-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dugynok
senior tag
válasz Something_ #66227 üzenetére
Hacsak nem későn vetted észre és kikerülésnél mentél neki.
Persze nem én mondom, csak arendőr fejével gondolkodok. Nekik ilyenkor minden lehetőséget végig kell zongorátni. Tanu van? -
HSM
félisten
válasz Something_ #66227 üzenetére
Gondolom, úgy gondolták, hogy ő állt a sávodban, de előtte mondjuk fél méter hely, és hogy ha ott próbáltál volna elmenni előtte, miközben foglallta a sávot, és pont akkor indult, mikor előtte voltál, az lett volna szabálytalan.
De ahogy olvastam, nem ez volt a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz Something_ #66230 üzenetére
Akkor nyert ügyed van. Mindenesetre, ahogy más is ajánlotta, mindent irass fel, sérülés, nadrág, Gyógykezelésről számla, fizetéskiesés, stb... Aztán ügyvéd, 10-20%-ért mindent kiprésel a biztosítóból.
Örülök, hogy nem lett nagyobb bajod.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #66150 üzenetére
Úúú backi! Kitartást az ügyintézéshez!
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #66225 üzenetére
Ha "ügyed" van egy alárendelt viszonyban levő járművel, annak három fokozata van:
zavarás
akadályozás
veszélyeztetés
Ebből az első kettő szabályos. Ezért nem mindegy, hogy mióta tartózkodott a sávodban. Ha "régóta", akkor csak zavart, vagy akadályozott, de neked az észleléstől elegendő időd lett volna arra, hogy a defenzív vezetés elve alapján cselekedj.Más. Egy kamionos tanácsa. Ne haladjatok tartósan jobbról egy kamion, vagy teherautó fülkéje mellett, vagy közvetlenül mögötte, mert sanszos, hogy ott totál holttérben vagytok! Sok ilyen balesetet látok, nagyon figyelek és ma mégis majdnem legyalultam egy személyautót. Nagyon szar érzés lelkileg. Hát még neki milyen lett volna! Egy motorosról nem is szólva!
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #66238 üzenetére
Nem egészen. Mit kell tenned, ha látod, hogy kijön a sávodba? Lassítanod, vagy megállnod és elengedned. Ezért nem mindegy, hogy mióta volt a sávodban.
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Something_ #66199 üzenetére
Lengővilla, teleszkóp, hűtő, dekni, kormánycsutka szokott még ilyenkor sérülni, amiket írtál, abból a lámpa meg az idom a húzósabb, ha nem gyári az idom, azért szívás, mert hiába veszel hozzá mondjuk egy gyári oldal vagy hasidomot, 90%, hogy az utángyártottal nem fog passzolni, cserélni kell az egész első idomzatot. Mondjuk az is kérdés, ha felmérik a kárt és kiderül, hogy nem gyári cucc, az nem okoz-e bonyodalmat.
A jogi részét nem ismerem, de szerintem azzal járnál a legjobban, ha felajánlanának pénzt mert GTK vagy mittudomén, aztán ebayről összelegóznád. Ha csak azok sérültek, amiket írsz, nem olyan vészes az, tükör, lábtartó meg a többi bizbasz használtan nem nagy tétel, idom meg a lámpa, ami húzósabb. PC37-en ha jól tudom, a két oldali búra egy lámpatestben van, így cserélni kell az egészet. PC40-en a Ram-air-t felhozták a lámpák közé a VTR1000SP mintájára, így ott már szerencsére külön van, bár ez neked sovány vigasz.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Shad0w
senior tag
válasz Something_ #66322 üzenetére
Őket nem kérdezted? Lehethogy olcsóbban megjavítják, mint amibe a kínai idomszett kerül. Aztán, hogy javított gyári vagy kínai idomszett lesz rajta sztm már édesmindegy (plusz rakathatsz rá egyéni mintát is).
Nekem most volt csőtörésem, kihívtam vízszerelőt aki felvéste az előszobát (csak egy picit) és elkért érte 25 ezret. Másnap kijött a kárszakértő és adott 26 ezret. Betemetni és járólapozni az előszobát mégegyszer ennyibe fog kerülni, de még nem találtam ki, hogy hogyan fogom ezt előadni a biztosítónak. Úgyhogy majd kiváncsian várom nálad mi lesz.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #66322 üzenetére
Nem teljesen így. A Kárszakértő csak megszakérti mi sérül/het/et, ezt/ezeket felirja. Majd betolod a márkaszervizbe, ott szétkapják a gépet, átnézik mi sérült az idom alatt, máshol ez az stb stb, majd összeírják tételesen mennyibe kerülne, plusz munkadíj. Mivel amit telóban is momdtam ott nem ködölnek/fényeznek az idomba hanem mindenből csak gyári új kerül/het fel a gépre. Na ekkor kapsz majd te és a biztosító infarktust, hogy mennyi az annyi. Ekkor fognak egy x összeget felajánlani, hogy abból te magad megcsinálhatod. 1 körben nevetséges összeg lesz.. Ezért érdemes (is) ügyvédet fogadni, szkanderozzon csak ő a biztosítóval. Esetleg sérelmi díj mert a melóból kiestél xy időre. (Láttam FB kérdeztél/válaszoltak a motor biztosítás csapat) 2,verzió te magad kezded el össze kaparni a használt /új alkatrészeket a géphez számlával,javítasz amit tudsz amit majd a biztosító talán /esetleg ha megfelel neki is akkor kifizeti. És még lehet 3-4 verzió is.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #66322 üzenetére
A kárszakértő nem fog 200.000-et mondani.
elküld árajánlatért a márkaszervízbe...
Azt majd ők eldöntik hogy javíttatnak vagy Gtk...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #66329 üzenetére
Nem, mivel Kárszakértő nincs tisztában az árakkal és nem látja/tudja esetleg mi sérül/t meg az idom alatt még/máshol. Kb 10-20perc lesz kívülről amit lát és amit elmomdasz/megmutatsz neki azt felírja. Pót szemlén (márkaszervizben) derül ki ténylegesen menyi az annyi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #66332 üzenetére
Totálkár az totálkár. Eurotax alapján fognak kifizetni, semmit nem vonnak belőle.
Simán jól ki lehet jönni egy ilyenből. Csak észnél kell lenni.
És mindent kisajtolni belőlük.
Bukót ruhát mindent fényképeztess le vele. Ne csak azt amit ő akar.
Motor trélerezési költséget ha kell a szervízbe, telefonszámlát, munkából való kiesést, MINDENT!
Faternak 4-5x volt már kötelezős esete, mindig plusszosan jött ki.
Persze ezzel foglalkozik tudja mire kell figyelni.Teljesen egyetértek persu felettem lévő hsz-ével.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #66322 üzenetére
Nem ismered, miert lehetne; mennyi penzt lehetne kerni, igy a biztosito karugyintezoje konnyeden atviszi rajtad a biztosito erdekeit. Mar nehanyszor megemlitettem, h fordulj ugyvedhez, ha nem vagy vergeci pszichopata, nem erdemes veluk leallni veszekedni, mert lekoptatnak, ne vedd magadra, de te ezt nem fogod tudni menedzselni, kiszurjak a szemed vmi vallalhatatlan osszeggel.
Ott tisztavan kell lenni minden szaballyal es szoritani kell a tokuket, es veszekedni veluk mindenert, illetve kizsarolni a teged megilleto penzt.
A helyedben veletlenul sem egy forumbol meritenek ihletet ehhez a torturahoz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #66335 üzenetére
Nem tudom mi a sikerdija, ezt majd megbeszeled vele.
Otthon -marmint magyarban- van egy papirra felirva, termeszetesen jelenleg nagy erokkel keressuk, mert nem tudom hova lett a koltozesben.
De mosquito is belinkelt neked segitseget ezugyben.
Amint megtalaltuk a szamot elkuldom neked.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Yoshida
aktív tag
válasz Something_ #66335 üzenetére
Remélem a tank nem sérült, mert nekem 2 éve az fz6-ra csak az lett volna 300.000.- gyáriból... plusz volt két becsúszószár, egy tárcsa, kormány, lábtartó, plexi, bukócső, pár apróság. GTK lett
A kárszakértő felét se írta fel a hibáknak, és ilyet hogy a féktárcsa üt, meg se tud mondani ránézésre. A szakszerviz meg szépen felír mindent, beküldi a biztosítónak. Nálam ezzel a részével nem volt gond, a K&H-normálisan intézte. -
emre
veterán
válasz Something_ #66339 üzenetére
Lehet rá gondoltak.http://www.dozsaugyved.hu/
A hegylakok.hu és Sportmotor oldalon Dr Bear-ként hozzászól néha. Egy telefont megér a dolog.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
válasz Something_ #66339 üzenetére
GTK nem? Hát ez egy vagyon.
-
fattyu
veterán
válasz Something_ #66345 üzenetére
elkeserítselek?
októberben löktek fel kb. asszem valahol ott. novemberen lett leadva szervízbe hogy kárszakért intéz biztosítóz whatever elvégre úgyis tél van. nyilván nem volt nagyon kapkodva és erőltetve részemről. januárig hogy mosmá miafasz van.
február közepére tudták kiverni a pénzt a biztosítóból....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #66347 üzenetére
Bosszantó,pedig olyan szép az a motor abban a festésben. Amikor megláttam kiállításon,ááá + itt a jó idő és baszhatod.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
-
fattyu
veterán
válasz Something_ #66347 üzenetére
ne akard összehasonlítani. 95 ös motor. euratax értéke valami 3 kiló lehet talán
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
StoneBridge
senior tag
válasz Something_ #66349 üzenetére
Pont egy ilyen 600-as áll mellettem a parkolóban 1 éve, azóta szerintem nem is mozdult.
Amelyiknél a lengőkar ilyen nem festett alu, de fejre állított villás, 2005-2006 évjárat lehet? 2007-től lett a modell frissítve, más egyebek mellett persze, de ott már fekete a lengőkar is, jól tudom? Próbálom belőni, aztán lehet egyszer rákérdezek mi van vele, érdeklődésképp.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
BoB
veterán
válasz Something_ #66421 üzenetére
Miért ha megvan, az bizonyít valamit?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
polimorf
tag
válasz Something_ #66421 üzenetére
Igen ezek után már kételkedek mindenben amit mondott.
Állitólag még a szelephézegokat is beállitotta. Állitólag!!!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Something_ #66424 üzenetére
Konkrétan a motorolaj, fékfolyadék, hűtő folyadél, kardánolaj, légszűrő lett cserélve, és a szelphézagok lettek beállitva a 300 euróba. A gyertyák már nem lettek cserélve mert elmondása szerint nemrég lehettek cserélve. A vezérmű szijra is azt mondta, hogy semmi baja majd kb 50000km múlva kell cserélnem.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
BoB
veterán
válasz Something_ #66440 üzenetére
Az én sisakom egy fikarcnyit sem tágult 9 év alatt.
Amikot megvettem, max fél órát bírtam benne ha maszkot vettem fel alá, mert nyomott. Ez most sem változott meg
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #66440 üzenetére
"...Inkabb szoritson..." - ez egyéb dolgokra is igaz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
StoneBridge
senior tag
válasz Something_ #66675 üzenetére
Síeléshez bevált, motorozáshoz kevésbé. Farcsont védője nagyon kényelmetlen a motoron üléshez, leszedtük, úgy már oké. Viszont a két merev comb protektor egy idő után úgy elkezd nyomni, hogy utána alig szállok le a motorról. Lehet a hosszú lábam hykomat ehhez, pontosabban az üléspozíciómhoz nem passzol ez a megoldás.
Most az ütésre keményedő protektorokra esküszöm kényelmi okokból is, a kabátba a héten megy egy forcefield, mert a dainese evo gerincvédőm egyszerűen nem kényelmes csak a cordurámmal.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #66741 üzenetére
Ha összefutunk valamelyik itteni, közös guruláson és tényleg érdekel, akkor szívesen elmondom, de sztem ez már nem topiktéma, még OFF -ban sem.
Kroni1:
Igen, a kötelezőt többnyire idézőjelesen kell érteni. Pl. minden klubnak delegálnia kell két főt az évenként megrendezett, egy hetes, közös gurulásra. De, sokkal többen szoktunk lenni, mert hatalmas buli. Nekem fix a munkabeosztásom, nem tudok rajta változtatni. Ezért csak remélem, hogy a szabad két hetemre esik a túra, mert akkor tuti, hogy végig ott leszek.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #66749 üzenetére
Nemtudom miért döntöd el helyettük hogy mennyit fogsz kapni.... nem értelek...
Ez nem úgy van hogy úgysem fogják kifizetni... EZ NEM ÍGY MŰKÖDIK!
Ha nem fizetik ki a márkaszervízt mert nem éri meg a motor értékéhez képest, akkor totálkár. Ezesetben 350k-t ér a motorod? Nemhiszem. Akkor miért ennyire számítasz?
Lefogadom hogy ügyvédet nem fogadtál.
Term. No offense, csak nem értelek.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #66749 üzenetére
Ha te 350-re számítasz, akkor 150-et fognak ajánlani. Konkrétan ez volt nálam is.
-
Geresics
addikt
válasz Something_ #66752 üzenetére
Ne várd az elérhetőségeket, hanem keress rá...
Első keresésre kijött pl. a motoros érdekképviseleti központMeg mintha lettek volna ilyen cikkek valahol, de itt is ajánlottak párat. Keress vissza a fórumon, keress az ajánlottakra guglival! Ne várd, hogy helyetted megoldják mások a problémád, mert nem fogják...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #66752 üzenetére
Nagy vonalakban összefoglalva:
Baleset, kéksárga, bejelentés, a baleseti helyszín ellenőrzése a biztosító (Uniqa) részéről, majd megállapították hogy a jogalapom rendben (tehát fizetni fognak valamit)Kárszakértőt ki kellett imádkozni a helyszínre, alig tudtam vele időpontot egyeztetni (Dekra).
Amikor kijött, teljesen korrekt módon felvettük a látható károkat, addig bontani nem szabad, utolsó karcos műanyagot is fel kell íratni, lehetőleg cserére, és nem javításra.
Majd bontás, és az én esetemben az ismételt szemle elmaradt, mert semmi egyéb nem sérült (segédvázak teljesen sértetlenek, szóval csak műanyagban volt kár).Itt egy jó hosszú szünet... (lassan számolnak a kárszakértők, és a számítógépek)
...a százezredik érdeklődésemre elárulták hogy mi az az összeg amit 1) számla ellenében térítenek (tehát ebay kilőve) vagy 2) bemondásra kifizetik.
Mivel a felajánlott összeg a valós kár nagyjából harmada volt, maradtam a számlás javításnál. Itt még azt trükköztem be, hogy előzetesen leegyeztettem, hogy befogadnak külföldi számlát (speciel németet), és azt is kifizetik - mivel az itthoni árak lazán duplái voltak a német áraknak, így pedig majdnem nullára jöttem ki a javítással.
Vannak még finomságok, de a főbb irányok ezek voltak nálam. A másfél hét betegállományomat nem fizették, itt jöhetett volna egy ügyvéd segítsége, de ennyit pont nem ért már meg a dolog.
-
AndrewTdi
addikt
-
Kroni1
veterán
válasz Something_ #66784 üzenetére
Ez nagyon undoritó tőlük! Akkor a biztositás összege amugy miért nem csökken évi 5%-ot?? Hiszen neked akkor már egy "elavultabb" motor van a segged alatt! Sajnos próbálnak minél kevesebb pénzt adni neked, ahogy erre számítani lehetett..
-
válasz Something_ #66784 üzenetére
Te is érzed mire megy ki ez.
-
válasz Something_ #66798 üzenetére
Legyen szerencséd!
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #66911 üzenetére
Nemááá! Törés utáni biztosítós bízniszből szokták a cool építéseket csinálni. De, ebben semmi egyediség nincs. Se előretolt lábtartó, se Apehanger kormány, semmi különlegesség. Pedig milyen tutin mutatnál rajta terpeszülésben, ahogy a szél borzolná a hónaljszőrödet!
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Something_ #66911 üzenetére
Most te magad vásárolgatod a dolgaidat az összetört motorodon?
Miért teszed ezt?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #66917 üzenetére
Ha "licitálnak rá", akkor azt a "roncsot" oda is kell adni ám.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #66922 üzenetére
Ja értem. Illetve nem. Vagy mégis?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz Something_ #66933 üzenetére
Nem 8 év alatt tettem meg ennyit. Robesszal mentem kb. 5000-et, az SV-vel meg 11000-et, 3,5 év alatt.
De szerintem oltári marhaság a tapasztalatot km vagy évek alapján számolni. A céges autómmal fél év alatt tettem meg 30 000km-t, mégis olyan helyeken, hogy kb. 0 vezetési tapasztalatot hozott.[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz Something_ #66911 üzenetére
ha ebay, ki az eladó?
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #66941 üzenetére
Az a csomagolásbiztonsági bemutató nagyon tetszik. A kínaiak leleményessége határtalan. Fogtak egy műanyag próbababát, térdből levágták a lábait, ráhúztak egy pár tornacsukát, és ráállították a dobozra. Zseniális!
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #66941 üzenetére
Legalább megbízható eladónak tűnik.
-
ath
senior tag
válasz Something_ #66941 üzenetére
nézegettem én is ezeket, kíváncsi vagyok milyen minőség. majd tennél fel képet/beszámolnál? köszi
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #66975 üzenetére
Nekem is tök egyszerre kopik első hátsó. 1:1.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz Something_ #67011 üzenetére
Asszem évekkel ezelőtt hallottam valakitől, hogy az ismerőse olvasta valahol, hogy sokan csináltaák azt, hogy az új motorra rögtön felrakták az utángyártott idomokat, éppen ilyen okokból. Mert olyan nincs, hogy ne kopjon az idom.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #67104 üzenetére
2mm felett van még mindenhol az első is, szóval még egy kis időre jó lesz.
Nem tudom, hol látod hátul a kockákat, nekem ez a kockás kopás: [link], az enyém szép íves körben végig, nincsenek élek, és csak picivel laposabb középen az ív. Semmivel nem érződik nehezebbnek vele a döntés, mint korábban, teljesen kifogástalanul viselkedik.
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Something_ #67011 üzenetére
Tény, hogy elég horror a gyári idom ára, de mégis csak úgy teljes a motor. Nyilván senki nem vesz cirka 1 millás motorra millióért idomszettet de mondjuk eladásnál azért sokat befolyásolhat az áron, hogy gyári vagy utángyártott.
Ez az új motorra felrakom a kínai idomot nekem kicsit idegen, tényleg kb. olyan, hogy krva drágán megveszem a bőr ülőgarnitúrát aztán letakarom kockás pléddel, hogy ne kopjon. A magyar használt piac eladásnál nagy valószínűséggel úgysem fogja ezt megfizetni, 1-200k-t esetleg dobhat az áron de cserébe nézegethettem évekig a "gagyi" kínait a motoron. Aki befektetni akarja pénzét, az ne motort vegyen, hanem egy ingatlant jó helyen vagy aranyrudat.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- 3D nyomtatás
- Ukrajnai háború
- Honor Magic V2 - origami
- BestBuy topik
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Eredeti játékok OFF topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen