-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #92181 üzenetére
Pályafüggő. Kisebb pályákon egyértelműen nem. Nagyobbaknál igen, hiszen hosszab egyenes után nagyobbat kell fékezni. Kakucs pl tiszta kis kanyar, semmi extra. Talán 110-ig tudsz felgyorsulni... én legalábbis az én nagy dögömmel. Ergó nincs miről nagyot fékezni. Hungaroring az már... ott simán 200 felettről kell a célegyenes végén fékezni a visszafordítóra, az tuti zabálja a féket.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #92181 üzenetére
Amúgy pont azon filóztam, hogy hova tovább gyűjtöm a tapasztalatokat, annál inkább jutok arra következtetésre, hogy csapatásra... pályanapra, krossz pályára csapatni, eszetlenkedni sokkal nagyobb élvezet a kisebb motor. Túrázni nem adnám alább az enyémnél, mert szeretem ha pakolástól függetlenül megmarad a rugalmasság és tudom a saját tempómat tartani, de ahol az élvezet a lényeg, ott nekem sokkal nagyobb élvezetet ad egy pl. 125ös krossz vagy enduro motor 100%-os kimotorozása, mint valami 400-600-as nagy dög 40%-os kimotorozása.
[BMicsurin]: Mivel a motor is kínai, mi baj lehet?!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #92222 üzenetére
Most voltunk céges használtautó vásárlás mizériában és hidd el, a hd kép sem ér semmit. Élőben ugyanolyan sitt volt, mint amihez nem volt hd kép. Én már rég megtanultam meg kell nézni. Teljesen felesleges spekulálni képeken, meg telefonbeszélgetések alapján mondott információkra. Tudod, messziről jött ember azt mond amit akar.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mike-
addikt
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92284 üzenetére
Van több is ráadásul 600+ kategória csak azokat úgy hívják hogy KTM SC/SMC, Kawasaki KLX650R, amit a Dukeon eltölt az ember azt eme gépeken is simán tudja.
Felpakolva nem kis távolságot gyűr le vele a raider és társai hasonló gépekkel.
Egy ülést komfortossá tenni sokkal kevesebből meglehet csinálni, mint amiket a Dukeon kellene hogy mindenre alkalmas legyen.
pl: A KTM SC 625 121kg szárazon, feltöltött állapotban is 132-133 kg csak, mellé párosuló 60-62 pacival igencsak mindenre alkalmas, jó vele endurózni, SM-ként is szuper, egy üléspárnázással 600-700 km is megtehető vele egyhuzamban.
Oldaldobozkonzolokat pedig erre is ugyan úgy lehet csinálni mint bármely gépre.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92287 üzenetére
Természetesen mivel egy jóval nagyobb teljesítményű 1 hengeres motorról beszélünk sűrűbb a szervizelés.
De ne feledjük hogy az SC és korai SMC-be csak 1.6 liter olaj megy bele, ha úgy nézem és magam csinálom az olajcserét árban nem sokkal vagy többe mint a Peggy esetében.
Mindig azt szokom mondani, valami valamiért, lehet sűrűbb a szervizelés de az élmény is nagyobb.
Természetesen nem üzemórás motorokról beszélek, ott tényleg nagyon hamar eljön a kötelező csere és felújítás ideje ha használva is van a gép.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #92282 üzenetére
Ha az eszükre hallgatnak, akkor lesz.
Egy motorblokk kifejlesztése olyan pénzekbe kerül (gondolom), hogy minél több helyre fel kell használni, úgy térül meg.
És csinálhatnak belőle egy "jóárasított" változatot is, amit nem pakolnak dugig mindenféle elektronikával, gyorsváltóval, meg egyébbel, és "csak" motorozásra legyen való, de 1millával olcsóbban... -
Topiccsendőr
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #92357 üzenetére
A monitort macerás cipelni magammal bárhová.
Egy kicsit árnyalja a képet, hogy a mostani MacBook Airt 200 körül el tudom adni, így az új gép árának kb. 30%-a visszajön.(#92359) vendingo: Azért teljes mértékben nem mondtam le semmilyen motorról. Na meg ez csak az anyagi rész, amit kaptam tegnap. A sérülésekért járó még hátravan, ami min. 4 millió lesz. Abba azért még beleférhet egy Monster 821 + a ruha.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #92414 üzenetére
Nem életlen, nincs fókusz baja! Egyszerűen nekem (mint hajdani elég komoly amatőrfotósnak - 5 éve már nem csinálom) nem megfelelő a színhőmérséklet, nem megfelelő a szűk dinamikatartomány és a kicsi bitráta miatti ocsmányságok számomra elfogadhatatlanok.
szerk: ha egyszer mégis filmet fogok forgatni, akkor azt a kis Sony NEX-3N MILC-emmel fogom csinálni (ez amúgy is mindig nálam van motorozáskor) csak kell hozzá valami vízálló / porálló védőtokot fabrikálni. Optikai képstabis 16-50 üveg van rajta, legalább zoomolni is képes lesz. De ez még a jövő zenéje, a videózás még nem érintett meg igazán - az AS20-at kíváncsiságból vettem, de arra egyszerűen nem elég jó, amire én szeretném
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
válasz Geresics #92377 üzenetére
Hehe, pár emberen jót lehet itt derülni. Elég egy két üzenet és a motorozás közti szünetekben lehet derülni . Egyébként nem értelek, én folyamatosan építem a motoros szocializmust
Hétvégén belement a motorba 360km az új túra plexivel. Egyre inkább elpapásodom
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #92454 üzenetére
Nem lehetetlen télen, sőt akár hóban motorozni sem, csak számítani kell a következményekre...
Ő nem számított a következményekre.(#92450) z123456789
Jól mondja Geresics, dönteni azért kell (vagy ha nem mersz, akkor ne is ülj motorra). A hirtelen erőátviteleket és fékezéseket kell érteni ez alatt, nem azt hogy nem merek kanyarodni.
Ha az útviszonyok valóban azt indokolják, hogy ne döntsük a motort, akkor meg jobb nem motorozni és lassan haza evickélni.Amúgy lehet féktesztelni motoron is. Hátsó kerék milyen könnyen csúszik meg, pont mint autónál.
Ha figyelsz rá mennyi tapadásod van, akkor azért lehet következtetni a kockázatokra is.
Én pl egy meredek felhajtón állok ki a garázsból. Rajta ülve első fékkel engedem le hátrafelé gurulva (ugye önerőből hajtok fel), na ha ezen a felhajtón az első kerék ha nem tudja megfogni a gépet, akkor tudom, hogy baj van.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #92460 üzenetére
Szériaérettebnek tűnik, mint a Yamaha.
Persze, csak messziről, ebben igazad van.
Egyrészes krossz ülés, nincs rendszámtábla (na, azzal lehet még igazán bénát alkotni, ha erre a farrészre rendszámtáblatartót tesznek), a dobozoknak sincs hely, szóval tényleg nem holnap látjuk a kereskedésben ezt sem.Mindenesetre jó, hogy nem csak 1200-1300cm3-s, 300kilós tankokkal "lehet" adventúrázni, hanem újra felfedezi a többi gyártó is a kisebb, a realitásokhoz közelebb álló motorokat.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #92547 üzenetére
Eléggé hanyagolom a témát több okból is, de ma reggel felmásztam YouTube-ra kicsit motoros vlog-okat nézni forrás kutatás gyanánt.
Gondolom a népszerűbbeket dobta rögtön az arcomba és ezek alapján nyilvánosan is elnézést kérek az előző kijelentésemért. Ezek egész korrektek. Akad köztük ugyan, ami számomra nem fogyasztható (15 perces videó, első néhány percben semmiről nem beszél: na ezt az időt sem kapom már vissza az életemben). De összefüggően és kulturáltan tudnak beszélni.Amire én gondoltam az nem üti meg ezt a színvonalat.
(Nem találtam rá hirtelen példát.)
Örülök, h azért fejlődnek a magyar vloggerek is. -
Topiccsendőr
addikt
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92709 üzenetére
Ez mind igaz de, attól még nem nevetem ki.
Ha mondjuk öttel eldől és felkel hogy semmi baja az rendben, de hogy ezt valaki viccesnek látja.
Én nem nevettem, sajnáltam még ha hülye is volt hogy így motorozott.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- bambano: Bambanő háza tája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- E-roller topik
- 3D nyomtatás
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen