-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
+vakultam
csendes tag
válasz salieri. #54688 üzenetére
Szia ! Hol tudom megnézni az alvázszám alapján, hogy milyen van benne??? Olyan a jelenség, hogy tökéletesen műkszik a váltó, de előfordul, hogy indítás után nem tudom betenni sebességbe, ha leállítom beteszem, indítás után elindul szép lassan, de alig bírom betenni a következőt, viszont ha leállítom utána megint úgy vált mint a vajban a meleg kés !! Arra gondolok, hogy valami elszabadulhatott és ha az a tárcsa elé kerül akkor nem emel ki. Szét kell szedni az biztos !!
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #54927 üzenetére
Max. 600 annál többet nem ér és ha a nokian wrd4es akkor azonnal cseréltesd le. Mert amilyen világbajnok jó gumi a wrd3as a wrd4es pont az ellenkezője!
Klímát alaposan nézd meg.
Illetve a csomagtér beázást, ha kicsit is nedves akkor tudod mi a helyzet. Ne hagyd magad meggyőzni, hogy csak nedves a levegö meg etc. Nepper dumákkal.
Kb. 22e az új gumikéder a csomagtartóhoz.
A trafókat mindenképpen checkold le, hogy egyformák legyenek és ha lehet beru vagy denso.
Aztán a rugókat is nézd meg.
De egyébként korrektnek néz ki, reméljük nem photoshop bajnokságon készültek a képek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
#32577792
törölt tag
-
-
speedydb23
senior tag
válasz salieri. #55409 üzenetére
Új autót? Magyarországon kik engedhetik meg maguknak az új autót?
Nem azért, de én ma pont terveztem magamnak egy M4 Berline-t, és a nagyon kedvező 4,7M indulóár egyből felugrott 7M-ra, szóval az új autót inkább hagyjuk szerintem...
Törlesztőt is alig lehet fizetni az átlag fizetésből, szerintem új autó venni itthon nagyon nagy hülyeség...
Nem beszélve a garanciális szervízről, ami nem olcsó, míg egy használt autót ahhoz képest fillérekből fentartasz ha a kötelező szervízeket nézzük...L3 simán jó lehet, de csakis 2.0dci motorral, 1.5dci az biztos, hogy kevés oda, és nem is annyira jó konstrukció mint a nagyobb motor.
Viszont ahogy Rob is írta, mivel már a korai példányokban csoda ha 300k alatt van a km, így nagyon meg kell gondolni, hogy mit és kitől veszel!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #55490 üzenetére
Az olajfogyást akkor kell problémaként kezelni.
Ha két olajcsere között (nálam 10e km) , a nivó jelölésén maximumról minimumra esik.
Neadj isten két csere között utána kell tölteni.
Persze ez it akkor ha elégeti az olajat, nem pedig valamelyik szimeringnél elnyomja.
Akkor is probléma és meg kell javítani, csak akkor nemm a motor kopottsága a gond.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #55493 üzenetére
A torziós rúd az hiba, ezt írtam is itt nem rég.
De javítható és azért 100e alatt megvan még drágább helyen is.
A thaliának egy baja van nekem kicsi szúk és könnyű kasznija miatt nem tartom biztonságosnak se.
Pont úgy mint a clio II-est. De ez az én véleményem!!!Ezt az autót viszont nem szabad megvenni, főleg ennyiért nem.
Renault power
-
-
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #55830 üzenetére
Na igen, ebben egyet értünk. Nekem idén lesz 14 éves az autóm, de 104.000 km van benne jelenleg és az egész futóművem új (kivéve a hátsó gátlók, mert még nem volt rá keret). Rob-bal beszéltem sokat erről, Ő első körben a korra fogja a hibát, de szerintem se egy túl jól megtervezett futómű.
Néha az egész autót olyannak érzem, mint ha egy fejlesztési fázisban lévő modellt adtak volna ki. A hosszabb távú tesztet szerintem kihagyták a Megane 2-nél, vagy szándékosan tervezték olyanra, amilyen. -
Pete55555
addikt
válasz salieri. #56557 üzenetére
Lehet rám gondolsz, én nézegettem ilyeneket, de közben már nem aktuális a dolog. Bár tényleg szép, még ha a km is valós, akkor tényleg megérheti.
Megtetszett egy 307-es, megnéztem, kipróbáltam, és lefoglalóztam
De köszönöm mindenkinek a segítséget, szerintem marad kedvencekben a topik, mert ügyes, segítőkész emberek vannak itt
...Szeretem leracsniztatni...
-
diablo1984
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #56922 üzenetére
1 év után mindegyik olyan.
Nézd én továbbra is azt mondom, hogy ha nem ropog a toronycsapágy, nincs ki a gátló akkor minek akarod cserélni?
Ki lehet persze ha minden új akkor sokáig nincs vele baj.
De nem kell!!! A rugót párban kell cserélni, ez tény, de a többit minekRenault power
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #56925 üzenetére
10 évesen vagy az felett már öregszenek a gumi alkatrészek, minden kopik, főleg ha előtted lévő gazdája szart sem költött rá, te meg rendbe rakod és rámegy a gatyád!
Én vettem egy 5 évest 1 éve ismerőstől, tökéletes azóta is, egy vonóhorgot(kellett nekem), gumiszőnyeget és olaj+szűrőcserélet kellett rá költeni, semmi egyebet, gumi futómű alkatrészek rendben vannak, műszaki csont nélkül megvolt, pedig lassan a 200 ezredik kilométer is megvan benne!
Szóval a biztos előéletű, nem idős autó kevésbé tankcsapda, korosabbakban már jönnek elő a hibák.... -
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #56925 üzenetére
Nálam a hátsó tört el, de konkrétan 2 vagy 3 karika hiányzott belőle.. Rob annyira de annyira örült neki!
Előtte 2004es Fiestam volt, ott az elsők törnek, kb 6-8 év után. Mindegy milyet teszel bele, eltörik. Valószínűleg valamit elnéztek a futómű geometriába. Anyám I-es Octaviájába 12 év után tört el a hátsó rugó,
a szomszédnak meg a Passat-ba 14 évesen, szóval azért egyiket sem örök életre tervezik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen