Új hozzászólás Aktív témák

  • shiNIN

    tag

    válasz alvaro #1536 üzenetére

    Hozzáfűzöm, hogy Cili és Teresa szervízköltségeit nem igazán lehet összehasonlítani, mivel
    1. Cili még fiatal és semmi komoly nem romlott el benne. Teresa is jobban állna a lánckerék és láncszíj cseréje nélkül, s ezek elkopásához jópárszor tízezer km kellett. Teresa fiatal kora ki is maradt, mivel használtan lett véve (Cili is, de benne alig volt 6 ezer km, Teresában pedig harmincsok).
    2. Teresa első szervíze igen drága volt (188 ezer), ami annak "köszönhető", hogy az előző tulaj cseszett szervízeltetni a kicsikét... Ez igazából jóval több km szervízköltsége volt, mint amivel Alvaro számolt.
    3. Teresa első szervíze egy drágább mesternél történt, bár ez lehet, hogy elhanyagolható, tényleg durva lehet egy elhanyagolt motor...

    Szerintem hasonló lehet a szervízelésük, bár szerintem a BMW-é olcsóbb, mert 10 ezrenként kell, s a picit több olaj (jó, az tényleg elhanyagolható :D) és a ritkán beeső drágább, eredeti BMW alkatrészek (s már ezt is írtam, el kell felejteni a hivatalos importőrt, nagy ívben) nem képesek ezt kompenzálni.
    Megbízhatónak mindkét motor megbízható, amennyire mi tudjuk :) Teresa már bizonyított, Cili még fiatal, s nem hallottam még nagyon sokat futottról, elvégre ritkán mennek egy kis cruiserrel százezreket, nem azért, mert lejár, hanem mert pár év után nagyobb motort vesznek.

    A BMW 1200RT fenntartási költségeiről persze fogalmam sincs. Ez csak a szokásos "BMW? akkor kurva drága a szervízelése" vélemény elleni keresztesháborúm újabb kis felvonása :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák