-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rent
senior tag
Sziasztok!
Ducati Monster 620-ról mi a véleményetek? Első "igazi" motorom lenne 31 évesen. Igazából ami megfogott benne az a külseje, a v2, a naked stílus, a hangja stb. Igazából szerelem első látásra. Árban max 700-750 ig szeretnék elmenni, viszont ha van bármi alternatíva (akár olcsóbban), akkor megköszönöm az ajánlatokat. Igazából sv650n egyáltalán nem tetszik, néztem kisebb gépeket is (Vtr 250, de 600e körül van egy 1999-es vtr250, akkor meg már monster ), de úgy hogy legyen 2000 utáni, injektoros és még abból is leadok hogy nem feltétlenül kell a v2, egyszerűen mindig a monsternél állok meg újra és újra, ott nem találok kompromisszumot.
Mondjatok kérlek pár érvet amivel lebeszéltek róla, hogy nem rá van szükségem. Köszi![ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Én meg ilyet szeretnék, csak még pár hónap mire meglesz rá a pénz (már egy ideje gyűjtök), remélem május, de legkésőbb június[link] Néha azon gondolkozok, hogy racionálisabb döntés lenne egy gs500, cbf500-600, vagy fz6n, er5n stb., de ha szívemre hallgatok, akkor a linkelt típus lesz. Ezerszer végignéztem az összes hirdetést, amiket itt linkeltetek motorokat már mind láttam (pl fehér gs500), de mindig visszatalálok a monsterekhez és ott is ragadok.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Mi gáz már ez a hirdetés: [link] Ennyire hülyének nézni az embert... Még jó hogy ingyenesen nagyíthatóak a képek. Szervizkönyv szerint először 7 éves korában cseréltek olajat, azt sem szakszervizben, majd véletlenül kihagytak egy helyet, majd a 10 és 15E szerviznél ugyanaz az írás a felsorolásnál, csak más az aláíró, viszont itt már a pecsét is hiányzik. Természetesen a futott km-re hivatkozva árulja ilyen drágán. Szívem szerint leírnám az észrevételeimet és megkérdezném, hogy számlával tudja -e igazolni. Fogott egy szervizkönyvet és kitöltötte házilag...
-
Rent
senior tag
válasz tboldi #68325 üzenetére
Grat!
Én idén február 6-án beiratkoztam, 2 nap alatt letudtam az online kresz felkészítőt (12 óra), 3 hétre rá adtak kresz időpontot egy pénteki napra, ami 100%-os lett (vizsgáig a programba belement 24 óra), vasárnap már rutinoztam és rá 3 hétre vasárnap sikerült a rutinvizsga. Ezután 2 hétre rá szintén vasárnapra kaptam időpontot forgalmira és sikerült az is.Kb. 8 hét alatt meglett az A jogsi, kézhezvétellel együtt kb 10 hét.
Közben meglett az első "nagymotorom" is, egy Suzuki VZ800 marauder lett végül.
Kimotoroznék vele a világból annyira bejön.
Állandóan esik az eső, így nem sok lehetőségem van felülni rá, de már sikerült 1300km-ert beleraknom 3 hét alatt. Hazahozatal is szép volt, 6 fok, szakadó eső, még motoros ruhám sem volt és volt rajtam kb 5 réteg ruha, ami szinte teljesen átázott, úgy hoztam haza 180km-ert, de vigyorogva szálltam le és mentem volna még, ha feleségem nem hajt be a kádba.
Előtte scoopym volt (honda 4 ütemű 50-es), ami feltűnt (mily meglepő), hogy szinte senki nem köszönt vissza, most pedig babettától-goldwingig mindenki.[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Amúgy nagyon jó volt, 2,1l evett fixen és 55km/h volt a vége én sokszor bejártam vele Pestre dolgozni Monorról (cirka 50km), simán mentem vele a 4-esen, csak meguntam, hogy egyszer szó szerint letolt egy kamion a 4-esen, egyszer egy csávó üvöltözött középső ujját emelgetve Üllő belterületén, hogy mit képzelek én ezzel a fossal, hogy ott merek menni, bár félreállni már nem mert. Illetve egyszer Pesten a belvárosban egy x5-ösből nem idén barnultak ordítoztak, hogy mekkora ratyi nézd már. Mind1 kinőttem, de szomorú, hogy vz800-al meg szinte kinyílik a forgalom dugóban, meg mindenki köszönget. Viszont én nem felejtettem el, hogy honnan jöttem és előre köszönök mindenkinek mondom babettástól felfele, illetve mindenkinek megköszönöm aki elenged. Amúgy a Scoopyt egyik nap meghirdettem délután 3 körül, másnap délelőtt hívtak, délután már el is vitték.
-
Rent
senior tag
Ez volt az enyém :
-
Rent
senior tag
Én nyélgázon mentem vele mindig.
Most a VZ 5,74-et eszik, de nem érdekel. Ég és föld. Egyik nap begurultam pirosnál előre és egy taxis mellé álltam. Szemem sarkából néztem, hogy méregeti a gépet, majd elkezdte ütni a kocsija ajtaját letekert ablaknál, aztán megszólalt, na ez az ez igen ez ám a vas, hogy szól istenem, v2 ugye? Hosszú löketű, gyönyörű a hangja, ez ám a motor. Scoopyval meg elakartak ütni, megverni stb. Valahol gáz az egész. Pedig imádtam azt is, csak azért váltottam, mert kevés volt, meg már veszélyes.[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Na megrendeltem a gyári helyett az új légkürtöt ebay-ről.
Stebel M80/2 Magnum Chrome. Vz800 ra lesz, remélem nem lesz olyan harmatos, mint a gyári.
Ami még nagyobb öröm, bódottá az az, hogy 2 hét múlva megy újra szerelőhöz (1 hónapja lábtartós bukócső, légszűrők, olaj, olajszűrő, karbik tisztítása, karbi membránok cseréje, karbiszinkron, szelephézag állítás, első fékbetét csere) és kinyílik a silvertail dobom, valamint szívató és teló szimering + olajcsere, valamint légkürt csere stebel magnumra
Van valakinek tapasztalata, hogy nyitott dobbal problémáztak volna a műszakin?[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Sziasztok, 4 hónapja vásároltam 47E Ft-ért egy felnyitható állú sisakot (a-pro brodeway, matt fekete) egy kecskeméti üzletben. 2 hete egy 130-140-es utazótempó mellett elszállt az egyik oldalon a szerkezetből a rögzítőcsavar és onnantól lifegett az egész állrész. Felnyitott állapotban motoroztam, mert szemüveg és füldugó volt rajtam. A kereskedő csak csavart akar cserélni benne, sőt még bele is ragasztaná, viszont én ragaszkodom a vételár visszafizetése mellett. Csütörtökön leadtam az üzletükbe és abban maradtunk, hogy hétfőn megkeresik az olasz importőrt, ezután visszahívnak, de láttam rajta, hogy igazából már eldöntötte, hogy javítani akarja.
Szerintetek ez normális eljárás? Elhiszem, hogy nem 200E Ft-os sisak, de ennyi pénzért elvárnám, hogy ne szálljon el és zúzzon be mögöttem egy autó szélvédőjét az állrész, mert ennyi erővel kirepülhetett volna a másik csavar is.
Természetesen hétfőn ha számomra negatív választ kapok, én fogom felhívni az olasz importőrt.Köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
4 teljes honap sem volt (aprilis utolso heteben vettem, augusztus vegen jeleztem a gondot), a garancia 1 ev, tehat boven benne vagyok. Viszont nem kinai 3e ft-os, hanem 50e es olasz. Szerintem egy felnyithato sisaknal, ha autopalyan 135 nel nem megfeleloen tartja a rogzitoszerkezet az allreszt a sisakhoz, tehat lerepulhet rola, akar balesetet okozva, meglepo, hogy magyarazkodnom kell a garancialis ugyintezes soran. Szerintem gaz, hogy csavarcsere es annak beragasztasaval akarjak orvosolni, pedig elso korben nem penzvisszateritest kertem, hanem rafizeteses cseret egy akar 2x ilyen erteku sisakra.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Persze h felnyitva. 38 fok melegben ki hasznalja lecsukott allapotban mind1 engem az erdekel h kiadtam erte ennyi penzt es oldjak meg lehetoleg ne beragasztok egy uj csavart modszerrel, hanem fogadjak el, hogy nem kepvisel ilyen erteket, amennyiert eladtak, csereljek be masra. egyebkent az olasz importor valoszinuleg nem szorozik ilyenen, kerdes, hogy valoban megkeresik -e oket hetfon. Negativ valasz eseten, majd magam irok az importornek, vagy telefon.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
En is alatta nyitottam ki mind1 ertem en h a masik kara a legszebb orom, csak gondoljatok bele, ha a Ti sisakotok produkalna ilyet ugyanilyen helyzetben, akkor csavarcserevel orvosolnatok, vagy megprobalnatok amit lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
A ketto nem ugyanaz, en mint maganszemely egy hasznalt bicikli eseten termeszetesen nem vallalok garanciat a termekre, amit a vasarlo el is fogad. Viszont ceg eseten, mint vallalkozo, egy ertekesitett termeknel, amire garanciat vallalok, ami raadasul biztonsagi fejvedo eszkoz, ha annal felmerul egy ilyen fatalis hiba, az a minimum hogy elnezest kerek es a leheto leghamarabb megprobalom elerni a beszallitot es lenyomni az O torkan. Rosszabb esetben benyelem, mert ceg eseten meg mindig nem akkora veszteseg, mint az, hogy tobbet nem jon hozzam vasarolni, elmondja az ismeroseinek es beirja forumra az uzletem elerhetoseget. Amit eddig persze nem tettem meg. Foleg hogy rafizetnek, tehat igazabol nem is bukna akkorat, mint ellenkezo esetben, de persze kinek mi eri meg. Egyebkent nem csak sisakot vettem naluk. Tehat egy garinelkuli hasznalt bicikli pedal esete egy garancialis fejvedo eszkoz, lehullhato szerves resze kozott, ami az allreszt hivatott vedeni, sztem nagy a kulonbseg.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Na ma teliesitettem a vz800-asom. Amugy kapott nyitott dobokat egy honapja kb. Atpucoltam az utolso csavarig, karbikbol leeresztettem az uzemanyagot, allvanyra kerult, kipuffok olajos rongyokkal ledugozva, akksit behoztam, CTEK-kel feltoltve (ket hetente ujra felrakom majd). Azt szeretnem kerdezni Toletek, hogy erdemes lenne az uzemanyaghoz valamilyen stabilizatort keverni? Kb februar, max marciusban be lesz inditva, mert kuplungcsere lesz, aprilisban meg muszaki, ket hete tankoltam fullra, tehat mar kb 3 hetes az uzemanyag. Amennyiben erdemes stabilizatort onteni a tankba, milyet ajanlanatok? Koszi!
Amugy imadom a dogot, elso nagyvasam 50cc utan, iden aprilisban vettem 8e km-t sikerult beleraknom iden.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
válasz Geresics #75630 üzenetére
Semmit, de a hang oda... minden tartomanyban. amugy semmi kulonbseg, gondolok itt fogyasztasra, vagy teljesitmenyre. Egy valamit eszrevettem amugy, nagyon durvan eszrevesznek, felrehuzodnak, multkor m7 dugo tobb km kocsisor utan vegul megall elottem egy automata hondas (talan nc 750) es megkoszonte a gazfroccsoket, mondta az ove automata es sose huzodnak felre, megkoszonte, hogy utat furtam Neki. Tenyleg ebbol a szempontbol nagyon megerte, eleg ha utolerek egy autot altalaban felrerantja a kormanyt jobbra sokkal biztonsagosabb a motorozas varosban, mint elotte. Annyi hogy autopalyara fuldugo kell.
[ Szerkesztve ]
-
-
Rent
senior tag
válasz Tarill #75634 üzenetére
Mostmar 90 napig allnak el az uzemanyagok (ennyit is vallanak be, rakerdeztem most tobb kuton), nyomj ki par millit asztalra varj 5-10mp et es probald meggyujtani, minimal lang es trutyi marad ott. Tele... adalekokkal, hogy ne alljon el evekig, 3 honap utan lerakodik belole a dzsuva a tank aljara, ha a karbikat nem engeded le, akkor karbitisztitas+karbiszinkron tavasszal. Injektor mas tema. Nem tudom milyen robogod volt (injektoros vagy karbis) es mikor (uzemanyag miatt). Koztudott egy ideje mar hogy a mostani uzemanyagok direkt tartalmaznak ennyi adalekot, hogy ne vasaroljanak fel belole nagyobb mennyiseget es taroljanak belole.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Akkor érdemes stabilizátort keverni az üzemanyaghoz? Ugyanúgy szépen fog járni a motor pár hónapos állás után is? Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
De jó, hogy már téliesítve volt a motor (vz 800). Emelőn, letakarítva utolsó csavarig, lánc lekenve, karbik leengedve, üzemanyagtartály feltöltve, kipufogók ledugózva, akksi melegbe behozva és CTEK-kel feltöltve, üzemanyagcsap elzárva.
Kisütött a nap ugye, nem számít, hogy meleg nem volt, fullra beöltözve, de így is fázott a kezem és a lábfejem, két nap alatt 400km karikát beletoltam, viszont holnap tényleg újra téliesítem ígérem, nincs az a pénz, hogy idén újra elővegyem... Azért sem, mert sikerült majdnem elperecelnem olyan 150 méterre a házunktól. Eszembe nem jutott, hogy a kislány aki az úttest mellett állt, nem pórázon tartja a kiskutyáját, persze, hogy kiszaladt és egyenesen neki az első keréknek. Az volt a mák, hogy nem teljes testtel ért a kerék elé, csak a feje, ezért kicsapta oldalra a kutyust, az vonyított egyet, de szerencsére semmi baja nem lett és én sem estem el. Kicsit beszitált, de sikerült ellenkormányzással egyenesbe hozni. Igazából akkor rontottam volna el ha vészfékezek az elsővel, de szerencsére már a nap végén volt és "rutinból ment"
Visszasétáltam, hogy jól leszúrjam, de pont addigra ért haza az anyukája, akinek elmeséltem mi történt, ezután Ő szúrta le elég keményen. Idén már nem veszem újra elő az biztos. A kislány cuki volt azt mondta azért nem köti meg, mert úgy sajnálja nézni, hogy szegényke porázon van. Mondtam neki, hogy ha 10cm-rel előbbre szalad, akkor elpusztult volna én meg lehet kitörtem volna a nyakamat. Úgyhogy jobb a kutyusnak pórázon kerten kívül. Anyukája csak bólogatott és mondogatta Neki, látod kislányom ezerszer elmondtam, hogy blabla.[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
válasz freelanced #79634 üzenetére
Egyáltalán nem esélytelen, nézd meg a superzone.hu -t, a weblapjuk nulla, kb semmi frissítés évek óta, viszont az üzletet ajánlom. Cordura ruhák (mugen race) nadrág+dzseki a hétvégi motorkiállításon 50%-on mentek 50e helyett 25e-25e mind2.
Én tavaly vettem náluk 35-ért nadrágot, illetve ugyannnyiért dzsekit (akkor is 50% akció volt, de 70E Ft-os kategória). Most is tuti 50-70 körül kapsz náluk nadrágot dzsekivel (kivehető thermo bélés, valamint esőálló réteg), alap protektorokkal (könyök, térd, gerinc (ez cserélhető komolyabbra benne)) marad 50E Ft, sisakra meg kesztyűre ami nem kivitelezhetetlen szerintem és ha van valami bakancsod inkább később vegyél csizmát. Persze nyílván lesz aki a 400E Ft-os kenguru bőrruhát fogja ajánlani, de már ez amit írtam ezerszer közelebb visz a biztonságos motorozáshoz, mint egy utcai farmer+pulóver+dzseki kombó, decathlon kesztyűvel. Ja és vékonyabb dzseki alá felvehető gerincprotektor (amihez nem kell külön vesevédő) is megvan 20 körül, azt talán a parillába (parilla.hu) vettem Kecskeméten. megnéztem 18.500 most akciósan, akira smart 7[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Sziasztok! VZR 1800-hoz milyen viszkozitasu olajat ajanlotok (2008-as, 25e km)?
Gepkonyv szerint 10w-40, viszont beszeltem 2 markaszervizzel es az egyik 20w-50 et, a masik a gepkonyv szerintit ajanlotta. 20w-50 et azert ajanlottak egyebkent a motorradnal, mert elmondasuk szerint kevesbe tud vele megcsuszni a kuplung.Vasarnap kerult beszamitasra a 98as VZ800-as marauderem, bar meg nem sok lehetosegem volt menni az “uj” geppel, de szo szerint meg fel sem fogom hogy az enyem.
Valaszaitokat elore is koszonom![ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
válasz Ferdzsoo #95670 üzenetére
Koszi! Gepkonyv szerintit rendeltem, motul 7100 10w-40 4l, de azert bizonytalanodtam el, mert tegnap delutan meg a Taschnert (Taschner garage, facebookon) is felhivtam es azonnal ravagta h 20w-50.
Bar tegnap egy kollegam mondta, hogy tobb szerelo is fikazza mar Tasit, de persze szerintem ez lehet szimplan irigyseg is, mert mindig van meloja. Az elbizonytalanodasom oka, hogy kb 6 megkerdezett szerelo fele elteroen a gepkonyvtol ajanlotta a masikat (20w50).[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
válasz Topiccsendőr #95679 üzenetére
Akkor en ma lehet, hogy egy ujabb videot lattam Tole olaj ugyben ahol a mannol 20w-50 nel arrol beszel hogy a elso 20-as szam miatt miatt minusz 10 fok alatt nem lehet hasznalni a szivattyuzhatosagi hatarertek miatt. Kivancsi lennek a regebbi videora
-
Rent
senior tag
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, hogy a VZR gyári légszűrője az mosható? pl ez: [link]
Azért kérdezem, mert szerelő ismerősnél van tavaszi felkészítésen, melynek része a légszűrő ellenőrzése és csak megtippelni tudom, hogy gyári lehet benne, mert 3 hete vásároltam 1. tulajtól 25e km-rel. Azt mondta az ismerősöm, hogy nem papírszűrő van benne, hanem valamilyen vattaszerű, tehát mosható és ki is takarította (mosta). Azt mondta fehér színű a szűrő, na ahogy néztem a neten, két fajtát látok. Gyári ami fehér és K&N ami teljesen más színű.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
válasz pocokxx #96354 üzenetére
Szia! Hibátlan!
Azt jelenti, hogy az akkumulátorhoz csomagolva van a sav egy külön műanyag tartályban. Ezt a tartályt ráhelyezed függőlegesen az akkumulátorra és rányomod, ráütögeted. Ekkor az akkumulátor celláinál elhelyezkedő lyukakon a tüske kiszúrja a tartály fóliáját és kb 3-5 perc alatt belecsepeg a sav, megvárod amíg az egész belefolyik, néha megütögetheted a műanyag tartályt, ha valamelyik megállna.
Az a lényeg, ha az összes cella megtelt (a műanyag tartály üres lett), vársz kb 45 percet, max 1 órát (közben pezseg az akksi). Ezután az akksihoz mellékelt műanyag lapot rányomod az akksi tetejére, jó alaposan rányomkodod és véglegesen lezártad ezzel.
Az akksi feltöltődött magától (feszültség szempontjából) és azonnal használható.
Gyakorlatilag ez a változat az igazi, mert te helyezed üzembe és attól gondozásmentes (persze télen szedd ki a motorból, vidd be a melegbe és néha rakd csepptöltőre), hogy miután lezártad a műanyag lezáróval az akksit, többet nem tudod és nem is kell nyitogatni.
most nézem, hogy nem része a csomagnak a sav?! Kb 5 akksit üzemeltem be az elmúlt években (motor, fűnyíró és mindegyikhez adtak külön savat tartályban[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
96350 es hozzászólásomban kérlek nézzétek már meg, hogy mosható -e a vzr gyári légszűrője. Köszi! Bár remélem a szerelőm nem nézi félre és mossa ki a nem mosható szűrőt, ahelyett, hogy vetetne velem újat.
-
Rent
senior tag
Nézegettem én is vzr-re dobokat és egyedül a REVO 4" twin változat tetszik.
Ez több videón is visszajön, hogy mennyire szép hangú, szerintem teljesen jól átjön a videókon. Linkelek két videót is róla, az elsőn csak a 4" Revo hallható alacsony, közép és magas fordulaton. A másik videóban pedig összehasonlításra kerül a gyári, az 5" és a 6" változattal.Annyi dobot néztem már meg ezen a típuson és egyik se jön be csak a fent említett. Ha egyszer úgy döntök (leginkább anyagilag), hogy lecserélem a gyárit, akkor csak is a fentire. Egyébként láttam már yoshimura dobbal is, de ezen a motoron vicc szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Nem tudom, hogy jutottam el ehhez a videóhoz, de nagyon ott van a szöveg.
A lényeg 1:15-től és a legfontosabb, hogy "ne állítsd le, mert be kell rúgni" -
Rent
senior tag
válasz pocokxx #96406 üzenetére
Elvileg mind2 jó bele.
Két változat lesz jó Neked a Yuasa-ból.Ha nem számít, hogy kicsit drágább, akkor ezt szerintem: [link] Ez arany színű sarukkal rendelkezik, egy ismerősöm szerint csak azokat a Yuasa-kat gyártják Japánban, amelyek arany színű sarukkal rendelkeznek, ezt megerősíteni nem tudom, ennyire nem értek hozzá. Viszont ennek nagyobb az indító árama, mint a másiknak, ráadásul van hozzá gyári sav is, amelyet a korábbiakban leírtak alapján kell beüzemelni.
Amennyiben számít az árkülönbözet, akkor ezt: [link]
látni is a fotókon, hogy a második az made in usa, míg az elsőnél a leírásban szerepel, hogy japán változat
Viszont a YUASA oldalán azt látom, hogy "TTZ batteries are NOT suitable replacements for Yuasa YTZ batteries." Márpedig az elsőnek linkelt az TTZ, viszont YTZ-vel 38.9-től indulnak az árak: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Én 4 éve Honda Scoopy 50cc-vel "kezdtem".
33 éves vagyok, természetesen 17 éves korom óta motorozgattam 50-80cc- motorokkal, robogókkal (honda mbx 80), de 4 éve vásároltam meg a napi munkába járáshoz a honda scoopyt.
1 év után eldöntöttem, hogy "A" jogsi kell, mert vidékről bejárni 50cc robogóval az halál, főleg a 4-esen.
Az első nagymotorom egy Suzuki Marauder 800cc volt, amit 2 évig hajtottam, ezalatt 16.000km-ert beleraktam és mindent megcsináltattam rajta.
A mostani, amit idén vettem, az egy Suzuki VZR 1.800ccm.
V2 125le, 160nm (3.200 fordulaton).
Ebbe most 1,5 hét alatt 800km-ert raktam. kb. kezesbárány.
Nem tudom milyenek a sor4-ek, mert a tanpályán kívül (fz6n) nem hajtottam őket (nagyon szívesen kipróbálnék egy 600-ast, vagy egy 1000-est), de ez az 1.800-as v2, amitől annyira tartottam, meg "úristen ez halál lesz", kb "semmi", pedig 0-100 az papír szerint 3,6sec.
Persze nem írom le, de tényleg csatlakozva az előttem szólókhoz, minden fejben dől el. Napokig nem tudtam aludni mielőtt megvettem. Azon járt az agyam, hogy hogyan fogom tudni megülni. Mi lesz, ha vizes lesz az út, vagy hajnalban nyálkás. Hogy kb. csak ideális körülmények között fogom elővenni.
Eljött a nagy nap és a vásárlás utáni első napon 3 kört mentem itt a szomszédos utcákban (kb összesen 1km).
Azonnal éreztem, hogy a 800cc után az 1800 más vezetési stílust kíván, gyakorlatilag minimál gáz 1-esben és hamar felváltani 2-be, de ez szerintem jön magától épeszű embernél (ezért is vártam eddig a nagyjogsival).
Gyakorlatilag a 4. tankolásnál járok (ami vicc ) és az első 2 tankolás (8.5l), lement 6,7l/100km köré. Gondolom rájöttem, hogy nyelezni, de még húzgálni sem kell, ahhoz, hogy menjen. Az első 150km-en kipróbáltam 4.-ben 120-ról 220-ra (m0-on) és azóta azt élvezem, hogy hamar elváltogatva finom gázra is megy, mint egy gőzmozdony.Azt mondom én is, hogy felesleges betartani a "fokozatosság" elvét és 5 lépcsőben vásárolni motort (pénz pazarlás). Elég szerintem, ha az ember a kismotor után vesz egy tanuló nagymotort, amit kevésbé sajnál, majd vált olyanra, amiről már szinte lehetetlen feljebb váltani, (viszont itt már fejben érettebb lesz).
Saját tapasztalatból mondom, hogy el kell felejteni az ilyen dolgokat, hogy "nem fogom tudni megülni", meg kimegy alólam kategória (mondom csak v2-őm volt eddig), persze ésszel kell lenni és nem hülyegyerek módjára csavarni neki.Én azt mondom, nagyobbat vegyetek és ésszel, mint gyengébbet és állandóan nyelezni.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Igy gondolom en is. 1.8-as motorom van (suzuki vzr). Legutobb melohelyen egy 2017es evjaratu vstrom 650 es “kollega” -val egyszerre ertunk oda a motorokhoz es folyamatosan nyomta a demagog szoveget. Ez tenyleg 1.8? Minek ekkora? Ennyit turazol? Hogy lehet vele birni? Ez mar tulsagosan nagy. Mondtam neki, persze ekkorakat turazok altalaban otthonrol ide (50km meg vissza), neha Balaton kor. Egyebkent a tied ezres? Lattam amugy, hogy hatotven. Engem annyira nem hat meg hogy kinek mekkora. Az viszont, hogy megprobalja megmagyarazni nekem hogy felesleges ekkora, meg hogy birok el vele a dugoban. Mondtam hogy aznap az m0 tol az m3 a Hungariaig beallt es vegig lehetett menni a kocsisorok kozott minimal kuplunggal. Egy szonak is 100 a vege, az a 2 lany a 600 as sportokon lehet, hogy nem dontik lapra, de kevesbe veszelyesek, mint egy-ket hulyegyerek negyed akkora motorokon. Annyira birom az ilyeneket, hogy minek neki akkora, nem tudom pl, hogy mennyi egy 0km 650 vstrom, de sztem vehetett volna O is annyibol egy 10 eves 1.8-as vzrt. Amugy meg a vfr 1.2 volt versenyben. szoval az ilyen hozzaszolasok masrol sem szolnak mint az irigysegrol. Minden fejben dol el, az a ket lany az r6 on es cbr600on boldogabb sztem a ringen, mint aki ocsarolja Oket.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
válasz CyberPunk666 #97667 üzenetére
Most oszinten mit zavar Teged, hogy ket lany 600ast hajt ringen, eppen nem Rossi modra, vagy nem ugy, ahogyan Te tudsz? 250 kellene alajuk tenyleg? en akkor is csodalnam Oket, ha babettam lenne. Raadasul 60-as nok vannak az m1800r hungary csapatban. Az mar verlazito nem?
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
En sem dontottem meg labtartoig, 3 het alatt 1400 km ert raktam bele. Viszont megneztem mar mit tud es siman ment 4.ben 220 at. Kanyarban meg 180 at. De kit erdekelnek ezek a szamok? Jobban szeretek kruzolni altalaban sebesseghatar alatt boven felvaltva es tudni, hogy van alattam erotartalek egy biztonsagos elozeshez. Nekem az elso volt 100km utna egy nagy tavaszi felkeszites. 260 as kopott kockas hatso gumi csereje 240 es (gyari meret) ujra, olaj, olajszuro, levegoszurok, gyertyak, osszes fekbetet meg fekolajak csereje. Viszont a kockasra kopott 0mm es profilu gumival is mentem 100 km ert. Tudtam, hogy ovatosan kell menni. Sztem nem ezekkel van baj, ha esszel hasznalja az ember a gepet, hanem az eszetlenekkel. Legyen az fiatal vagy kozepkoru 50-2.300cc ig.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
válasz z123456789 #98334 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
Rent
senior tag
Vfr 1200 on gondolkodtam meg egyebkent.
Maradtam vegul a chopper/cruiser vonalon, vz800 (marauder) -rol valtva. Kar volt asszonynak megmutatni egy vfr 1200 acceleration videot.
Egyebkent nem bantam meg, mert ez is boven eleg 240es tempoig (220 at mentem csak eddig vele 4.-ben). Eg es fold az elozo 800-ashoz kepest. 3.6 korul van szazon, szaz felett is nagyon huz, valamint ott van egy boduletes erotartalek (160nm 3.200 fordulaton), ami nem igenyli a visszavaltogatast, egyszeruen mint egy gozmozdony, megindul alattad szinte minden tartomanyban. Ellenben a hatso gumit (gyarilag 240/40 r18, de 280 is felmegy a gyari felnire) allitolag “gyorsan” megeszi ha nem birsz magaddal. igazi v2 elmenymotor. Ettol fuggetlenul egyszer kirpobalok majd egy vfr 1.2 est is.[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
válasz Laraxior #98793 üzenetére
Fel persze, kb 14-15 óra mire 0-100 -ra tölti. Nekem most 6% on volt a telefonom (i8+) és most jár 67%-on, közben a powerbank 100-ról 87-re csökkent (nem keveset nyomkodtam közben). Végig amúgy ugyanúgy csökken teljes lemerülésig a powerbank. Ferdzsoo ajánlom még a túra előtt a megvételét. Több kolléga járt noname powerbankokkal úgy, hogy max 1 töltésre voltak elegendőek, ráadásul az egyik asus. Amúgy előtte egy Varta 16.000 mAh-s volt, de egyszerűen eltűnt. Utána kerestem egy komolyabbat és olcsóbbat. Kb. egy teljes töltéssel ez többet tud, ráadásul olcsóbb is volt, kb. 10 helyett 7e. közben az iphone 73, a powerbank 86
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Még annyi, hogy ami nagyon bevált kábel (pedig pár gyárit elhasználtam 10 év alatt), az szintén ADATA harisnyázott változat és amennyiben nem ájfónotok van még olcsón is megússzátok, az alzán most a microusb változata [link] a lightning pedig: [link]. Tényleg megéri szerintem megvenni a powerbankkal együtt. Gyakorlatilag nincs olyan életszerű helyzet ahol 4,5-5 teljes töltés ne lenne elég.
-
Rent
senior tag
Na a telefon 6%~>98% a powerbank pedig 100%~>81%. Szerintem ezt vehetjük 5 teljes feltöltésnek, elvileg 2675 mAh van a 8+ban, tehát kb. 13.000-et biztosan tud. A többiek ettől csak nagyobbat hazudnak. ha pedig belegondolok, még ez is mennyire gáz, hogy 20.000-nek írják
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- MIUI / HyperOS topik
- Formula-1
- Nagyrobogósok baráti topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iOS alkalmazások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux - haladóknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...