Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    Sportmotor teszteles igen nehez mufaj. Elsosorban ugye versenypalyan illik ezeket osszehasonlitani. Es palyan oriasi jelentosege van a viselkeseben a futomu beallitasoknak es a gumi profilnak. Ha a bolti gumi laposabb profilu, es a futomu inkab utcara van hangolva, esetleg a rugok nem passzolnak a tesztelo sulyahoz, akkor a motor egy rakas szarnak is tunhet egy versenypalyas teszten.

    Persze a problema inkabb akkor szokott elojonni, amikor tenyleg gyors emberek ulnek fel a motorra. Az aki 30-40 secre megy a palyacsucstol, az nem fog panaszkodni, hogy becsuklik kanyar kozepen az eleje, vagy szelesiti az ivet kigyorsitason a motor :)

    En mindenesetre minden ilyet azzal kezdenek, hogy zsir uj palyagumi, futomuves a logasokat a tesztelohoz beallit, es mehet. Ez sem sem mindi eleg, mert 110 kilosan felulni a 70 kilosra felrugozot motora (vagy forditva) szopo lesz mindenkepp. Elofeszites allitgatassal ennyit mar eleg nehez kompenzalni. Voltam par teszten a hungaroringen, es hat lattam egy ket erdekes helyzetet hogy szivtak a dagadt ujsagirok a bolti beallitasokkal, meg a 70 kilos pilotakra felrugozott motorral :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák