-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #77550 üzenetére
Nem, egy sütőtökös humusz, bajor perec meg egy light kóla, köszi!
-
dugynok
senior tag
válasz CyberPunk666 #77550 üzenetére
Az kell, vegyed
Az a max., ha kibontod,
nézd meg a töltő alját, ott írja a motorost is.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #77550 üzenetére
Ha van rajta autos-motoros uzemmod, akkor nem sok. Motoros modban 1A körül tölt. Ha ugyanarrol a toltorol beszelunk. Biztos ra van irva a dobozara. Ez az a hosszukas, tégla alakuy lcd kijekzővel?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Lomha 8V
addikt
(#77543) pityaa23: Persze, hiszen nem halnak ezek olyan könnyen, mint ahogy riogatnak vele.
(#77549) laccczka: Multimétered sincs? Azzal rámérsz és kész.
-
runner 125
nagyúr
Na, VFR-es haverom megoldotta a sportdobját.
Idén mindenképpen akart rá valamit (hallva az enyémet is, ugyebár ), noh és a gyárival tényleg nagyon halk. Viszont abszolút igaza van, h kevés dob áll olyan jól a VFR-nek, mint a gyári. Google-ban keresgetett, kért ajánlatokat, itthon is gyártanak hasonló szögeletes sportdobpárt katalizátorig tartó összekötőcsővel, 130-140.000ft-ért.. úgyhogy némi youtube-ozás után úgy döntött, keres egy bontott gyári dobot és átrendezi a belsejét. (A fentlévő patika gyárit mégsem berheli szét, elrakja, h legyen egy eredeti is..)
Willhabenen talált is egyet, lealkudta 90 eurora, úgyhogy lassan indul a modification. Kíváncsi vagyok mit hoz ki belőle, az elsődleges célja nem a teljes kibelezés, pedig az iszonyúan kaidja a V4 hangot.
Hosszú távon már valószínű sok lenne, de az elképzelése mindenféle szempontból tetszik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #77558 üzenetére
Vasárnap én is kivettem, feltettem töltőre ami fél óra alatt felnyomta. Azóta bent pihen. Majd két hét múlva újra próbálom, de nem hagyom rajta ha egyszer behoztam. Igaz ez új akku, áprilisban vettem.
Ja és én is Lidlis töltővel töltöm. Teljesen jó, ha feltöltötte kattan egyet, elvileg utána karbantartás mód következik. Egy éjjelt volt így rajta, szezon előtt még egyszer rajta hagyom egy napot.
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #77561 üzenetére
Nem azt mondom, de gyakorlatilag mindenhol azt írják, hogy a töltés az jó neki (mivel nem használja ilyenkor az ember).
Mindig olvasom a fórumot és sokszor jót nevetek magamon, mikor felhozol egy egy példát az átlag user re . De ezt betudom, hogy első motorom.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
Amellett, hogy neztem ezt a jo kis nordschleifes videot, es megfogadtam, hogy a motorral, amit vrszek iden, felmegyek, kigondoltam azt is, hogy az embereket nagyon konnyu felelemmel ravenni dolgokra.
A jofogasra kene felrakni egy hirdest mondjuk: itt a robogo rendszamozas, ne vard meg, mig kiveszik alolad a papirok nelkuli 125 os motorod. Add el olcson most!
Esetleg egy bannert a hasznaltautora?
Jon a rendszamozas! Lepj most! (Persze joval tobb felkialtojellel, esetleg caps lockra kemenyen ratenyerelve) a kepen pedig egy igazoltato rendor lenne...
Hogy orulne anyam paradicsom palantaja a kertben, meg a muskatlik egy kis vasnak?Explosión de dos tiempos
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #77564 üzenetére
Jut eszembe. Mivel nem vagyok ennyire képbe a típusok terén, mit ajánlanál itthoni szaladgálós motornak? Alapból egy 125 ccm -es, papir nélküli gépet szeretnék. Olyan kellene aminek "kicsi" a blokkja, hogy ne baszogassanak a yardok. Nem kell izom gép, faluban, föld úton teljesítene. Ami lényeg, hogy megbízható legyen és ne kelljen állandóan berhelni (ne üzemórás).
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz demars #77565 üzenetére
Dt 125, ktm lc 125 (ugyanaz a blokk)15-18-22Le
RX 125- ez egy kicsit problemasabb, mivel ~30Le, ket blokkal szereltek, Rotax 123, es 122.
122 vel nagy tapasztalatom van, ugyanez a blokk van az RS ben is. En nem gondoltam volna, hogy emelt kompresszioviszonnyal, modositott gyujtassal ilyen hasznalat mellett ennyit elmegy. Mar tulvagyok az 1000 tiszta palyakmen, 13 000 ig kiforgatva, ~14:1 es kompresszioviszonnyal.
Ehhez persze fel kell ujitani mielott hasznalja az ember, kulonben hamarabb jon a meglepi. A dt nel meg ha a dugattyu mar teljesen elkopik, zajos lesz a blokk, de a kb 6,5:1 kompresszioviszonnyal nem nagyon fog keresztbeallni jo darabig semmi sem. Ellenben elalszol rajta.Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77566 üzenetére
Az RS blokkokhoz lehetett kapni 160/180 cm3 polini kittet, te látod értelmét vagy felejtős?
Hirdettek is RS125/180 eladó motort, a lényeg itt is hogy mennyivel hamarabb adja meg magát a blokk.
Nem túl nagy terhelés e a hajtókarnak, csapágyaknak.
Viszont biztos hogy elég komoly ugrás a 125 cm3 után.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-Mike-
addikt
Ma reggel egy robogós tolta maga előtt a havat gyökkettővel. Mondom ilyen nincs.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #77567 üzenetére
Az italkit csinalt hozza 140 ccm es kittet, es a pollini 154 ccm es kittet.
Kb 20% ot hoz a polini, 34 es karbival, jolly moto kipuval, es ~14:1 kompresszioviszonnyal, ami elegge kihegyezett blokkot jelent, es rengeteg penzt. Semmikep nem tesz jot a blokknak.
Az italkit kb 10% ot hoz.
Altalaban a hajtorud adja meg magat, ha megszorul, vagy dugattyubaja lesz az 99% ban rossz beallitas miatt tortenik.
Sztm nem eri megExplosión de dos tiempos
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77569 üzenetére
Na persu, Tasi is lebeszélt a KN szűrőről, így vissza is mondom. Mondta,hogy a butácskáknak el lehet adni, amúgy lenne értelme ha cserélnék elfokolt vezérműtengelyeket, meg a karbikhoz is hozzá lenne nyúlva, akkor lenne egy 135 LE belőle, amúgy sok értelme nincs.
Ami kicsit elkeserített, hogy azt mondta önmagában a nyitott kipufogóval is ártok a motornak, mert 20ezer km-ként kuka lesz a kipufogószelep,stb.
Sőt, azt mondja simán lehet ettől majd egy liter többletfogyasztásom, ahogy éreztem is, mert a nyitott a kipufogó miatt, a kipufogó szelep nyitásakor légmennyiség többlet lesz, vagy valami ilyesmit magyarázott, szívó oldalon többet fog szívni .... nem tudom már pontosan visszamondani. De végre van egy nem túl hangos, de egész jó hangú kipufogóm, erre ha az eszemre hallgatok, vissza kéne tenni a gyárit.Mit gondolsz erről? Van valahol valami infó arról, hogy a GSXR K5 dobja mennyire nyitott? Szerintem gyári fojtott dob nem?
[ Szerkesztve ]
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77569 üzenetére
Akkor jól gondoltam én is hogy nagyon elcsökkenti az élettartalmát.
Inkább simán alap és akkor bírja is rendesen ha megkapja rendesen a karbantartást.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77570 üzenetére
A 21. szazadban nincs szuksegunk szamok nelkul dolgozo varazslokra. Megkeresed a neten az informaciot, igy semmi ertelme elmenni egy Tasi nevu josnohoz, aki nem szamokkal dolgozik, hanem erzelmekkel.
a cikkben amit linkeltem, szo volt az iso meresi metodusrol. Jopar cikk azt hozta ki, hogy lehet, hogy 96-99% os a hatekonysaga az ilyen legszuroknek, de nagyon rovid ideig. A k&n faq ban is sok csusztatas van. Itt is szuresi kuszob van, amit mikronban mernek, nem egyedul a szuresi hatekonysagbol all egy legszuro. Probaltam megnezni az iso szabvany oldalan a komplett meresi metodust, sajnos ahhoz, hogy minden adatot lass, meg kell vasarolni. Ettol fuggetlenul a mertekegysegek lathatok.Nem ertem, miert nem a szamoknak hiszel, miert kell egy hazsartos oregember, aki elkuld az anyadba, ha kerdeseket teszel fel, vagy megkerdojelezed a velemenyet?
Mivel minden motor minden tipusa annyira mas, en ilyet sosem mernek kijelenteni, hogy ennyi es ennyi km utan beegnek a szelepeid egy kipufogotol. Leginkabb nyitott szelepeknel eg el a stelep, azaz rossz szelephezagnal, de kipufogonal ilyet nehezen kepzelek el, plane ilyen rovid ido alatt.
Azutan hogy ez az ember kijelentette, hogy a 13x loeros 30 eves gsxr1100 megkurja a fiatal 1,4 es kawat, hat ezutan en nem csodalkozom semmin.
Miert hisznek emberek a csodakban, varazslokban manapsag?Tobbszor mondtam, hogy egy motor ugy tokeletes, ahogy a gyarbol kijon.
Minden moddolassal beepitesz egy szopofaktort. Lehet venni k&n szurot, csak akkor takaritsd nagyon gyakran.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #77573 üzenetére
Mert a számokat nem érti, ennyi az oka.
Az összes agymenése az emberiségnek abból ered, hogy egyszerű magyarázatot keres arra, amit nem ért.
így lettek a világ teremtéséről is a mesék. -
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77570 üzenetére
Szerk:
A kipufogonal, ha nyitott, es eleg nagy a szeleposszenyitasod, akkor azokon a fordulatszamokon, ahol nem dolgozik vissza a kipufogo, oblitesi veszteseged lesz.
Megfogalmazom:
A kipufogoszeleped meg a robbanasba belenyit, hogy lenduletbe jojjenek a fustgazok, es a gaz nyomasa vigye ki a fustgazokat, ne a dugattyu felfele mozgasa (ekkor meg boven lefele mozog a dugattyu)
Majd a kipufogo szelep be sem zart, de kinyit a szivo is, hogy a lenduletbe jott gazoszlop beszivja a friss kevereket.
Itt jon kepbe a kipufogo fojtasa, mielott a szeleposszenyitas megszunne, azaz mindegyik szelep nyitva - a kipufogobol jon egy pozitiv nyomashullam, ami visszanyomjaa a tuloblitesnel kinyomott oblitesi veszteseget - ezt a kipufogo hossza hatarozza meg.
Minden csak egy bizonyos fordulaton fog mukodni, az alatt nem.
Nincs olyan kipufogo, ami mindenhol jo, vagy jobb.
Csak egy fordulatszamhoz lehet mindent tervezni.En gyari dob parti vagyok, vagy ha nagyonsok penzed van, akkor csereld le hangosdobra, es kiserletezd ki egy szakemberrel, hogy a legjobb. De ne ilyen nosnovel, aki erzi, hanem olyannnal, aki lemeri, es odaadja neked a szamokat, elotte-utana allapot. Honnan indultunk, hova erkeztunk.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Pl a ktm adventure 990 nel az egyik szerelo csokkentette a szelephezagokat, holott novelni kellett volna. 50 000 km es teszt alatt csak a hatso henger szelepei egtek el, kompresszio csokkenessel, de ez vegig nyitott kipufogoszelep. Ebbol kiindulva eleg nagy hot kepes a szaron leadni.
Es itt jon a kepbe, hogy minden motor szelepe mas meretu hengerszam, epitesi mod stb.Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77573 üzenetére
Jaja, VFR klubbon is szétoltották már a palit. Kontárnak tartja az egész brigád.
Konkrétan volt olyan videóanyagja, aminél totál hülyeségeket beszélt a motorról negyed órán át. Páran szóvá tették neki fb-n, a magyarázata az volt, h törölte a videót.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Chrys_
addikt
válasz Kolondrum #77544 üzenetére
Ilyen töltőm van. November elején raktam le a motort, a 1,5 éves akkut kiszedtem és a lakásban tárolom. Rögtön fel is töltöttem ezzel, minden rendben volt. Január elején a 2 hónapos állás után megint rátettem az akkut. Nem kezdte el tölteni és 12,8V-t mutatott. Be akartam állítani a gombbal a motoros akkut. A gomb megnyomásakor egy pillanatra 15,6V-t mutat, kattan valami relé, és rögtön el is veszi ezt a feszt, marad az üres akku-jel a kijelzőn (tehát nincs töltés, mert olyankor a kis jelek is benne vannak az akku-ikonban) és a 12,8V.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #77578 üzenetére
Sportmotoron, a Bandit topikban rendszeresen rajta szoktunk röhögni....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77576 üzenetére
Értem....izé, nem...összezavartál. Akkor most a K5 GSX-R dob gyárilag nyitott vagy zárt? Műszaki szempontból maradhat-e a motoron különösebb kárt okozás nélkül?
Tasi amúgy normális, voltam nála, jól meg is csinálta. Nálunk a gsxf csoportban nagy tiszteletnek örvend, mindenki hozzá viszi. Én viszont laikus vagyok, ezért csinálom azt,hogy elolvasom amit tudok, ami általában tele van ellentmondással, megkérdezem néha őt telefonon, majd az általa mondottakat itt veled lelektoráltatom. Laikusként, a minél több helyen való megkérdezésnél nem tudok szerintem többet tenni. Még egy szakmát meg nem tanulnék meg, így is sokkal több dologgal foglalkozom és szeretnék még foglalkozni, mint amire időm van.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77581 üzenetére
Gyarilag "zart" , de feltetelezem, nyitottabb, mint a te gyarid, mivel hangosabb.
Az en ertekrendem szerint nem maradhat, mert nem ra valo, es semmilyen utanallitas nem tortent. Hogy kart okoz-e? Nem hiszem. Meglatjuk ugyis.Az ellentmondasos informaciokat ki kell szurni. magat az ertekes informaciot kell megkeresni. Itt a legszuronel meg egy laikus is konnyen ki tudja szurni. Allit valamit a k&n. Nem hasonlitja neked ossze a gyarival, nem veletlenul. Megnezed a k&n altal emlegetett iso meresi metodust. Azonnal latod, hogy nem csak egy tulajdonsagat merik egy legszuronek. Ez siman gondolkodas. Nem kell szakembernek lenned, csak gondolkodnod.
Explosión de dos tiempos
-
Tarill
őstag
hy, első kis fogaskerék anyáját leverethetem légkulcsal ha üresbe van a váltó?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Polemius #77586 üzenetére
Nekem nem hiszem hogy lesz következő: a motorom jó és viszonylag fiatal, ha össze nem töröm, 6-8 évig simán üzemben tartható nagyobb macera és költség nélkül szerintem. A derekam és a "ketyegőm" viszont egyre rosszabb, így nem hiszem hogy 6-8 év múlva motorra bírok ülni. De bár tudnék!
Ha vennék másikat, akkor az egy Suzuki DL650 V-Strom lenne, szerintem "kirándulós" motornak az a legjobb a "megfizethető" kategóriából. Sajnos a sz*r derekam miatt szerintem most sem tudnék könnyedén felülni rá. Nagy is, nehéz is.
szerk: a GS-t imádom, teljesen meg vagyok vele elégedve, a kisebb kényelmi problémáit meg szépen sorban oldogatom meg fele: nagy túraplexi, kormánymagasító került már rá (sokkal jobb lett velük), most a lábtartó alacsonyításán elmélkedek (közel az ülőlap a lábtartóhoz, túl hegyes számomra a "térdszög"). Két laposvasból kialakított közdarabbal mintegy 5 mm-rel előrébb és 15-tel lejjebb tudom vinni a lábtartókat, többet a kipufogó nem enged bal oldalt. Esetleg egy zselés betét az első ülésre és kész a "szegény ember túramotorja".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #77588 üzenetére
Erdekes, o csak a negativ nyomashullamrol ir, a pozitivrol nem, ami visszanyomja az oblitesi veszteseget, es ezzel tultolti a hengert. (Ez lenne a 100% feletti VE)
Illetve a fustgaz sajat nyomasanal fogva indul el, meg lefele mozgo dugattyunal, nem a dugattyu nyomja fel, ahogy a statikus 4T abrak szemleltetik. Ugyanigy a szivoszelep felfele mozgo dugattyunal kezd nyilni.Explosión de dos tiempos
-
félisten
válasz Chrys_ #77579 üzenetére
Ez így van rendben. Amit mi itt az akkukkal megteszünk annak tizedét sem teszik meg sokan autó akkunak, még akkor sem ha nem használják. A kolléga azért rendelt töltőt, mert 3 hónap után a -10-ben odamenet, hogy elviszi, valami relé hangot hallott és ennyi. Ergo akku ki, felcipel, feltölt és talán el tudja vinni a kocsit a bontóba.
Amúgy amikor volt ez a kemény közel -20 fok igen sokan reggel akkut szereltek, nem hazudok átlag minden 5. autót műtöttek. A legviccesebb a két nő volt akinek ugyan ott volt az új akku, de küzdöttek a motorháztető felnyitásával. Rángatták, pedig ki sem pattintottál, hogy a fület kelljen keresni.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77589 üzenetére
Ha a "sportkipufogós" topiktársakban annyi megmarad, hogy ha egy "nyitott" rendszerrel nagy fordulaton javul a teljesítmény, akkor minden más tartományban romlik, akkor már nem volt fölösleges belinkelnem. (Tudom, most én is sarkítottam...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77592 üzenetére
Az ilyen "minden motorra jó, csak fel bírjam valami kókány közdarabbal csavarozni" típusú magyar kisipari rettenetekről fel sem tételeztem, hogy bármely tartományban jobb lehetne a gyáritól....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
FIREBLADE78
addikt
-
Trub
tag
Üdv Uraim!
Tapasztaltabb kollégák segítségét kérném. Lassan itt a szezon , én pedig a vason rágódom.
Egy 94-es Honda CB400SF van jelenleg.Nekem nagyon tetszik ez a kis motor. Imádom a hangját, de a kora kicsit aggaszt.
Az az igazság hogy az előző évben elég kímélő üzemmódban hajtottam. Maximum 8.000-ig forgattam, csak pár alkalommal húztam ki 10.000-ig. Persze tudom, hogy sor4-et forgatni kell, főleg ilyen kis köbcentiset, de féltem, hogy a korából adódóan nem bírná a terhelést.Most ebben az évben szeretnék kicsit nagyobb teljesítményt. Lecserélném, de tudom, hogy ebben a motorban még bőven van tartalék. A motorban cirka 75.000 km lehet. Youtube-on látom bőven a pirosban is forgatják.
Szerintetek egy ilyen idős motor bírja, ha 12.000-nél váltok el?
-
Topiccsendőr
addikt
Itt nem a korral lehet baj legfokepp. Legfokepp...
hanem a km szammal, es azzal, hogy ez a km milyen terheles mellett kerult bele.
75e km atlagos hasznalatnal mar sok. Kimelo hasznalatnal sem mondanam annyira kevesnek. Eletszerutlenul kimeletes hasznalatnal nem sok. Ertsd 5000 nel elvaltod. vegig a 75 000 km alatt. Akkor nem sok.
75 ezer utan olyat nem mondanek, hogy boven van benne tartalek. Nagyon kicsi az eselye.
Ha elkezded normalisan hasznalni, eloszor a 4T legkenyesebb resze, a hengerfej fog kopni. Gyakrabban kell szelephezagot allitani, ha meg normalisan tomitenek egyaltalan a szelepek ennyi km utan.
A szelepek a magasabb fordulatszammal jobban fogjak verni a szelepuleket. Egy bizonyos kopottsag utan mar szelepet kellene cserelni.
Konkret pelda. Ha kimeletesen hasznalsz egy sornegyet, akar 40 e km utan is csak nemelyik szelepnek kell utanallitani. Ha kihasznalod, 15 000 utan novekszik a hezag, es allitani kell.
A forgattyusmechanizmus altalaban jobban birni szokta, de semmit nem lehet kijelenteni, mivel nem tudjuk, milyen allapotban van a motorod.
Egy biztos. Jobban fog kopni. Ezt, hogy mennyi van benne, csak egy teljes allapotfelmeressel lehet megallapitani, minden mas feltetelezes.
Korral csak olyan dolgok jonnek ki, mint a karbi uszoszint ellallitodas, fojtoszeleptengely kopas, es tuszelep kopas, fesszabalyzo, generator. Mivel nincs vezermulanca, szerencsere ezzel nem kell foglalkozni.Explosión de dos tiempos
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77597 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #77598 üzenetére
A legfontosabb dolgot megint kihagytak a kepletbol!
Ahhoz hogy ennyit elmenjen egy motor, leginkabb az eletszerutlenul kimeletes hasznalat kell! Emelle a gondoskodas, de legfokepp a kimeles. Ezt mindenkepp emesszuk meg. Ha valamit hasznalunk, az el fog kopni. Az a nem mindegy, hany szazalekon tesszuk. A tobbi csak vakitas.Pl a mostani totalbike robogo tesztet vegrehajto grof miklos hajtotta a wr-t is, amibe 200e km felett volt boven.
A 4T 49 ccm es robogo tempojat nem kell bemutatnom...
Minden elismeresem, de aki ezt birja, az nem fog egy wr el 10 metereket ugratni, illetve allto helyeben bokaig ero jeges sarban vizet forralni, es kuplungot egetni. Tudnek meg par peldat...[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77599 üzenetére
Az még hagyján! De amikor ezeket a félmillát futott vasakat meghirdetik a HaHu-n, mennyit fog mutatni az órájuk? Harmincezret?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest