Új hozzászólás Aktív témák

  • #32577792

    törölt tag

    válasz footy #54262 üzenetére

    Laguna III és Megane III
    Érdekes összehasonlítás. Futómű egyértelműen feszesebb a Lagunáé. Nem kényelmetlen, de nem is "franciás" ami a régi értelemben vett jelző. 18-as felniken éreztem Meganeban azt, amit Lagunában a 17-s felnin, az pedig különbség méretben. Elől mindenképpen szűkebb a hely a Meganeban, hátul is. Üléseknél nem teljesen korrekt az összehasonlítás, mert nem egyformák voltak L-ban bőr, M-ben félbőr. Utóbbiban az oldaltámasz érezhetően jobb, vagy mondhatni ott tart benne, nincs dőlés oldalra.
    Nem mentem még 1.5dci M-ben, így nem tudom hasonlítani a zajt. L-ben nem annyira csendes, LII. 1.9dci halkabb volt.
    110LE-s 1.5dci-k már javított hajtókarcsapággyal jöttek, de ha nem, akkor sem túl nagy tétel cseréltetni azokra, ha jól hallottam.
    delphi rendszeres kerülendő, mondjuk nekem Continentel van ( vagy siemens vdo) amiről nem tudom jó-e vagy sem. Lassan 200k van benne, nem gondolom, hogy a mai modern injektorok sokkal hosszabb távra készültek volna, de mivel nem vagyok ebben szakértő, se tapasztalatom vele... :)
    Majd elmondja akinek van.

    Nekem tetszik és bejött a LIII ezzel a motorral. 110-140-es tempóhoz nekem bőven elég.
    Találtam egy kutat, ami állítólag osztrák OMV gázolajat ad, ezzel meg 6-8dl-el kevesebbet eszik pályán. Ez pedig nem hibahatár már, ráadásul úgy, hogy oda-vissza szakaszon mértem ugyanazt, tempó, forgalom azonos volt.

    Szerintem próbáld ki őket menet közben is.

Új hozzászólás Aktív témák