-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
Hülyeségekre ne hallgass, távolról nem látni milyen befecskendezési értékek tartoznak mihez, nem tudod miylen kontinensre szánt értékek szerint dolgozik, simán lehet 10-15% eltérés attól függően miylen norma szerint vannak beállítva, szóval nem placebo
Több és hűvösebb levegő több üzemanyag...
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Ha bírja akkor lehet rá tölteni egy kicsikét gazdagabb programot és így "nyitni" vagy 1db potival elcsalod a map szenzor értékeit, csak saját felelősségre, a katalizátorod kárára.
Vagy látszol a torló levegővel, és megbolondítod, de akkor lehet behülyül jobbe setben csak hibakódot dob rosszabban megtorpan.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
neutron23
csendes tag
Sziasztok! Tegnap ott voltam kakucson, én voltam a régi cicaszemes, szürke 600-as Fazerrel, pár kanyarral az R6-os mögött mentem, amikor megtörtént. Rossz volt látni, nagyon sajnálom. Azért írok, hogy jobbulást és sikeres felépülést kívánjak neki! Üdv.
(Én két éve csusztam ki a 12-es kanyarban, mondjuk nekem nem lett semmi bajom, de azóta nem tudom annyira mélyre dönteni, viszont próbálok minél jobban mozogni. Így is lassabb vagyok, mint 2éve.)
-
veterán
Erre a szintre sosem fogok eljutni, megelegszem majd palyan 45 fokos dolesszoggel mindenfele motorrol lelogas nelkul
Meg mindig nem tudom hogy az ezredessel kimenjek-e egyaltalan kakucsra, nem fogyna el nagyon gyorsan a fekbetet meg a kuplung? 🤔
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
yodamastah
őstag
Ez a baj ezzel az olcsó japán nakedekkel. Lehetne velük jól csapatni, de a futómű nem állítható. Nem kell hiper szuper verseny technika bele, tempózáshoz kicsit zárni kéne a csillapításokon, és máris keményebben lehetne csapatni vele.
Egy megoldás van. NIX30 cartridge kit + rugóstag csere. Vagy venni kell egy speed triple R-t. Abban ez alap
[ Szerkesztve ]
-
neutron23
csendes tag
Az elején még hármasban mentem a fazerrel, de rájöttem hogy 127km/h-nál forog le a kettes, ami pont a hátsó egyenes végére jó, úgyhogy kettesben végig én is.
Nálam csak rugóelőfeszítést lehet állítani, de a hátulja már annyira puha, hogy képtelenség jól összelőni az elejével, most max. előfeszítés van hátul, így legalább nem pumpál kigyorsításon.
Szoktam bújni a netet, hogy kellene okosítani a futóművön, de igazából rengetegszer rontok ívet, és nem is tudok valahogy elég nagy tempót menni a kanyarba, hiába mozgok amennyire tudok a motoron. A jelenlegi beállítással tuti lehetne menni 50-es időket, majd ha ott tartok talán elgondolkozom rajta, de az is visszatart, hogy egy normális futómű a fazer alá a motor piaci értékének kb. a fele és még mindig ősrégi 210kg-os csővázon ülök -
bajnokpityu
félisten
Ahhoz mindannyian.. minden nap megcsuszik meg meleg gumival is kigyorsitasnal. de ettol meg imadom. Szvsz sose lehet o a szuk keresztmetszet. A felni fek futomu anno csiliardokba kerult valakinek, en meg kb alaparon megvettem ket kisebb fektetes utan. Egyebkent gyanus h a streettel jobbat lehet menni, azert eleg nagy a sulya.
szomszednak meg v4 tuono azonos fek futomuvel. Ajanlotta h menjunk gurulni, meg csereljunk. Ulespozicio valszeg a tuonoe neked jobban bejonne. Ott elol van a kormany, es sportosan ulsz. A speeden meg inkabb rajta.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
yodamastah
őstag
Ha jól látom rosso4 van a motorodon. Azzal a gumival nyugodtan beengedheted a kanyarokba nagyobb tempóval a motort. A cél végén sokkal később fékezhetsz. Több helyen is szélesebben kéne indítani a kanyart. Kicsit korán érinted apexet. Lényeg tartani kell a lendületet, áttevős részeken gyorsan ide-oda dobálni lapról/lapra a motort, hogy ne maradj le az ívről, és amennyire lehet keveset elcsukni a gázt ezeken a részeken (van ahol tartott gázon kell áttenni a motort ide-oda).
Múlt hét szerdán zárás előtt pár perccel tudtam üres pályán menni. Ritka ez manapság. videó. Ez ilyen levezető menet volt, nem time attack Ez onboard, itt talán jobban látni hol megyek.
-
zgospel
őstag
Speedet szerintem felejtsd el, legalábbis egyelőre, amíg nem nagy pályákon mész túlnyomó többségben. De a Speedből egyébként is inkább a jelenlegi széria lenne megfelelő pályára, a korábbiak kevésbé agilisek, azoknál a V4 Tuono sokkal jobb választás, vagy az S1000R is. A mostani meg elég drága
A Street Triplet nekem is lehordták páran, hogy kicsi, meg gyenge, aztán amikor kigyorsításon mentem el mellettük az egyenesben, akkor a következő szünetben már más véleményen voltak De volt olyan is, aki nem ismerte a típust, és megkérdezte hogy ez ezres-e.
A 2017-19-es szériát már 3 millió megkapni, persze nem túl nagy a kínálat. Odaadnám kipróbálásra, de lejárt róla a műszaki és kéne rá egy szett gumi is, és ezekkel nem mostanában fogok foglalkozni más magánproblémák miatt, de majd egyszer szavamon foghatsz
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
neutron23
csendes tag
Mindenkitől szívesen veszem a választ
Nem szoktam kanyarban belenyúlni, csak max hátsó fékkel, de azt se nagyon. Az lenne jó, ha féktávon tovább rajta lehetne hagyni a kanyarbejáraton.
Én is Rosso 4-et néztem amúgy, meg Michelin Power Cup Evo-t, lehet megérné beruházni, a BT23-at meg elrakom polcra.
Anno arra mentem rá, hogy karistoljam a lábtartót, végig az összes kanyarban, ma meg teljesen felbosszantott, hogy akárhányszor leért, a frász jött rám, valahogy vissza kellene szoknom az érzéshez, hogy nem nagy baj ha leér... -
bacus
őstag
Hát valóban nem. Azért aki ilyen könnyedén oda adja vkinek (vagy eladáskor), mit csinál amikor a haver darabokban adja vissza? És mondjuk abszolút nincs pénze, hogy kártalanítson. Azon kívül, hogy vége a haverságnak, mit teszel?
Nekem sajnos van tapasztalatom, mikor a gyerek pl a kempingben (illetve ide lehet írni bármilyen magánterületen) meghúzza az autót, majd mentek szülőkhöz, azok megvonták a vállukat, hogy hát így jártál, rossz helyre álltál. Mondjuk ha magukra borítanák a motort és a gyereknek lenne sérülése biztos nem vonogatná ilyen könnyedén a vállát.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
De ne csak elmeleti sikon beszeljunk ezekrol, legyszi linkeld be az ezustszalas alaoltozoid. Egyebkent a ForceFieldrol is ezt igerik, hogy nem lesz budos, ellenben a valosagban az lesz.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
Micsurin
nagyúr
~4 éves HJC nem volt még ózonozva mert teljesen szagtalan, egyszer mostam ki kézzel langyos vízben az arcpárnát aztán annyi.
Igaz ha ~4-5mm-től hosszabb a hajam az már zavar sisakban.
norbert extrém lenne ha a krómszár kopott volna és nem a perselyek rajta. A CB-ben biztosan jelentősen több van de még ott is elég lett volna a persely szett csere a gyári szárakon.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
Egy vermesebb 1000-es (170-200+ le) mar negyed gazon emelgeti az elejet.
ne már. Lécci ne....
hát a 12es ninja nem veszi fel kettesben az elejét, csak ha iszonyatosan telibe rákúrom nulláról. Egy icipicit progresszív gázkezelést beletéve simán padlózható kettesben már.
1esben sem kezelhetetlen vadállat. pedig ott azért sor4nek még nyomaték is van bőven.
Csongi: kikérem magamnak persze szerencse nem árt az élethez de azért a húsz év alatt amennyi hülye helyzetet megoldottam. videót sokat nem is raktam fel ide, de ha rémlik akkor azért a konszenzus az volt hogy jár a fejem mint ventilátor és iszonyuan figyelek. valamint részemről mindig is kiszámított ámokfutás van. Annyira húzom amit ott és akkor vállalhatónak gondolok. kottáztam már el persze. de motorkezelési hibából perecem iszonyu rég volt.
persu: 90nél. egyesben egy ezresen az mi 10000? hol a jó istenben fog valaki aki nem akar ÖKÖR lenni egyest 10000ig elforgatni.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
veterán
Jó, de a kérdező 100LE-ről beszélt, egy 170-200 lovas gyorsasági motor azért egészen más tészta. Na, arra már én is azt mondanám, hogy gondolja át háromszor is, és inkább ne tegye. Csak ez most out of scope.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
yodamastah
őstag
Esti motorozás felejtős. Tegnap délután voltam kint, mondhatni üres volt a pálya. Supermoto versenyzőkkel volt tele, jó velük menni, van tempó. (Bár csak úgy 3-4 volt aki nem tartott fel )
Estibe be voltunk engedve felváltva gyors/esti, mert egy mentős eset miatt több mint 1 óra állás volt délután. Na ezt nem kellett volna Ilyenkor mindenki fent van a pályán, mert alig van aki kimegy pihenni. Durva tömeg volt, ennyi embert nem lenne szabad felengedni.
Videó: Nagyobb tempóva mehetsz még befele a kanyarokba. Sok helyen túl hamar érintesz, szélesebb íveken kéne menni, később érinteni.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
Nem voltam ott, nem láttam, nem tudok az eset részleteiről se semmit, és nyilván alapvetően igazad van a felelősséget illetően.
De!
Így tök látatlanban és nem ezt a konkrét esetet minősítve azért annyit hozzátennék, hogy van különbség előzés és előzés között. Mindig a hátul jövő feladata, hogy biztonságosan oldja meg az előzést, kezdő csoportokban meg aztán pláne figyelni kéne. Egy haladó/gyors csoportban például nem gond ha már rakom rá a kanyarívre a motort és még ott beszúr nekem valaki, csak állítok egy picit a motoron, aztán elférünk mindketten és megyünk tovább. De volt párszor, hogy olyan paraszt és veszélyes módon előztek meg engem, hogy üvöltve anyáztam a sisak alatt. Egyáltalán nem vagyok egy agresszív ember, de ott a pillanat hevében azért szívesen pofozkodtam volna.Az egyik nagyon pozitív hozadéka annak hogy a közepes és gyors csoportokban tudok motorozni, hogy az ott motorozó emberek általában jobban képben vannak, több a pályarutinjuk, ügyesebben kezelik a motort. Okosabban, tisztábban és gyorsabban oldják meg az előzéseket. Nyugisabban és élvezetesebben lehet menni, lehet vele számolni, hogy kb ugyanott fogja elkezdeni a féktávot ahol gondolnád, kb ugyanott kezd gyorsítani, kb azon az íven fog menni, stb, szóval kiszámíthatóbb.
Ha kiállsz egyszer nézni a gyors csoportot mondjuk pancsin, szinte minimális időveszteséggel olyan szépen előzgetik egymást, hogy öröm nézni.A kezdő és lassabb csoportokban ezzel szemben rengeteg az erőlködés, befeszülés, se az aki előz, sem akit előznek nem tudja hogy mit is kéne csinálni, és a legrosszabb amikor egyikük sem engedi el a másikat. Hungaroringen 2:30-as köröknél olyan vérre menő csatákat látni néha, hogy fúú. Gyakran kiszámíthatatlan íveken mennek, hamarabb és emiatt váratlan helyen fékeznek, kigyorsításon nem húzzák a gázt, stb.
Ezeket mind-mind bele kell számolni amikor a lassú csoportban motorozunk és ennek megfelelő távolságot tartva minél tisztábban megcsinálni az előzést.Szóval simán el tudom képzelni, hogy nem teljesen a csaj hibája a dolog (továbbra is csak általánosságban, a részletek ismerete nélkül).
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
veterán
-
Biqci
aktív tag
"Erre mondjuk majd jovore orvossag lesz egy tuono vagy duke 890r"
Nem lenne egyszerűbb és olcsóbb egy sportkipuf rendszer?
Egy fasza sornégyet lecserélni valami "hykomat" megoldásra Én imádom a Triple-t de hiányzik a sornégy hangja, visítása, főleg a Remus-szal..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
yodamastah
őstag
Rosso 4 corsa oldalain sc keverék van. Ezen a linkelt fótón az látszik, hogy lapon nem húzod neki, csak gurulsz. Max dőlésszög közlében nem kap terhelést a gumi, és egy 5 cmes sávban összegyűlik a morzsalék. Ha kened neki rendesen, akkor kis 2-3mm galacsinokban kihordja a gumi szélére a morzsalékot és a teljes felületen sima lesz a gumi. Szóval ez nem "bántva" volt, hanem kímélve
-
veterán
Akkor jó hogy megrendeltem 2 szettet a túrára. Én gyakran DM-es füldugóval alszom, és tudom hogy mindent nagyon tompít, beszédet is abszolút.
Kérdés hogy melyik alpináról van szó? Mert van túrás, meg race is, én csak bedobtam a racet a kosárba mielőtt észre vettem volna hogy van túrás is. Attól tartok nem hallom majd a motort.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Biqci
aktív tag
Na jó, tényleg jók, főleg a Tuono, de tudod, kinek a pap...
Nekem nagyon tetszik a Triumph jellegzetes kiegyenlítő tengely visítása, olyan közepes fordulaton. A múltkor mentem egy tavalyi RS-el, azon Arrows volt, na az odab.szott..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen