Új hozzászólás Aktív témák

  • FerNandor

    őstag

    válasz Mágus2 #17189 üzenetére

    én tökre egyet értek ezzel. szerintem kevés az a gyári hibás autó, aminél elmegy az olajnyomás, porlasztók stb ez mind a (rossz) használatból eredö hiba/és vagy tényleg kiszolgálta már magát. pl nem tudják, hogy a turbónál mire kell odafigyelni. hiába gyári 20-30ezerkm a csereperiódus, nincs érzéke az autókhoz, nem mondja neki senki, nem érdekli azt hiszi így jó. stb
    én is tudnék mesélni, 1.5dCi thalia ismerösnél... busz motorolajat rakott bele, mert az ugyanúgy jó bele, buszba jó, akkor autóba is. alig indult már a végén, odavoltak már a porlasztók is stb (120-30ekmnél), "nem, megyek vele, amíg megáll, majd akkor meg lesz javítva".. stb. ezután már indítóspray-vel kelllet indítani stb. amíg egyszer felkapta az olajat a turbó és átalakult forma 1-es autóvá, kb szétpörögte magát. (utána szerelönél is)... tessék. 4 új porlasztó, 1 felújított turbó, fötengely, hengerfej, mittudomén.
    és akkor gondoljatok bele, hány ilyen és hasonló van és hogy ezeknek a 90%-a utána az lesz, hogy "fú tipikus hibák".
    utána a szerelö meséli, beszélgetett ismerösevel ugyanígy thalia 1.5dCi. "milyen olajat raksz bele, mikor cseréled" stb válasz: mér ebbe kell olajat cserélni.
    na puff, szar "török thalia, szar delphi rendszerrel"

    még jóhogy ezek lesznek. "érzékeny" dCi az nem "1970-es orosz dízel teherautó" meg 1980-as 2,5-ös merci. stb. ezekre figyelni kell, mert utána jönnek a "tipikus" hibák.

    a renault meg a többi cég is hibás azért, mert eladják az autót, hogy hú ez nagyon nem szervízigényes, stb, mert ez a divat, hogy nem kell sürün szerelöhöz járni olajcserére. aztán 150ezernél vagy nem tudom, ami elött eladják a nyugateurópaiak, mert megtehetik, beszarik.

    [ Szerkesztve ]

    "A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

Új hozzászólás Aktív témák