Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Formaster #102268 üzenetére

    Gáz tartással végzed a gyakorlatot? Vagy behúzott kuplunggal gurulsz? Azt mondják előbbivel könnyebb a dolgod, meg nekem is még ez volt a feladat lényege. Viszont a gyakorlatban én csak gurulni szoktam araszoláskor és dőlés előtt adok rá nyomatékot: kuplung + gáz. Kis egyensúlyérzékkel lehet egyenesen gurulni egészen a megállás pillanatáig és álló motornál letenni a lábakat. Ez tényleg csak egyensúly kérdése, vagyis gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás. :)
    Érdemes végezni egyensúlyfejlesztő gyakorlatokat. Lehet az kézenállás, fél lábon állás, biciklizés lassú manőverekkel, korcsolya, jóga, stb. Bármi. Javulni fog tőle a motorozásod is.

    Guminyomás: szerintem hegyesebb gumiprofillal könnyebb egyensúlyozni, vagyis névleges nyomáson. Alacsony nyomásnál ha kiterül a gumi akkor csak kóvályogni fog. Kormányozni is nehezebb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák