-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
igen, ő szereli.
majd 3 körül lesz kész. ez a robesz meg... hát.. ez se nem megy, se nem fékez, se nem kanyarodik, én betiltanám az összeset, életveszélyesek. ezen semmi sem úgy működik ahogy egy motoron kell, brutális szakadó esőben meg átverekedni magad a dugóban külön élmény, majdnem dobtam is egyet arccal előre a gellért térnél a villamos sínt keresztezve... a 90-at azért megfutotta óra szerint a nagykőrösin. és ez rendszámos motor.. az 50-es motorokat mind zúzdába küldeném, kész öngyilkosság azokkal közlekedni ilyen vársoban. vagy bárhol.. na mindegy, azért lenyomtam az összes autóst ezzel a dzungelharcos paripával is, az autósok még annyira sem mernek menni, mint én ezzel a viccparádéval.. a végén úgy éreztem magam mint a dumb and dumberban mikor megérkeznek aspen-be..
de legalább 2 literrel elmegy, ez pozitív, meg az, hogy nem kellett buszoznom, nagyon korrektek a dream-nél[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
akkora istencsászár gép ez, hogy megérdemlitek oldal nézetből is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zsoltee10
addikt
válasz Integra #2946 üzenetére
nekem tetszik az időjárás, a földek fel vanak szántva és a sárban is lehet motorozni. Épp mondtam egy barátomnak, akivel a 7végén motoroztunk a földesen, hogy kellene egy szöcske, amit nem sajnálnánk a sárban. a 7végén ugyanis a varadero meg én is szép sárosak lettünk, elterültem, mint a gyalog béka. borzasztó nehéz terepen és az utcai gumik pillanatok alatt telítődtek sárral...
nem tudtok egy jó állapotú 125-ös enduro-t olcsó pénzér?
-
Integra
titán
válasz zsoltee10 #2957 üzenetére
jó, de oda ki jó egy 125-ös vagy 250-es mx bringa rendszám nélkül. de ez városba nem egy életbiztosítás. piros lámpás indulásnál besegítettem lábbusszal, meg lendülettel, tuti jól mutattam rajta kuporogva fekete bőrben
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
Válságkarácsony
(mondjuk valahol nem nevetséges, mert biztosan sokaknak még ennyi sem lesz )[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Integra
titán
válasz zsoltee10 #2959 üzenetére
nem erről van szó, ezek a motoros biciklik életveszélyesek, komolyan.. ezeknek semmi tekintélyük nincsen. ma úgy vágott be elém szakadó esőben szabályos haladásnál egy fiestás.. az életben ilyet nem csinált senki még, mikor nagymotoron ülök, soha.. mindezt azért hogy a pirosnál ő a legszélső sávból induljon, mert onnan egy autót ki tud előzni hogy jobbról visszapofátlankodjon.. ha lett volna oldalsztendert ezen a motoron, tuti odasétálok piros lámpánál, hogy anyádat te köcsög, de az még viccesebb lett volna ha ott szenvedek vele míg közép sztenderre állítom, netán eldől, úgyhogy inkább hagytam, neki meg szerencséje volt.. hogy rohadjon meg az összes ilyen, vagy égjen bent az autójában...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
..hidd el, Integrát nagyon ez sem törné le, a lényeg, h ez is Honda.
Egy új Aprilia sporttól lehet elpityeredne.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2965 üzenetére
lehet, nem mondom, hogy nem szükségszerű eszköz, de nekem ez most egy rémálom volt.. a biztonság az ami leginkább hiányzik róla.. mondjuk egy 400-600cc sportrobogó már más lenne, de itt ugye a legolcsóbb legkisebb rendszámos robesz kategóriáról van szó és ez ebbe a városba -szerintem- rizikós. viszont 1.5 literrel megy, életemben nem tankoltam még tele motort ilyen kevés pénzért.. sőt, soha nem tankoltam még kevesebbért
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem nem, vissza kaptam a ribancom összes folyadék csere versenylöttyre, átvizsgálva, tavaszi bevetésre készen, lemosva, ragyogva alussza a téli álmát. még az olajszűrőt kell rögzítenem bilinccsel, meg az olajbetöltőt ledrótoznom.
pedig azért nem duzzogtam volna túlzottan, ha ezt tolják ki helyette, csak max lehet, hogy egy 2.5 millás számlát kellett volna kifizetnem
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2976 üzenetére
Tényleg, erre van valami speckó ajánlásod? Legközelebbi csere végett kérdezem...(specifikáció szerint a gyárilag megadott került most bele és amúgy elégedett vagyok vele).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tomyoy
senior tag
végre nálam a gép
Hyosung GT650S 650ccm V2 48E KM külsőleg szép állapot, kötelező szervizen kívül kell rá: előre 2db index, lánckerekek-lánc, és a hátsó fékmunkahenger csak szuszog, karmantyú megadta magát... maga motor előéletéről semmit sem tudni, próbáltam rákeresni a volt gazdájára de semmi, kereskedés mélyén állt 1,5 évet és aznap lett beindítva amikor mentem érte.nyiknyiknyiknyik
-
alvaro
senior tag
Milyen évjárat? Az elsőknél volt garanciális hengerfejcsere, esetleges szelepszakadás miatt. Ha abba a szériába tartozik, érdemes utánanézni, megvolt-e a csere rajta. Ha ez rendben van, utána már nem lesz túl sok baja szerintem.
A féket persze nem árt gatyába rázni, a fék fontos. Még ha nem is szeretem használniJa, és van klub, ahol nálam jobban meg tudják mondani a frankót:
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2976 üzenetére
motul 10w villaolaj, motul 5.1 fékolaj
jó masszív lett érzésre a villa, a csillapításon érezni, hogy jobban vasal, feszesebb lett, a fék is jó, de kérdés, hogy meddig. ők azt javasolják, hogy cseréljem le teljes fém fékcső rendszerre az első fékhez tartozó részt, hogy ne kezdjen el nyúlni.most nézem a számlám:
gyári alkatrészek:
hűtőfolyadék 257
alátét 141
teleszkóp szimmering szerelvény 15600
olajszűrő 2800
alátét 787 (!!!!!)
egyéb alkatrész:
segédanyag 1125
motul 10w villaolaj 1l 3440
motul 5.1 fékolaj 3760
művelet:
12000e revízió 1.6 óra 9500
fékolajcsere 0.5 óra 2900
teleszkóp szimmering csere 2 óra 11900
totál: 52e huf[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsoltee10 #2957 üzenetére
Én tudok 2 darabot itt pest környékén. Megnéztük őket haverral alaposan, de nem kellett, azóta is eladóak. 200e nem tudom mennyire olcsó neked, de ennyit le kell szurkolni egy papírnélküli normális állapotú vashengeres, vizes 25 ösért. Normál állapot azt fedi, hogy bovden/vagy spirál csere ráfér, olajozás, zsírzás, esetleg ilyen apróság.
Erős ek nem erős, de örök élet+2nap.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2986 üzenetére
rosszul írtam, javítottam, természetesen a villába való olaj ment
a motorolaj motul 300v 15w-50 factory line 4t, az is vagy 14e volt, de azt már jóval korábban megvettem szerencsére.na igen, ezért nem nagyon erőltetem ezt a fém fékcső történetet, mert nem érzem 100%-os megoldásnak.. és az sem két filléres móka lecserélni. k.nagy lehúzás pár szaros csőért. mondjuk az egész motorozás az..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2989 üzenetére
soha nem volt bajom abból, hogy minimálisan "sűrűbb" az olaj a viszkozitás alapján, továbbá gyártó és gyártó azonos viszkozításúként megadott olajai között is nagy különbség tud lenni. dög melegben viszont amikor nagyon fontos, teljesít. árban pedig nincsen különbség. mindegy, hogy 15w-50 vagy 10w-40.
autóm is sűrű olajjal megy, ha ezt a szót akarjuk használni és soha nem volt vele baj, ráadásul ez is magas fordulatszámmal pörög max terhelésnél. mai napig nincsen olajfogyasztás, pedig küldtem neki rendesen, nem is keveset, 220 alatt nem nagyon közlekedtem vele ha nem volt korlátozás.
nem tudok semmilyen negatív tapasztalatot mondani "sűrű" olajokkal, csak pozitívat hallani sem hallottam arról, hogy valaki ilyen olajjal mellé fogott volna.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2989 üzenetére
Csak a MOL 10W50...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2993 üzenetére
Hát, komolyan nem tom mit érdemes használni. Motult nem veszek, mert felesleges pénzkidobás..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2992 üzenetére
nézd, nekem bevált, mind autónál, mind motornál. autónál konkrétan hasonló blokkosok (b16-b18) beszopták gyengébb olajjal, ez van, ez tény, láttam. nekem patika a blokkom a mai napig, nemrég kaptuk le a szelepfedelet kötelező tömítés cserekor. tudom, beszoptam a marketinget. inkább beszopom, mint hogy utána 6 szájmegyű javításom legyen a motorblokkban. és az már soha nem lesz eredeti, az kurvaéletbiztos. látom mit össze küzd a sok honda tulaj (most autókról van szó) amiknél lespóroltak mindig csak egy picit. ez kell a fenének. 2e ft plusz miatt nem kockáztatok.
hidegüzemben? mikor használsz te ilyen motort hidegüzemben?
daywalker: teljesen jó az a mol olaj.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #2994 üzenetére
dióhéjban, kövezzenek meg de ha valaki belemélyed ez jön ki:
gyári a jó, nem kell nagy okosság.
A teljesítményszint a legjobb és még hígabb is mehet,
mert nem a nyomás ken, hanem az áramlás. Minél sűrűbb, annál nagyobb a nyomás. a nyomás meg az áramlással szembeni ellenállás.
Hidegüzemben ez fontos nekünk közúton.
Versenyzőknek meg azért, mert visszafogja a motort a sűrű olaj. Szóval szorri, de a híg a jó.
A sűrű egyszerűen a hülyebiztos olaj. visszafogja, de ottmarad. Hidegben viszont nem jut el gyorsan a csapágyhoz. Nem mintha a jó minőségű híg olaj valaha is megszakadna. Van értelme a drága olajnak. de a sűrű drágának van-e?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2996 üzenetére
Akkor marad a 10W50-es MOL Ezzel csodálatosan jó volt a váltó, nem úgy, mint a Repsollal...
Max 10W40 Motul, ha ráfanyalodom[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #2995 üzenetére
világos.
Nem ugatok bele, csak elmondom, hogy marketing, mert érdekesség
Nem lesz baja tőle, az 50 az hülyebiztos, melegben legalábbis mindenképp, hidegben meg nem nyugi. De közúton baja nem lesz itt semminek.
nem kell meggyőzni engem, mert nekem mondom, ez jött ki, linkelhetnék most egy szép hosszú cikket, meg be kéne regisztrálnotok ide oda, aztán valaki elhinné, valaki nem.
de szögezzünk le valamit. a gyengébb olaj az nem azt jelenti, hogy hígabb.
teljesítményszint a lényeg. Viszkozitásindex, vagy viszkozitásstabilitás. A többi marketing.
kicsit felkavarom az állóvizet estére[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2999 üzenetére
Nálam 10W50-et ír
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal