-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KisTé
tag
válasz Lomha 8V #77155 üzenetére
Szomszédomnak meg Honda VT750 choppere van nagyon szépen megcsinálta, hibátlan bár most úgy néz ki eladja mert a kompresszió mérés aggasztja, hogy nem olyan az egyik mint a másik pedig hiába mondom neki ez egy hibátlan darab tényleg nem lehet belekötni se! Pöcc-röff -12ben is hónapos állás után tavaly is, de az övé ő tudja csak nekem az is fáj ha bárki eladja nagyon szeretem csak látni is hogy van ott valami mellettem is !
-
V.Stryker
nagyúr
Nem tudom mit jelenthet,de aggasztó álmom volt. A lényeg,hogy egy közúti balesetbe botlottam, ahol egy autós elüthetett egy motorost, utassal. A csávó a mentőautó előtt volt kiborulva, hogy nagyon rosszul aludt, ilyen nagydarab, gondozatlan ipse. A kocsija mellett az egyik mentős egy fűrésszel az egyik motoros karját fűrészelte vállból. A másik motoros 10 méterre visszább, kiszakadt hassal, a másik mentős épp próbálta visszapakolni....
Fel is ébredtem.... Éreztem gond lesz abból ha nem iszom alkoholt rendesen minden nap.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
félisten
válasz V.Stryker #77157 üzenetére
Nekem ilyenhez elég ha lefekvés előtt betolok valami laktató kaját. A legrosszabb ha tudod, hogy éjjel volt valami, de nem emlékszel rá. Múlt éjjel is volt ilyen, csak az eredményével találkoztam reggel.
Ha már kíváncsi vagy nem nagy dolgok, a power bank a konyhából bejött az éjjeli szekrényre és fel is töltöttem.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz polimorf #77152 üzenetére
Alakul a dolog, már csak -1 fok van itt is. A nap süt, érezhető az ereje de az utak még árnyékos helyen síkosak, jegesek. Egész délelőtt kint voltunk, nincs sok kedvem már menni, de cimborám be van zsongva.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #77161 üzenetére
Miért? De most komolyan, mi értelme eleve mínusz 1 fokban motorozni, meg egyébként is kockáztatni?
Taknyad, nyálad össze fog fojni.. amellett h ilyen időben motoron kb. egyik kesztyű sem tart melegen túl hatékonyan.
Egy árnyékos kanyar, nyirkos fagy és megvan a baj.Nem vagytok már gyerekek, Mo.-n 7-8 hónapot lehet motorozással tölteni, el kell fogadni, h a szezonnak vége, el kell ülni a seggeken.
Ha meg nem megy, be kell ruházni endurora és irány az erdő, földutak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #77162 üzenetére
Igen, amikor az idő felmelegszik 1-2 napra és 10 fokos a levegő, olyankor az út ezt messze nem tudja lekövetni ilyen gyorsan, még akár fagyott is lehet az aszfalt alatti föld, ami alulról keményen hűti az utat.
Hiába 10 fokos a levegő, a kerék attól még nem úgy tapad, mint amikor stabilan 10 fok van már egy ideje és nincsenek éjszakai fagyok.Ezért nem is értem az ilyen tél közepén "ma jó idő van, gurultam is egyet" dolgokat. Csak annyival jobb a -5 fokban motorozásnál, hogy az út végén le tud szállni, mert nem fagy a motoros pozícióba a teste.
Arról nem is beszélve, hogy milyen szar az ízületi probléma később. Lehet kell majd rá várni 10 évet, de el fog jönni a böjt ideje. Nekem az egyik vállam (más okból, de ízületi) problémás, hát nem kívánom, hogy ilyen legyen mindenem.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Apám motorozott télen is. Negyven felett már nem bírt bicegés nélkül sétálni, néha még bot is kellett neki. Én inkább az ő példájából tanulva nem kísértem a sorsot...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #77162 üzenetére
Én pl nem motorozom eleget egész évben. Ezek a telek amik most vannak picsafüst a régiekhez képest.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #77162 üzenetére
Igen, ezt akartam mondani, hogy az ev 365 napjaban enduros ido van.
Kimentem enis, jo ido van. Bar kozuton is teljesen vallalhato, folduton meg plane.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #77162 üzenetére
-
polimorf
tag
Mi páran azért úgy gondoltuk, hogy vállalható ez a mai idő. És igazunk volt, kifejezetten jó volt motorozni picit.
Az aszfalt egyálltalán nem csúszott még a 8 éves gumiaimmal sem. Fázni is csak a lábujjaim fáztak picit.
És a fotón nincs is rajta minden motor.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Lomha 8V
addikt
Nem karcagi vagy véletlen? Ott tudok egy 750-es Shadow-t, amit kiválóan felújítottak (habár Őt talán nem izgatná egy kis kompresszió eltérés). Ezek nagyon hálás masinák amúgy, én nagyon régóta gyúrtam egy ilyen 1100-re. Régebben volt VT500-as Shadow-m, azt is szerettem. Van egy kis meló ezen, de tavaszra kipofozom, ahogy kell. Ma megvolt a motorolaj csere meg a hajtóműolaj csere, de megfagytam, így a továbbiakat majd máskor.
-
polimorf
tag
válasz CyberPunk666 #77169 üzenetére
Most 46 vagyok, pár évtized múlva mán nem is biztos, hogy megleszek.
Akkor sielni se menjen senki mert ott is hideg van meg fúj a hideg szél?[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
runner 125
nagyúr
válasz #79335424 #77167 üzenetére
Ismerem. Nah ide az igazán betegek járnak.
Mosquito34
Te már afféle fanatizmusból, életvitelszerűen, napi rutinból tolod. Engem ez ennyire nem hozott lázba soha, nyilván motorbuzi vagyok én is gyerekkorom óta, ha van szabad időm 1-2 hetente hétvégéken, 15 fok felett felugrok és megyek, de a hideg idő, a racionálitás, a bizonytalan útfelület eltántorít. Noh meg persze nincs kedvem ismét 1 napot motortakarítással tölteni.
Simán átvészelem egyébként ezt az időszakot úgy, h még csak a takarót sem emelem le róla, nem h indítgassam.
November végén szoktam általában elrakni, ilyenkor 8-10 órán keresztül pucolom, kap 2 réteg waxot, a kevés műanyag, gumifelületet műanyagápolózom, betolom középre, felbakolom és letakarom.persu
Hjah. Enduro projektet nem adtam fel, most tavasszal házfelújítás és a 180-ast előtte el kellene adnom a mobile-n (beszarás, kint 2500-3000 euroért mennek a patika állapotúak, csak itthon kúrják szét az árakat a rendszám nélküli darabok..), mert 3 motor már pofátlanság lenne, noh meg akárhogy számoltam, felszereléssel 1,3-at minimum bele kellene rakni egy 400-450-es 4T-be, de ami késik nem múlik.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz polimorf #77171 üzenetére
Most ennek en nem szeretnek utanajarni, eppen a legszuro dolgot kutatom, de ha kicsit beleolvasnank az izuleti gyulladas es a motorozas osszefuggesebe, akkor sok minden mas is kiderulne, pl hogy a porckopast is keverik ezzel, illetve a bakterialis, virusos eredetu gyulladast is. A hideg csak egy ok a sok kozul, es a 21. Szazadban vannak olyan ruhadarabok, amikkel fel lehet oltozni, ha meg veletlenul endurozik az ember, akozben meg mozog is rendesen.
Az, hogy egy oregember nem tud mozogni, az nem motorosnal is elofordul....Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
polimorf
tag
válasz Topiccsendőr #77173 üzenetére
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #77162 üzenetére
Végül nem mentem de haver ide gurult hozzánk. 3 réteg rucit húzott magára
Én kocsival mentem csizmát venni. El is hoztam egy OXTAR TCS-t.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77173 üzenetére
Ezúttal remélem a kutatási eredményeket megismerhetjük.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #77172 üzenetére
Lesz majd nagy fordulat, ha meglesz az enduro géped.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
félisten
Pezsi bor wiazki bor BUÉK
-
amdk7
aktív tag
B.Ú.É.K.!
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
-Mike-
addikt
Baleset és majrécsik mentes '17-et.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #77172 üzenetére
Minimum 3 motor az idealis
Igen, itthon a penztelenseg kurja szet ezt a kategoriat, senki nem fog egy 2T robogoert 600ezret kiadni. A 2T sok ember fejeben megbizhatatlan, mert teljesen fogalmatlanok. odakint a checkheft eleg sok motornal megvan, azaz hordjak szervizbe, kiveve a keleti bevandorlo tulajoknal, ezek nagyon ar alatt vannak, mivel lelakott szarok szoktak lenni, es ha nem tudja bizonyitani semmivel a karbantartast, akkor jogosan igen bizalmatlanok.Jol felvitted az enduro budzset, nemreg nehany szazezer volt a keret. Nem fogsz sajnalni egy millas motort dobalni a sarban?
En nemreg talaltam meg eletem uzletet, lattam egy gyurutorott rotax 122 blokkos rx et, 100 e ert, de mire hazajottem megvette valami kokanykiraly, "megcsinalta" es most 280 ert arulja. Omfg
Mivel az rs nek ugyanaz a blokkja van, lehet a low budget endurot at kene ertekelnem, mert ez a fajta blokk jol birja, kb 30 lovat tud, es van meg a szekrenyben 2db nikaszilos hengerem, amibol az egyiket pofatlanul alacsony aron vettem meg. Tapasztalatom van vele boven. A dt supermotositasa miatt ugyis kiesne jo idore. Ezt meg atgondolom. Illetve meglatom mennyit akarok erre az egeszre az ablakon kidobni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77183 üzenetére
Elolvastam és tervben, hogy amint lesz egy kis időm, talán ma, elküldöm a K&N -nek, hogy reagáljanak a tesztre.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77184 üzenetére
Az achilles ina az egesz k&n legszuro meresi adatainak az, hogy ismerik az oem szurok tulajdonsagait, mivel az alapjan fejlesztenek. Megsem kozlik, csak megemlitik, hogy nehany gyarto megadja az adatokat, keresd ki. Kosz. Miert nem kozlik a konkret kulonbsegeket?
Feltevesem, hogy az oem szuro nyujtja az arany kozep utat, mint mindig.
Minden mas aftermarket szuro valamiben jobb lesz, valamiben viszont teljesen rossz.
De meg keresni kene sok infot, es a legfontosabb, hogy ertekes infot, es ez nehez.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #77185 üzenetére
A második HD -mat szolgálja ki a mosható K&N szűrő. Így nagyon megérte megvenni.
-
#79335424
törölt tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #77186 üzenetére
Bovebb info?
Hany kmt raktal bele azzal a legszurovel, mekkora a suritesi vegnyomas valtozas? Hanyszor pucoltad?Ellenpeldat is fel tudok hozni, ismerosi koromben, Sv1000, 10 000 alatt nem mosta ki a sportszurot. 6-7 baros kompresszio lett belole. Hengerfalon latszott. Sajnos ezzel sem tudunk mit kezdeni, mert megtobb info kellene, mekkora volt a kezdeti kompresszio, falsot szivott-e, es hogy hasznalta a technikai analfabeta.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #77190 üzenetére
Eddig 70.000 van a szűrőben. Előírás szerint, 6 ezrenként szervízelek, és pucolom a szűrőt. Sűrítési végnyomást nem mértem. Tudod, a HD -ra megvannak a bejáratott receptek. Nyitott csőhöz ilyen K&N, karbiban tolattyú csere műanyagra, rugóból két kőrt lecsippenteni, és az egyik furatot nagyobbra fúrni. Ez az "alapfok". Aztán lehet fokozni nagyobb dugókkal, vezérműtengelyekkel, állítható gyújtással, kompresszió növeléssel, síktolattyús karbival, meg kiskutyafülével. Kb. 100LE -ig el lehet ezekkel bohóckodni. Több pacihoz már komolyabb belenyúlás kell. Vastag öntvényes blokk, hosszabb löketű főtengely, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #77191 üzenetére
Marmint a hd eloirasa alapjan 6000?
Igazabol nem tudom, mert soha senki nem mer egy alap allapotot, es egy valtoztatas utani allapotot.
Igy soha senki nem tudja honnan indultunk, es hova ertunk. Nem kotoszkodok, leirom mire gondolok.
Itt egy tipikus pelda
Ez a rotax 122 nel egy "bevalt" recept, nyulj hozza mindenhez, jolly moto kipu, vforce membran, italkit 140ccm es big bore kit, detonation ringes egester, belso rotoros gyujtas, a ficko annyira fanatic, hogy a vizpumpat lecserelte elektromosra, hogy ne a fotengelyeol vegye le az erot (!)
Ketszer ment dyno padra a gep, nem merte kozolni egyszer sem az eredmenyeket, mivel annyira alacsony lett. Ralocsolt a motorra 1 millat. A hiba ott volt, hogy nem tudta mit csinalt, mert nem mert, es nem fejlesztett, csupan alkatreszeket cserelt esz nelkul.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #77192 üzenetére
Igen, ez HD menetrend. Aki itt a "szabályokat" követi, az beballag a HD -ba, és kér egy stage 1, 2, 3, stb. tuningot. Mindegyiknél adott, hogy mit, mire kell cserléni, és hogyan kell beállítani. Ezekhez a fokozatokhoz dokumentált mérési eredmények tartoznak.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #77192 üzenetére
A leeresztett olajat le lehet adni wearchek laborba. Ott megmondják van e benne sok mocsok amit a szűrő enged be. Nekem kb. 2500km-nél lecserélt olajra azt mondák takarítsam gyakrabban a szűrőt (K&N). Olajcserekor volt takarítva a szűrő is, azaz 2500km volt abban is ....
-
HSM
félisten
válasz yodamastah #77197 üzenetére
Egy ilyen vizsgálat milyen költség?
Amúgy nekem is ez a fura, hogy amikor 4 éve motorvásárlásnál utánanéztem, még ilyen 1-2000km-eket lehetett olvasni, hogy ennyi után olajozni kellene a sportlégszűrőt... Ott is vakarásztam a fejem, tényleg van aki ennyi után leápolja utcai motornál?
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77192 üzenetére
Ezt olvastad? TC-s cikk a szűrőkről.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok