-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tarill #100686 üzenetére
2011-est tartok karban hébe-hóba: kopó-fogyó dolgok, kisebb munkák. Legutóbb épp a kuplungkar rögzítésén voltam kiakadva, hogy miért lötyög rajta az aftermarket kar. Kiderült, hogy egy kutyaközönséges hatlapfejű csavarral kell rögzíteni, gyárilag be van süllyesztve a csavar feje így feltételezem nem kókányolásról van szó. A menetes száron fordul el a kar, átmérőben meg kisebb a karon lévő furatnál. Jobb helyeken itt egy csap szokott lenni illesztett felülettel. Előtte meg a kuplung bowden cseréjével szoptunk kicsit, mert nem egyszerű ki- és beakasztani a bowdent a kuplungnál. Úgy van kialakítva a kis 10 Ft-os lemez, hogy éppen ne legyen hozzáférhető rendesen. Itt mire sikerült beakasztani a végét, kb úgy éreztem mintha lenyomtam volna egy gitár szólót és a húrok szétqrták az ujjaim. 5000 Ft-os bowdent meg nem fog meg az ember fogóval ugye.
A ülés zárát is egy élmény volt kitisztítani, mert olyan szupi helyre sikerült tervezni, hogy telibe csapja fel rá a retket a kerék. Gyönyörűen be volt rohadva a 2011-es gépen, hogy a kulcsot bedugni nem volt egyszerű, nem hogy beletörni. Ezt két napig kellett wd40-ben áztatni, mire megmozdult.Ami nekem még nagyon nem jön be, hogy az első fék egy on/off kapcsoló. A váltó áttételezése meg viszonylag rövid. Városban emiatt nem annyira szupi, vagy egyesben forgatod, vagy kettesben rángat a motor lassúbb forgalomban és eléggé hátbaqrós élmény néha-néha.
A kitámasztó miatt minden egyes alkalommal a számra veszem a tervezőket, amiért a pöcköt amivel kirúgja az ember, azt vmi idióta berakta a támasz végére, a lábtartó mögé. Én gyakorlatilag egy kifordított szerencsétlen testhelyzetből érem csak el.
A fura fordított helyzetű váltókar meg egy külön mérnöki bravúr a spórolás oltárán. Mondjuk funkcionál, de hogy nem kényelmes az tuti.Eredetileg ER6F-et szerettem volna venni, új 2017-est még tavaly. De ahogy így látom milyen műszaki megoldások vannak ezen... Hát, tényleg a Suzuki Swift kategória: érződik rajta a spórolás.
Mondjuk 2012-től volt egy kis változás a dizájnban, remélem fejlődött azért a technika azóta!
Ennél lejjebb már csak a Yamaha XJ6-osa van, arról már messziről látszik a spórolás, amikor az 5 (öt!) éves gép gyönyörűen elkezdett rozsdásodni.Hogy vmi pozitívat is mondjak, ami tetszik: a hangja rohadt jó! Ezért az egyért irigykedem csak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen