-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovpeti
csendes tag
Sziasztok,
Egy bontatlan (tehát még aktiválatlan) Telenor Praktikum kártyánál meg lehet azt tudni valamiből, hogy meddig lehet aktiválni? Van ezeknek valami érvényessége, amin belül aktiválni kell, vagy mondjuk ha kedvem tartja akkor aktiválhatom akár másfél év múlva is? -
kovpeti
csendes tag
válasz KurtCobain #27556 üzenetére
És a csomagolás dátuma honnan tudható meg?
-
kovpeti
csendes tag
Sziasztok,
Telenor Myminute kártyának mennyi az érvényességi ideje?
Úgy értem, ha veszek egyet, és nem töltök rá semmit, akkor meddig tudom használni hívások fogadására? 180 nap vagy 365 nap?
Nem találom a honlapon. -
kovpeti
csendes tag
válasz Ispán_Péter #56030 üzenetére
-
kovpeti
csendes tag
Nem, nem a látvány zavar.
(mondjuk jó lenne, ha a weboldal az aktuális állapotot mutatná, és nem nekem kellene találgatni, hogy most épp mi a helyzet)Ahogy reggel írtam, a probléma az, hogy szerettem volna a ciklus első napjától megrendelni egy szolgáltatást, de az oldal nem jelzi, hogy az új ciklusban vagyok. Ráadásul ha ennek ellenére mégis megrendelném a szolgáltatást, azt sem tudom megtenni, mert a szolgáltatások fülnél hibát dob a rendszer, bármilyen böngészővel. A többi fül rendben működik.
Ügyfélszolgálat szerint a nap folyamán át fog állni a rendszer az új ciklusra, és akkor valószínű a szolgáltatások megrendelése/lemondása fül is működni fog.
Na, ez idáig nem történt meg, ezért kérdeztem itt rá, hátha valaki járt már hasonlóképp. -
kovpeti
csendes tag
válasz Ispán_Péter #56069 üzenetére
Végül tegnap úgy fél órával éjfél előtt átállt a rendszer az új ciklusra, és a szolgáltatások fül is működni kezdett újra. Így meg tudtam rendelni a szolgáltatást, amit reggel szerettem volna.
Persze, a személyes ügyfélszolgálat is opció, ha van az embernek ideje elmenni, várakozni stb.
De azért érted, ne az ügyfélnek kelljen már elzarándokolni hozzájuk azért, hogy egy olyan egyszerű ügyet elintézzen, amit online 2 perc alatt meg lehetne tenni, ha nem lenne szar a webes felületük... -
kovpeti
csendes tag
válasz Viktor0610 #56072 üzenetére
Előzmény hozzászólás(ok) elolvasása/értelmezése?
(Nyilván legközelebbre. )
[ Szerkesztve ]
-
kovpeti
csendes tag
válasz DrBubo77 #56074 üzenetére
Azért válaszolok.
Igazad van, akár megrendelhettem volna telefonon is a szolgáltatást. De sajnos van már rossz tapasztalatom Telenor telefonos ügyfélszolgálat útján intézett dologgal kapcsolatban (amiből a hangfelvétel ellenére is másfél hónapos hercehurca és levelezés lett). Így gondoltam nem kockáztatok újból, hanem megvárom, amíg újra használható lesz az online rendszer.
Egyébként meg szerintem az ügyfél eldöntheti, hogy melyik csatornát kívánja használni, igaz?
Elnézést, hogy szóvátettem, hogy problémám adódott, és nem működik jól a webes oldal.Viktor részéről (gondolom ő Telenoros alkalmazott) is egyszerűbb lett volna azt hozzáfűzni, hogy "igen, van hogy rosszul működik az online rendszer, tudunk róla, elnézést érte, igyekszik a cég javítani". Ennyit, nem többet.
Ehelyett inkább jött a célzás, hogy én akadékoskodom, mert ragaszkodtam az online felülethez.Mindegy, végül megoldódott a dolog magától, igaz kellett hozzá majdnem egy nap.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Horgász topik
- Politika
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- További aktív témák...