ülni).Stilo már majdnem annyira tetszene mint a 147 (amit nem merek megvenni), csak ott is beijesztesztett(et)ek az elektronyos nyűgökkel.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Ck.
addikt
válasz parandroid #114212 üzenetére
Épp a lehúzás miatt kérdezem. Be tud-e ugy fagyni, h nem tudja lehúzni résnyire az ablakot és ezáltal te kinyitni az ajtót.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen