Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TA68

    őstag

    válasz TA68 #88340 üzenetére

    Fejlemény a kártyacsere ügyben.
    Tegnap 11 óra körül hozta a futár az új kártyát. Szerződést aláírom, futár elmegy, bontom ki a borítékot. Azt a k..va, eSIM van benne, pedig az űrlap kitöltésénél világosan odaírtam, hogy
    nekem NanaoSIM kell. :W Ez már csak azért is érdekes, mert eSIM-et nem is lehet online rendelni. Ez áll a honlapjukon:
    "Tájékoztatunk, hogy eSIM-re való kártyacsere igényedet jelenleg online nem tudjuk teljesíteni. Ha eSIM-re szeretnél váltani, kérjük keresd fel a Hozzád legközelebbi Yettel Üzletet."

    Gyorsan hívom az ügyfélszolgálatot, elmesélem a bajom. Úriember elmegy kollégákkal egyeztetni. 10 perc zenehallgatás után jelentkezik azzal, hogy semmisnek nyilvánítják a szerződést és nem fogják letiltani a mostani kártyám. Az eSIM-et dobjam a kukába. Új SIM-et viszont újra kell igényelnem. Délután 4 órakor jött az újabb meglepetés. A kártyám letiltották. :((( (20 éve megvan ugyan az a telefonszámon mindenki azt ismeri) Most már kezdett a szemem kicsit rángatózni. Telefon az ügyfélszolgálatra, elmondom a történteket. Emberünk is elmegy kollégákkal egyeztetni. Újabb 15-20 perc zenehallgatás után visszajön, hogy menjek be a legközelebbi Yettel képviseletre és kicserélik az eSIM-et normál fizikai SIM-re. Mondom neki az nem fog menni, mert történt egy kis baleset a lábammal, azért is rendeltem online kártyacserét. Akkor annyit tud tenni, hogy mondjak egy nevet, aki bemegy a kártyáért. Odaírja megjegyzésbe ki fog jelentkezni érte.
    Szerintem egy név bemondásával nem fogják neki kicserélni, de ne legyen igazam.

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz TA68 #88340 üzenetére

    Az online rendeléseinket még soha nem tudták 1-2 héten belül teljesíteni.
    Abból indulnak ki, hogy ha sürgős, úgyis személyesen intézed.

Új hozzászólás Aktív témák