-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #101650 üzenetére
Ja igen, írni akartam, hogy Öttevényen is van egy ugyanilyen, csak nem kombi, rögtön ahogy beszállsz móvár felöl az unalmas útszakaszról. Mindig az út szélén parkol vele.
A szembeszomszédjának meg egy fehér octaviája van. Ő nem mindig áll kint az utcán, de pont ezért gyanús.Persze, világos hogy nem mindenkinek ér meg annyit, de azért a pénzért vehetnének autót is.
Jól is áll a VFR-nek.
-
Novics
senior tag
Indítsunk egy jó kis hitvitát!
Valami komolyabb gerincprotektort kellene vennem.
A kabátba rakható - ezek valamilyen szinten szabványok, tehát ha a mostani kabátomba veszek egyet, akkor azt később használhatom egy másik kabátban is? - kényelmes, nem kell extra fel/le venni. Viszont nem véd annyira.
A különálló protektorok macerásabbak, viszont nem kabátfüggők, de mennyire kényelmesek? Tényleg nem lehet őket megérezni hosszú távon sem?
A protektoringen azért gondolkoztam most el, mert akkor talán kabátot is könnyebb választani, hiszen nem lényeg, hogy abban a protektorok hová esnek, úgyis kiveszi őket az ember, és csak az ing protektorait használja.Védelem szempontjából nagy különbség nincsen köztük, csak méretben. (A Forcefieldeket nézem, mert azt láttam, hogy azokat ajánlja itt a többség, hogy jó cuccok.)
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
zgospel
őstag
-
dellfanboy
senior tag
válasz Novics #101652 üzenetére
a protektoringet elsosorban off-road motorozashoz talaltak ki. az hogy vannak emberkek akik a nyari nagy melegben ebbe nyomjak utcan az1 dolog (es a semminel jobb) de en nem tartom jo peldanak.
kabatba rakhato eseten en tobb fele format latok. nincs belole 1 standard. ergo nem tudhatod hogy ami kabatot majd veszel a jovoben abba jo lesz-e.
nem erzem nagy maceranak a kulonallot, foleg annak tukreben hogy tobbet ved mint ami a kabatba van. ezt meg nem ertem: mert akkor talán kabátot is könnyebb választani, hiszen nem lényeg, hogy abban a protektorok hová esnek, úgyis kiveszi őket az embermiert venned ki a vall konyokprotektort??? ha kulonallo gerincprotektort hasznalsz
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz Novics #101652 üzenetére
Nekem kabátba rakható van, de ha mostanában vennék akkor az Alpinestarsnál pár éve van egy olyan megoldás, hogy a külön felvehető gerincvédő felső részét bele lehet patentolni a kabátba. Így nem kell külön le-fel venni hanem kvázi egyben van a kabáttal, csak alul kell betépőzárazni és kész.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ath
senior tag
válasz Novics #101652 üzenetére
nem mondanám macerának, amíg feldobom a hátamra a gerincvédőt, meg 3 tépőzárral rögzítem. kényelmes, nem tűnik fel, hogy rajtam van. a jobb oldali vállpánton az állító műanyag néhányszor nyomott váll kulcscsont környékén, de nagyon ritka. kifejezetten szeretem, soha nem megyek nélküle motorozni.
tegnap vettem egy maszkot bukó alá, mert csak idén a nyakam környékén 4x csípett meg méh/darázs :'( ahogy felvettem rá a bukót, már vettem is le, na ez elképesztően zavaró le is vágom majd a fejrészét, marad egy csősál szerű valami nyakvédelemnek.
-
Novics
senior tag
válasz dellfanboy #101654 üzenetére
A protektoringnél gondoltam, hogy nem kell akkor a kabátban lévő. (De lehet, hogy rossz helyen írtam. )
Közben én is találtam többféle formájú kabátba rakható protektort, szóval ja, akkor kb el is dőlt a dolog. Én is inkább a külső felé hajlottam annak univerzalitása miatt. De ha aszongyátok, hogy nem kényelmetlen hosszútávon sem, akkor lesz egy olyan. Csak milyen? A Freelite egy tizessel olcsóbb, és még jobb az elnyelő képessége is, viszont nincsen farcsontvédelme.
szerk:
zgospel, ath nektek is köszi. Akkor tényleg eldőlt.[ Szerkesztve ]
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Novics
senior tag
Ez csak annyiban szól a pénzről, hogy feleslegesen nem költök 2x-et, ha x-ért megkapom ugyanazt a minőséget minimális kompromisszum árán.
Az L2K-nak szimpatikusabb a kantár rögzítése, hogy a protektorhoz van, meg gondolom a farcsontvédő sem rossz dolog, viszont kérdés, hogy a +10k és kétszeres súly megér-e ennyit.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Novics #101659 üzenetére
forcefield pro sub 4 van nekem, és teljesen elégedett vagyok vele.
A külön felvehető nem nehéz, nem zavar, de gondolom ha a kabátbatehető lenne, akkor az kevésbé lenne meleg, nem csak nem jár alatta a levegő, de a vesevédős pánt sem hűt .
De ezen már nem múlik semmi, ellenben nagyobb felületen véd, ami nem mindegy. Ráadásul ez biztosan a hátadon van, nem úgy mind a kabátos, ami lehet nem feszül rá a hátadra és akkor már jelentősen kevesebbet véd.A pánt egy esetben lehet kényelmetlen, ha a te méretedre beállítva pont rossz helyre esik a csatt :S.
de ez egy pont szerencsétlen eset, ami persze előfordulhat. -
Novics
senior tag
válasz CyberPunk666 #101662 üzenetére
Végül L2K-t rendeltem. A FreeLite-ről szinte semmit nem találtam a neten, szóval szkippeltem. A sub4-et meg soknak érzem. (Mármint nagyobb, vastagabb, meg jóval drágább.)
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
seadrone
őstag
Sziasztok!
Első motornak V-Storm-szerű gépekkel szemezgetek.
Horneten tanultam, az sem rossz, de 185 centivel lehet kényelmesebbek a túragépek.
Mi az, ami hasonló forma , és belefér 5-700e ft-ba?
Más típus is érdekel, de nem vagyok képben, egyelőre ismerősök motorjait próbálgatom.
Mikor kerülnek ki jobb áron a motorok a piacra? Ősszel, télen?Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
Megvolt az első esőteszt az Icon Raiden DKR kabátban és Raiden UX nadrágban. Elég komoly esőt kaptam el és szárazon szálltam le a motorról, azt leszámítva, hogy a kesztyű és a cipő közel sem hozta a ráhazudott vízállóságot. Mindkettő csak mérsékelten az, szerintem mennek is vissza a feladónak. Ettől függetlenül a kabáttal és a nadrággal elégedett vagyok, mindkettő sokoldalú darab és valóban vízállók.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz seadrone #101665 üzenetére
Szokd meg,hogy mindenki a sajátját fogja ajánlani.
Nekem a 186cm-el GSX750F van, szerintem kaja, nagyon szeretem.
Amúgy mi vonz? legalább meg kéne határozni ismerősök motorjai vagy pár más alapján,hogy milyen terület... túraenduró? Sportos vonal? Túra vonal?
Amúgy ha V-Strom, akkor esetleg nézd meg a Freewind-et... Suzuki... az is baba...egy henger, megbízható...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vendingo
veterán
válasz V.Stryker #101670 üzenetére
Tényleg, a sajátom nem ajánlottam, bár 700 ezerért csak hulladék van. Részemről megy egy ajánlás az africa twinre.
Nem lehetetlen külföldről jó állapotút venni, de ott is 3000 eurotól indulnak a normális példányok.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz seadrone #101665 üzenetére
A használtpiac ára az utóbbi 2-3 évben brutálisan megugrott, 5-700k-ért nagyon nagyon nehéz épkézláb, nem 3-ból összerakott, megbízható motort kifogni abban a kategóriában, amiben te gondolkodsz.
Ha a túra-enduro vonalon maradnál, ezért a pénzért én Transalp vonalon indulnék el.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #101672 üzenetére
Hát igen: amikor egy 12 éves Suzuki GS500-at 12 éves, bakelitkeménységű gumikkal egy milláért kínálnak....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #101672 üzenetére
Mivel az új motorok ára is brutálisan megugrott... sajnálatos de érthető hogy ez a használt árakat is felfele húzza....
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Novics #101652 üzenetére
Hasonló dilemmám volt nekem is. Most egy Alpinestars Nucleon KR-2i van a dzsekimben, ami viselés szempontjából kitűnő, de nem takar eleget - túl rövid. Gondolkodtam a Forcefield protektoringén is, de a végén elvetettem, szintén hasonló okokból. Meg fogom nézni a Pro Sub 4-et, valószínűleg meg is veszem. Biztonság szempontjából nagyon meggyőző.
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #101673 üzenetére
Hja, pl. DRZ-knél ugyanez a helyzet.
Múltkor bukkantam rá egy sportmotoros 2008-as kommentre, ahol a tag firtatja h 1,3M ft-ért újonnan mennyire jó vétel volt a DRZ.. most pont 10 év után egy olyan évjáratú DRZ 1,1M.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #101676 üzenetére
Amikor 4-5 éve nézegettem az AT-ket, 400-700 ezer között mentek, most 1,1-től indul az áruk a normális példányoknak, de bőven szokott lenni 1,4-1,5 milláért is. Xt660 detto. Aki 6-7 éve vett motort használtan, az gyakorlatilag semmit nem bukik az eladáson, sőt, még keres is rajta.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #101678 üzenetére
Várnom kellett volna egy kicsit az ETZ eladásával, akkor talán kijöttem volna nullára.
[ Szerkesztve ]
-
-
CHIPman
nagyúr
Üdv.
50-es robogóm van, és kétszemléyezni szeretnék, csak városban. B125-ös jogsit tervezek szerezni hozzá, és ahogy nézem, egyszerűbb és olcsóbb venni egy rendszámos használtat, mint rendszámoztatni a mostanit. Milyen típusok körül érdemes nézelődni, ha a költséghatékonyság a cél?Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
CHIPman
nagyúr
válasz Chris0321 #101688 üzenetére
A maximum ár a minimum szükséges, igyekeztem úgy fogalmazni. Nekem jó lenne az 50-es is rendszámmal, csak nem éri meg. Azon kívül, hogy B125-tel lehessen rajta kétszemélyezni, semmi egyéb elképzelésem nincs.
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
Chris0321
addikt
válasz dellfanboy #101690 üzenetére
Ha jól emlékszem 400-tól kezdődnek az injektoros CBR 125-ösök, de az olcsóbb karbis változatból is láttam többet a használtautó.hu-n.
CHIPman/U]: Mint írtam 3-400-ért is lehet venni neked megfelelőt bár nem tudom egy ilyen kis köbcentis négyütemű mennyire szereti a kétszemélyes használatot.
[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz CyberPunk666 #101662 üzenetére
ha ennek a méret M és L határán billeg, akkor a kisebb felé billenjen a mérleg, vagy majd magára huzza az ember a nagyobbat max hátul jobban leér..
és a derék ( vagy inkább has ) méret mennyire szabadom állítható ? pl egy 100 vagy 105cm méretnél már épp csak összese ér szinte a tépőzár ha az nem XL méret ? -
Teasüti
nagyúr
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #101698 üzenetére
Motornál nem tudom mennyire érzékeny a dolog, nekem autónál a zsir új 20 colos gumiba ment 10km után és a gumis mondta, hogy semmi gond ezzel, teljesen jó lesz, pedig lehúzhatott volna egy új gumival.
Szerk: ami necces lehet, hogy ilyenkor ajánlott egy centír is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...