-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zsoltee10
addikt
ja és ha az euromotorból akarnátok valamit venni, akkor Zsifit keressétek, finoman szólva jóval olcsóbban meghoz bármit. Nekem 170k helyett 130k volt a C3, 200k helyett 160k a garmin 660 gps (fullos doboz tartalommal, magyar garival).
-
Daywalker
addikt
Köszi Vicces, hogy sharkból sincs olyan, ami dupla D és van rajta visor Egyedül Schubertben és X-Liteban láttam. Amúgy azért hajszolom ennyire a témát, mert már megtapasztaltam, hogy mennyire hasznos a beépített napszemi, ha váltakoznak az árnyékos és napos részel
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
zsoltee10
addikt
vááááááááá
R1200RT Ezt a motort néztem 1 hónapig, akkor 3,5M-t kértek érte....most meg...
-
Daywalker
addikt
Gondolod, mert nem próbáltad. Nekem semmi bajom vele. Nem értem milyen hibaforrás lehet, max lecsukódhat egy bukkanónál, de ilyen még sosem volt nálam, pedig azért ez nem egy drága sisak. Azért ennyire ne kényelmesedjünk már el
Nagyon jó szolgálatot tesz, pl. késő délután alacsony napállásnál, amikor kisütni a szemedet a nap, de beérsz egy erdős szakaszra, akkor nem kell vakon botorkálni, hanem csak felcsapod és go. Én megszoktam, nem akarok napszemüveggel szívni"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
Közös tengelyen van a plexiével Azt a baj, hogy nem mindig lehet előre tudni, hogy hazaérsz-e sötétedés előtt. És akkor még mindig ott van, amit mondtam az árnyékos részekkel No, nem meggyőzni akarlak, csak beszélgetünk. Kinek ez, kinek az Nekem kell, másnak nem Ez a szép az életben
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsoltee10
addikt
Én se vennék beépített szemüveg nélkül bukót, elég volt a napszemüveggel mókázni, sokkal komfortosabb, ha kell, csak lecsukom.
BMW: persze-persze tudom, hogy jobban jártam a varával, az mégiscsak új motor.
-
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #1532 üzenetére
hát az autók áraiból indulok ki, gondolom a motor sem kevesebb arányaiban. haveri körökben van pár bömös, meg céges kocsi is, nem olcsó fenntartani őket. baj nem nagyon van velük az igaz. de a rendszeres szervíz sokba kerül eléggé.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #1532 üzenetére
sok baj nincs, de ha van akkor is a szervizdij a draga nem az alkatresz. legalabbis idehaza (k1200r es k1200lt-rol tudok nyilatkozni). bar ez utobbinak egy fényezett visszapillanto tukre nem volt olcso. (egyszeruen leesett egy erdelyi turan utkozben)
-
shiNIN
tag
Nahát, erről még nem is hallottam Az nem zavarja az embert? Lehet, hogy nem, a protektorok sem... De nekem ha lenne víztiszta plexim a sötét mellett (meséltem, a tatabányai motorosboltban nagyon megpróbáltak lebeszélni még a rendelésről is, nincs, nem nagyon lesz, kész. Lehet, jövőre körülnézünk külföldön vagy valami... Berágtam rájuk, amúgyis olyan kis bénák, még kártyaolvasójuk sincs), vinném a dobozt. Ha bármit kell vinnem, viszem a dobozt. Magamon nem szeretem a hátizsák gondolatát sem, pakolóhelyem nincs, hátsó ülésre pedig akkor pókozok, ha betelik a doboz (eddig nem történt meg, pedig egy dobozom van, az se óriási, 37 literes).
A légellenállásnak már úgyis mindegy, ez cruiser... Most pláne nagyplexi nélkül...
Így ősszel különösen kerülöm a sötétben motorozást, nem lesz olyan. Egyszer hazajöttem Fehérvárról sötét plexiben, de kis, szinte forgalomtalan út, nem volt vészes, de azért lassan mentem és néha felhajtottam, de az a plexitlenség szelében kivitte a szemem. Mindenesetre egy-egy rövidebb szakaszon fel lehet hajtani. De annyira problémás nekem s ezzel a motorral sötétben menni, hogy kerülöm, amennyire tudom. Nem egy nagy korlát, amíg nem akarok egy nap alatt messze eljutni Alvaróval vagy ilyesmi. -
alvaro
senior tag
Tény, hogy drágák az alkatrészek, de összességében nem vész.
Bár ez nem az a kategória, de kilométerre vetítve nem is sokkal több a fenntartása egy BMW F650CS-nek (82000-nél az óra), mint egy sokkal kiscsikóbb és állítólag dirt cheap Hyosung GV250-nek.F650CS karbantartás: 60800km-re 827000ft: 13.6ft/km
GV250 karbantartás 21800km-re 239000ft: 10.96ft/kmAz évi adója és biztosítása valamivel több, kb. 21 ezer összesen, míg a kis GV-nek nem éri el a 9 ezret, de ez se egy olyan különbség, ami földhöz vágna.
Komoly gond egyikkel sincs, és itt nem számoltam bele a GV250 baleset utáni helyretételét. Gumi (a 61 ezer alatt 5 darab, a 22 ezer alatt 2) és "láncszett" mindkettőnek jutott ez alatt a táv alatt (a hyo-féle gyári lánc hamar pusztulós, a 15 ezres szervizen cserés volt, és Teresa is megette a maga szíját és hozzá való tárcsáját (46(63) és 66(82) ezernél): ezek elég tartósak, de tényleg drágák).
"Szakszervizt" egyik se látott, sőt újabban ugyanahhoz a szerelőhöz visszük őket. Különbség még az eltérő szervizciklus, az F650 kétszer annyit mehet egy olajjal, de lassan hagyomány lesz, hogy télen kap még egy extra adag gondoskodást (tavaly szíjtárcsa- és felnicsere volt, idén üléskárpit, meg az első féktárcsa és a vezetékezés átvizsgálása van tervben).
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
Hozzáfűzöm, hogy Cili és Teresa szervízköltségeit nem igazán lehet összehasonlítani, mivel
1. Cili még fiatal és semmi komoly nem romlott el benne. Teresa is jobban állna a lánckerék és láncszíj cseréje nélkül, s ezek elkopásához jópárszor tízezer km kellett. Teresa fiatal kora ki is maradt, mivel használtan lett véve (Cili is, de benne alig volt 6 ezer km, Teresában pedig harmincsok).
2. Teresa első szervíze igen drága volt (188 ezer), ami annak "köszönhető", hogy az előző tulaj cseszett szervízeltetni a kicsikét... Ez igazából jóval több km szervízköltsége volt, mint amivel Alvaro számolt.
3. Teresa első szervíze egy drágább mesternél történt, bár ez lehet, hogy elhanyagolható, tényleg durva lehet egy elhanyagolt motor...Szerintem hasonló lehet a szervízelésük, bár szerintem a BMW-é olcsóbb, mert 10 ezrenként kell, s a picit több olaj (jó, az tényleg elhanyagolható ) és a ritkán beeső drágább, eredeti BMW alkatrészek (s már ezt is írtam, el kell felejteni a hivatalos importőrt, nagy ívben) nem képesek ezt kompenzálni.
Megbízhatónak mindkét motor megbízható, amennyire mi tudjuk Teresa már bizonyított, Cili még fiatal, s nem hallottam még nagyon sokat futottról, elvégre ritkán mennek egy kis cruiserrel százezreket, nem azért, mert lejár, hanem mert pár év után nagyobb motort vesznek.A BMW 1200RT fenntartási költségeiről persze fogalmam sincs. Ez csak a szokásos "BMW? akkor kurva drága a szervízelése" vélemény elleni keresztesháborúm újabb kis felvonása
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #1539 üzenetére
hát lényegében igen, de tudom hogy igazam van
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
Friccek nem szaroznak: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #1541 üzenetére
Nem szívatásnak nevezném. Náluk régóta probléma hogy a fulltuningos stage6 robogókkal esnek-kelnek, balesetet okoznak. Biztosító rutinból vizsgálja a gyári állapotot. Spiegel TV ben volt egy összeállítás erről, én ott láttam néhány éve.
Mondjuk ott több lóvé van, 24 lovas 70 esekkel meg lehet menni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Daywalker #1541 üzenetére
nagyon sok éve csinálják már, egyre ügyesebbek szerencsére a rejtett elektronikákkal szemben is. 3x fékkar, 1x kuplung kar - ilyen kombókkal tudják ki-be kapcsolni a suhancok a többlet teljesitményt. de akár nintendo-val is tudják a szoftvert változtatni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz hcstuning #1542 üzenetére
Jaja, az nagyon komoly.
..de aztán lebukott. Nem semmi, mondjuk a cikk jogos. S, lám, ott is megvannak a kiskapuk, mint itthon a sok 125,180/50 robogók, motorok esetén.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsoltee10
addikt
van BMW-d? Nekem több ismerősömnek is van. Szelepállítás tekerős, nem lapkás. Szervizintervallum 10000km. A kardán 100ekm-t elmegy, utána 50-60eFt a csapágy cseréje, ha pedig kardánkereszteket is kell cserélni, az bontóból, egy fiatal törött motorról megoldható. Összességében így is jóval olcsóbb, mint 3 láncszett, meg 15 doboz láncspré...
az elektronika megtréfálhat, de az bármelyik új elektronikus futóművel és sok vacakkal megáldott motoron előfordulhat. Nem vagyok BMW fan távolról sem, de nem szeretem, ha valaki mindenféle tapasztalat nélkül höjeséget beszél...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...