Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Trub #77595 üzenetére

    Itt nem a korral lehet baj legfokepp. Legfokepp...
    hanem a km szammal, es azzal, hogy ez a km milyen terheles mellett kerult bele.
    75e km atlagos hasznalatnal mar sok. Kimelo hasznalatnal sem mondanam annyira kevesnek. Eletszerutlenul kimeletes hasznalatnal nem sok. Ertsd 5000 nel elvaltod. vegig a 75 000 km alatt. Akkor nem sok.
    75 ezer utan olyat nem mondanek, hogy boven van benne tartalek. Nagyon kicsi az eselye.
    Ha elkezded normalisan hasznalni, eloszor a 4T legkenyesebb resze, a hengerfej fog kopni. Gyakrabban kell szelephezagot allitani, ha meg normalisan tomitenek egyaltalan a szelepek ennyi km utan.
    A szelepek a magasabb fordulatszammal jobban fogjak verni a szelepuleket. Egy bizonyos kopottsag utan mar szelepet kellene cserelni.
    Konkret pelda. Ha kimeletesen hasznalsz egy sornegyet, akar 40 e km utan is csak nemelyik szelepnek kell utanallitani. Ha kihasznalod, 15 000 utan novekszik a hezag, es allitani kell.
    A forgattyusmechanizmus altalaban jobban birni szokta, de semmit nem lehet kijelenteni, mivel nem tudjuk, milyen allapotban van a motorod.
    Egy biztos. Jobban fog kopni. Ezt, hogy mennyi van benne, csak egy teljes allapotfelmeressel lehet megallapitani, minden mas feltetelezes.
    Korral csak olyan dolgok jonnek ki, mint a karbi uszoszint ellallitodas, fojtoszeleptengely kopas, es tuszelep kopas, fesszabalyzo, generator. Mivel nincs vezermulanca, szerencsere ezzel nem kell foglalkozni.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák