-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
Ha van esetleg Facebook-od, feldobhatod a nagymotor alkatrészes csoportba is:
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Én csak ma délután nyomtam egy laza 130 km-es kerülőt Dél-Baranyában. Meglepően jó utak vannak az ormánságban.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Teasüti #62550 üzenetére
Levegő probléma lesz, valószínűleg. Szívótorkokat, vákuumcsöveket (ha vannak) nézd át, minden olyan részt, ahol levegőt kaphat ha szakadt, lyukas. A leírásod alapján a legvalószínűbb, hogy hirtelen gázadásra túl sok levegőt kap és befullad, amíg nem kap hozzá elég benzint.
-
Lomha 8V
addikt
válasz FIREBLADE78 #62601 üzenetére
A vízszintest fújd, az oldala nem számít működési szempontból.
-
Lomha 8V
addikt
válasz FIREBLADE78 #62604 üzenetére
Jómagam kiszuperált fogkefével és Brigéciollal tisztítom. Érdemes köré rongyokat aggatni, mert rendesen összepöttyöz mindent.
-
Lomha 8V
addikt
-
Lomha 8V
addikt
válasz FIREBLADE78 #62635 üzenetére
Nem hülyeség, csak a szélére kár azt a drága anyagot fújni. Nálam a közepére megy a láncspray, a külső oldalára pedig a Brigéciol, ott nem bánt semmit. Ha tömény retekből kell kivakarni, ami nálam maximum csak motorvásárláskor fordul elő, akkor jön a petróleum-gázolaj vonal, de inkább le is cserélem rögtön.
-
Lomha 8V
addikt
Nekem van egy tavalyi LIDL-s sisakom, az árát bőven megéri. Ennyi pénzért más helyen tényleg csak mocskot kapsz, ez pedig nem rossz, persze a helyén kell kezelni. Rövid utazásokra (1-200 km.) bőven jó, hosszú túrára nem mennék vele. Elég jól össze van rakva, nem nyeklik-nyaklik (annyira), nem zörög. A beépített napszemüveg jól működik, nem esik le magától (legalábbis 1 év alatt még nem történt meg), de kicsit túl sötét, szerintem. Viselése kényelmes, a párnája mosható. A légnyílások hálósak, nem nyelsz le egy fél darazsat, ha pont oda csapódik. Az állrész könnyen nyílik és nyitva is marad, nem esik le. Hasalós motoron nem lehet nyitva használni, mert nem látni semmit az állrésztől, de naked-en vagy túragépen sima ügy. Nekem a két legnagyobb gondom vele, hogy nagyon zajos és nehéz. 150 km. után jön a nyakfájás és füldugó nélkül hamar elkezd zúgni a fejed a susogástól (ez kicsit a motoromnak is köszönhető). De rövid távra tényleg nincs vele baj, aki pedig nagyon rosszul áll anyagilag, de kell neki egy normálisabb sisak hirtelen, annak is jó választás, mert tényleg klasszisokkal jobb, mint az ugyanilyen árú noname sisakok.
Szerk: Most vettem különben új sisakot, bizalmat szavaztam a Givi Sniper-nek. Meglátjuk mit tud a híres-neves kiegészítő gyártó, ha bukósisakról van szó. Az első benyomás nagyon kedvező.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #62869 üzenetére
2003 környékén mentem egy Maico márkájú terepmotorral. Már akkor kezdett gyanús lenni, mikor ketten kellettek, hogy beindítsák. Valami hatalmas, 2T motor volt benne. Olyan kompressziója volt, hogy ha nem volt nyitva a dekompresszor, akkor 1 méter magasból ráugorva sem mozdult meg a berúgókar, de még nyitva is alig. Egy kört mentem vele aszfalton, maximum 1 km. - t. Emlékeim szerint a halálfélelem határán szálltam le róla. Persze, akkor a 250-es MZ-ről ültem át, szóval ma már talán nem ijesztene így meg, de a gazdája tapasztalt terepmotoros volt és Ő is félt tőle. Nagyon intenzív élmény volt.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #62876 üzenetére
Bizony. Nem biztos, hogy jól emlékszem, de azt hiszem a szívócső fölött volt a hengeren.
-
Lomha 8V
addikt
válasz runner 125 #63045 üzenetére
Ezt én sem értem. Kolléga keres valamit, én tudok egyet és adom a linket. A múltkori táskás link többeknek jól jött, rögtön rendeltek páran a gyártótól. Mindenkinek küldjem el privátban? Ne vicceljünk már.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Something_ #63177 üzenetére
Nem hangzik hülyén amit mondasz, legalábbis nekem nem. Én sem vagyok túramotoros és nem is érdekel a túramotorozás. Mondjuk Yamaha TDM 850-em van, de chopperes vagyok és ezután az lesz újra. MC találkozóra átmegyek a világ másik felére, de csapatban motorozni bele a nagyvilágba, várakat nézegetni meg hágókat járni, ahol különben semmi nincs, az nem az én világom (ahogy nem az Ő világuk a chopper). Szívesen elmegyek és megnézem, családdal-haverokkal, autóval. Ha motorozok, akkor sátrazás bárhol (ágy meg szálloda szóba sem jöhet), útiterv nincs (kivéve persze ha találkozóra megyek), főleg nincs utánfutón vitt motor. Ehhez képest tavaly, július végén vettem a motort és október elejéig 3.600 km.-t mentem vele, ami talán nem kevés egy túrásnak sem. Mindannyian mások vagyunk és ez így van jól.
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #63210 üzenetére
Én kérem egy szóval sem írtam, hogy nem lehet chopperrel túrázni, hiszen jómagam is eljutottam mindenhova anno a kis VT500-al is, sőt előtte az MZ-vel is. Abban a posztban a saját, szubjektív hozzáállásomat írtam le, nem az volt a cél, hogy önnön igazamat erőltessem másokra, elnézést ha így tűnt. Azt, hogy az MC tagok mit csinálnak, nem hoztam szóba, annyit írtam, hogy jómagam MC találkozókra bárhova elmegyek, mert azokat szeretem; és a kispiricset valóban könnyű megunni, ha az ember magyar találkozókat látogat, de nálam abból csak 2-3 jut egy évre, annyit ki lehet bírni a kispiricsből is. Az utánfutós motorosokkal sincs semmi bajom, csak az a véleményem, hogy akkor már motorral is mehetnék, hiszen ugyanazt az utat járom be. Amit Te írsz, az más téma, annak látom értelmét, bár jómagam azt sem csinálnám (egyelőre, ki tudja mi lesz később). Nekem a motorozás lelki felüdülés, színtiszta kikapcsolódás. Olyan túrán, ahol előre kitalált útvonal van, húzni kell neki, hogy mindenhova odaérjünk, engem biztosan nem fognak látni, de nekik jó utat. Hogy mi történik Olaszországban, azt is tudom, magam is kamionoztam (Portugáliába imádtam menni, szoktál arra járni?), motorral az autópályákat mindig kerülöm. Azt is megértem, hogy unalomig jártad a környékbeli utakat, de ez neked, mint kamionosnak hatványozott probléma, nálam is az volt, amíg fuvaroztam. A Pireneusokért pedig irigyellek, az nagyon szép környék. Sajnos jómagam csak kamionból láttam eddig, de ami késik, nem múlik.
(#63227) baboss: Mennyibe kerül egy ilyen? A linken azt írja, hogy jelenleg nem elérhető és nincs ára.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Nekem volt Suzuki SV650S-em, az gyári állapotában valóban hamar felkoppan, kell neki egy normális rugó. A bólintásgátló pedig olyan jó cucc volt, mint a VT500 Shadow-n a levegős első futómű. Totálisan értelmetlen.
-
Lomha 8V
addikt
válasz FIREBLADE78 #63648 üzenetére
Jó, hogy nem adsz üzletvezetési tanácsokat az ország egyik legnagyobb motoros boltosának, aki amúgy talán az ország legjobb bőrdíszművese. De lehet, hogy öt országé. Vásárolj az angoloktól, ha az jobban fekszik, de ne mondd már meg mit, hogy csináljon egy Fokt Jenő, mert kevés vagy hozzá, mint mackósajtban a brummogás.
(#63662) bogyo112 Teljesen igaz.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Jelezném, hogy a cikk ALDI-s sisakról szól, amit még életemben nem láttam. Az enyém LIDL-s, így csak arról tudok nyilatkozni. Több ismerősömnek is van és mindenki elvan vele. A "normál" bukóm egy Givi 50.4 Sniper, annál alig rosszabb (pedig az zárt), pedig árban igen nagy az eltérés.
-
Lomha 8V
addikt
Ez szerintem belpiacos dögség, ahhoz külföldről lesz cucc. Én innen szoktam rendelni, ki is kerestem a motorodat (amennyiben NC29) és azt linkelem egyből:
-
Lomha 8V
addikt
válasz FIREBLADE78 #64352 üzenetére
A SHOX-nál 2.000- forint körül teljesen korrekt minőségű van.
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #64418 üzenetére
Az biztos, hogy az a legjobb, ha az ember magának csinál mindent. Én is aggódtam, mikor elvittem ehhez a szerelőhöz, de azóta minden bizalmam az övé, nagyon igényesen dolgozik. És igazi szerelő, van gépműhelye, tud lakatolni, esztergálni, sőt, fényezőkamrája is van. Semmiért nem kell elvinni a motort sehova, mindent Ő csinál. Egyetlen hátránya, hogy pont ezért nagyon elfoglalt és bizony várni kell nála. De inkább ez, mint a gányolás.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Something_ #65455 üzenetére
800 km. úgy értve, hogy csere után?
Ja, látom közben. Az szép. Szabad megkérdezni a típust?
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz Something_ #65460 üzenetére
A szimering típusra voltam kíváncsi, de látom közben, hogy gyári Honda. Az azért szép. Tuti, hogy szerelési hiba.
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #65529 üzenetére
Nem a Ti klubotokban volt a srác, aki a '90-es évek végén átalakított egy Intrudert láncosra? Piros-fekete volt és a tankon egy color, de lehet, hogy nem a tiétek. Mindegy, a kardánkihajtás azon ugye fordítva van, tehát visszafelé forog. Csináltak rá egy kb. 25 centis láncot, amivel megfordították a kihajtást, de azt cserélni kellett 1-2000 km. alatt. Extrém egy gép volt.
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #65549 üzenetére
Megtaláltam. Nem Intruder volt, hanem VX800 (mondjuk a lényeg ugye változatlan). Itt még nincs rajta festés, gondolom az később került rá. A képet nem rakom be ide, megkímélendő a mobilnetet, csak a linket tolom. A minőségért elnézést, igazi proli módon kifotóztam az újságból.
-
Lomha 8V
addikt
Nem változott semmit, jó ideje fájdalmas olvasni ezt a topikot. De azért olvasgatom évek óta, a sok szennyből előkerülnek használható dolgok.
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #67023 üzenetére
Háromszor olvastam el, mire észrevettem a "hátsó" szót. Kezdek vakulni vagy nem tudom. Milyen szinten szívtad már ki minden gumi kereskedő vérét? Mert a súlyindexet szinte sehol nem írják, de gondolom, ők meg tudják nézni. Ha épp melózol és nem érsz rá ezzel szarakodni, akkor ha gondolod, én szívesen írok a gumi áruházaknak. Kiderítem, amit lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Renault, Dacia topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ukrajnai háború
- Politika
- Íme az új Android Auto!
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Sorozatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...