-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
User64476
őstag
válasz DigitXT #50024 üzenetére
Igen ismerem ezeket a vidókat, egyszer kétszer megfordultam a pc boltjukban is még sok sok éve amikor indult, de amikor bejött a főnök úgy beszélt az alkalmazottakkal mint egy darab fekáliával, és erről az üvöltöző jópofaságról mindig az jut eszembe, hogy erőltetett, mert a hapsi csak egy nagy bunkó. De biztos csak rossz napja volt... Mondjuk kértem tőle javítási ajánlatot is egy DR250re és korrekt árat mondott látatlanban.
-
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #50626 üzenetére
Igy van.Egy ilyen művészi munkát bűn átfesteni, sok más megoldás van, tank csere, fóliázás, tankbőr vagy bármi más. De lefesteni barbár tett.
De ezen még korai vitázni, előbb vegye meg aztán meglátja.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Outlander
őstag
válasz DigitXT #50636 üzenetére
Hát, csak tudod, Magyarföldön, Japán motoron, őshonos Ámerikai lakos jelképe, az nekem valahogy nem jön be.
Olyan mint mikor egy magas szőke emberen kínai írásjelek vannak tetoválva, és feka rapper ruhában van, ír akcentussal.
No de ennyit, nem többet.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Daywalker
addikt
válasz DigitXT #50660 üzenetére
Szerintem ez az összehasonlítás csak akkor lehetne objektív, ha tök egyforma robogók lennének, egyforma tömegű riderekkel. Még nagyköbcentis 4T sportmoroknál is csak pár lóerőről és nm-ről beszélünk sima végdob cserénél, szóval olyan nagyon megtáltosodni nem fog a paripa. Illetve még egy: a hangosabb jobban megy érzetét kelti. Ettől függetlenül simán lehet, hogy jobban megy, de nem lesz rakéta.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #52151 üzenetére
Más is használja városi közlekedésre nem csak én és nem nyafog. Mindenki olyan motort/robogót vesz ami számára és célnak/céljainak megfelel de itt is ott is lehetnek korlátok/kompromisszumok.
"Tuning T-Maxot vennéd meg"... Na az egy igazi szopóroller is lehet. Ezt azt fogja megvenni aki ugyan ilyen elvetemült tuning örült,ép eszű ember elkerüli az ilyen lehetőséget.. 2-3-ik motornak jó lehet.. Szervizelni/karbantartani csak azért mert van egy kilóvős robogóm,nem éri meg. Másik vezetni is tudni kell/kéne. Akkor inkább egy GP 800-as vagy valami 600-as sport gép.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #52165 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett.. " 2-3-ik motornak jó lehet. Akkor inkább egy GP 800-as vagy valami 600-as sport gép. "
Na tegyük tisztába a gyereket. Fordítom. -Én- ha lenne 1-2 motorom/robogóm és felmerülne egy ilyen T-Max tuning verzión és brahiból,nem számít a pénz jeligével akkor lehet előbb vennék valami mást. Azt a mocit ha használnám nagyon költséges lenne,ezért írtam a másik két lehetőséges alternatívát amit jobban ki lehetne használni. Annak a fenntartásából egy komolyabb gépet is olcsóbb üzemeltetni. (Technikailag tuning szempontból rendben van a T-Max)
Maja klub elnöke Tamás majd ~2méter magas. Csak a lábai olyan hosszúak mint egy modellnek. 250cm3 kis Majestyvel járkált jó pár km-t az asszonnyal majd ezt kinőtte. Majd szóba került ez/az. Nagy Burgira is felült DE nem fért el a lábai,hihetetlen de a T-Maxon elfér. Egyébként kacsingat Ő is erre arra, DL 650,Varával is ment csak az anyagiak szólhatnak közbe szerintem.
Robogóellenesnek meg ne nézzél légy szíves,mert nem vagyok az! Elismerem létét/értelmét/praktikusságát. A mai napig vennék még egy nagy Burgit,mellé talán egy Xt 660 pályázni,plusz felnikkel bütykös gumikkal az off road is menne vele.
Nyafogást meg magamra és akik ilyen dögökkel közlekednek városban.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #52172 üzenetére
Akkor ezt most kiveséztük,vagy sör/virsli lesz?
Csongi:
A Runnernek linkelt oldalon megnézted milyen izzókat ajánlottam? Runner,semmi baja nem lesz a foncsornak/burának mehet bele.
HGábor:
Nálam most ment ki az egyik Osram ~35ekm után.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #52467 üzenetére
Ruhát rendelésre az N104 szintén,sőt drágában mint az Euromotornál hoztak volna. Táskát,gyertyát,esőruhát szintén rendelték. N-Com-nak kevesebb a készenléti ideje,rövidebb hatótávja,sisak specifikus/eladod a sisakot adhatod is el az N-Comot,drága alkatrész,de ezt Te is tudod.
V.Stryker:
Reménykedj,hogy passzoljon és jó legyen. Cabergből az M-es ment a fejemre,Nolanból L-es. Ahány márka/típus annyiféle méret/forma létezik..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
fattyu
veterán
válasz DigitXT #52476 üzenetére
nekem 180 az utazó utassal.
addig bírja a nyaka a szelet.
egyedül 2-220. és bár nem próbáltam de nem is fogom soha. épp a tempó miatt. oda már nem fér bele a megosztása a figyelemnek.
*(természetesen a németországi autobahnon túrázásra értendő)
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #52488 üzenetére
N-com neked gyárilag benne volt? Az N102-mben nekem is ott az előkészítés, gondolkodtam rajta h beszerzem, de elég horror áron találtam külön, kb. 30-40k környékén.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #52495 üzenetére
Köszi!
Megpróbálok használtan szerezni én is. Egyébként maga a hangszóró és a beszélőke be van építve a sisakba, kábellel lehet is rá csatlakozni, de még nem próbáltam.
Egyébként kérdéses h megéri e egyáltalán ennyit kifizetnem érte, 5-6 éves sisak, egy plexit most rendeltem rá (10k), mert volt a régin egy jókora karc, illetve varratok bele új bélést, az is is 9k, de szerintem jövőre muszáj lesz lecserélnem.BT kapcsolatnak utas kommunikáció és navi hang miatt örülnék, zene engem motoron nem érdekel, zenéljen a V4 és a két Sebring dob.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #52507 üzenetére
Valószínű Nolan lesz az utód is, a minősége, zárszerkezete, kényelme meggyőzött, meg úgy összességében bevállt, az N-com pedig gyanítom kompatibilis az új modellekkel is.
Ah, közel sem olyan hangos. Az szó szerint egy herélt dob volt, átláttál rajta.
Ez azért komolyabb felépítésű, 6000 alatt kifejezetten halk, inkább csak öblös és a klasszikus érces V4 hang jellemzi, felette megjön a hangja, de ott már jó részét elnyomja a szélzaj."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Mizsala
csendes tag
válasz DigitXT #53340 üzenetére
hogy a "drága", és "márka" is lehet szar
Ahogy mondod!
Ezért írtam, hogy ha egy kicsit drágább is, de tutira jól dolgoznak, akkor engem nem zavar hogy megkérik az árát.
Volt már olcsó és nagyonjó szerelőm is amíg a dunántúlon laktam, de nem ingázhatok oda állandóan ha szervízeltetni szeretném. Ezért lenne jó valami korrekt helyet találni pesten, ezért érdekelt hogy ki hová hordja. -
fattyu
veterán
válasz DigitXT #53340 üzenetére
elkeserítlek,
a pár éve tök jó hely is képes elkurvulni.
Mizsala: Shoeit cseréltem HJCre... ugyanabban az árkategóriában.
A hjc csöndesebb kényelmesebb jobb a levegőzése. Ne általánosítsunk.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen