-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
Az autópálya miatt állandóan tiszta por, és a beton minősége se az igazi. Bár tény, méretes pályába ez a legolcsóbb, és még csak messze sincs.
Az a titka, hogy olyanokkal kell összeállni, akik korrektek. Egyenlő arányban osztozni mindenből. Az élvezetből is, és a költségekből is. Mert ha a tulajok között kialakul a széthúzás, az "megmérgezi" az egészet. De ha olyanok állnak össze akik jól tudnak alkalmazkodni, és egyformán gondolkodnak, akkor egész kifizetődő lesz a pályázás...
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Daywalker
addikt
/köcsög mód on: az nem beton, hanem aszfalt. Betonból az M0-s egyes szakaszai készültek /köcsög mód off
A célegyenes előtti kombinációt leszámítva (ahol picit huplis) semmi baja nincs eringnek és még takarítják is, szóval annyira nincs nagy por. Hungaroring is egy puszta közepén van, arra is felhordja a szél a mocskot. Nem az autópálya a hibás.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
igen, hallottam hogy az a fehér aszfalt csúszik eléggé. szeretném majd kipróbálni, de saját motort féltem. még lelki erőt kell gyűjtenem. meg nagyon lassan mennék eleinte, tuti valaki belémjönne hátulról. úgy kéne hogy 3-4 embernél ne legyünk többen, se a magam se a más szórakozását nem akarom elvenni.
hát igen, bárkivel nem állnék össze én sem. meg nálam hely sincs, nem nálam lenne a motor sem.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
-
.mf
veterán
"szeretném majd kipróbálni, de saját motort féltem. még lelki erőt kell gyűjtenem. meg nagyon lassan mennék eleinte, tuti valaki belémjönne hátulról."
Ugyan már... én is lassan mentem, engem is kikerültek. Gyere estire (18-19:30 vagy 20), az úgyis akciósabb, s akkor már inkább csak a gurulni vágyók vannak, a versenyzők nappal mennek. Euroringen is fényévekkel jobb az aszfalt, mint közúton. Én sem amiatt ejtettem el a gépet egyszer, hanem mert egy óra után lejöttem inni-arcot mosni, s az alatt az 5 perc alatt kihűlt a gumi (ami eleve régi keményebb túrasport gumi volt, 3-4 éves bt020), s egy nagyobb fékezésnél kicsúsztam a pályáról. De hideg fejjel talán még azt is meg lehetett volna menteni. Károm 0 lett, pár karc az idomon és az indexen (még be se repedt).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
ha kimész pályára akkor csak úgy van értelme igazán, hogy ha eldobod, meg is tudd javitani hamar és van hozzá cash. mert ha nincsen és úgy mész ki, hogy jaj, ha elesek, oda a nyaram, mert nincsen cash megjavitani.. na ez para és ezzel a tudattal gáz motorozni. a pályázásban pedig az esés mindig benne van, jobban, mint a közúton. ennek ellenére érdemes, és menni kell, és tanulni, rendes felkészüléssel és pici odafigyeléssel a perecelés esélye azért minimálisra redukálható.
tényleg nem kell fosni, de ha a fenti elmélet fennáll, akkor az valóban gondot okozhat....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #3706 üzenetére
szerintem sem, kecsó is oda-vissza veri minőségben.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #3706 üzenetére
Azért valamivel kevesebb kátyút, útbordát, nyomvályút, felmart útszélt, felhordott sarat láttam, mint szoktam Még ha tapadósságra nem is lenne sokkal jobb (amit azért kétlek, én nem úgy éreztem), a fentiek miatt szerintem mégis jobb.
/ igaz, tegyük hozzá, nagyrészt Bp-en és környékén, ill. 1-2-és 3-számjegyű utakon szoktam motorozni, autópályán szinte soha; amilyen utakat látni szoktam, azokhoz képest tényleg megváltás.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3710 üzenetére
azon szoktam gondolkodni, hogy vajon milyen beszélgetések mehettek, mikor a pályát épitették és az aszfaltozási munkák folytak...
-te figyu, azt vágod hogy ez kibaszott veszélyes lesz, mert ez a csúszós izé lesz.. miért nem normális minőségi aszfalatot rakunk le?
-jóezaparasztnak, haggyámár..
de tényleg, ezeket képtelen vagyok megérteni, hogy mégis, hogyan.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3710 üzenetére
Meg mint írtam a por is jóval csúszósabbá teszi, mint a többi pályát.
Tény hogy kevésbé eszi a gumit mint a Hring, de nem is tapad annyira. Sokan nem szeretik egyébként...[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Djuree
félisten
válasz Integra #3707 üzenetére
tudom, menni kéne. nem is igazán a pénzzel van a gond, hanem a javíttatási hajcihő. ide vinni, oda vinni, telefonálni órákat, idegesség hogy jó lesz-e/milyen lesz, kihez vigyem, mikor stb. ezt átéltem már egyszer, nem akarom megint. persze vihetem szak(barbár)szervízbe is, de ott meg 2x annyi lesz a pénz.
mindenesetre idén ki fogok menni, majd kezdem szépen lassan, ha meg annyira béna vagyok hogy így is eldobom akkor meg úgyis mind1LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
nagyúr
Oké hogy lehet költeni, de ha taknyol akkor sincs gond, mert ott a másik moci amivel tud motorozni a nyáron.
Én ha pályázásra adnám a fejem, biztosan nem a mostanit vinném ki, hanem vennék egy ilyen papír nélküli 600-ast, és ha rongyá töröm sincs gond, mert nem fogok azon kattogni, hogy most akkor nyáron mi lesz velem. Persze a ha eldobom a pályán akkor arra is kell majd locsolni a pénzt, de inkább arra mint az utcán használatos motorra. Azt ha nincs rá épp keret, akkor meg vár a sorára.[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
TayRol
veterán
ebben egyetertunk. csak ha valaki parazik hogy eldobja a vasát es mennyi lesz a javitas ahhoz kepest itt is lesz mit csinalni es lesz mire locsolni a penzt de nem fogod sajnalni es nem azon fogsz gorcsolni, hogy jajjmilesz.
es itt azert surubben cserelsz kopo alkatreszeket es valoszinu jobbakat is veszel bele. de ennek meglesz az eredmenye is termeszetesen.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Hát, én ilyesmibe benne lennék. Anno autóval kapcsolatban agyaltunk ezen pár haverral (Astra GSI kibelezve, csövezve, normális futóművel-fékkel stb) de aztán nem volt partner senki.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hát ezek tényleg megállapodáson múlnak...nyilván ha valaki szarrá töri az más dolog, mint egy törött lábtartó. De nyilván aki töri, az fizet...
Az a baj, hogy mindig elő fog jönni a közös lónak effekt...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ja neeem. Autónál 3 lett volna a max, motornál szerintem kettőt bír el. Autónál mondjuk kevésbé lett volna necces a sztori, ott mindent húgyért-szarért szereztünk volna, mert annyi van belőle. Motornál más a helyzet kissé.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3724 üzenetére
Jó oké, de nézzük az optimális esetet (próbálom buzdítani, te meg elrontod )
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3724 üzenetére
naja, jó példa vagyok erre is..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3727 üzenetére
Inkább valami szolidabb, lightosabb gurulásos kajázós találkozós napot kéne egyeztetni nyárra.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Integra
titán
hogy micsoda jámpicok vagytok.. halat nem szeretni... szép..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
"biztos van"
hehe... erről az jut eszembe, amikor tavaly szeptember első napjaiban (akkor még bőven jó idő volt, tele volt a parkoló motorokkal) voltam Mátraházán, kaptam az üdülőbe beutalót. Első nap megérkeztem, egész nap motoroztam a környéken, elfáradtam, visszaértem kb 6-ra, lefeküdtem egy kicsit pihenni. F8-kor arra ébredtem, hogy éhes vagyok, kéne vacsorázni, de gyorsan. Kinézek: környéken éjsötét, mintha áramszünet lenne. Sehol senki, minden ház, szálló, étterem üres és zárva. Mintha a világvége jött volna el, míg aludtam. Úgyhogy utána motorra fel, le a töksötét-kivilágítatlan Mátrán, aztán örültem, hogy talán Mátrafüreden, háromnegyed úton Gyöngyös felé találtam pár kis kajásbódét...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zack
nagyúr
Miért kellene? Tudod mennyit bír egy kis gixxer pályán megfelelő karbantartás mellett?
Ha azt mondom, 50-60e km-t lazán, akkor még lehet keveset is mondtam.
A szíve lelke az egésznek lényegében az olajcsere. 2e km-ként le kell dobni az olajat a pályázos motorból, és kutya baja se lesz.
Az esések nagy része (láttam egy párat) minimális javítgatással jár. A gomba és a pályaidom a nagy részét ugyanis elnyeli. Néha itt ott egy lábtrató, fékkar, váltókar...kb. ennyi.
Nagy pech kell ahhoz hogy rommá törjön. Leginkább olyan ütközés amikor a mozgási energiát nem tudja kicsúszni a motor, és erővel nekivágódik valaminek. Erre kicsi az esély a ringen, mert nagyok a bukóterek.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
Topiccsendőr
addikt
Nem is a blokkra gondolt igazán szerintem, az tényleg kimegy a világból. Csak a gázos hátsóban az olajcsere az 20 papír, amit rendszeresen kéne cserélni (najó ebben benne van a szimering is), a gumikat is eszi rendesen. Vagy ne menjünk a blokkba bele, ha kicsit meghajtod a féket és hullámos lesz a tárcsa... Oda mennek az ezresek. Kuplung is kb 50 esből jön ki, amit nem is elkoptatsz, hanem elégetsz. Nálam legalábbis nem bírta sokáig a yamahán. Mondjuk szokták mondani, hogy az elindulást ennyire nem kéne erőltetni, dehát én így szeretem
Esés után tézén egy vázat veszek 5-6 papírért, kormányt 4-8 ért, vas vagy alu. És egy szezonban a gumiköltségem kb 60 e. Gixer egy nap alatt radíroz le ennyit.
Ilyen szempontból más a büdzsé. találkoztam olyan sráccal, aki visszatekeréssel tartott 60 e km nél, és nem círógatta a gsxr 600 ast, pályahasználat nagyobbrészt. Ezek erre valók.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
.mf
veterán
"btw ha elesel barmilyen motorral akkor is kell kuplung/fékkar."
Hmmm már estem el egy párszor, tört már el fékpedál, váltótartó konzol is, de kuplung- vagy fékkar még soha, még most is a gyári...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3744 üzenetére
Kicsit szerintem túllihegted.
A hátsó központi rugóstag ameddig jó húzóban és nyomóban is, addig békén kell hagyni, és nem kell piszkálni. Nekem a K2 1000-ben sosem volt cserélve és decemberben adtam el, tökéletes csillapítással.
Ha jó a féked, nem hinném hogy hullámos lesz a tárcsa, bár vállasodni fog, ergo vékonyodik.
Ha nem használsz kemény betétet, akkor cserélgetheted kicsit sűrűbben, viszont nem fogja enni a tárcsát, ami kb. 80k/pár. Ha sokat csúsztatod a kuplungot persze hogy elég, de lehet ésszel is, kuplung kímélő üzemmódban is. Értelmetlen csúsztatni, bár ha neked ez kell, akkor fizesd meg az árát.Tény hogy az MZ olcsóbb, ezt senki se vitatja, és a gumi is jóval olcsóbb hozzá. Viszont ha megvan a forrásod, nagyon jó használt 10-15 körös pálya gumikat lehet kapni 20-25k/ pár áron, ami a mi szintünkön simán 2 pályanap még de lehet 3 is.
Ha ésszel pályázol, azért lehet spórolni, nem is keveset.
Tény hogy drága mulatság, de azért az Mz és a Gixxer közötti ár szakadékot lehet csökkenteni.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3748 üzenetére
Nem láttál? Én már sokat láttam...
Nézd. El lehet indulni kissebb fordulatszámtartományról is, és akkor kevésbé fog elégni a kuplung.
Aztán lehet én kúrok el valamit...Bár sokat gyorsulgattam városban, és a gyári kuplunggal adtam el a motorom 40e km-rel.
Persze ez nem jelent semmit. Lehet a csúsztatós, kuplung égetős technikáddal simán legyorsulnál.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel