-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Azért mert te vettél egy szart nem biztos, hogy mindenki megutálja a renaultot.
A haver a VW Turanjával járt úgy ahogy te a Scenic II vel.
Szóval mindegyik autómárkába sikerül egy két ipari selejtet legyártani.
Az hogy te pont belenyúltál, csak sajnálni lehet.
De az anyósom új férjének is Scenic II-ese van és már 4 éve nem volt vele szerelőnél, csak ellenőrzésen.
Most nyáron majd vezérlést kell cserélnie, ennyi.
Szóval nem biztos, hogy mindenkit kiakaszt a renault.De te valóban komoly utat jártál be a szopó rollereddel amire felugrottál.
Renault power
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #17152 üzenetére
Előbb megnézetem, mi lesz a gond. Mert ha nem is a termo, akkor hiába cserélem ki
Majd ha a kötelező javítások elérték az autó értékének a felét ebben az évben, akkor hirdetem meg. Sajnos engem utolérnek a típushibák
De nem lennék boldogabb egy 4-5 éves autóban sem, mert tudom h ilyen kényelmet és minőséget nem kaptam volna 1 milláért. Max egy 3-4 éves Suzukit tudtam volna venni,de arra nem vágyom.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz rob210 #17153 üzenetére
hány km / 4 év???
amúgy az Si-el is ugyanezek voltak: termosztát, fűtés, hőcserélő, folyó hűtő, lengőkar, map szenzor gumicső, trafó
mint a megan 2 hibák.a sII esetén is csupa tipushiba jött elő: leszakadó elektr ablak, kuplung, kinyomócsapágy, elektronikus gázpedál, turbó, nyomás szab szelep, izzító már hibát írt a számítógépbe, de indult, hőérzékelő hibák, kulcs nélküli nyitás kapcsolók, fotocella, sorolhatnám ,mind ismert hibái a megane nak
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
FerNandor
őstag
dízelesekkel (meg benzinesekkel is) csak akkor van igazán gond, amikor olyan volt az elözö gazdája.
azért azt is nézd, hogy a te autód 10 éves (azt hiszem). ott azért már megfárad egy-két alkatrész..Biker autója se gyári hibás volt.. hanem tönkreb@szták taxiként, nem?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
biker
nagyúr
válasz FerNandor #17158 üzenetére
ha csak az én autóm baja lenne, akkor nem lenne minden hibájára 100k találat a googleben, és a meganeklub fórumon cikk a megoldásról
az SI meg benzines, 8 szelepes volt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tresh
addikt
Ahogy írtak rád sóztak egy ipari hulladékot és ezért megértem hogy mindenhol hirdeted de első sorban nem az autóhibája hogy gondatlan gazdái voltak előtte és te voltál az aki foglalkozni is szeretett volna vele nem cska hajtani még jobban szét esik.. csak már későn mert annyi baja volt mint itt 10 renaultnak együtt sem ..típus hibákért meg minden tpoikba/fórumba be lehet menni vw és társai pl így neki futásból..csak ott a szerettet erősebb mint a minőség így elnézik nekik
-
biker
nagyúr
Lehet struccot játszani, te dolgod
Nekem meg itt van egy rakás pm, épp csak 3 napja kérdezte utoljára valaki, hogy neki is 3000-nél előjön a check injection mint nekem, mi lehet a baj?
De nyilván az 1,5dci főtengely csapágyakkal sincs gond, az 1,6 benzines okoskerékkel se, a digitklima 5V nyomásérzékelő zárlata nem az ECU tápot nyírja ki, és áll meg a kocsi ott ahol van, a kijelző bedöglését pár ember már csukott szemmel javítja, a digit klima ventillátor 8 fokozatú szabályzóban nem 10A transók vannak egy 14A max áramfelvételű motorra aminek nem 40A a biztosítéka...Hadd ne soroljam már
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tresh
addikt
De nyilván az 1,5dci főtengely csapágyakkal sincs gond, az 1,6 benzines okoskerékkel se, a digitklima 5V nyomásérzékelő zárlata nem az ECU tápot nyírja ki, és áll meg a kocsi ott ahol van, a kijelző bedöglését pár ember már csukott sz
Kíváncsi vagyok hány embernek volt főtengelycsapággyal gondja rajtad kívül.. az 1.6 nál az okoskereket mindenki tudja hogy van cserélni kell és nincs gond nagy kaland de akkor egy alkatrész révén az egész autó le van írva részedről.. mint írtam már nem egy nem kettő dci és benyás rönó fut a családban többféle motorral gond nélkül..vitát nem fogok nyitni és nem is akartam csak már elfogadtuk egyszer a véleményed hogy neked negatív tapasztalatod van a renault-al(ami még mindig nem a kocsi hibája volt hanem az eladó aki hazudott róla/előző gazdája és aki azt mondta vedd meg..cirka 10k ért bármelyik renault szervíz átvizsgálja neked és elmonda mig a gondok vele és hogy mikor látott utóljára szervízt stb..) tessék átülni egy suzukiba abba csak olaj meg benzin kell és megy a sz@r franciával meg elégedettek lesznek mások ahogy én is
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
A főtengely csapágyakra gyári visszahívás is volt, ingyen cserével, bizonyos motorszám sorozatra, kollégám megane ii-je ebbe nem esett bele, ennek ellenére 165e km-nél cseréltette, ugyanolyan plakkos volt mind
Ujkorátol én hajtottam 40ezret bele, onnan ő
Indexes megane fórumban keress rá a csapágyakra, mindenki felteszi képpel hogy néznek kiA kocsi előélete szervizben volt nézve, csak semmire nem mentünk vele, mint a jelek is mutatják
De neked a gyári visszahívás is hazugság, így semmi értelme beszélni róla
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
rob210
Topikgazda
Nem ezzel van a baj, nem érted mit mond Tresh.
Minden autónak van hibája.
A toyota a Ford és a VW nél is igen szép számú visszahívások vannak, egy egy szarul sikerült szériánál.A baj az, hogy te belenyúltál egy szar kocsiba, és ezzel leírtad az összes renaultot.
Amit viszont én sem értek.
Tudod hány octáviában meg borában ültem ami egy ipari hulladék volt?
Pedig az octávia egy nagyon jó kocsi.
Sokat gyártottak belőle, így belefut az ember egy pár szarul sikerült darabba.A lényeg minden márkában van szar és jó kocsi, de amit te csinálsz, hogy kategórikusan kijelented, a Renault szar, na internetes nyelven az a Trollkodás.
Nem azért írom, hogy megsértődj, hanem mert elfogult vagy és hátha átértékeled amit leírtál.
Én a sját példámból tudom, a golfnak úgy örültem hogy elvitték, mint a messiásnak.
Pedig mindenki szerint a legjobb autó a VW golf összes szériája.
A mostanival amiben ülök, meg szinte semmi baj, annyira szereti a család, amennyire autót lehet.
Kényelmes fűt mint a barom, normális a fogyasztása, olcsó hozzá minden ha valamit cserélni kell, etc.etc.
Nekem eddig negyed annyi meghibásodásom volt mint a haverom ugyan ilyen 97'es évjáratú Toyotáján.
És az is mind kopó alkatrész volt, ami mindenhol előjön.
Olyan hibám amivel nem tudtam volna hazamenni pedig még egyszer sem volt.
Azaz sehol nem hagyott ott a megane.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
biker
nagyúr
válasz rob210 #17166 üzenetére
Mivel mar ketten irjatok, hogy kategorikusan kijelentettem, szar a renault, KEREM IDEZNI!
Koszi!En tenyleges olyan hibalistat irtam ossze, ami ismert, kozismert hibak, de tagadja mindenki itt
Es meg fel se soroltam mind...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tresh
addikt
Senki semmit nem tagad a hibákból és ha nem is így írtad le hogy sz@r az összes ez jön le mindenkinek aki olvassa a véleményed közte nekem is...pedig közel sincs ennyi baj velük..de tény van típus hiba mint minden nagyobb gyártónál akár pl ahogy írták toyota nem egy autót hívott vissza..
Akkor azt a szervizt is messziről kerülni kell mert nem hogy autókhoz nem értenek de még a saját típusáról se tudnak semmit..
Megjegyzem én nem támadni akarlak és megkérdőjelezni azokat a hibákat amik előjöttek a kocsidnál hanem biztatni hogy peches voltál vele mert ahogy franciából úgy japánból németből is lehetne fostalicskába ülni lásd AMD és még adnék pár ismerős számot aki szívesen elmondaná mennyi baja volt a vadi új autójával ami nem francia volt..viszont munka társam 1 évesen vett ugyan olyan senicet hajt mint te közel 250k jár kopó alkatrészeken kívül nem cserélt mást ja hát igen 10k ként minőségi olaj +szűrő és rendszeres karban tartás saját kezűleg neki is néha van egy két apróbb hiba de ezek ellenére se ülne másba pedig pénz lenne rá csak a család ragaszkodik hozzá ennyi
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #17158 üzenetére
M2-nél nem tudom milyen ismert hibák lesznek még, de gyakorlatilag nálam már elég sok minden megfordult
Ablakmosó szivattyú váltójának törése, termosztát/vízhőfok jeladó(ez majd kiderül, de ma már csak simán meleget fújt és nem forrót, vízhőfok jelző most már nem ment fel középállásba se),csomagtérajtó zár csere, tükörállító kapcsoló csere (ezt is sokan írták index fórumon), belső nyikorgások(valószínű teflonos spray megoldja). Nem tudom a kinyomócsapágyat illik-e ide írni, mert azt minden autóban cserélni kell 120-100k km között, octavia-ról tudok még h annak pl a váltója beszarik (1es széria) és a kinyomócsapágy/kuplungfelújítás is viszonylag hamar bekövetkezik. De ezek kopó alkatrészek.
Igazából tisztában vagyok vele, hogy 10 éves és költeni kell rá, csak az embernek keserű szájízt ad az, hogy minden hónapra (korábban hetente) adódott valami apróság. Próbálom szeretni, és rohadtul jól esik, mikor az én és barátnőm feje nem a biciklin vörös a hóesésben, hanem a kocsiban a melegtől, nem szopunk gyalog, illetve a tudat, hogy bármikor beleugrok és pöc-röff indul. Lekopogom, de a motorjához szerintem nem kell hozzányúlni, elég szépen jár, bár írták már páran, h a katalizátort ki fogom nyírni ezzel a napi 6-7km-es rohangálással, illetve azzal, hogy 3km után leállít. De bírnia kell, ezért vettem....Ha már fizetek mint a katonatiszt....
Mindig elgondolkodom, mi lett volna ha veszek egy Japánt (Toyota Corolla hatchback), vagy németet (Ford Focus) 10 év körül, 150-200k km között....És ahogy beleolvashattam a Toyota fórumba is itt-ott, akár ugyanitt lehetnék, mint most.... Mert azért ott is van ám elektronikai probléma bőven, bár a mechanikai probléma több.
Tény, hogy a szerencsén múlik minden, mert Magyarországon a használt autópark olyan mint egy adag híg fosban könyékig túrkálni.... Néha megtalálod a szelvényt, hogy :"nyert".
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Jaja, ma ezt tettem pl Öröm volt érezni, hogy 3.-ban is megforog, olyan mintha valami muscle car-ban ülnék Csak ez sajnos nem tol akkorát
Amúgy így az első autómnál megtanultam, hogy legközelebb csak úgy veszek használtautót,ha lesz rá garancia. Nem lesz nehéz, főleg hogy a Kia is 7 év garival adja, meg a legtöbb autót 5 év garival dobálják. 2-3 éves korában már lesz akkora értékvesztése, hogy megérni megvenni. Igaz azt nem is 1 misiért fogom venni, hanem 2-2.2-ért....
Jah és a korábbi autós vitához: autós totyikban bitpork is tolja rendesen a lovettát az Audi kotróba, az is van vagy 10 éves és sztem 2x annyit költ rá, mint mi. És tolja és tolja és tolja bele a pénzt...Még se mondják róla, hogy sz@r autó, csak a törődést nem kapta meg korábban...
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Ha nekem még1x az életben Renault lesz, ő lesz az.... Fehérben gyönyörű, de így feketében se hánynék tőle....
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
Ablakmosó szivattyú váltójának törése,
>>ismerjüktermosztát/vízhőfok jeladó(ez majd kiderül, de ma már csak simán meleget fújt és nem forrót, vízhőfok jelző most már nem ment fel középállásba se),
>>ismerjükcsomagtérajtó zár csere, tükörállító kapcsoló csere (ezt is sokan írták index fórumon), belső nyikorgások(valószínű teflonos spray megoldja).
>>ismerjükNem tudom a kinyomócsapágyat illik-e ide írni, mert azt minden autóban cserélni kell 120-100k km között, octavia-ról tudok még h annak pl a váltója beszarik (1es széria) és a kinyomócsapágy/kuplungfelújítás is viszonylag hamar bekövetkezik. De ezek kopó alkatrészek.
>>ismerjük
megvolt nekem is, kinyomó csapágy ereszt+ ablak lezuhan, mert 3Ft-os műanyag szar tartja, elfelejtetted, ugye?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
aktív tag
biker: Szerintem a tobbiek azt akarjak mondani, hogy egyetlen egy kocsi alapjan nem lehet sem egy tipust, plane nem egy markat elitelni.
Erre szoktam mindig azt mondani, hogy ird be a YouTube-on "Ferrari burn", es nezegesd a sok videot, ahogy a Ferrarik maguktol leegnek varosi forgalomban. Attol azert meg nem olyan rossz az a Ferrari.
Bar inkabb a hutoviz folyjon, mint hogy ramgyulladjon a kocsi
-
_NCT
őstag
Na az ablak még nem zuhant le Kinyomóm nem eresztett, nyikorgott, dehát ugye 120k km-nél ez bármelyik autónál esélyes. Ha tudnád mennyi embertől hallottam h kinyomós az autója (főleg skoda, VW kicsit tovább bírja, az 150k-nál döglik meg, toyota meg szintén 100k-nál cserés), csak ők szarnak rá....
-
_NCT
őstag
Népitéleten mondjuk olvastam hogy annyira nincs agyon hypeolva az ólród, sőt még Megane alatt van az átlaga. De én ismertem embört akinek volt Allroad, imádta/imádja a mai napig, azt mondta amíg él és mozog, le nem cseréli. Meg mintha te is mondtad volna, h családban volt....
-
giigz
veterán
Igen, volt 1 évig kb... Ráment 1 milla, aztán vételár -1 milláért eladtuk, így 1 év alatt 2 millió bukta lett rajta... Én is imádom, egyik kedvenc autóm, csak feneketlen pénztárca kell hozzá... Felmérések alapján is az egyik legmegbízhatatlanabb autó, az alkatrész meg horror, és mindig van mit csinálni rajta...
[ Szerkesztve ]
-
Nálunk az 5 céges (1.5dci) M2-nek nem szóltak ezekről a hibákról....
Természetesen a nagyjuk már túl van a turbo vagy kuplung cserén, viszont km-ben a 300k -t nyaldosság, tehát itt sima elhasználódásról beszélhetünk. Ezt nem hibaként rónám fel.
Az egyiknél komplett kormányművet kellett cserélni, mert eltört, ez egyedi eset volt.
Egyébként 200k km után 1-2 csúcs felújítása --> szintén az elhasználódás miattEzen kívül a jól ismer főtengely csapágy probléma a 106 lovasoknál, de ez mondható tipus hibának.
Tehát nem ennyire általános ez, amiket te leírsz.
Illetve ezek mind ph2-es m2-k voltak, a ph1-nél volt több apróság, pl az általad is említett klíma vezérlés és csomitartó zár, ablakemelő. (amik egyébként otthon szerelhető filléres dolgok)
Szerintem nem olyan árnyalt a helyzet, mint ahogy azt te beállítod, nálad extra sok dolog előjött, amiben a többiek véleményét erősíteném, valószínűleg egy elhanyagolt példányba futottál bele.
Egyébként, meg említed a google-t, gondolom az autó megvásárlása előtt is ismerted a google oldalát???
mod.:
benzines m1 ph2:
Fateromé 1.6 16v '2000 kombi ~ 150k km - vezető oldali ablakemelő, bal hátsó zármechanika szétpattant, hátsó híd eltört, volt valami elektromos áthúzás így pl fékezésnél éget az index is, megpusztult az FC kapcsolója, megadta magát az ablakmosó motor, váltótartó bak megfáradt.Ebből 1-2 gyakrabban előfordul és 1 volt, ami zsebbenyúlós az a hátsóhíd.
Egyik barátomé: 2001 1.4 16v - ~100k km - igazából semmi ilyen problémát nem tudok róla, talán a váltótartó kezd nála is fáradni, mert mozog a váltókar nagyon.
Másik barátomé: 2000 1.4 16v ~200k km - nála is a váltótartó volt már cserélve, voltak itt is ilyen elektromos "átvilágítási" problémák. Ezenkívül talán semmi....
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #17183 üzenetére
Nekem az egyel újabb típus jön be, csak félek, hogy ugye akkor (kb 4-5 év) múlva nem lesz már ezekre gari. Most a Renault 5 év garit ad... De ez majd akkor derül ki
-
biker
nagyúr
válasz SocketA #17176 üzenetére
biker: Szerintem a tobbiek azt akarjak mondani, hogy egyetlen egy kocsi alapjan nem lehet sem egy tipust, plane nem egy markat elitelni.
Az az egy az 4 renault
+ amivel nem en jarok hanem a kollega
Egy express, egy master, egy scenic1 egy scenic2 egy megane2
Vannak erdekes kozos hibak mindegyikre igaz, pl futes hibak, onindito hiba, egyeb aprosagokNem egy alapjan huzom le
Elozo cegnel 6 egyforma 2004-es corolla futott, osszesen 1,5m km 3 ev alatt, 0 hiba, utana masik cegnel 3. 2006-os, semmi gond, ellen en kollega 2007-es d4d corollaja valtoja nyulik mint a takony, megse fikazom EGY auto alapjan
Megint kitalaltatok valamit, es megprobaljatok ugy beallitani, en mondtam
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
_NCT
őstag
Részben azért adjunk biker-nek is igazat arról amit ír, hogy elég sok ismert hibája van M2-nek és Scenic-nek is... Nálam is ugye sok minden előjött már, index fórumon meg már zsebből írják ezekre a dolgokra a megoldást, ha ott rákeresel ezekre, elég sok embernél előfordultak. Nem kell messzire menni hogy találj olyan embereket, akiknél ez szintén előfordult. Nem hiába annyi népítéleten is meg mindenhol az indexe, mert annyira hibátlan lenne.
Viszont!!
Ahogy írtad, én is ismertem Google-t vétel előtt, tudtam mit veszek és milyen hibával (elég sokat tököltem is vásárlással). De 1 Misiért ilyen autót nem találsz a piacon, az is biztos. Amivel a Renault mindig is nyerő lesz széles körben, az az ára és esetleg a biztonsága, elég rég óta igen biztonságos autókat gyárt. Ettől több nem kell, főleg itt Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Látom kitört a 3. világháború.
Bár nincs renaultom, nem vetem meg a márkát, lehet következő autóm az lesz, mert megrendült a bizalmam a német autókban.
Röviden a történet. Az autó konkrétan egy 2004-es 1.9tdi 110 lovas adagolós kombi skoda. Állitólag elpiűusztithatatlan, no az enyém majdnem elpusztult.
Miért? Mert kifogtam azt az autót amit az előző tulaja teljesen elhanyagolt. Ilyen bármilyen márkával előfordulhat. Nekem 4000km-el a vétel után világitani kezdett aladin csodalámpája, igen a piros.
A párom ment az autűval, neki jelentkezett a probléma, felhivott, és tanácsomra bevitte a lekgözelebbi skoda szervizbe, ami 1km-re volt. Ott a szakemberek feltöltötték a klimát és visszaadták a kocsit, hogy náluk nem jelentkezet a hiba. (olajnyomást nem mértek, mert minek) Később kiderült, algoritmus alapján jelez, 3 feltétellel. 1.1500 fordulat felett, 2. kissebb olajnyimás mint 1 bar, 3. tovább áll fenn a probléma mint 3 másodperc.
3km-re a szervitől ismét jelzett a haza vezető úton. Gondoltam ennek már a fele sem tréfa, olajkád le a parkolón meló után.
Kiderült hogy az olapumpa leesett a kádba. a 3 csavar ami tartotta szintén a kádban volt. Előző tulaj leszakitotta az olajkádat, tett újat, de nem ellenőrizte az olajpumpát, az eltolűdott picit és kirázűdtak a csavarjai.
Az autó azóta is megy, de ha hallgatok a szervizre, akor most másik motoral menne, ez beállt volna elég hamar.
Tanulság: Bármilyen autómárka bármilyen tipusát ki lehet gyilkolni. Vannak ismerőeim akiket a B6 passat az alpokban hagyot az út szélén, visszahozni annyiba került, amennyiől régebbi lagunákat lehet venni amik MŰKÖDNEK!!!.
-
hossszú
őstag
Na ehhez ugyan mit szólnak a német autó fanatikusok.
Jön a Renault-alapú Mercedes„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
_NCT
őstag
válasz Mágus2 #17189 üzenetére
Szerintem biker kolléga arra akart rávilágítani, hogy ő is egyet ért azzal, mindenből ki lehet fogni a szart.... Csak az nem mindegy, hogy pl 20-ból 13-nál előjött a hiba, vagy 20-ból esetleg csak 5-6-nál.
De ez már más kérdés, aki megbízhatóbb autót akar, nyissa ki a pénztárcát jobban.
[ Szerkesztve ]
-
Persze, én ezt vágom, csak amiket ő írt, azokat egy picit túlzásba vitte....
Turbó, csúcsok, kuplung problémák 200-300k km felet???? Ez hiba????
Nehogy már hiba legyen --> nyilván használat függő, de ha 300k km körül megtérdel a turbó, akkor az kiszolgálta az időt és ennyi. A csúcsokról ugyan ez a véleményem, az pedig köztudott, hogy a dci üzemanyag rendszere különösen érzékeny a gázolajra :
a, tankolsz be normálisat, esetleg adalékolod is
b, szarsz rá is szidod, hogy fosA futómű alkatrészeket is ide sorolni elég erős....bár szintén köztudott, hogy érzékeny a renault futóműve a magyar utakra, de:
a, normálisan odafigyelve vezetsz (nekem a 300k km alatt, lengőkar szilent szett, talpassal mind2 oldalon, toronycsapágy szett, belső kormányösszekötők, ennyi...)
b, mész mindenen át és szidod, hogy szarA többi, mint írtam is, hogy egy részük valóban létező gyakran előforduló, általában otthon orvosolható filléres dolgok.
A Biker-nél fellépő milliós motor felújítást, azért erősen nem nevezném tipikus esetnek, ezt azért lássuk be..
Illetve Füge kolléga erre már megmondta a megoldást: kintről rommátört 1.5dci 200-300-max.400k körül, motor át (szükség esetén, turbóval, kuplunggal, váltóval, hűtősorral, a kegyképpel együtt) és mindenki happy.mod.:
Egyébként már rob régebben nagyon jól leírta/megfogalmazta, hogy mindenből (tényleg mindenből, kivétel nélkül) ki lehet fogni jót és rosszat is, 1-1- kiugró eset alapján nem lehet általánosítani.
Viszont az is igaz, ha valaki belefut egy ilyenbe, akkor arról a tipusról merőben megváltozik a véleménye, ezen nem lehet változtatni.Egyébként most én is elkezdhetnék ódákat zengeni, mert az enyém a 320k km alatt, szinte semmi egetverő problémát nem produkált. Inkább 1-2 apróbb, bosszantó, ahogy már írtam otthon rendbe hozható hiba volt. De, nem zengek....erre írtam az előbb, hogy mindenre van példa és ellenpélda is (viszont ha valaki elkezdi ócsárolni, azért megemlítem, hogy nálam ez nem tapasztalható)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mágus2
Közösségépítő
Alapvetően a beszállitókkal van a baj, nem az autó mrkákkal. Dolgoztam a Valeo-ban nagyon tanulságos volt.
Amásik dolog, hogy a szomszéd kertje mindig ződebb elv itt is működik, aki azt gondolja, hogy a német, japán, angol stb... márkáknál nincs tipushiba, az téved.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz Mágus2 #17189 üzenetére
én tökre egyet értek ezzel. szerintem kevés az a gyári hibás autó, aminél elmegy az olajnyomás, porlasztók stb ez mind a (rossz) használatból eredö hiba/és vagy tényleg kiszolgálta már magát. pl nem tudják, hogy a turbónál mire kell odafigyelni. hiába gyári 20-30ezerkm a csereperiódus, nincs érzéke az autókhoz, nem mondja neki senki, nem érdekli azt hiszi így jó. stb
én is tudnék mesélni, 1.5dCi thalia ismerösnél... busz motorolajat rakott bele, mert az ugyanúgy jó bele, buszba jó, akkor autóba is. alig indult már a végén, odavoltak már a porlasztók is stb (120-30ekmnél), "nem, megyek vele, amíg megáll, majd akkor meg lesz javítva".. stb. ezután már indítóspray-vel kelllet indítani stb. amíg egyszer felkapta az olajat a turbó és átalakult forma 1-es autóvá, kb szétpörögte magát. (utána szerelönél is)... tessék. 4 új porlasztó, 1 felújított turbó, fötengely, hengerfej, mittudomén.
és akkor gondoljatok bele, hány ilyen és hasonló van és hogy ezeknek a 90%-a utána az lesz, hogy "fú tipikus hibák".
utána a szerelö meséli, beszélgetett ismerösevel ugyanígy thalia 1.5dCi. "milyen olajat raksz bele, mikor cseréled" stb válasz: mér ebbe kell olajat cserélni.
na puff, szar "török thalia, szar delphi rendszerrel"még jóhogy ezek lesznek. "érzékeny" dCi az nem "1970-es orosz dízel teherautó" meg 1980-as 2,5-ös merci. stb. ezekre figyelni kell, mert utána jönnek a "tipikus" hibák.
a renault meg a többi cég is hibás azért, mert eladják az autót, hogy hú ez nagyon nem szervízigényes, stb, mert ez a divat, hogy nem kell sürün szerelöhöz járni olajcserére. aztán 150ezernél vagy nem tudom, ami elött eladják a nyugateurópaiak, mert megtehetik, beszarik.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
válasz Mágus2 #17193 üzenetére
Még jó, hogy nekem márkaszervizben azt ajánlgatták Mármint Valeo-t.
Igazából én is ideges vagyok mikor ki jön a hiba, de még mindig 1.5 milla alatt vagyok ráköltésben, ami kötelező volt. És igazából sztem a termosztáttal a végére is érek a hibáknak, legalábbis remélem, elég sok mindent kicseréltettem. Csak sajnos én is elfelejtem sokszor, hogy ez egy 10 éves 1Millás autó volt, nem egy 3 éves 2 millás. Mert ha azt szeretném, hogy 2 évente 2x kelljen rákölteni kopó dolgok miatt, akkor az árban sem itt kezdődne. Főleg hogy 1milláért szinte szemetet árulnak a magyar piacon.
-
-
tresh
addikt
Már én is hogy megértettük a te nézőpontodat elfogadtuk hogy neked rossz tapasztalataid vannak és hogy a céges corollak istenkirály autók csak az nem 1,5 millióba kerül mint egy senic vagy egy megane és pl azokat is visszahívták a beragadó gázpedál végett ( A Toyota akár 1,8 millió autót is visszahívhat Európában a gázpedállal kapcsolatos problémák miatt. Még nem tudni, mi lesz a magyar tulajdonosokkal
A cég tájékoztatása szerint a visszahívás nyolc modellt érint, köztük az Európában legjobban menő Yarist, valamint a Corolla, Aygo, iQ, Auris, Verso, Avensis és RAV4 modelleket, amelyeket 2005. február és 2010. január között gyártottak)Akkor ezek szerint a toyota is sz@r autókat gyárt tele van típushibákkal... pont ezt próbáltuk neked elmagyarázni mindenhol van típushiba és vagy tudsz vele együtt élni vagy megoldod hisz mindenre van megoldás vagy nem veszel ilyen autót..
Zárjuk már le ezt a témát mert uncsi mondtam már tessék átülni jobb szebb nem rönóba és örömmel fogjuk venni hogy már minden tökéletes nálad is és boldog vagy az új vassal...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
biker: Oke-oke, ertem en! En veletlenul sem mondom, hogy a Renault a legjobb. Ar/ertekben viszont eleg jo, es jobb, mint egy Suzuki En magamat azzal nyugtatom (es ebben Ti is sokal segitetetek ), hogy ennyi penzert mas markaval sem jartam volna jobban.
MMA87: Nekem az uj Lagunanak az eleje a C6-os Citroen-re emlekeztet Amit en linkeltem, az sztem kivul-belul nagyon szep. Ha nagy kocsi kellene, erosen elgondolkoznek rajta.
-
Louies
tag
Sziasztok!
Clio 2-re vonóhorgot tud valaki ajánlani?''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
biker
nagyúr
Most mar jo lenne tobb hazugsagot nem keverni a szavaim koze!
Folyamatosan azt irjatok, leirtam, sz@r a renault, pedig nem, de be akarjatok bizonyitani
Azt is belehazudjatok hogy egy millios felujitas volt, holott nemSzep kozosseg, mondhatom, ha eladom a renaultmat akkor johogy nem bannoltattok ki mert eladtam
Kicsit szalljatok magatokbaElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- 3D nyomtatott versenypályák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen