Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    Csak ugy infonak megosztanam a kovetkezo tortenetet.
    Kb 2 eve vettem egy crossplane R1 blokkot, termeszetesen olcson. (Szart csakis olcson!) Most jutottam el odaig, hogy szetszedjem. A tulaj elvitte szervizbe, hangos volt a motor, azt mondtak neki (hallasra) hogy hajtorudas.
    Nezzuk, ez a fajta diagnosztika mennyire megbizhato:

    A 4 es henger dugattyuja megszorult. A tobbi tokeletes allapotban van. A dugattyun semmifele hoterheles jele nincs, olajat kapott boven. Ezt a motort nagy valoszinuseggel a gyarban rosszul raktak ossze, mert a dugattyu tul nagyot tagult abban az egy hengerben, anelkul, hogy nagyobb hohatas erte volna. Tehat meretproblema lehet a dolog mogott.

    Egy ilyen motornak a blokkjat csak szetszedni 110€. Mivel a forgattyushaz csavarjai egyszer hasznalatosak. Ha ossze lesz rakva, ezt azonnal el kell kolteni, anelkul, hogy barmi meg lett volna javitva.
    Ezeknel a motoroknal a koltsegek miatt krvara esznel kell lenni, es egyaltalan nem fer bele az, hogy hallasra diagnosztizalnak valamit.
    A 6. Sebesseg kapcsolokormei kisse el voltak verve, a fotengelycsapagyazason kavitacio jelei vannak, nem mindegyiken. Kimerni ki fogom, de csak a hajtorud kiegyenlitotengely es fotengely csapagyak koltsege kozeliti a 400€-t.
    Ez egy ~18e kmt futott blokk. Ez latszik is minden alkatreszen. A fotengely gyonyoru allapotban van, akarcsak a valto, a tobbi 3 dugattyu, es a 3 hengerben egy meghuzasnyom sincs.

    Szoval 20e km alatt is vannak mar csodak egy alapvetoen jol kitalalt, es megbizhato blokkban.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák