-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Topiccsendőr #25590 üzenetére
Érzem én, hogy engednem kell valamiből.
Tudjátok, hogy a robogóra a végén már csak azért költöttem, h az új tulajnak ne legyen baja? Hülye voltam!
[ Szerkesztve ]
-
Ocsmányiroda: kb hány hét mire elkészül? Hét? Hónap! 1! Anyátok az 1hónap!
-
Ma amúgy sok, tényleg sok CB600F-et hívtam fel. Nem is tudom miért, talán mert 111db eladó van belőle, nem úgy mint az SV650N-ből. 750k-tól 700k-ig. Nagyon sokat beszéltem mindenkivel. Pár már elkelt amúgy, de a 95% még megvan. Meglepődnétek, de nagyon őszinték az emberek. Simán elárulta, hogy ő is úgy vette h alig futott pár évesen, de gyanús, meg h "szte közel valós a futott km, én 23000-re tudok gart adni", meg áht igen törve vettem, közben javítva, de nem mondtad vna meg róla, láncszett, gumik, fékek stb. Szinte mindenki bevallotta, hogy hol a bibi. Pl a gumik kb 3000km-esek és kuka, vagy a fékek kopottak, vagy igen hááát eldőlt van egy karc rajta. Egyetlen egy volt ami szervizkönyves, követve van minden métere. Na ő rá 4-en vannak éppen, és arra várnak h pénzhez jussanak, már viszik is. Egyetlen 1! A szomorú az, hogy hiába nézek 800k-ért, még ott sincs olyan igazán jó. Ide kell sztem 900k is. Sok a szép , de nincs papírja róla hol volt eddig.
[ Szerkesztve ]
-
A banditnak ne lenne ilyen feje.
-
Állapotot veszünk nem Km-t, mondogasd magadba Symbi!
-
-
Minél öregebb a motor annál kisebb az átírási költségem? Mert akkor nagyon jó!
-
Télen vett innen valaki a motort?
-
válasz Topiccsendőr #25950 üzenetére
Munkatársam is folyton szereli. Nincs töltés meg minden amit el lehet képzelni. El is adja az egészet és: Yamaha Fazer
-
válasz zsolt19900 #26249 üzenetére
Nálunk szaporodnak a 30-as táblák. Kész életveszély a 11-es néhol.
-
-
El kell mondanom, hogy az első km-en bejött az amire számítottam. Mivel nem robogón ültem így érdekes módon párat kivéve mindenki intett a 330km alatt vagy épp úgy húzódott, hogy nekem jó legyen. Viszont ha robogóssal taliztam az meg nem intett. Egy halálfej feelingű bálna ért be mellém és és lassan jobbra fordította a fejét, majd lassan bólintott, ekkor én is majd mintha álltam volna tovább ment.
-
válasz canniball #26362 üzenetére
Beszámoló a fapados GS500-ról
Ekkorát?? Lemerült a GPS (azaz teló) pest előtt 60km-el és a 241km, kitolódott vagy 250-re, mert arra mentem amit ismertem, nem pedig arra amire emlékeztem, hogy talán arra mutatta. Meg itthon még tettem bele picit, tagnap 330km-t toltam. Estére fájt a fejem és szédültem mert elfelejtettem enni meg inni, de megérte!!!!!!. Kurávra élvezem még ha csak 50 paci is!
Ami eddig nagyon tetszik az a hangja! Az nagyon üt! Főleg ha tegyük fel 6.-ba 100-nál elengedem a gázt és olyan 70 táját elkezd durrogni. Minden sebességnek megvan, hogy hol durrog. Oda vagyok érte!
Akkuját már ki is nyírtam, mert rajta maradt a gyújtás még felöltöztem most reggel. Tavasszal meg kell lepnem magam vele.A kawa után gyenge (de erősebb lényegesen mint a tanuló GS500), az nyitotta ki az ujjaimat gyorsításkor, ez nem, de azért ez is harap... Lazán lehet vele előzgetni. Ma is mentem vagy már 100km-t.
Minden motoros köszönt, ami nekem nagyon új és szomorú, hogy a robogósok meg már nem. Pilisszentlászló - Visegrád és környékén voltam.
Nem idegen a vezetése, valahogy úgy kézre áll, de dönteni nem merem. Hazafelé sok körforgalom volt és kínosan 20-al, közben mások ott kielőztek. A fékeket már kitanultam hol csúsznak meg, jó nagyot bólint egy intenzív fékezésre, a futómű sztem jó alig érzem a kátyújkat. 1x volt hazafelé gond amikor bejött az amit csak sejtettem. Más 60-ról lassulni meg más 90-ről. Le is izzadtam, de sztem az autó vezetője is amikor csak nőtt a tükörben a motor. Kellett, hogy nagyobb követési távot tartsak. Robogónál pikk pakk megálltam, itt azért más.
Azzal egyelőre nem tudok dűlőre jutni, hogy mit kezdjek a rántásokkal amikor akkor vannak mikor váltok vagy elengedem a gázt nullára majd újra meghúzom. A kawa és a másik GS500 is rántott, nem hiszem, hogy hiba, nekem nem megy még (vizsgán ez hibám volt). A váltás néha még jelent némi gondot. Főleg hol az üres megálláskor rész.
Nem eszik sokat, ez óriási jó pont. Több mint 300km-t mentem és elég sok volt még benne, de kapott ma 5lityót.
Az is új, hogy ennyit kell melegíteni, kb minden új. De közel fél ezer km-el a hátam mögött amit 2 nap alatt hoztam össze jól haladok. Nagyon fog hiányozni ha le kell tennem!!!
Sajnos le kell írni, hogy többet nem robogózok! Az a gyorsulási élményt, a kattanásokat, a munkát amivel berakod mások fokozatba, a robogó nem tudja überelni. Sőt elmondható, hogy hiba volt 50cm3-ra ráülni. Sőt az is elmondható, hogy az élményt már más jelenti!
A bukó, na azt már lehajtom, soha nem tettem eddig, csak ha fáztam. Hazafelé 2 loccsant szét rajta akkora bogár, hogy érzetem az ütést. [link][ Szerkesztve ]
-
-
Úgy szorítom néha a tankot a lábammal, mintha az egy fix pont lenne. Csak fel ne boruljak vele. A rántás olyan mint amikor 6.-ba akarsz 20-al menni! Azok a rántások vannak gázadáskor is csak ugye nem rengeteg hanem egy és nem annyira heves. A hibát keresem benne, lehet h nem kéne.
Az már kiderült, hogy Zsolt rendes fazon.Egy kis Before - After kép.
[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #26382 üzenetére
Jó nagy dög! meg szép!
-
válasz vendingo #26390 üzenetére
Jó neked, h 5x mész nyaralni. Én még tán soha nem voltam, csak max laza szórós hét fér bele nyáron országon belül. A GS500 ára több havi fizetésem. volt.
Ezért vigyázok rá mint a két szemere.-(#26391) Integra! JAaa h be is fejezted a szezont? Én tvaj dec 2.-án tettem le. Valamivel melóba kell járni.
[ Szerkesztve ]
-
Megpróbálom leírni mire lenne szükségem. A tank két legjobban kilógó észére kellene valami párna, mert a bukó odaverődik amikor felakasztom. A robogónál épp nem verődött oda de itt igen. Létezik ilyen?
-
válasz zsolt19900 #26400 üzenetére
Hogyan kell mérni ezt a belógást? És mi a jó? Max 1cm?
-
Action kamerát és USB portot is be kéne szerezni. A gopro drága. A kínai 10k-s kiviteléről vélemény?
-
Nagyon örülhettek a szomszédok 5kor a melegítésnek.
-
Ma sikerült az ami még soha. Megyek-megyek majd elengedem a gázt, olajnyomás lámpa kigyullad, motor leáll, teljes csend. Mondom WTF! Belenézek a tankba, hopp ez üres. Nem normál hanem tartalék álláson volt végig. Nem kellemes tolni.
Res = tartalék
On = Normál
Pri = hosszú! -
válasz Bogyó bá' #26441 üzenetére
Nincs, engem is meglepett.
A benya hiány úgy jelentkezi, hogy "döngetsz" és pl váltanál, azonnal olajlámpa és leáll. Mint előbb kipróbáltam 5-5.5l a tartalék mert 1kmát mentem és alap álláson leállt. Tehát olyan 10 lityó a normál mennyiség. Nem gáz, megifgyelem hol kell tankolni és ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- 4MP Okos kamera ,wifi+Ethernet,SD,Cloud, forgatható kétirányu hang, dobozában
- Okos kamera ,wifi+Ethernet,SD,Cloud, forgatható kétirányu hang, dobozában
- Volvo XC70/V70 Fekete Csomagtér Roló
- Florihana vízmentes illóolaj párologtató, diffúzor
- Eladó Gamer asztal JYSK HALSTED 60x120 pohártartóval (Carbon mintázat)!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest