-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Formaster #101049 üzenetére
Igen, ez ilyen. Lehetetlen választani. Legfeljebb azt tudod, hogy mi az ami végképp nem kellene :)
Múltkor volt egy másik YT videó, 3 srác próbálgatta a triumph tiger800xc, f809gs, Africa twin hármast. Dicsergettek az AT váltókat, a GS terepkepesseget, satöbbi, szinte csak erről a két motorról beszéltek. És a végén, egyöntetűen azt mondták, a három közül a triumph-t választanák, mert minden területén van valami, amiben a másik kettő egy kicsit jobb, de mindnet összevetve az az a motor, ami a három közül a legjobb átlagot hozza -
Formaster
addikt
válasz vlevi #101051 üzenetére
Na igen, az MV Augusta egy nagyon guszta divatmotor, de már az ára miatt sem kellene, ráadásul a szervizköltségtől biztos lefekszel. A Kawa nálunk kissé túl van árazva, bár a teszt szerint viszi a primet. Valahol a Yamaha-Triumph-Suzuki között ingázok, de ott lebeg előttem a használt is, viszont ha egy 5000-es motornál belefutok egy 2-3 ezres szervizbe, akkor felülhettem volna egy novicsentó bike-ra is.
(#101050) zgospel: Ez nagyon beteg "you can come, but you must be swiss, otherwise i call the polizei, HE?" Annyira tükrözi a svájciak lelki világát
-
Chris0321
addikt
válasz Formaster #101049 üzenetére
Nem tudom milyen motorokat lehet bérelni de próbálj ki egy 5-600-ast és egy jóval nagyobbat. Ez után el tudod majd dönteni, hogy elég neked kezdésnek a kisebb ccm vagy bele mersz vágni egyből a lecsóba. Én 98 óta nem motoroztam (2 éve robogóztam párszor és nagyon furcsa volt plusz hiányzott a váz és a tank) ezért bemelegítésképp jövő nyárra felújítjuk a 125/1-es Trophy-nkat majd két év múlva leteszem az A kategóriát és majd meglátom merre tovább. Idő mint a tenger, nem kell semmit elkapkodni.
-
Formaster
addikt
válasz Chris0321 #101053 üzenetére
Gyakorlatilag bármit, de elég költséges móka, szerintem első körben mindegyikkel tolok egy tesztvezetést és ami ez alapján bejön, azt kibérelem egy napra, esetleg hétvégére. Igazából kezdésnek az MT07 bőven elég lenne, ráadásul a 2 henger öblös hangja nagyon bejön és árban is sokkal barátibb. Valahogy mindig ide lyukadok vissza, ez a motor kísért, de végig akarom próbálni a palettát.
-
[-HERO-]
senior tag
Sziasztok!
Nagyon nagyon nagyon hosszas vívódás után átvettem ma a motorom végre!
Igaz hogy sajnos a tourer csomag még nem jött meg rá csak aug 17. ére igazolta vissza a yamaha, de elhoztam így is
Nagy meccs volt ez nekem, de bízom benne hogy jól döntöttem, de ezt majd csak az idő tudja megmondani
10km-errel a cél előtt sikerült konkrétan sz@arrá ázzak sajnos, de legalább be lett próbálva minden hogy mi víz álló és mi nem
Ez úton ha lehet felíratkoznék a bevezetőbe is, ha nincs akadályaSzéles utat mindenkinek!
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
[-HERO-]
senior tag
válasz zgospel #101056 üzenetére
Végül szeged lett, de már megbántam sajnos
Maradjunk annyiban hogy nem minden arany ami fénylikHSM:
Én 50 km mentem sikeresen, aztán olyan vihar elkapott Kiskunhalas és Kecel között hogy fákat döntögetett az útra, 2 métert nem láttam úgy szakadt az eső
Szerencsére a kabátom sehol nem ázott be, se a sisakom, viszont minden más igen, a cipőmből 2 liter vizet öntöttem ki/db
Holnap kezdhetem a napot egy alapos tisztítással.### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Geresics
addikt
válasz [-HERO-] #101055 üzenetére
Gratulálok a motorhoz!
Semmi akadálya, hogy bekerülj az összefoglalóba!
A felhasználóneved megvan. A motor egy MT-09/10 - ehhez írjak még valamit? Megadod a várost is, ahonnan gurulsz? A kép legyen gondolom ez - ha később bármikor cserélni szeretnéd, csak szólj, és intézzük![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Geresics #101059 üzenetére
Kecel a város, Köszi!
Zgospel:
Röviden és tömören annyi hogy amit mondtak vagy ígértek végül semmi nem lett betartva
Se ár, se átadás, se beszámítás semmi.
Ott akartam venni egy schuberth c4 est a senával, mikor aláírtam a papírt és elutaltam a felét, utána közölték hogy nincs méret, 1,5 vagy 3 hónap de volt már hogy fél évre jött meg sisak a schuberthtől, de a beszélő is bele 1,5 hónap, oké erről nagy nehezen lemondtam (úgy hogy amit kerestek volna rajta magyarán a hasznot azt a motorhoz hozzá kellett csapni mert különben nekik minuszos lett volna a motor )
2 hete kérdezem őket hogy megvan minden extra?
Mindenki azt mondja meg persze semmi gond, szerdán elutaltam a másik felét utána felhívtak hogy átjött a pénz de van egy kis gond, a tourer csomag nincs meg csak aug 17. ére igazolta vissza a yamaha, hát mondom kössz bmmeg...
Persze amíg ki nem fizettem mindent ezt nem tudta senkiÉs ez még nem minden, de inkább nem idegelem magam tovább rajta.
Azon viszont meglepődtem mennyit keresnek egy ilyen sisak+beszélő kombónNa jó rövid lett és tömör sorry
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Geresics
addikt
válasz [-HERO-] #101062 üzenetére
Bent is vagy!
"És ez még nem minden, de inkább nem idegelem magam tovább rajta." - nyomj el három szúúúszááá-t, és ne kímélj minket!
"Azon viszont meglepődtem mennyit keresnek egy ilyen sisak+beszélő kombón" - mennyit? Engem érdekelne!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Geresics #101063 üzenetére
Áhhh, komolyabban már nem akarok bele menni, egyszer ha lesz topik találkozó szivesen mesélek, de itt azért nyoma van a dolgoknak
A c4 meg a sena sc1 advance kb 330 lett volna, ebből 130 a hasznuk.
Azt még szépen hozzá kellett csapni a motorhoz, mert én "csomagra" kaptam az ajánlatot és különben nekik minuszos lett volna a motor, nahhperszeeeeItt volt az első itatás, persze a kis ribanca rögtön a jobbikat kérte, nem is tudtam hogy 95 ös ből is van maxxmotion.
Hazafelé 100-120 közt jöttem, 7,5 liter lett az átlag, ilyen téren nem leszünk barátok[ Szerkesztve ]
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Teasüti
nagyúr
Olvasgatva a utóbbi egy-két oldal termését, úgy látom valóban jobb lesz kikerülni Svájcot.
Az olasz utakat viszont várom, mindenkit kanyarban fogok előzni belső íven. -
[-HERO-]
senior tag
válasz Formaster #101054 üzenetére
En is dilemmaztam ugyan igy mint te.
Aztan rajottem hogy ennek semmi ertelme, igy fogtam magam es szepen elkezdtem jarni az osszes nyilt napra, voltam a bmw paradfurdon az mt tour on is paradfurdon, meg elmentem a kisebb mt napokra is.
Kiprobaltam mindent amit csak a kezembe mertek adni, es igy kotottem ki az Mt10 mellett.
Mt09 volt az elso cel es nem is akartam kolteni annal tobbet motorra, de ezzel az mt10 el olyan mintha ossze lennek nove, iszonyat milyen komfortos szamomra.
Oke a yamaha gyorsvaltoi sehol nincsenek pl a bmw jehez kepest azoke olyan mint a vaj, imadtam!
Ar ertek aranyban sokkal esszerubb valasztas lett volna egy S1000r, de nem volt meg az osszhang, ennyi.Roviden, hiaba nezel ki magadnak 2-3 motort, amig nem probalod ki oket addig ne donts, mert nem kizart hogy egy 4. Et fogsz megvenni amire nem is gondoltal
Pocee: akkor te merre tanyazol?
[ Szerkesztve ]
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
julius75
aktív tag
válasz [-HERO-] #101064 üzenetére
Tudom nem vígasztal, de mással sem különb a szegedi csapat. Én is ott akartam venni a Tracer GT- t, de szerencsére időben kapcsoltam.... Ismerek még valakit, aki már több új motort vett náluk, és most a legutolsónál is átbaszták.... Jobb kerülni őket.... Tatabányára vagy Kéthelyre kell menni, ha valaki esetleg újban gondolkodna.
Használd egészséggel! -
canniball
nagyúr
válasz [-HERO-] #101055 üzenetére
Nagyon csecse, gratula!
A fogyasztással meg ne törődj! Egyrészt (igaz nem bejáratós tempóban de) az enyém is közel ennyit megeszik (pedig az hol van ettől a csodától), másrészt akármennyit is kér megéri, nemde?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz [-HERO-] #101055 üzenetére
Nagyon csecse, gratula!
A fogyasztással meg ne törődj! Egyrészt (igaz nem bejáratós tempóban de) az enyém is közel ennyit megeszik (pedig az hol van ettől a csodától), másrészt akármennyit is kér megéri, nemde?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Laca1212
őstag
válasz Horvi #100980 üzenetére
Addig oké, hogy rövidre kell zárni. Gyújtás ráad. Kijelzi amit. Jó esetben -c00-át, azaz hibakódmentes állapotot és jó TPS beállítást. A dealer módból hogy lép ki? Simán gyújtás levesz és rövidzár kivesz aztán ennyi?
Dealer mód nem ad be esetleg hibakódot, stb?
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Végre itthon. Borzalmas utam volt haza. Folyamatos dugók, 30+ fok. Az elején 30 kilométert 1+ óra alatt tettem meg, literszám ittam a poweradet, hogy nehogy leforduljak a motorról. Magyar határon felnyitottam a plexit, kapásból be is szált egy darázs, de nem lett gond, aztán telibe vertem egy verebet a sisakkal, végül nyitott plexinél menet közben beszart egy madár az arcomra. 9-10 körül indultam porecből, kb 5-re értem haza. Kaja, tusolás aztán el is aludtam.
Ez a sisak teljesen alkalmatlan autópályázni. Nagyon hangos, rázza a shiltet a szél...[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #101082 üzenetére
Bocsi, de a "nyitott plexinél menet közben beszart egy madár az arcomra" részt nem bírtam ki röhögés nélkül! 😁
Mielőtt eldobod a sisakod: próbálj ki egy plexi-magasítót, vagy amikor pályázol, akkor vedd le a siltet (én mindig ezt teszem)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #101084 üzenetére
A motor marad így, nem alakítgatom utánagyártott alkatrészekkel. Ha magasabb lenne a plexi, akkor meg a maradék menetszél is eltűnne, rohadt melegem lenne. Legközelebb hagyományos bukóval megyek pélyázni, az jobban is szellőzik mint ez.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
[-HERO-]
senior tag
válasz runner 125 #101086 üzenetére
Koszi szepen mindenkinek
Julius75:
Te hol jottel ra hogy tiplizni kell?Ma direkt felkeltem 6 kor hogy megsuvickolom a paripat es irany a balcsi, hat perszeeee hogy szakad az eso
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
mm89
őstag
válasz Formaster #101033 üzenetére
ezek betegek...
(#101055) [-HERO-]
link (videó)
Néztem is, hogy ez tuti a szegedi kereskedés, de azt nem hittem volna, hogy negatív tapasztalatod lesz a végén...
Nem jól emlékszem, hogy amikor felsoroltad a lehetőségeket és az érveket, akkor ott is mondtad, hogy ez fogyaszt a legtöbbet az összes közül? Ne lepődj meg
Amúgy meg hogy tudtál 100-110-zel menni azzal a vadállattal?
Én tavaly kipróbáltam, hát valami brutális... Pedig nem lehetett módokat változtatni, valahogy rögzítették benne. Még harmadikban is emelte az elejét, csak aztán viszonylag durván lerakta. De attól még ment mint az állat
A 09-et akartam próbálni, csak nem volt rá idő már..(#101082) vendingo
az igen
Amúgy gondolom a plexid küldi a szelet a siltre. Valamelyiket vedd leELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
mm89
őstag
válasz Bogyó bá' #101091 üzenetére
jogos!
Bár most hogy belegondolok én is tudtám már ilyen tempóban motorozni tavaly. 5-en mentünk Romániában, a túravezető egy Pegaso 650-nel volt. Olyan nézelődős tempóban mentünk, hogy 300km -nél kezdett el villogni az alsó kocka üzemanyagjelzőm (ha egyedül megyek van hogy a 200-at sem várja meg)
Ja meg végülis amikor az sv-t megvettem mint első nagymotort, akkor mi is mindenfelé 110-zel mentünk. Bár akkor azért mert egyikünk drz-400-zal voltELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
[-HERO-]
senior tag
válasz -Mike- #101089 üzenetére
Köszi!
Lehet megköveztek de én túrázni vettem, csak a tourer csomag még baszott megjönni rá, sajnos.
Én már kiéltem az őrült énem az R1 el 7 év alatt, viszont ebben a motorban az tetszik hogy rohadt kényelmes tobbfunkciós a túra csomag miatt, és olyat tol lentről hogy öröm és bódottágmm89:
Én sem gondoltam hogy negatív tapasztalatom lesz, de ezt dobta a gép
Persze tudtam hogy ez eszik a legtöbbet, csak azért volt meglepő mert mikor mentem kecskeméten az MT10 sp vel, ott azért nyelezgette mindenki és ilyen 6,5 meg 6,8 akat írogatott, meg is lepődtem hogy ilyen kevés
Mondjuk abban volt már 2000+km, mindegy nem bánom amit ad cserébe az megéri
Hogyan tudtam 110 el hazajönni?Hát úgy hogy bejáratós, majd 1000km után
Én mentem az MT09 meg az SP vel is, iszonyat fun motor, én azon jobban megőrültem mint az mt10 esen, de azért mert pörgetni kell kicsit hogy menjen és ha már pörög akkor te is pörögsz
MT10 meg már egészen alulról tol mint a villanymozdony.Gondolkoztam az SP be, a futómű nagyon kéne de a szines kijelző nekem csalódás, nagyon kicsi, a telefonom nagyobb nála kb és menet közben nekem nem azonnal és pontosan átlátható.
De MT09 et csak SP be vennék, sokkal nagyobb a difi a sima meg az SP futóműve között az MT 09 nél mint az MT10 nél.
A sima 09 futóműve nekem nem volt teljes mértékben meggyőző, így a Tracer900 sem, sőt a Tracerre feldobozolva, felpakolva 2 személlyel szerintem bajok lesznek.
Persze ez lehetett mind rossz beállítás miatt is.
De a 09SP-t venném, csak nem arra kerestem motort amire az való### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
mm89
őstag
válasz [-HERO-] #101093 üzenetére
Tracerrel mentem én is tavaly. Naked után nekem elég melglepő volt, hogy mentem a yamahás srác után, aki tdm-mel jött, nem sajnálta ő sem, én sem a fordulatot, nem is igazán figyeltem a sebességre, meg nagy plexi is volt rajta, aztán amikor az órára néztem és 180-at mutatott Semmi szelet nem éreztem szinte, naked után nekem nagyon fura volt.
Jó az a három hengeres blokk. Azt akartam a kawa után, de már letettem róla. Majd egyszer.
Mi a szentírás egyébként bejáratás címen? 1000 km ig max 5000 rpm?ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
vendingo
veterán
Mitől lehet az, hogy intenzív első fék húzásakor (vészfékezéskor) beszitál a motor eleje?
Kurvaidegesítő volt, hogy amúgy is necces szitura még rátesz egy lapáttal ez a csapkodás, szitálás.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
vendingo
veterán
válasz HoaryFox #101097 üzenetére
Akkor inkább megnézetem szerelővel. Látatlanban is a kormánycsapágyra gondolok, mert az AT betegség, de azt ellenőrzöm házilag.
5k km-el ezelőtt volt centrírozva, azóta ütést nem kapott, súly nem hiányzik róla.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
Kora reggel úgy gondoltam, jó ötlet lesz elmenni egy kicsit hűsölni az erdőbe, még a délelőtti hőség előtt, de zuhéra nem számítottam. Ma nekem is sikerült irgalmatlan szarrá áznom, Abaújszántó környékén. Ráadásul úgy, hogy Erdőbénye felé le volt zárva az út, az egyik patak fölötti kis hidat felújítják, gyalog se nagyon lehet rajta átkelni, szóval fordulhattam vissza, megint bele a szakadó esőbe.
Azt már az elején tudtam, hogy a kabát, a nadrág az vízáteresztő, sőt a csizmámon is volt az elején egy kis ragasztás hiány, sejtettem, hogy az is be fog ázni, de most megnéztem jobban ezt a csizmát, és mostmár azt nem értem, hogy ez eddig hogyan maradt a lábamon
[kép]Asszem érik egy lábbeli csere, csak azt nem tudom, mire?
Mostanában az endúrósabb kinézetű, de túra csizmákon akadt meg a szemem, mint pl. a tcx baja. [link], vagy alpinestars corozal [link], ixs montevideo... [link] Nem pont ez a kiszemelt, hanem valami ilyesmi. Mennyire lehet ezekben mozogni, motorról leszállva? Mert egy verseny, vagy offroad csizma nem erre való, ezt tudom, de én azért rendszeresen mászkálok el a motortól, ezért lenne fontos, hogy gyalog is használható legyen.
A gond csak az, hogy egy csizmát tényleg fel kell próbálni, azt nem nagyon tudok neten rendelni, Nyíregyházán nincs nagyon nagy választék túracsizmából.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vlevi #101099 üzenetére
Ha csak ennyi baja van a csizmádnak, akkor azt 3-4 ezer forintért rendesen megcsinálja bármelyik cipész.
Nekem egy noname, de teljesen vízhatlan túracsizmám talpa vált le úgy egy éves korában, megcsináltattam, és négy éve még mindig ugyanazt hordom. Akkortájt vettem másikat, de ez sokkal kényelmesebb az újnál, azt nem hordom...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok