Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz Teasüti #138162 üzenetére

    DRZ, azaz a 400 körüli kategória nekem pont kimaradt. Van 250-es KLX-em (lassú, gyenge, de elmegy mindenhol is), meg volt 660-as Pegaso-m. Előbbi 21/19-es kerekekkel, utóbbi 19/17-esekkel, ebből is látszik, hogy a KLX valódi enduro, a Pegaso pedig túraenduró volt. A Pegaso-ból volt utcaibb változat a Pegaso Strada, az 17/17-es kerekekkel van asszem, de bár ezek a Pegasok tök kényelmesek, a 180kg tömegükkel városi futárkodásra nem ezt nézném. A KLX csak 129kg, és a DRZ is valahol itt van súlyban. Ezek nem üzemórásak, DRZ-ből viszont van üzemórás is. Talán runner 125, vagy Gaboman írt korábban ezekről bővebben, érdemes lehet visszakeresni!
    Mondjuk mi mind terepre használtuk a motorokat, de városba is tök jók, akárcsak a korábban említett 310GS, vagy 390 Adventure. Ha csak város, akkor KTM-nél én még megnézném a 390 Duke-ot is!
    De igazából a 400 körüli kategóriában annyi minden van (amiket én nem ismerek), hogy nem biztos, hogy érdemes leszűkíteni a keresést, hanem valami jó állapotot érdemes keresni, akár 1, 2, vagy 4 hengeresből a saját szájízednek mgefelelően! :K

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák