Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    Tudom, tegnapra ígértem a beszámolót, csak közbejött ez-az. De most már itt vagyok. :)

    Az útról röviden:Mosonmagyaróvárról indultunk a kis gyöszömmel, ~210 km volt Balatonboglárig, országúton nagyjából 3 óra alatt teljesítettük. Baleset, dugó, ilyesmi nem volt (visszafelé sem), csak a hülye Waze vitt el egy qrva szar szakaszra, ahol 50-nél többel nem is mertünk menni. :D

    A Full-Gas-ról: Van ott rengeteg szép motor, de annyira össze vannak zsúfolva, meg sem lehet őket tapogatni, rájuk ülni meg pláne nem.
    A kiszolgálástól sem voltam elájulva. Volt egy őszes hajú hapsi fekete ducatis pólóban (gondolom, többeknek ismerős lehet), ő nagyon flegmán viselkedett, folyamatosan éreztette velem, hogy csóró vagyok, és ez eléggé kedvromboló tud lenni. Szépen elmagyaráztam neki a jelenlegi helyzetemet, de nem volt túlságosan megértő. Azt hiszem, vele beszéltem e-mailben és telefonon is még az indulás előtt, ott is hozta a formáját. :U
    A hosszabb hajú, béemvés pólós ürge meg folyamatosan azt ecsetelte apumnak, hogy miért nem engedne engem tovább motorozni egy ilyen baleset után, ha az ő fia lennék. :D
    Végül átadtak egy fiatal és elég vékony csávónak - aki a teaser képemen is látszik -, ő szimpatikus volt legalább, vele el lehetett beszélgetni rendesen.
    Ebből a szempontból nálam még mindig a győri Red Baron és a Leier (BMW) az etalon.

    A tesztvezetésről és a motorról: Habár az 1200-as Monster vezetésére jelentkeztem, inkább a 821-est választottam. A weboldalukon nem is szerepel, ezért kissé meglepődtem, hogy az is van. Azért maradtam inkább a kisebbnél, mert sokkal nagyobb esélyt látok arra, hogy 821-est vegyek 3,3 milióért, mint 1200-ast egy millióval többért.
    Kiderült, hogy a rövidke (~15 perces) tesztvezetés ingyenes, fizetni akkor kell, ha valaki mondjuk egy egész napra el akarja vinni. Én Fonyódon tettem egy kört (15-20 km).
    A motorba szerelmes lettem. :D Pont így képzelem a következő motoromat. A hang, a kezelhetőség, a karakterisztika - minden olyan, amilyennek szeretném. A V2-es elég nyomatékos, bár nem annyira, mint a BMW boxerei, de érződik, hogy a Ducati inkább adrenalinszint növelésre, a Bömbi meg nyugodtabb túrázásra (vagy nagypapás krúzolásra ;]) való. Az ülés-lábtartó-kormány háromszög teljesen megfelelő nekem, nem éreztem kicsinek magam alatt, még ha kívülről nem is ez látszik. Fonyód és BBoglár közötti Deutsche Autobahnon kicsit kihúzattam, megelőztem 3 autót egyhuzamban (köztük egy Tesla P90D-t :))), majd miután visszatértem a "külső" sávba, visszaengedtem a gázt és ért egy kis meglepetés. Olyan qrva erős a motorfék még 4-esben is, 1-2 másodperc alatt 50-nel kevesebbel mentem. :D A rendes fék tesztje is megvolt, egy kedves hölgy Opel Astrával kikanyarodott elém egy mellékutcáról, de egy szavam nem lehet a Ducatira ebből a szempontból sem, szerencsére. Egyetlen dolgot hiányolok kicsit, a fokozatkijelzőt, de azt hiszem, enélkül is tudnék élni (a CB500X-en se volt).

    Végszó: Ha a kezemben lenne már a kártérítés, azonnal indulnék 821-est venni (de nem feltétlenül a Full-Gas-nél). Nem érdekel, hogy drága, megbízhatatlan (?) és messze van a szerviz, nekem Ducati KELL!!! :DDD

    Képek: [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák