-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #102370 üzenetére
Tehát akkor az okosan motorozás definíciója: felhajtható állú sisak, körszakáll, három doboz még a szomszédba is, túramotor, sisakbeszélő, mindenféle gps meg telefonos tartó, utólag felszerelt gecinagy csövek és lámpák, textilruha tízezer zsebbel és fényvisszaverős csíkokkal, hátsófék taposása 0-24, bójakerülgetés, a motor dőlésével ellentétes irányba való testtartás, pleximagasító.
Mit hagytam ki?(#102371) ath ebben mondjuk van valami, én egy trágár kifejezést használtam rá, de egye fene
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #102377 üzenetére
Az valami egészen zseniális hogy mindenbe bele tudod fűzni a reklámot
Egyébként nem tudom hogy Mentolka nem-e vette a lapot, vagy szerinte egyszerűen nem vicces, de szerintem a motoros sztereotípiák kifejezetten azok, motorozási stílustól függetlenül. Én is magamra ismerek ha olyan, jót röhögök azt ennyi
Most hazafelé pl egy R6 a Kerepesin dupla záróvonalon a szembesávban 2 rendőr mellett nyelezte el, saccra olyan 80-100 körül mert a kettes már a felső tartományban forgott Rendőrök le se szarták
(#102378) Grillo LOL, igen
Hát a pesti robogósokat is körbe lehetne írni, és megint sztereotipizálok de 90%-uk iszonyat fasz módon megy, legalábbis akiket én nap mint nap Bp-n látok Sokan szidják a bicikliseket pedig kanyarba sincsenek a robogósokhoz képest
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #102418 üzenetére
Az önvezető autó nem a telefonját nyomkodja, nincsenek holtterei, hamarabb és hatékonyabban fékez mint te bármikor, nem 40-nel tötymörög a 60-as szakaszon, képes elindulni időben a zöldnél nem keresi másodpercekig az egyest, és még sorolhatnám.
De ti már az utóbbi 10 hsz-ben nem a gyorshajtásról beszéltek hanem minden egyebet idekevertetek amit kevesen vitattak.Budapesten minden reggel baleset van, olyan helyeken ahol harmincig se tudsz gyorsítani. Szereljetek fel még 100 traffipaxot a jól belátható zárt szakaszokra, aztán csodálkozzatok hogy semmilyen balesetet nem lehet megelőzni vele, ugyanúgy ahogy azt a rendőrség teszi a pár hete kiadott statisztikájuk és közleményük alapján.
Arról nem is beszélve, hogy bármikor megyek valamelyik autópályán egy ilyen védakapuhoz érve csak annyit látok magamelőtt hogy mindenkinek ég a féklámpája, annak ellenére hogy addig sem mentünk 130-cal sem. Mert a gyógyegerek reflexből tapossák a féket. És nem csak a VÉDA kapuk alatt, hanem a sebességet nem mérő útdíjkamerák előtt is.Lehet itt nettó hülyézni (milyen a bruttó hülye?) ami amúgy nagyon hangzatos csak semmit nem jelent, és te is egy hsz-en belül önmagadnak mondasz ellent a 30%-os példáddal.
Elég megnézni hogy a VÉDA kamerák nagyrészét milyen helyszínekre telepítették és még a "nettó hülyéknek" is leesik hogy a pénzbeszedésen kívül semmi funkciójuk nincs. Pedig rakhatták volna kereszteződésekbe is hogy figyelje a piros lámpákat, hogy csak egy példát mondjak.
A piros lámpán áthajtást egyébként pár éve vitték le 100 ezerről 50 ezerre.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Mentolka
senior tag
válasz Geresics #102418 üzenetére
Szóval, végigvittem a gondolatmenetet: ez kettővel ezelőtti hsz-el kezdődött.
Ugyebár felvetettem, hogy a sebességhatárt milyen módszerrel állapíthatták meg, anno. Aztán erre jött a válasz, hogy nem a járművek képességeitől függ a dolog, hanem a sofőrtől. Na, erre reagáltam, hogy ha sofőr nincs, akkor vajon korrigálnak-e a döntéshozók?A Te felvetésed abba körbe tartozik, amiről először szó volt:
Ezer évvel ezelőtt a Trabant elődje 50km/h sebességről tudott ésszerű keretek között megállni, ezért lett ez a sebsségkorlát lakott területen. (legalábbis, ez a feltételezésem)
Akkor most a GsxR100.000 megáll 180-ról ugyanannyi idő alatt.
Így az elé kiugró hülyegyerek (vagy felügyelet nélküli - mai szülők nevelése) biztonságban lenne. -
Formaster
addikt
válasz Geresics #102425 üzenetére
Felesleges a szó, mert magyarország a 10M "én mindent jobban tudok" ember országa. Vannak itt páran, például én is, akik tudunk gyorsan, de ésszel közlekedni, de ezt gondolja az is aki nem. Aztán ideges lesz mikor beáll a sor és nem tudja taposni neki, ezért kirántja a busz sávba és felkeni a motorost.
Svájcban egész pontosan az irreális gyorshajtás esetén az autó fegyvernek minősül, így a bűncselekményed fegyverrel elkövetett veszélyeztetés. Ezt kellene átgondolni, hogy mennyire is igaz a dolog. Van aki tud bánni fegyverrel, van akinek nem való. Ezt nem a véda dogja eldönteni, hanem a "sunyi" módon kirakott kamerák és a sokkal nagyobb civil rendőri jelenlét. Meg a hozzá tartozó busás büntetések. Ezek összessége képes lenne az emberekből kihozni a higgadt sofőrt, akiből meg nem, az meg nem menne át a rostán, idővel kikapálnák.
Ja de igen, akkor most jön a hőbörgés, hogy akkor én se mehetek gyorsan pedig tudok.
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #102425 üzenetére
Jól van, te annyira nem kúrtál fel , a topik gazdaságot nem azért írtam, hanem úgy jött le h erőltetve próbálsz pártatlan maradni, ami valamelyest abból is fakdhat és ezzel nem tudok azonosulni.
Amúgy a személyeddel és a munkáddal nincs semmi bajom, nem kell ennyire magadra venni a fenti témával kapcsolatos rekacióm."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #102516 üzenetére
Hm, komoly?
Európai Honda oldalon 2019-es dátum szerepel mindenhol mögötte.. kis esélyt látok rá h idén be fog érni, Reálmotor sem túl bizakodó..
Jaja, azt olvastam én is, állítólag véletlenül a 250-es teljesítménye került ki hozzá. Röhögtem is a sok IQ huszáron, amikor ment az anyázás h azt már '81-ben tudta az MZ-je is, szal' szarfoshonda.
Mellesleg ugye számtalan példa van manapság enduro, cross vonalon (német, osztrák piac), ahol a gyári fojtással 6-7 kw-ra csökkentik (papíron) a 125-250-450-es enduro motor telejesítményét h homologizálható legyen.
Az elírás mellett ez volt a másik, amire gondoltam.
De a kb. 40 ló ilyen felépítés mellett a kulcsszám. Megvan a kellő power és ez pont az a határ ekkora ccm mellett, amitől még nem lesz üzemórás.Azért azt te is látod a fotókból h ez 1:1-ben CRF váz és felépítés. Gyakorlatilag az index-ek, műszerfal, önindító, rendszámtartó, lámpák különböztetik meg attóll (meg nyilván a blokk). Dual sport-tól messze van.
Ez ha végre piacra kerül, egy iszonyú óriási lyukat fog betömni, már annak aki hajlandó kifizetni érte az új árát.Amúgy hahun találni olyan endurokat, amit dual sporttá alaktíanak. Fejidom, nagyobb tank, olyan dakarosra kb. De gondolom neked úgyis ez kell. Előbb utóbb meg ehhez is meg fog jelenni ilyen utángyártott kínai kiegészítő. Sőt, ha lehet hinni a pletykáknak h valóban CRF váz, akkor valszeg kompatibilis vele egy most beszerezhető átalkító pakk is.
CRF250L gyenge. Ez max erdésznek való kijárni a határba, vagy agglomerációból bejárni dolgozni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #102550 üzenetére
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam A piacvezető nyilván amiből a legtöbbet adják el, ez megint kérdés, hogy melyik piacon mi az. A megfelelő szó inkább a tesztgyőztes, vevőelégedettségben vezető. Több német fórumot is olvastam, ahol 2-3 termeket ajánlanak, többnyire legjobbként megítelve ezt, a motul pedig nem sűrűn van megemlítve.
HSM ezzel biztosan nem lehet. Kíváncsiságból kérdezem, hogy mennyire veri fel, mert brahiból gondoltam már rá, hogy ki kellene próbálni
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #102519 üzenetére
No komment én is voltam ott a KTM 1290 Superduke GT miatt, ugyanezt mondta a srác azzal a különbséggel hogy menjek ki tesztelni bécsbe, de vegyem meg náluk.Ő azért az évi 2-3 eladott darabért itthon nem fog tesztmotort tartani. LOL-. Felfoghatatlan magyar mentalitás.
Az indok hogy van elég motorjuk. Nem kell mégegy. Tudom e milyen drága egy tesztmotor fenntartása.
De szerintem a leggázabb hogy mi magyarok annyira hajlamosak vagyunk elkezdeni magyarázkodni, ahelyett hogy csak csöndbenmaradnánk és annyit mondanánk hogy, "nem, sajnos nincsen".[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #102570 üzenetére
Igen mondjuk ugye ez már valszeg gyártófüggő, hogy a bmw-nek vannak központi motorjaik amiket mindenki lekéregethet teszteli, a KTM meg azt mondja a dealereknek hogy ha kell, rendelj egyet rakira.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #102594 üzenetére
Mert megérdemli... Nem tudom sajnálni. Oké, néha előfordul,hogy azért farmer, pólóban elszaladsz ide oda, de azt se kéne. De hogy mellette még hülye is vagy és úgy egykerekezel,hogy nem is tudsz... Örüljön, hogy ennyivel megúszta a balf@sz.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #102594 üzenetére
A legfőbb probléma itt nem azzal van.
Hanem, h az emberünk a hátsó lábtartóra állva próbált egykerekezni, csak azt nem értem mit hitt, h ha majd átbillenik a holtponton a motor, mivel fékezi meg a hátsó kereket?
A természetes szelekció legékesebb példája az emberünk. Ész nélkül az ilyenek előbb utóbb kipuszutlnak.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #102640 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat!
yoda neked külön, azért offoltam be a robisba is (bocsi érte) mivel ott többet látlak aktívnak és rémlett, hogy neked tutira volt, igaz az évjáratot benéztem, csak a hegyesebb lámpa és usd villa maradt meg barátom gixxeréből, meg az élmény.
geresics az lesz, most előhozakodtam az ötlettel a teljes családnak a hétvégén, úgy néz ki ha "kibányászom" magamnak a motor árat akkor szülőktől A, nagy családtól safety lesz virágok és egyéb szarság ajándékok helyett erre a ballagásos marhaságra...
Barátommeg megtartja így jövő nyárig a gépet (már lebeszéltük), ő is szívesebben adja így tovább mint valakinek akit nem ismer hiába pénz pénz sajnálná ha lepusztításra kerülne, első komolyabb motorja volt.
Mekkora változatos sorsa lesz a gixxernek.zgospel a nem meggyel én se értenék egyet nincs viszonyításom de a 250-es után a próba kör alatt is azt éreztem mint mikor a fiat (1.2 szívó) átülők az 1,7-es CDTI-be. Ha finomkodsz is megy. Ezért tartok tőle de valami 40-50 lóerősnek nem látnám értelmét, Mike-nak lenne megint igaza, nyernék vele egy max két évet megint. És nem költenék sokkal kevesebbet mint most...
@HSM:
5100 is MA2, sőt szerintem az összes motorba való Motul az már.De szintén +1 a 7100 és fullszintnek, mióta azt teszek a kis légolajosba a csere közeledtével is ég és föld a váltó. Az viszont egészen biztos, hogy urban legend, hogy leengedve is vöröses rózsaszínes, nekem olyan fekete 4000km után mint a szomszédmacska.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #102699 üzenetére
Egyesek szerint a Shell prémiumjai is Schwechatból jönnek. Mások meg azt mondják, hogy csak az osztrák határ közeli kutakra megy csak onnan. Mindenesetre én V-Power 100-ast szoktam tankolni Mosonmagyaróváron, szóval megvan a két elmélet metszete.
Amúgy tapasztalataim szerint az itteni OMV MaxxMotionök elég változóak minőségben, egyszer tök jól megy a motor/autó, máskor meg elég lagymatag menet közben. A Shell-ben még soha nem csalódtam.
szerk.: A V-Powerekben 5% etanol van egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #102740 üzenetére
Tudom. De alapállásban, amikor körforgalomból kifelé, 30-al, nem vált vissza 4.-ből, az dúúúrva. Volt hozzá szerencsém.
Én nem mentem vele annyit, hogy megszeressem, nekem csak annyit sikerült, hogy az összes, régről ismert automataváltós rossz előérzetem újra előjöjjön vele. -
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #102743 üzenetére
Jó, akkor nem automata, hanem robotizált.
De D állásban irgalmatlan szar.
A 650-es V-Strom dinamikusabbnak érződik, pedig azt se forgatom 10-ig (6-ig se...)Tudom, mindenki más szeret a motorozásban, de az én agyamban valahol hozzátartozik a dologhoz, ha kanyargás közben váltogatok.
"Kár, hogy se agya, se látása nincs, és gondolatot olvasni sem tud..."
Pedig lehetne. Pont a napokban olvastam a Scania prediktív automata váltójáról, ami a GPS és a beállított útvonal alapján betervezi az optimális váltófokozatba az emelkedőket, lejtőket. És annál idegesítőbb tényleg nincs, amikor erőlködik a legmagasabb fokozatban, alapjáraton, és a dombtetőn leesik a minimál fordulat alá, és akkor, amikor már csak 20 méter lenne hátra, visszavált vagy kettőt.
Csak hát egy Scania váltó nehezen férne el egy AT-n
De komolyabbra fordítva a szót, valami szögérzékelőről olvastam az NC750 kapcsán, abban is DCT váltó van, valami olyat, hogy állítólag lejtőn, emelkedőn máshogy vált.
És tulajdonképpen itt elérkeztünk az automatizálásnak arra a fokára, amiből én már nem kérek. Annyi paramétert vesz figyelembe, és annyira fogalmam sincs, hogy, mikor mit fog csinálni, hogy akkor már átraknám manuális állásba.
Egyébként "hatalmas élmény" volt, amikor parkolóban forgolódás közben a DCT agya úgy gondolta, hogy ideje visszaváltani 2-ből 1-be. Az a marha nagy szerencséje volt, hogy sejtettem, hogy ezt fogja csinálni, de jobb lenne, ha nem csinálna ilyeneket -
HSM
félisten
válasz Geresics #102756 üzenetére
Fordítva ülsz a lovon ( )... Nem kell senkinek kitalálni, mikor hányas fokozatba akarok váltani, megoldom én magamnak a kézi váltóval.
"Ha határozott gázt húzol, simán visszagangol még sport módban is egyet, vagy kettőt!"
Pontosan ez a baj! Mire ez a szerencsétlen megtalálta a fokozatot, a manuális váltóval meg is előztem, akit szerettem volna. Nem mindig van lehetőség nekifutásból előzni ám, alaposan rákészülve, hogy legyen idő még váltogatni is.Ezt a parkolós dolgot nem egészen értem, mire érted, a GSXR-el mentem egy kb. félórás, 27km-es kört, ahol elég alaposan volt lehetőségem kb. minden tekintetben kipróbálni. Oké, a parkolóban tologatás, utaskényelem, fogyasztás, és a dugóban araszolás így kimaradt, de nem is ezekre voltam kíváncsi.
Ennyi pont elég, hogy a lényeges dolgokról legyen egy alapos benyomásod. -
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #102758 üzenetére
...vagy csak részeg volt, az megmagyarázná a helyesírását is!
Most itt kérdeznék valamit de inkább visszasüppedek a papír kötegbe ami tornyosul előttem. És hagyom, hogy mindenki elképzelje a kérdést amit eme sorodhoz intéznék.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #102758 üzenetére
Gondolkodtam rajta, hogy kitakarom a nevét, de a helyesírása akkor is elárulta volna. Tény, hogy megosztó ember, de ennek az eszmefuttatásnak talán lehet alapja, ezért ragadt meg bennem. Viszont azt alátámasztja, hogy a feszítő rugók minimálisat mozognak, így elvileg ártani nem árthat, akkor miért ne lehetne így elrakni. Más kérdés, hogy az én esetemben 80€ a komplett kuplung szett, mit is ver a víz, viszont semeddig sem tart lekötni. Minden esetre senki ne kövesse más eszmefuttatását, tegyen a saját belátása szerint. A motort meg nyilván nem szabad mínusz fokokban ok nélkül indítani, de valahogy elfelejtettem, hogy csak felénk ilyen enyhe a tél. Kb februárban lehet erre mínusz fokokkal találkozni, azon túl 2 éve januárban 18 fokok repkedtek. Ez esetben akár gurulni is lehet, de ha 10-15 secre beindul a motor, hogy körbejárja az olaj, szerintem semmi baja nem lesz.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #102819 üzenetére
Én ezt azóta használom, amióta volt ez az Y2k.
Nemannyira helyes, de nekem tetszik. Mindenki tudja hogy a k az a 000 helyett áll. De így levezetve ahogy írod magyarul tényleg szarul hangzik. merthogy a k az a kilót jelenti szószerint. Mennyiségügyileg igaz helyes, de tényleg szarul hangzik.
A km-ert már nem hibázom. Hála tblodi-nak.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #102819 üzenetére
Nem a km-hez kapcsolódik, hanem a 30 mögött helyettesíti a három nullát. 30k = 30.000.
SI mértékegységeknél a kilo- előtag 10^3-ont jelent. (Tudom, ez az alapegységek előtagja, de egyes jelölési rendszerekben így rövidítenek.) Szerintem teljesen érthető ebben a formában.
Nézz meg például egy elektronikai jelölési rendszert - mondjuk kapacitások kódjai -, és rögtön értelmet fog nyerni a dolog![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #102831 üzenetére
Az internet nyelve az angol. Lassan beszivárognak a magyar nyelvbe a külföldi kifejezések az internetes szlengben éppúgy, ahogy a hétköznapi nyelvhasználatban. A nyelvtan meg nincs kőbe vésve. Megnézel egy nyelvtan könyvet vagy egy értelmező kéziszótárat ma, meg mondjuk 50 évvel ezelőtt, akkor lehet látni mennyi minden megváltozott.
szerk: oké, nincs kF, de az SI előtagok nem merülnek ki a kilóban. Van a 10^-9-nek is neve.
És milyen az, amikor azt olvasod az újságban az ingatlanok apróhirdetésinél, hogy eladó 30M forintért?
Ez akkor legyen 30 MFt? Lehetne akár megaforint is, az is 10^6-on, mint a millió.
Na jó, ezt már ne vedd komolyan![ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #102819 üzenetére
Mondjuk nem értem miért nem google-zol utána, ha nem vagy tisztában a fogalmak jelentésével, rövidétésével, mert ez a nyelvtannáciságtól messze áll.
A "k" kiló rövidétése. A kiló fogalma pedig ezret jelent.
12k km = 12.000km.
Teasüti, így van, ahhoz is köthető, de a lényeg h nem helytelen.
mod.
geresics, kérlek, magyarázd meg nekünk magyaroknak, h mijjaz a WTF, ha már eccer' ennyire bántja a szemed egy helyes rövidítés.
A kérdés költői, de pont erről van szó.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #102836 üzenetére
Hogy jön a mértékegységekhez egy mozaikszó, vagy rövidítés?
Az angol/magyar nyelvi különbségekből származó 30k és 30e kapcsán ha bántja a szemed a külföldi kifejezés, akkor gondolom arra célozhatott, hogy ne használj külföldi kifejezéseket egy magyar fórumon!Ne keverjük már a szezont a fazonnal...
Ezt kicsit másnak olvastam.(#102837) etnies
Húú, a "lájkolástól" viszont agyf@szt kapok én is, ha így látom leírva.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #102836 üzenetére
Az alaposságommal semmi baj nincs, viszont gondolkodva olvasó ember ilyeneken nem akad fent. Érted, érti mindenki de te megmagyaráznád h miért ne értse senki. Kérlek vonatkoztass el a magyar mértékegységektől és azok rövidítéseitől.
Mint írták, az internet nyelve angol és pláne egy IT forumon iszonyú sokszor, topiktémától függetlenül találkozol olyan mondatszerkezetekkel, ahol vegyítve találsz magyar és angol szóhasználhatot, rövidítést.
Ahogy etnies írta, millió jövevény szó van a magyarban, amit egy magyar mondatban angolul és magyarítva leírva is helyes használni!Az az angol mozaikszó jelen helyzetben tökéletes példa. Hisz te sem MAF-nak, mégis egy magyar forumba írtad be és mégis érti mindenki, senki nem akadt fent h bazmeg, ez helytelen ám, mert ez egy magyar forum és nincs ilyen magyar mozaikszó.
mod.
Jól van, megoldva, kibeszélve, és most faxán elékstem egy megbeszélésről.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
emre
veterán
válasz Geresics #102875 üzenetére
Nem.
Mint lett linkelve is vannak különböző grafitos kenőanyagok, ki lehet próbálni.
De a grafitceruzás megoldás után itt senki se fikázza Tasit.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #103020 üzenetére
34. § Elõzés
(1) Elõzni abban az esetben szabad, ha
a) az elõzés céljából igénybe venni kívánt forgalmi sáv olyan távolságban szabad, hogy - figyelemmel az elõzni kívánó és a megelõzendõ jármû sebessége közötti különbségre - az elõzés a szembejövõ forgalmat nem zavarja;
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #103025 üzenetére
Lehülyézhetsz, ha attól jobban érzed magad
(#103022) gabor128 A kresz szerint le kell húzodni, de a Balkánon ne tegyél úgy. Maradj középen.
Ha lehúzódsz, akkor mindenki meg akar előzni, akkor is, amikor ennek a feltételei nem adottak vagy nincs értelme. Ez az a Kresz szabály, amit nem szabad betartani sajnos.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg