-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz DigitXT #32304 üzenetére
Halkan mondom kivert a víz a videótól, mert átéltem ezt, azért is ezt linkeltem. Ha nem lassul nem lassul eléggé. Pontosan tudta mi lesz ahogy én is. Akárhogy fékeztem nem lassult eléggé. Amikor hosszú másodpercek telnek el a baleset előtt, mert érzed, hogy baj lesz és fékezel. Nem ész nélkül, nem satura és akkor sem áll meg és szembesül vele az ember, hogy csatt lesz. Még végig is gondoltam, bal vagy jobb oldalt zúzzam. Jobb oldalon kipuf, most a balt.
-
Biztosan meglepődne ha beállna a dugó, bár sztem olyan gyorsan megy, hogy ez lehetetlen.
[link] -
Lidli kipipálva. Végre van rendes akkutöltőm, meg teszter is.
Sajnos amikor rátettem az akkura azt mutatta rendben van nem is töltött rá. Ő jónak látja. Beállt 13.6V-os csepptöltésre szinte azonnal. -
válasz Integra #32324 üzenetére
Nem írja, hogy ki kell venni. Attól, hogy lidlis szerintem korrekt darab. Olvasgatva a leírást elég intelligens. Tud motor akkut tölteni 14Ah-ig (0.8A) és autó akkut 120-ig (3.8A). Aztán van benne téli funkció is meg a 6V-os akkukra egy program. Relé biztosan van benne, mert a program kiválasztás után kapcsol csak be. Meg az is biztos, hogy kapcsoló üzemű a tápegysége. IP65-ös védettség. Robosztus darab.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Integra #32326 üzenetére
generátor és a kimenő DC fesz kábelét ki tudom kötni egy mozdulat. A többit nem érdekli, mert azok már "jó irányból kapják" a naftát.
Vettem tesztert is, hogy jó e a töltés. Ha ez lett volna nálam korábban akkor már októberben fény derül a gyenge töltésre és most nem aggódnék azon, hogy mi van az akkuval. Ahogy elnéztem valahol 11V és alatta kicsivel omlik össze az alapjárat és leáll. Ez az én esetemben annyit jelent, hogy amint elszáll a töltés marad szolig pár percem és leáll a motor alattam, de ki tudom iktatni a villanyt az meg nagy segítség.
Mióta jó a töltés látványosan egyszerűbben indul el. Örülnék ha kibírná ezt a szezont az akku. Jól jönne ki ha új szezon új akku. -
válasz Bogyó bá' #32328 üzenetére
Jó neked. A roxi is ilyen volt, de ez nem. Egyszer amikor elkezdtem gyanakodni a töltős gondra azt csinálta 1 hét állás után kint az akkor még csak 1-2 fokban, hogy amikor el akartam indítani csak tekerte lassan, persze az akkufesz 11 közelében sem volt. Megenyekkent. Kicsit vártam és újra, majd tekerés közben elkezdett járni a motor, de nem maradt járva. Újabb pihi. Aztán nagy nehezen járva maradt de össze vissza kalapált még a szerény kis töltés be nem állította 12V környékére. Az nagy hiba volt, hogy nyúztam és nem kivettem kicsit rátölt autós (2.5A) töltővel, de már mindegy.
Ez a szar tud olyat, hogy téli üzemmód ami ahogy nézem = a hidegben áll sokat felállásra. Akkor jól jött volna. Pár perc alatt észhez téríti. -
MD80-as kínai kamerát ne vegyetek.
-
Na mehetek motorral most az éjszakába. De szeretem ezt....
-
-
válasz Teasüti #32382 üzenetére
Hát sztem itt nekem van a legkisebb ami téged érdekel kategóriából. 4,5 - 5L-ből eljárok. Sztem 4.5 alá is lehetne nyomni, de az öreganyós tempó. Olaj nekem 5000km-enként kell 2.9L + olajszűrő. Ez kijön 10k-ból bőven. Meg talán a gumi ami fogyó tud lenni. Az 27k-ból megvolt szereléssel. Majdnem a legdrágább van rajta. Előre valamivel olcsóbb. Minél gyengébb a gép és minél békésebben jársz annál többet bír ki.
Szerintem ezt így felesleges kérdezni, mert mi van ha féktárcsát kell venned? Az súlyos pénz, igazából minden horror árú ha bele kell nyúlni. Ha csak benzin meg olaj kell bele az a legolcsóbb felállás.Biztosítás nekem 8k körül van, de majd emelik a baleset miatt. Átírás stb 35k-ból megvolt, mert papíron csak 25Kw-os. Régi nevén súlyadó ~6k.
[link]Drága játék a motorozás. Akárhogy próbálsz okoskodni.
[ Szerkesztve ]
-
Én már 1 hete ingázok napi 70Km-eket. Reggel 6 körül indulok és ilyen tájt érek haza. M0 és társai.
Más: Ma csörgött a telefonom, de órám volt nem vettem fel. Tudakozóból azért kikerestem ki hívott. Hát az eredetvizsgáló állomás. Hazafelé benéztem hozzájuk mondom miért kerestetek? Hááát ő olajcsere meg lassan lejár a műszaki. Mondom neki üm, olajat magam cserélek, vizsgára meg már beszültük, hogy itt nem nyerő, de köszönöm.
-
-
A tankpadoknak van valami nagy titka? A drága is feljön a széleken?
-
Ti meddig melegítitek a motort (jelen időjárásban reggel ill du)? Ma volt ebből először gondom, nem bírták a hangját és szóltak. Hát senki miatt nem fogok hideg motorral felmenni az M0-ra és azonnal 110-el repeszteni.
5 percet biztosan eltollászkodok, legalább még a hengereket nem lehet megfogni. -
válasz Zolee_70 #32703 üzenetére
60Km/h-nál másodpercenként 36métert halad a vonat, akkor a motor is. És az nem 160.
Múlt héten játszottam egy félreeső szakaszon a vészfékezéssel 50-ről. Már az is horror mennyire nagy erők hatottak rám. [link] Itt már nyalta az aszfaltot. Eddig bírtam cérnéval, hogy nem satuzom le. A féknyom végén állt masszívan az autó és nézett rám a sofőr. -
Hogy elüldöztétek.
-
válasz -Mosquito- #32773 üzenetére
Kinek mi a lényeg.
-
válasz -Mosquito- #32819 üzenetére
Ti hangoskodtatok itt? Mint az ágyú.
-
válasz Dexar007 #32822 üzenetére
Én sem így csinálom, holnap megpróbálom. El még nem döntöttem, de volt már, hogy megrántott és picin múlott a borulás. Mindezt télen a garázsban.
Még nem volt megcsinálva a kormányütközőm, addig tartózkodtam a kormány végállástól, de már jó.
Amikor az ember 3x próbál elindulni és mindig lefullad. Mondom mi a f van? áá semmi csak az oldalstender maradt kint.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs