-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirus86
tag
válasz rob210 #92024 üzenetére
Nem csak itthon, hidd el. A tip-topnak arult Grand Modus egy fosch volt Nemetben. Felhivtam es mondta,hogy nemi jegkar van a tetejen, ez csalados ember, ezert mindig mindent megcsinal. Ez nem votl igaz. Megneztem: Belul-kivul patika volt.Viszont nivopalcanal mar lattam, hogy elhagyjuk egymast. A faszi 30000+ km alatt sem cserelt olajat. 3 ev alatt nulla olajcsere, es erre buszke volt! Hidegen csoda, hogy beindult, feltengelyek logtak. szervo hibas. Velemenye szerint ez egy jo auto, csak Renault es ezert vannak elektronikai hibai. Elso tulajos, garazsban tartott auto volt. Legalabb jo kis nyaralast iktattunk be. Szoval az oreg Modus marad, mert meg tip-top azokhoz kepest, amit lattam eddig. Elkepeszto!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #92064 üzenetére
Hát ez Cseh kivételesen...legalább is az van belepréselve
Olyan sportos masszív lett, mintha túl lenne fújva a gumi vagy alufelni került volna rá
Csillapít, csak rossz úton minden ütődés érződik, a kapatartó beremeg ami eddig nem volt. Gondoltam már rá, hogy Tháliához lenne csak jó, de az se sokkal nehezebb hátul
Majd áprilisban megy műszakira.
Most megtankoltam, hogy legyen rajta súly hátul, de sokat nem javult.
Vagy be kell járatni a rugót? pl 1000km? -
mezis
nagyúr
válasz rob210 #91288 üzenetére
EGR lehetett a ludas. Valamennyire tudott mozdulni, aztán valamilyen állapotban beszorulhatott. Lakkbenzinnel, WD40-el kitisztítottam és azóta csak megy, megy,..., mint a Duracell nyuszi. 700km és semmi probléma. Előtte, amikor csak a hibatároló lett kitörölve, már 100km után minden baja volt.
Köszönöm az iránymutatást!mezis
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #92063 üzenetére
Én próbáltam, nekem nem ment
De miután megemeltem mindkét oldalt és nem feszült a stabilizátor rúd már ment is minden mint a karikacsapás, de ezek szerint én másképp próbáltam mint ahogy kellett volna.Szerk:Én offos fordon cseréltem ott még az is lehet hogy nem is olyan a stabilizátor mint a rönón.
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
-
Cane
őstag
válasz rob210 #92104 üzenetére
Ez a biztosítéktábla a műszerfal szélvédőhöz közeli bal oldali részén van. A bekeretezett a vészvillogó és az irányjelzők biztosítéka. Mást nem találtam ilyet. Viszont elvileg a biztosíték jó, mert minden jó csak a jobb oldali relé "sebesség" nem. Ezzel lenne a gond vagy akár a kormányon lévő irányjelző/világításkapcsoló is?▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Cane
őstag
válasz rob210 #92110 üzenetére
Szia Robi!
Ma még nem tudtam megnézni amit írtál, újból utánfutóznom kellett. Rákötöttem az utánfutót, majd azt vettem észre világításpróbánál, hogy a problémás jobb oldali irányjelzők az előírt ütemben villognak, az utánfutóé is, tehát rácsatlakoztatva a sebességgel nincs baj, azonban a kocsi jobb hátsó irányjelző izzója kellő ütemben de csak egy pillanatra villan fel, nem úgy mint pl. az első amely rendes időtartamban világít.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
South Velen
addikt
válasz rob210 #92140 üzenetére
Ezek szerint a Lagesz 3 ph2 canbus-os?
Van normális led bőven, de mind 6000K-s jégfehér.
Nekem meg pont a 4300K kéne, egyébként részben pont amiatt, hogy esőben jobb a melegebb fehér, másrészt hogy ne tűnjön annyira LED-nek.
A lumenetnél van esetleg 2700K-s retrofit (nem olcsón) az meg már túl sárga lenne szerintem.
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #92186 üzenetére
Nézem a Xedo oldalát.
Aszongya hogy : Olajcsere előtt javasoljuk a Xado motor mosó használatát amely egyrészt feloldja a motorban lévő szennyeződéseket és lerakódásokat, amik a régi motorolajjal eltávoznak az olaj lecserélésekor, másrészt a benne lévő revitalizálóval segítségével az olajban lévő fémkopadék akár 60-70%-át visszaépítheti a hengerfalra.
Most kicsit megdöbbentem, mint egy 30 éves időutazás Metabond időkbe. -
Sirus86
tag
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #92194 üzenetére
Tudom hogy nem állítasz valótlanságokat, azért is rendeltem meg
Ez a fém visszaépítés verte ki a biztosítékot.
Most vagy minden fémet "old", képlékeny tesz, akkor az egész blokkot, illetve bizonyos részeit, mint a GL-5 a GL-4 váltóban.
Azt simán elhiszem, hogy a gyűrűk közül kijött a sok koksz, stb, emiatt újra üzemszerűen látja el feladatát.'89 körül volt egy csodaszer, kb mint a béres cseppért, tolakodtak érte az emberek. Aztán jött a nem várt hatás.
Nekünk, illetve jóatyámnak 80e-be fájt a motorgenerál dacián, mindez 1x ezer kilométernél.
Aki nem élt akkor, az az auto új áranak ~80%-a.Lényeg a lényeg, libabőr, ha fém építésről olvasok egy adaléknál.
-
stewe2
aktív tag
válasz rob210 #92207 üzenetére
Üdv!
Csak benéztem hirtelen a topicba (nem követtem vissza a témát), én ezt használom mindkét autóban (Clio II, Megane II).https://mannol.hu/index.php?route=product/product&product_id=753
A motor érzésre fürgébb lett, és valamivel csendesebb. Viszont szigorúan be kell tartani a 30.000-kénti használatot, mert nekem a 2.-ik olajcserénél (10.000) kocsonyát csinált az újabb adag az olajból, és leragadtak a hidrotőkék a sürítménytől
Amúgy nagyon szeretem a Mannol termékeket, minden cuccuk kiváló, de motorolajból csak ELF-et
Üdv stewe
Nincs igazság... Csak erőviszonyok... Lehet nicket kellene váltanom: stewe71...
-
tycon
tag
válasz rob210 #92244 üzenetére
Nekem a Laguna 2 ráncfelvarrotban már van kettő is, egyik sem megy, nem szabályoz. Új. De a pucukák mennek le-fel. Bontott klímavezérlő ugyanúgy. Új, régi előtét, tojik rá. Félfordulaton forog, ha beindítom az autót. Mi a nyűgje lehet? Amúgy hűt-fűt ezen a fordulaton. A Clip meg mutatja a százalékot, ami hazugság. 0-100%
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
75kokoko75
tag
válasz rob210 #92257 üzenetére
Köszönöm.
Már mindegy. Nem jött ki a kulcs és a zár belül teljesen szétesett. Ki lett operálva és fel lett fúrva. Egy szobaajtó kulcsot belefaragtunk a szétfúrt zárba az immót meg odarögzítettük.
Ezért kérdeztem, hogy milyet vegyek, mert nincs más választásom már .
Akkor irány a bontó. Köszi a segítséget.
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
tycon
tag
válasz rob210 #92249 üzenetére
Közepes fordulaton megy, ha beindítom a motort. De nem változatja a fordulatszámot, hiába nyomom a pucukákat a vezérlőn fel le. És ezt megcsinálja mindkét vezérlővel és bontott és új ellenállásal is, ugyanúgy. Igen, a motornál összesült, de azt újra csatiztam, ha ott összeérne melegedne a csati, és nem forogna, rövidzárt csinálna. Ha kiveszem a kártyát leáll.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen