-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CUskater #2663 üzenetére
Szerintem ki lehet sakkozni mi a jó, meg mi nem.
Az olajnál véleményem szerint a hidegindításoknál nem csak a benzinnel van baj - ha injektoros a géped, akkor meg elhanyagolható - hanem hogy rántja magához a párát. A mai szintetikus olajak nem annyira hajlamosak savasodásra. Ahhoz hogy az károsítson dolgokat eléggé igénytelennek kell lenni, szerintem előbb fog aszfaltosodni az olaj. A téli beindítgatásnak nem sok értelme van. Benzin, meg a pára, kondenzvíztől elkezdve minden csak ártani tud a dolgoknak. Akkor inkább álljon 4 hónapot, és az első indítás előtt forgassa át az ember alahogy a főtengelyt. De én azt se szoktam, nekem nincs benne vastag olaj, az eljut elég hamar mindenhova. Nem kell túlreagálniNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #2700 üzenetére
bocs, de pont most próbálgattam néhány 125 öst.
egy 4T 125 örül ha 100at megy önerőből, azt is kb 2 év nyélgáz után, vértpisálva. Kamion mögött 115 autópályán, szélárnyékban.
A DT 125 ösön elhalok az unalomtól, az pedig 2T. És jobban megy mint a 4T 125, bár papíron gyengébb. (12 ló)
Bár ez az én véleményem[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #2703 üzenetére
Neked tapasztalt pilótának persze, meg nekem is, na de kezdő korodban egy Simson is sok volt hirtelen!
Nem hogy egy 125 olyan gép amit leírtál.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2701 üzenetére
Ezt én is osztom. Mentem idén kb. 6 hónap alatt 6K-t, most azért nem fogom lecserélni, csak hogy télen álljon benne. Tavaly beindítgattam, melegítettem 15 percet, idén még nem tudom mit tegyek (membránnak jót tenne, ha nem száradna ki). Átforgatni meg nem fogom tudni, mert azért most nem fogom szétszedni az egészet, hogy kiszedjem a gyertyát Inkább rábízom a dolgot a MOL olajra
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #2705 üzenetére
Megnyugtatlak, a tolózár membrán mindig kiszárad
Attól baja nem lesz.
Gyertyákat sem muszáj kiszedni. Hondákon van a vészkapcsoló, amit ha Off ba raksz, akkor tudod tekerni önindítóval, de nem fog beindulni. ezzel fel lehet építeni az olajnyomást, de szerintem túl van lihegve, mert egy nagy szaki mondta, hogy fél év állás után kéne ezt csinálni, hogy a csapágyhoz eljusson az olaj, és ne fusson félszáraz kenéssel.
Amúgyis marad olajfilm ott, és alapjáraton csak a dugattyúk/mozgó alkatrészek surlódásából eredő erőt kell legyőzni, az nem terhelés a csapágynak. Ha nem hallasz sikító hangot beindulás után, ami elhallgat, akkor nem volt félszáraz kenés.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #2706 üzenetére
Ezzel csak két "baj" van Nem Honda A másik, hogy karbis, ennyi állás után pedig valamennyit úgyis köszörülni kell, hogy beinduljon, tehát addig úgyis meg fog kenni mindent
Tavaly tél után kicsit nehezebben indult, de amint elkapta szépen járt, nem köhögött. Remélem így lesz ez most is."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2706 üzenetére
arra a vészkapcsolóra gondolsz amivel mindig leállitod az enyémet is és utána nem tudom, hogy miért nem indul?????
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
válasz Gaboman #2704 üzenetére
(Visszatértem a fórumra )
Nem kell ezt a dolgot túlparázni, ez egy működő rendszer nyugati országokban (Italy , Anglia). Ezzel a kategoriával nem a hobbimotorosok táborát akarják gyarapítani. Ez egy lehetőség azok számára, akik a motort választják közlekedési eszközként előnyösebb túlajdonságai miatt. Annyi, hogy értelmesebb kategóriát hoztak létre ,amivel lehet tartani a forgalom ritmusát, legálisan!!. Szerintem semmi felelőtlenség nincs abban hogy már egy jogosítvánnyal rendelkező , jóeséllyel közlekedési rutinnal rendelkező 18 év felettinek lehetősége van egy 125ös 11kw-os motort vezetni. Semmivel nem nagyobb felelőtlenség mint egy 21évsenek minden előfeltétel nélkül nagymotor vizsgát szerezni, vagy 14 évesen 125ös rendszám nélküli motort vezetni, avagy egy idős néni kezébe adni egy elektromos bringát. Vizsgán arra készitenek fel hogy megtanulj valamennyire közlekedni ,nem pedig motorzni. Közlekedési rutint meg motoros rutint szerezni két különböző dolog. Nyilván azért választották ezt a 11kw-os határt mert kb 50km után hozzá lehet szokni a teljesítményhez.
Ezek az motoros ingázók trilliárd kilométert raknak egy ilyen motorba,hiába 125 4T, sokkal nagyobb közlekedési rutinjuk van mint az átlag hobbimotorsank aki hétvégén kiveszi a vitrinből a motort aztán gurul egy kört…. Lásd futárok kis motor nagy rutin[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Djuree
félisten
válasz Integra #2708 üzenetére
de rühellem, fater mindig így állítja le az enyémet, persze visszanyomni már baszik, én meg mindig keresem mi a gond, kétségbe vagyok esve, aztán fél óra után leesik....FATEEEER
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #2706 üzenetére
Van rajtuk ilyen kapcsoló? A mieinket ha lenyomjuk piros kapcsolóval, akkor nem teker az önindító se
-
.mf
veterán
válasz NINJA_V #2709 üzenetére
Én viszont azért tartom rendkívül nagy felelőtlenségnek, mert a különbözeti vizsga 3 óra elmélet és csak 2 óra gyakorlat, ami lesz nettó 1.25-1.5 óra. Ennyi idő alatt egy váltó nélküli robogó viselkedését sem ismeri meg egy autós, egy váltós motort pedig főleg nem. S ezt az időt nem is evvel, hanem a rutinvizsga pályájának betanulásával fogják tölteni, tehát gyakorlatilag 0 tapasztalattal fogják a forgalomba engedni őket... Én váltó nélkülihez min. 3, váltós motorhoz min. 7,5 óra gyakorlást írnék elő.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #2716 üzenetére
éppen az a baj h az emberek 90%-ának nincs annyi IQ-ja
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
runner 125
nagyúr
...van egy olyan sejtésem, h a találékony magyarnak ezzel csak megint jót tettek. Már előre látom, h majd nem a 125/50 lesz divat, hanem a 400/125.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Djuree
félisten
válasz runner 125 #2719 üzenetére
ugyan kérem, 1000/125
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
NINJA_V
tag
Itt nem fognak senkit megtanítani motorozni, nem ez a lényeg. Ez egy könnyebbség azoknak akik esetleg eddig is 50cc motorral ingáztak, viszont nem akarnak szívni a forgalomban. Értem azt hogy 50es táblánál 50-nel 70esnél 70nel mehetnek, és nem kell attól félni hogy a billencses kamaz átmegy rajtad a hungárián mert csak "40kmh-val" mész. Oda lehet menni teljesen kezdőként is esni kelni, legfeljebb megbuksz. Itt nem fogjak tízszer elmondani hogy melyik a fék, meg hogy ha jobbra indexelsz akkor jobbra fordulj. Vagy tudod vagy nem...Lehetőség meg van gyakorolni mivel autójogsival vezethetsz 50cc-t..ennyi
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz runner 125 #2719 üzenetére
125ös x9-re majd megy a 200as henger meg a hosszú hajtókar
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
A jó magyar hozzáállás
Csak az A jogsisoknak a privilégiuma "nagymotor" a többi hajjon meg, ha ennyi lóvét adtam érte.
Több motoros, nagyobb érdekvédelem, több motorrutinos autós, és persze a nagy számok alapján biztos több baleset! De ez benne van.
Szerintem fel tudnak nőni a 12 lóerős feladathoz, hacsak le nem fordul a "nagymotorról" mert elalszik nyélgázon...Ez egy nagyon pozitív dolog. Örülni kéne neki.
Mér megint itt van Captain gyökérarc és szorongatja a pörköltszaftos lelketeket?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#81556480
törölt tag
Így is lesz olyan motoros, aki a különbözeti vizsgával, jobban fog motorozni a 125össel, mint némelyik ember A-kategóriával és 600as vagy ezres motorral..
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #2723 üzenetére
"A jó magyar hozzáállás
Csak az A jogsisoknak a privilégiuma "nagymotor" a többi hajjon meg, ha ennyi lóvét adtam érte."Szerintem pont amellett érvelek, hogy a többi ne haljon meg
Abszolút 0 tudásról (nem mindenki 50-esről fog váltani, sőt) 2 óra alatt nem fogja megtanulni még az alapvető motor-, kuplung- és váltókezelést sem, s közben még a vizsga tanpályáját is begyakorolja. Ez egyszerűen nem reális.
Persze, én is örülök neki, hogy több motoros lesz, s egy motoros és annak rokonai ezután autóban is jobban figyel, jobban vigyáz a motorosokra; viszont ilyen kevés órával szerintem csak feleslegesen sok baleset lesz. Egyik oldalon a balesetek elkerülése érdekében így mérik szigorúbban a sebességet, úgy zéró tolerancia, amúgy ilyen-olyan biztonsági előírások; másik oldalon viszont 0 technikai, motorkezelési tapasztalattal engednek forgalomba embereket? Saját érdekükben tartom kevésnek ezt az időt.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
runner 125
nagyúr
.. szerintem a 10-ből 9-en robogóra fognak ülni, aki meg váltósra akar annak úgyis menni fog, mert előtte is Simo-ja volt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #2714 üzenetére
én is beszoptam a varával. A kawa nem tekerte az önindítót se, ha le volt nyomva a kapcsoló. Első utam alkalmával tankolás után nyomom az indító gombot, teker-teker, semmi. Mondom mi a f...? Zsír új motor van benne 1 km, máris baj van? Aztán leesett. Na mondom ez kéééész.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsoltee10 #2727 üzenetére
Ne is mondjátok, ezzel én is leszopattam magam annó a Nexus-szal nem egyszer.
Csak nekem ha az le volt kapcsolva meg sem moccant az önindító. Jókat röhögtem magamon."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
.mf
veterán
Áá, már megint rámjött
Kéne egy jó pár fokkal jobban megtanulnom motorozni. Még ha nem is az előző oldalon linkelt moto-khana szint, de a kis-közepes sebességű kanyargásra és döntögetésre rá kéne gyúrnom, mert érzem, hogy ebben elég gyenge vagyok. Legalább évi egy képzésre továbbra is fogok járni, (meg ki pályára is), de sokkal többet kéne gyakorolni, azt pedig saját motorral kicsit költséghatékonyabb A ZX6R-t viszont sajnálom dobálni.
Mennyire erős / gyenge egy 50 (-70) ccm 2T supermoto-jellegű gép erre? Döntésből kihúzásnál nem fogy el könnyen az ereje? Aprón egész elfogadható áron (150-200k) vannak fiatalabbak is (5-6-8 éves Derbi Senda Xtreme, Yamaha DT). Esetleg városban mászkálós motornak is jó lehetne, keskenyebb és jobban viseli az útegyenetlenségeket; s talán aszfalton kívül is, ahova a ZXR-rel nem szívesen szoktam merészkedni. Az 50 másik előnye, hogy nem kell kgfb és súlyadó.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz #81556480 #2731 üzenetére
100 fölöttől igazán messze állok, teljes felszerelésben nem érem el a 70 kilót, anélkül pedig 60-65
Közlekedni egy dolog, de döntésből gázzal kihúzni egyenesbe megint más. Nyomatékkal hogy állnak? A gyártó sem azt, sem a LE-t nem árulja el.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
Volt ilyen - asszem - Minarelli blokkos Cagiva Cocis nevezetű enduróm (a Derbi, Yamaha, Motohispania, Rieju mind ugyanazzal a blokkal készülnek). Erősnek ne nevezzük, a szocimotoroknál persze szebb/minőségibb, vizhűtésű, membránvezérlés, alattam az 80at ment. Simson is tud ilyet, de azért az tényleg szögegyszerű ehhez képest. Elég sokáig nyüstöltem, mentem egyhuzamban többszáz km ert 12 000 es fordulaton, ragasztottam néhányszor meg a blokkját, egy rossz tömítés miatt, kihűlt aztán ment tovább. Igénytelen jószág, városba nem rossz, de hamar ráun az ember. Megölhetetlenek. 2,4-7 lóerő közöt tmozognak, kb ugyanennyi Nm nyomaték, de azért itt tényleg nem szabad 10 000 alá engedni soha. Úgy meg eszik 4 litert.
Én maradnék a ditech robogónál, de persze az én vagyok[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
geree@bl
aktív tag
Rutinon 2 óra után én már az 500as GS-el körözgettem.
Pedig ott mentem először váltós motorral... előtte kb 2 km babettaSztem ha valakinek nagyon nincs hozzá érzéke, akkor az úgyse fog elmenni, vagy nem erőlteti.
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
runner 125
nagyúr
Szerintem kevés egy olyan, de menj el, próbálj ki egyet.
..a helyedben min. 125-öst vennék, ha első sorban hobbyban gondolkodsz, akkor 2t-t.mod.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
shiNIN
tag
válasz geree@bl #2734 üzenetére
Vagy erőlteti és megy 40 órát akár. Gondolom, a motorozás is olyan, mint a rajzolás, nem kell hozzá tehetség, max. kicsit több gyakorlat kell és lesznek nagyon magas szintek, amiket sose fog elérni
Mi se annyi órát nyomtunk semmiből, mint az előírt minimum...
De amúgy nem kívánok állást foglalni a kérdésben, hogy mi lenne jó és szép és helyes a 125-ös kérdésben. Tudja a fene. Amiatt annyira nem aggódom, hogy tömegesen halnak majd meg csak emiatt, elvégre eddig is rengetegen ültek motorra akár jogsi nélkül...Ma kicsit kibuktam az időjárásra, az előrejelzést már meg se nézem, úgyse hiszem el még feltételesen se, itt keményen fagy a ködben nonstop, Alvaro még hazamotorozott (ha ezt a fagyban óvatoskodást annak nevezzük), de holnap busszal megy (3:40-kor kell kelnie, finoman szólva nem lelkes). Vasárnap lesz Mikulás motorozás Fehérvárott, de fogalmunk sem lehet, milyen idő lesz hozzá...
-
geree@bl
aktív tag
Óraszámban megvolt minden.. igaz kicsit feszített tempóban jött össze... de megvolt
Volt, hogy 1 nap alatt 6 óra. Úgy hogy előtte nap is legalább 4 összejött.Sztem csak azért, hogy spóroljon vki, nem fog motorra ülni. Legalábbis sztem...
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
runner 125
nagyúr
válasz geree@bl #2737 üzenetére
Dehogynem, ne viccelj. 6 hónapig simán használható biztonságosan egy robesz, csak városban meg még tovább.
Azért szerintem nem mind1, ha pl. valaki autóval jár Bp. agglomerációjából nap, mint nap, vagy egy frankó 125-össel harmad annyi fogyasztással, - s, gyakorlatilag ha a dugókat is beleszámoljuk - fele annyi idő alatt.
Ráadásul nem kell rá parkolójegy."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
shiNIN
tag
válasz runner 125 #2738 üzenetére
A parkolójegy és a kényelem ott van, de amúgy megbízható s jópár éven át sokat használt motor kell ahhoz, hogy esély legyen a spórolásra. 125-ösökkel persze könnyebb, mint egy nagymotorral, bár utóbbival sem lehetetlen. Viszont Alvaro autóval sem fogyasztana háromszor annyit, mert eleve nem zabálósat venne. Nem tudom, neki mi a zabálós, gondolom, szép időben dugótlan városban 4 liter fölötti az már az
-
runner 125
nagyúr
Egy 125-ös robogó szervizköltsége:
8000ft a szíj, amit 12.000km-enként kell cserélni, ha kímélve jár vele az ember, elmegy 20.000-et is. 6000-enként olajcsere szűrővel, ami 5.000ft.
Éves biztosítása kb 5k. Magyarán a fogyasztáson kívüli éves költsége ~14k.
...ezek a 4t robogók (Piaggio, Yamaha blokkosak + Kymco-k), iszonyú tartósak már, ha be van tartva az olajcsere, komolyabb belenyúlás nélkül, 60-70.000km-t gond nélkül elmennek, sőt, egy barátom - igaz kicsit nagyobb - de 400-as Majesty-jében idén volt 124.000km."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #2735 üzenetére
A 125-tel csak az a gond, hogy a legtöbbnek nincs papírja -- 50-esnél ez még kevésbé gond, mert ott nincs is rá szükség, de egy 125-nél már igen. Nekik lehet, hogy van képük 50-esnek mondani, nekem már nincs. Szívem szerint 250-est vennék, de az errefelé ritka, és árban is egy jóval nagyobb ugrás.
Meg azért az 50-esnek is megvan még az a néhány előnye, hogy se papírok, se rendszám, se biztosítás nem kell.Próbát természetesen próbálok majd intézni, csak az előzetes vélemény érdekel, hogy érdemes-e evvel egyáltalán foglalkozni, vagy inkább felejtsem el.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
alvaro
senior tag
Na, ma volt az, hogy otthon hagytam Teresát... az út még mindig kegyetlenül lefagyva, már a kavicsos részek is csúsznak. Este örültem, hogy még fölértem, gyalogtempó, egyes csúsztatott kuplung, lábak támasztásra készen, lehetőleg kerülve a tükörjeges szakaszokat... megállapítottam, hogy föl még csak följutottam valahogy a hegyre, lefele esélytelen lenne, tárt karokkal fogadna Gravitáció anyánk... ennyi volt. Most megint várok, hogy elolvadjon ez az izé
-
dewil666
őstag
Sziasztok!
Szeretnék egy olyan hőmérőt venni amivel 2 hőmérsékletet is lehet mérni és fel lehet szerelni a műszerfalra. Az egyik hőmérséklet jelvevőt a blokkhoz a hengerekhez tenném a másikat a farokidomba. Így tudnám a külső és a motor pontos hőfokát. Van ilyen kütyü ami vízálló is és nem túl drága?
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
runner 125
nagyúr
válasz dewil666 #2744 üzenetére
Magára a motorra (alura - vasra) szerelt jeladó szinte tuti, h teljesen pontatlan értéket fog mutatni.
Ilyen esetekben a hűtővíz kiegyenlítő tartályába kellene belelógatni valami speckó mérőt, amivel a vízhőfokot tudod mérni. De, ezt meg - ha nem is digitálisan - de mutatja a műszerfalon lévő óra, nem?.mf
Biztosítást rosszul tudod, smkp.-ra is kötelező. Ami évi 3,5-4k. Nem sok, de kell kötni adás-vétel után.
Az 50-es rendszám-mentességre nincs értelme manapság alapozni. Tudom én is, h kb 5 éve téma, de tavaly már elkezdődött valami, ugyanis az 50-es quad-ok már megkapták a kis azonosító táblákat. Amelyek így néznek ki. Szinte 100%, h ilyet fognak kapni az smkp.-ok is.
Költségek;
- üzembe helyezéshez igazoló lapot kell kérni, 4800Ft
- ez alapján elkészített rendszámtábla 3500FT
- reg.adó 80ccm-ig 20.000ft
- plusz, eladásnál csináltatott eredetvizsga, 14.000Ft...
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dewil666
őstag
válasz runner 125 #2745 üzenetére
Igen van de az nem mutatja hogy mennyi a hőfok pl 90fok.
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
geree@bl
aktív tag
válasz runner 125 #2738 üzenetére
Akkor eddig sem tartotta volna vissza...
300ezer körül van egy értelmesebb 125ös gép ami rendszámos.
Most h a jogsi mellé 20 vagy ami eddig volt ( kb 50-60) sztem nem nagy költség.Vagy az tartotta vissza az embereket h nem 1 napig tart, hanem 1 hétig?
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
runner 125
nagyúr
válasz geree@bl #2748 üzenetére
40.000 körüli aláírás született az ügyben, nem véletlen.
Viszont jól írod, lusták az emberek, noh és nincs mindenkinek ~ 1,5-2 hónapja, h megcsináljon külön egy jogsit. Meg lehet csinálni mindent 1 hónap alatt 81.000-ért, (A1-ről beszélünk továbbra is), vagy normál tempóban 14 hét alatt 58.200ft-ért.
Infó.Ezekhez mérten megváltás a pár órás különbözeti vizsga 20k-ért.
250-et bezárólag már kapni nagyon jót, épp' most küldtem párat privátban Manitou-nak, ő is ilyen projekten dolgozik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
geree@bl
aktív tag
válasz runner 125 #2749 üzenetére
Azt értem, hogy így könnyebb megszerezni.
De sztem aki nagyon akarta eddig is megtudta oldani.Megint magammal jövök: én készültem esküvőre, suliba jártam, és dolgoztam miközben motorozni tanultam. Oktatónak kicsit rugalmasabbnak kellett lennie, de más probléma nem volt. Ha jól emlékszem szabit is összesen 1et kellett csak kivennem, de azt is csak azért, hogy ne hulla fáradtan érjek oda vizsgára.
Amúgy kis számolás:
Ha 1 robogóra évi 40.000Ft-ot költ, és 2L benyát spórol vele (mert eddig is spórolós gépe volt valószínüleg.. ne adj isten dízel).
Akkor legalább 5000km-t kell menni, hogy ne bukjon a dolgon. Akkor azért ezt is bele kelllene számolni.
Vagy aki robogózik az eladja az autóját?''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!